Gå til innhold

Jeg ble fornærmet...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Bunnslam?

Gud hjelpe meg, hvor overfladisk går det an å bli? Man er da ikke bunnslam selv om man ikke er billedskjønn...

Anonymkode: 1de26...257

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nå mistet jeg all sympati om respekt for deg HI

Anonymkode: 6a578...0e6

Hun har jo holdt på sånn siden første innlegg, så hvorfor først nå?

Anonymkode: 76ed7...34b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Hun har jo holdt på sånn siden første innlegg, så hvorfor først nå?

I HI så var det ikke slik beskrivelse av andre menneseker, men ja ikke trivelig menneskesyn der heller

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

I HI så var det ikke slik beskrivelse av andre menneseker, men ja ikke trivelig menneskesyn der heller

Ja, jeg ser ikke helt forskjell på dette;

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Han er helt skalla, ser ut som han er over 60 og har diiiiiger mage. Og oppblåst ansikt med litt sånn fiskemunn. Masse rynker og definitivt ikke min type. Mulig han er verdens beste, men jeg hadde ikke greid å tenne på ham. 

Og det tåpelige her er at jeg ble rett og slett fornærmet. For siden hun tenkte vi passet sammen, så er det vel på det "nivået" hun ser meg😅 En svak toer liksom.

Anonymkode: d203a...6ff

…og alt som kom siden.

Skrevet

Dere som kritiserer HI: De aller fleste som har et valg, går etter et middels til bra utseende! F eks var jeg veldig overvektig gjennom ungdomsårene og langt inn i voksenlivet. Jeg er ikke spesielt pen heller. Men "populær" som venn fordi jeg er morsom og grei. MEN: Jeg var ALDRI attraktiv nok til at menn ville date meg, langt mindre ha meg som kjærest. Først da jeg etter slankeoperasjon ble 60 kg lettere, fikk jeg sjangs på menn og fikk kjæreste. Så å skrive her om "å være overfladisk og bry seg om utseende..." Det gjør ALLE!! 

Anonymkode: 5c168...883

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Du kaller han for bunnslam. 

Anonymkode: ea726...961

Jeg kaller meg for det, på en selvironisk, uselvhøytydelig og humoristisk måte. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Dere som kritiserer HI: De aller fleste som har et valg, går etter et middels til bra utseende! F eks var jeg veldig overvektig gjennom ungdomsårene og langt inn i voksenlivet. Jeg er ikke spesielt pen heller. Men "populær" som venn fordi jeg er morsom og grei. MEN: Jeg var ALDRI attraktiv nok til at menn ville date meg, langt mindre ha meg som kjærest. Først da jeg etter slankeoperasjon ble 60 kg lettere, fikk jeg sjangs på menn og fikk kjæreste. Så å skrive her om "å være overfladisk og bry seg om utseende..." Det gjør ALLE!! 

Du tar feil. Vi som ser bra ut selv, har som regel ikke så stort behov for at kjæresten også ser bra ut. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Det er jo det du kanskje ikke forstår. Vi som forelsker oss i personligheten ser personligheten gjennom/som del av utseende. Det er jo ikke slik at vi ikke liker utseende og må ha sex i mørke eller lukke øynene når vi kysser. Vi er forelsket i personen. Her inngår hele mennesket, vi tenner da på denne personen som helhet :)

Men det er jo klart at noen mennesker vekter utseende så høyt at andre gode trekk ikke teller/teller lite. Det kan jo gjøre det vanskeligere med alderen ettersom alle preges mer eller mindre av denne.     

Anonymkode: caa51...3ff

De teller jo såklart, men hjelper ikke det om ansikt og kropp ikke er attraktivt. Det går jo absolutt å forstå det selv om du ikke bryr deg om utseende selv.

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Jeg tenker at hvis du er så attraktiv så behøver du uansett ikke venninner til å spleise deg med noen, da går det av seg selv.

Herlighet, jeg sa jo selv at jeg anser meg selv som under middels, bare ikke så langt ned. Og nei, jeg trenger ikke bli spleiset, synes sånt er tull.

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Klart folk flest bryr seg om utseende, men det er kult å late som man ikke gjør det. Hadde ingen brydd seg om utseende ville ikke all industri som retter seg mot nettopp det gjort det så bra. Stort sett alle higer etter å se bra ut og være med noen de synes ser bra ut. Bare ikke her inne selvsagt....

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Herlighet, jeg sa jo selv at jeg anser meg selv som under middels, bare ikke så langt ned. Og nei, jeg trenger ikke bli spleiset, synes sånt er tull.

Klart folk flest bryr seg om utseende, men det er kult å late som man ikke gjør det. Hadde ingen brydd seg om utseende ville ikke all industri som retter seg mot nettopp det gjort det så bra. Stort sett alle higer etter å se bra ut og være med noen de synes ser bra ut. Bare ikke her inne selvsagt....

Men hva vil du at vi skal si da? Buhu og stakkars deg? Du er nesten 50 år gammel og blir fornærmet, i så stor grad at du tilter på forum, på grunn av en bagatell.

