Anonym bruker Skrevet 12. februar #1 Skrevet 12. februar Har ei ny venninne, vi har vært bekjente ganske lenge før det. Hun er 10 år yngre enn meg, jeg er 49. Jeg ble singel for et par år siden og hun visste om en perfekt date til meg og snakket masse om ham. Hørtes greit ut. Så viste hun meg et bilde .. Han er helt skalla, ser ut som han er over 60 og har diiiiiger mage. Og oppblåst ansikt med litt sånn fiskemunn. Masse rynker og definitivt ikke min type. Mulig han er verdens beste, men jeg hadde ikke greid å tenne på ham. Og det tåpelige her er at jeg ble rett og slett fornærmet. For siden hun tenkte vi passet sammen, så er det vel på det "nivået" hun ser meg😅 En svak toer liksom. Jeg vet at jeg også ser ut som jeg er alderen jeg er og at jeg heller ikke er sylskank, vakker og et catch, men likevel. Det var en reality check som virkelig svei. Jeg sa selvsagt ikke noe, bare at jeg ikke trodde at jeg ville på date med ham. Så kom igjen, fortell meg hvordan jeg får snudd på tankegangen min, for ærlig talt ser sikkert de fleste single menn i rett alder litt slik ut, dessverre. Anonymkode: d203a...6ff
Anonym bruker Skrevet 12. februar #2 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (1 minutt siden): kom igjen, fortell meg hvordan jeg får snudd på tankegangen min Du slutter å henge med damer som er ti år yngre enn deg. Kom igjen, det er på høy tid. Selv sluttet jeg med det før jeg ble førti. Anonymkode: 76ed7...34b
Anonym bruker Skrevet 12. februar #3 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Har ei ny venninne, vi har vært bekjente ganske lenge før det. Hun er 10 år yngre enn meg, jeg er 49. Jeg ble singel for et par år siden og hun visste om en perfekt date til meg og snakket masse om ham. Hørtes greit ut. Så viste hun meg et bilde .. Han er helt skalla, ser ut som han er over 60 og har diiiiiger mage. Og oppblåst ansikt med litt sånn fiskemunn. Masse rynker og definitivt ikke min type. Mulig han er verdens beste, men jeg hadde ikke greid å tenne på ham. Og det tåpelige her er at jeg ble rett og slett fornærmet. For siden hun tenkte vi passet sammen, så er det vel på det "nivået" hun ser meg😅 En svak toer liksom. Jeg vet at jeg også ser ut som jeg er alderen jeg er og at jeg heller ikke er sylskank, vakker og et catch, men likevel. Det var en reality check som virkelig svei. Jeg sa selvsagt ikke noe, bare at jeg ikke trodde at jeg ville på date med ham. Så kom igjen, fortell meg hvordan jeg får snudd på tankegangen min, for ærlig talt ser sikkert de fleste single menn i rett alder litt slik ut, dessverre. Anonymkode: d203a...6ff Så du tror du er mer attraktiv enn det du egentlig er... Typisk norske damer. Tror de er skikkelig attraktive, men som egentlig ikke er det. Samtidig som de har skyhøye krav til menn. Anonymkode: 24e49...4c3
Anonym bruker Skrevet 12. februar #4 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Så du tror du er mer attraktiv enn det du egentlig er... Typisk norske damer. Tror de er skikkelig attraktive, men som egentlig ikke er det. Samtidig som de har skyhøye krav til menn. Anonymkode: 24e49...4c3 Ja, for det var jo DET jeg skrev? Nei? Prøv igjen du. Anonymkode: d203a...6ff
Himmel og hav Skrevet 12. februar #5 Skrevet 12. februar 1. Du slutter å kategorisere folk etter utseendet og tenke at "femmere" hører sammen med andre "femmere" og at du som er en ? ikke kan skape et nydelig liv med en som er under deg på denne idiotiske skalaen. Du er moden nok av år, i det minste, til å vite at tiltrekning handler om mye mer enn hvordan man tar seg ut på bilder. Du kan ikke se sjarm, humor, omtenksomhet, raushet, snillhet, smil som lyser opp et rom, smittende latter eller andre ting som også er tiltrekkende ut fra et bilde. 2. Kjøp katt.
