Gå til innhold

Sykemeldt og jeg blir sprø


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Tror du må lese hva jeg svarer på også, ikke hva jeg svarer.

Det er ikke alltid mulig å se hvor noen kommer fra. I mange land kan mange flere språk og hvis dere klarer å skille på feks en fra Iran og en fra Irak, eller en fra Kenya og en fra Zimbabwe så er dere sykt gode. 

Anonymkode: e090b...a29

Men man klager veldig ofte å skille en fra Midtøsten fra en fra Afrika. Ofte. Ikke alltid. Men altså ofte. Ok?

Anonymkode: 15617...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Tror du må lese hva jeg svarer på også, ikke hva jeg svarer.

Det er ikke alltid mulig å se hvor noen kommer fra. I mange land kan mange flere språk og hvis dere klarer å skille på feks en fra Iran og en fra Irak, eller en fra Kenya og en fra Zimbabwe så er dere sykt gode. 

Anonymkode: e090b...a29

Nå roter du fælt. Hvis du tar av deg vrangbrillene, og ikke bare forskjellsbrillene, så ser du at det er en enorm forskjell på å ikke kunne skille en fra Iran og Iran/Kenya og Simbawe, og det å ikke kunne skille en skandinaver fra en latinamerikaner fra en afrikaner fra en fra Midtøsten. Hvis du seriøst ikke klarer å skille ut en fra Midtøsten ved å se på utseende, bekledning og høre språket, fra en mengde med nordmenn, så har du svekkede kognitive evner.

Anonymkode: 3b833...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 29.4.2024 den 21.30):

Jeg kjenner flere. Venninnen min er hjemme med 3 barn. Eldste er snart 7. Naboen er hjemme med 2. Eldste er 4. Kjenner flere også der en forelder er hjemme med barna. Spesielt de som er i permisjon. De er hjemme med både barnehagebarn og babyen. 

Anonymkode: e090b...a29

Ante meg at du skulle svare det ja. At du kjenner mange som er hjemmeværende med barn. Jeg kjenner ingen som ikke jobber og har barn i barnehage.

Anonymkode: f1ddd...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...