Det å være så gammel og så langt inne i offerrollen, det hjelper ikke på attraktiviteten.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

De teller jo såklart, men hjelper ikke det om ansikt og kropp ikke er attraktivt. Det går jo absolutt å forstå det selv om du ikke bryr deg om utseende selv.

Jeg forstår at de som legger vekt på utseende ikke klarer å se fordi dette uansett hvor bra personligheten er. Men for oss som forelsker oss i personlighet betyr utseende ingenting/lite. Da er det personen som er attraktiv. For meg som forelsker meg i personlighet så vil jeg ikke bli forelsket eller tiltrukket av en person uansett hvor pen denne personen er om personen ikke har en bra personlighet. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

I noen miljøer er dette riktig og kanskje mer nå enn tidligere fordi flere treffer hverandre på Tinder osv der utseende er inngangsporten. Men for veldig mange av mine venner er det personligheten som veier tyngst. De fleste har kjent den de ble  forelsket i en god stund før de ble forelsket, 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Du tar feil. Vi som ser bra ut selv, har som regel ikke så stort behov for at kjæresten også ser bra ut. 

Hvorfor skulle det henge sammen? Du tenner på deg selv i stedet?

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Men hva vil du at vi skal si da? Buhu og stakkars deg? Du er nesten 50 år gammel og blir fornærmet, i så stor grad at du tilter på forum, på grunn av en bagatell.

Det å være så gammel og så langt inne i offerrollen, det hjelper ikke på attraktiviteten.

Spm mitt var jo hvordan jeg skulle endre på dette, sånn at jeg kan finne meg en på mitt nivå og like ham. Hoppet dere over den delen?

Skrevet

Hvorfor skulle det henge sammen? Du tenner på deg selv i stedet?

Vet ikke helt. Jeg er mer opptatt av at han må være intelligent, så da kan jeg ikke være like opptatt av utseende. Dessuten, de mest typiske kjekke og deilige mennene jeg har datet har alltid vært sutrete og pinglete, så jeg har nok noen fordommer. Det å være pen er ikke spesielt maskulint, liksom, en mann bør være litt stygg.

Skjønnheten og udyret. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja, for det var jo DET jeg skrev? Nei? Prøv igjen du.

Jo, det var akkurat det du skrev. 

Anonymkode: 24e49...4c3

Skrevet

Jeg synes ikke jeg er attraktiv, under middels, visste bare ikke at jeg ble sett på som bunnslam 😅🫣

Bunnslam! Du er jo helt idiot! Makan til overfladisk skal man lete langt etter!

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Nå mistet jeg all sympati om respekt for deg HI

Det gjorde jeg med en gang... 

Skrevet

Men det er jo ikke sånn at man styrer tiltrekning da? Jeg er ikke tiltrukket av menn som ser sånn ut, overhodet. Man kan jo ikke lukke øynene hver gang man er i rom med en partner heller liksom.

Jeg pleier ikke vurdere folk i skala, det bare slo meg at hun ser på meg som en som må velge der nede liksom. Det er jo noe en må ta innover seg, at en må justere forventninger.

Man styrer ikke tiltrekning, men venninnen din kjenner denne mannen og hun tenker vel mer på at dere passer sammen på det personlige plan enn på en eller annen idiotisk skala som jeg ikke trodde noen over 17 år brukte. 

Jeg synes ikke jeg er attraktiv, under middels, visste bare ikke at jeg ble sett på som bunnslam 😅🫣

Bunnslam kan nok godt passe, men da er det ikke utseende ditt jeg først og fremst tenker på. For en ræva holdning til andre du viser. 

Jeg ser at du prøver å moderere deg og forklare, men fakta er at du fremstår svært uspiselig. Tipper du blir værende singel en god stund. 

Anonymkode: fd127...4f1

Skrevet

Spm mitt var jo hvordan jeg skulle endre på dette, sånn at jeg kan finne meg en på mitt nivå og like ham. Hoppet dere over den delen?

Jeg lurer litt på...ville du tatt en date med den mannen om han var vokalist i favorittbandet ditt, multimillionær eller en internasjonalt kjent skuespiller?

Skrevet
Himmel og hav skrev (10 minutter siden):

Jeg lurer litt på...ville du tatt en date med den mannen om han var vokalist i favorittbandet ditt, multimillionær eller en internasjonalt kjent skuespiller?

Øy, ingen vil da ha vokalisten. Du mener gitaristen?

Skrevet

Hver sin smak 😂

Skrevet

🙄🤦🏼‍♀️

Skrevet
Himmel og hav skrev (46 minutter siden):

Nei, aldri. Sorry, men kjendisstatus er deal breaker.

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Nei, aldri. Sorry, men kjendisstatus er deal breaker.

Du lurer på hva du kan gjøre for å snu tankegangen. Jeg tenker du bør begynne med å være litt mindre fordomsfull og litt mindre ekskluderende. Du må gi menneskene rundt deg en sjanse til å bli kjent med deg og ikke skue hunden på hårene basert på utseende og jobb. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...