Anonym bruker Skrevet 12. februar #6 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ja, for det var jo DET jeg skrev? Nei? Prøv igjen du. Anonymkode: d203a...6ff Det var jo strengt tatt det da… Anonymkode: 76ed7...34b
Anonym bruker Skrevet 12. februar #7 Skrevet 12. februar Himmel og hav skrev (19 minutter siden): 1. Du slutter å kategorisere folk etter utseendet og tenke at "femmere" hører sammen med andre "femmere" og at du som er en ? ikke kan skape et nydelig liv med en som er under deg på denne idiotiske skalaen. Du er moden nok av år, i det minste, til å vite at tiltrekning handler om mye mer enn hvordan man tar seg ut på bilder. Du kan ikke se sjarm, humor, omtenksomhet, raushet, snillhet, smil som lyser opp et rom, smittende latter eller andre ting som også er tiltrekkende ut fra et bilde. 2. Kjøp katt. Men det er jo ikke sånn at man styrer tiltrekning da? Jeg er ikke tiltrukket av menn som ser sånn ut, overhodet. Man kan jo ikke lukke øynene hver gang man er i rom med en partner heller liksom. Jeg pleier ikke vurdere folk i skala, det bare slo meg at hun ser på meg som en som må velge der nede liksom. Det er jo noe en må ta innover seg, at en må justere forventninger. Anonymkode: d203a...6ff
Anonym bruker Skrevet 12. februar #8 Skrevet 12. februar Hun kjenner han. Det betyr at personligheten hans skinner gjennom utseende, for sånn er det med mennesker vi liker og er glad i. Blant min familie og venner er det flere som ikke er typisk billedskjønne, men jeg digger dem fordi de er flotte mennesker og det lyset i øynene deres skinner sterkere enn klassisk vakre trekk ville gjort. Anonymkode: 1de26...257
Anonym bruker Skrevet 12. februar #9 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Men det er jo ikke sånn at man styrer tiltrekning da? Jeg er ikke tiltrukket av menn som ser sånn ut, overhodet. Man kan jo ikke lukke øynene hver gang man er i rom med en partner heller liksom. Jeg pleier ikke vurdere folk i skala, det bare slo meg at hun ser på meg som en som må velge der nede liksom. Det er jo noe en må ta innover seg, at en må justere forventninger. Anonymkode: d203a...6ff Det at du vekter utseende høyt betyr jo ikke at hun gjør det. Jeg forelsker meg aldri i utseende. Jeg forelsker meg i personlighet. Jeg blir dermed ikke forelsket ved første blikk, men en stund etter å ha blitt kjent med en person. Om venninnen din er tilsvarende, kan det tenkes at hun ser personen og ikke tenker på utseende. Hun tenker at dere hadde trivdes godt i hverandres selskap og er en god match. Mulig hun har feilbedømt deg og ikke forstått at det overfladiske betyr så pass mye for deg. Anonymkode: caa51...3ff
Anonym bruker Skrevet 12. februar #10 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Det var jo strengt tatt det da… Anonymkode: 76ed7...34b Jeg synes ikke jeg er attraktiv, under middels, visste bare ikke at jeg ble sett på som bunnslam 😅🫣 Anonymkode: d203a...6ff
Anonym bruker Skrevet 12. februar #11 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Hun kjenner han. Det betyr at personligheten hans skinner gjennom utseende, for sånn er det med mennesker vi liker og er glad i. Blant min familie og venner er det flere som ikke er typisk billedskjønne, men jeg digger dem fordi de er flotte mennesker og det lyset i øynene deres skinner sterkere enn klassisk vakre trekk ville gjort. Anonymkode: 1de26...257 Jada, jeg skjønner jo det. Men hun er jo ikke i et forhold med ham, venner og kjæreste stiller litt ulike krav da. Jeg også kunne sikkert blitt god venn med ham. Men aldri forelsket meg i ham. Anonymkode: d203a...6ff
Anonym bruker Skrevet 12. februar #12 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Det at du vekter utseende høyt betyr jo ikke at hun gjør det. Jeg forelsker meg aldri i utseende. Jeg forelsker meg i personlighet. Jeg blir dermed ikke forelsket ved første blikk, men en stund etter å ha blitt kjent med en person. Om venninnen din er tilsvarende, kan det tenkes at hun ser personen og ikke tenker på utseende. Hun tenker at dere hadde trivdes godt i hverandres selskap og er en god match. Mulig hun har feilbedømt deg og ikke forstått at det overfladiske betyr så pass mye for deg. Anonymkode: caa51...3ff Ja, set kan tenkes det. Men både mannen hennes og exen hennes er veldig kjekke da😅 Anonymkode: d203a...6ff
Anonym bruker Skrevet 12. februar #13 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Du slutter å henge med damer som er ti år yngre enn deg. Kom igjen, det er på høy tid. Selv sluttet jeg med det før jeg ble førti. Anonymkode: 76ed7...34b Så trist! Jeg er 49, min beste venninne er 60. Vi har vært venner i 17 år, glad hun ikke kuttet meg ut fordi jeg var for ung! Jeg henger også mye med ei venninne på 34. Altså man er voksen, skal man fortsatt bare ha venner på egen alder? Sånt sluttet jeg med etter videregående. Anonymkode: f5668...ac1
Anonym bruker Skrevet 12. februar #14 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Så trist! Jeg er 49, min beste venninne er 60. Vi har vært venner i 17 år, glad hun ikke kuttet meg ut fordi jeg var for ung! Jeg henger også mye med ei venninne på 34. Altså man er voksen, skal man fortsatt bare ha venner på egen alder? Sånt sluttet jeg med etter videregående. Anonymkode: f5668...ac1 Neida, ikke tenk på de som sier sånt. Alder på venninner skal liksom være helt lik, men å bry seg om utseende på en potensiell kjøreste er helt feil. Bare trolling det. Anonymkode: d203a...6ff
Anonym bruker Skrevet 12. februar #15 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Har ei ny venninne, vi har vært bekjente ganske lenge før det. Hun er 10 år yngre enn meg, jeg er 49. Jeg ble singel for et par år siden og hun visste om en perfekt date til meg og snakket masse om ham. Hørtes greit ut. Så viste hun meg et bilde .. Han er helt skalla, ser ut som han er over 60 og har diiiiiger mage. Og oppblåst ansikt med litt sånn fiskemunn. Masse rynker og definitivt ikke min type. Mulig han er verdens beste, men jeg hadde ikke greid å tenne på ham. Og det tåpelige her er at jeg ble rett og slett fornærmet. For siden hun tenkte vi passet sammen, så er det vel på det "nivået" hun ser meg😅 En svak toer liksom. Jeg vet at jeg også ser ut som jeg er alderen jeg er og at jeg heller ikke er sylskank, vakker og et catch, men likevel. Det var en reality check som virkelig svei. Jeg sa selvsagt ikke noe, bare at jeg ikke trodde at jeg ville på date med ham. Så kom igjen, fortell meg hvordan jeg får snudd på tankegangen min, for ærlig talt ser sikkert de fleste single menn i rett alder litt slik ut, dessverre. Anonymkode: d203a...6ff Skjønner godt at du ble fornærmet. Jeg ville tenkt: «Er jeg virkelig blitt så gammel at jeg må ta til takke med hva som helst?» Man må jo føle en fysisk tiltrekning, uansett hvor snill og grei personen er. Og det gjelder uansett hvilken alder man er i. Anonymkode: f5668...ac1
Anonym bruker Skrevet 12. februar #16 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Men det er jo ikke sånn at man styrer tiltrekning da? Jeg er ikke tiltrukket av menn som ser sånn ut, overhodet. Man kan jo ikke lukke øynene hver gang man er i rom med en partner heller liksom. Jeg pleier ikke vurdere folk i skala, det bare slo meg at hun ser på meg som en som må velge der nede liksom. Det er jo noe en må ta innover seg, at en må justere forventninger. Anonymkode: d203a...6ff Greit at du ikke tiltrekkes av han, men å snakke om han på den måten du gjør er unødvendig og ufint. Litt som om han skulle være søppel under skoen din. Anonymkode: ea726...961
Anonym bruker Skrevet 12. februar #17 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Ja, set kan tenkes det. Men både mannen hennes og exen hennes er veldig kjekke da😅 Anonymkode: d203a...6ff Ja, det er jo ikke slik at om man er hyggelig så kan man ikke være pen... Er du opptatt av utseende det er jo ikke så rart at du synes hennes menn ser bra ut ettersom han er yngre. Når det gjelder hår har jo de fleste menn en del mer hår i 30-årene enn i 50-årene. Utseende vårt forandrer seg hele tiden. Om du fortsatt sitter igjen i et ideal opp mot ungdommens skjønnhet så må du jo stadig finne deg yngre menn. Jeg kjenner at jeg er glad jeg ikke er opptatt av utseende. Både jeg og mannen blir eldre og forandrer oss. Vi kunne også kommet i ulykker som endret på utseende vårt. Når utseende ikke betyr noe, blir slikt mye enklere å takle. Og jeg sparer jo penger på kosmetiske inngrep og andre tiltak som noen bruker for å føle seg yngre. I omgangskretsen min er det en helt herlig fyr. Han er snill, oppmerksom og har en herlig personlighet. Han er også kraftig overvektig. Så er det en fyr som er utrolig pen. Han er forelsket i seg selv. Jeg vet glatt hvem jeg hadde valgt som partner om jeg skulle valgt mellom de to. Anonymkode: caa51...3ff
Anonym bruker Skrevet 12. februar #18 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Greit at du ikke tiltrekkes av han, men å snakke om han på den måten du gjør er unødvendig og ufint. Litt som om han skulle være søppel under skoen din. Anonymkode: ea726...961 Jeg sa jo ikke dette til hverken han eller venninna da. Er det krenkefest her nå? Det var jo for å beskrive utseendet. Anonymkode: d203a...6ff
Anonym bruker Skrevet 12. februar #19 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er jo ikke slik at om man er hyggelig så kan man ikke være pen... Er du opptatt av utseende det er jo ikke så rart at du synes hennes menn ser bra ut ettersom han er yngre. Når det gjelder hår har jo de fleste menn en del mer hår i 30-årene enn i 50-årene. Utseende vårt forandrer seg hele tiden. Om du fortsatt sitter igjen i et ideal opp mot ungdommens skjønnhet så må du jo stadig finne deg yngre menn. Jeg kjenner at jeg er glad jeg ikke er opptatt av utseende. Både jeg og mannen blir eldre og forandrer oss. Vi kunne også kommet i ulykker som endret på utseende vårt. Når utseende ikke betyr noe, blir slikt mye enklere å takle. Og jeg sparer jo penger på kosmetiske inngrep og andre tiltak som noen bruker for å føle seg yngre. I omgangskretsen min er det en helt herlig fyr. Han er snill, oppmerksom og har en herlig personlighet. Han er også kraftig overvektig. Så er det en fyr som er utrolig pen. Han er forelsket i seg selv. Jeg vet glatt hvem jeg hadde valgt som partner om jeg skulle valgt mellom de to. Anonymkode: caa51...3ff Dette er jo fint og flott og helt PK, men man må jo tenne på sin kjæreste, finne ham attraktiv. Greit nok at ikke du bryr deg og greier være sammen med noen du ikke liker utseendet på, men jeg greier ikke det. Anonymkode: d203a...6ff
Anonym bruker Skrevet 12. februar #20 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Jeg synes ikke jeg er attraktiv, under middels, visste bare ikke at jeg ble sett på som bunnslam 😅🫣 Anonymkode: d203a...6ff Bunnslam? Gud hjelpe meg, hvor overfladisk går det an å bli? Man er da ikke bunnslam selv om man ikke er billedskjønn... Anonymkode: 1de26...257
Anonym bruker Skrevet 12. februar #21 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg sa jo ikke dette til hverken han eller venninna da. Er det krenkefest her nå? Det var jo for å beskrive utseendet. Anonymkode: d203a...6ff Du kaller han for bunnslam. Anonymkode: ea726...961
Anonym bruker Skrevet 12. februar #22 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Dette er jo fint og flott og helt PK, men man må jo tenne på sin kjæreste, finne ham attraktiv. Greit nok at ikke du bryr deg og greier være sammen med noen du ikke liker utseendet på, men jeg greier ikke det. Anonymkode: d203a...6ff Det er jo det du kanskje ikke forstår. Vi som forelsker oss i personligheten ser personligheten gjennom/som del av utseende. Det er jo ikke slik at vi ikke liker utseende og må ha sex i mørke eller lukke øynene når vi kysser. Vi er forelsket i personen. Her inngår hele mennesket, vi tenner da på denne personen som helhet Men det er jo klart at noen mennesker vekter utseende så høyt at andre gode trekk ikke teller/teller lite. Det kan jo gjøre det vanskeligere med alderen ettersom alle preges mer eller mindre av denne. Anonymkode: caa51...3ff
Anonym bruker Skrevet 12. februar #23 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Neida, ikke tenk på de som sier sånt. Alder på venninner skal liksom være helt lik, men å bry seg om utseende på en potensiell kjøreste er helt feil. Bare trolling det. Anonymkode: d203a...6ff Trolling? Det er jo DU som har problemer som følge av din livsstil, mens jeg har et fint liv som følge av MIN. Anonymkode: 76ed7...34b
Anonym bruker Skrevet 12. februar #24 Skrevet 12. februar 49 minutes ago, Anonym bruker said: Jeg synes ikke jeg er attraktiv, under middels, visste bare ikke at jeg ble sett på som bunnslam 😅🫣 Anonymkode: d203a...6ff Nå mistet jeg all sympati om respekt for deg HI Anonymkode: 6a578...0e6
Anonym bruker Skrevet 12. februar #25 Skrevet 12. februar Jeg tenker at hvis du er så attraktiv så behøver du uansett ikke venninner til å spleise deg med noen, da går det av seg selv. Anonymkode: 76ed7...34b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå