Gå til innhold

Å Google pasientene på sykeheimen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Jovisst, det å tilfeldig google pasientene er like ulovlig som det å kjøre tilfeldig forbi huset til eksen eller parkere tilfeldig ved jobben til eksen eller andre ting som man prøver å påstå at er tilfeldig, men som selvfølgelig ikke er tilfeldig. Stalking, kalles det. Skremmende, hensynsløs adferd. Og overfor sårbare pasienter er det ekstra graverende. 

Anonymkode: 6f53f...5c0

Nå må du rulle inn puppa!Dette er jo bare vissvass!Stalking og google er to helt ulike ting!Snakk om å drite seg ut,da!🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Det har jeg gjort. Men jeg vil gjerne at du linker til der det står at det er stalking å google pasienter. Jeg kan ikke ta ditt ord for at det er slik som du sier.   

Anonymkode: 0a85a...fcf

Det går heeelt fint, vettu. Har null ambisjoner om å overbevise noen som helst. 

Anonymkode: 6f53f...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østerdølen skrev (24 minutter siden):

Nå må du rulle inn puppa!Dette er jo bare vissvass!Stalking og google er to helt ulike ting!Snakk om å drite seg ut,da!🤣🤣🤣

Ja, huff, her er det nok jeg som dummer meg ut. Lykke til da, med stalkingen alle sammen. Førstemann til besøksforbud eller avskjed fra jobb på sykehjem, dere!

Anonymkode: 6f53f...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ja, huff, her er det nok jeg som dummer meg ut. Lykke til da, med stalkingen alle sammen. Førstemann til besøksforbud eller avskjed fra jobb på sykehjem, dere!

Anonymkode: 6f53f...5c0

Ja, du snakker som du har vett til,i hvertfall! Dumt å påstå noe så skråsikkert,når man tydeligvis ikke aner hva man snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det går heeelt fint, vettu. Har null ambisjoner om å overbevise noen som helst. 

Anonymkode: 6f53f...5c0

Neivel? Da er det vel bare å slutte å skrive i tråden da.

Anonymkode: 0a85a...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg ser ikke helt hva som er galt, joda du snoker litt, men det er likevel vask som henger til tørk ute, du er ikke i noens truseskuff her. 

Anonymkode: 7f327...dc8

God sammenligning. Jeg ser ingen problem i sjekke hvem folk er ut fra offentlig tilgjengelig informasjon. Det er helt normalt i andre sammenhenger, enten du søker jobb, ved tilsyn eller skal inngå en kontrakt. 
 

Det kan jo være nyttig info også, hvis du vet at noen av brukerne sang i kor, drev med noe kreativt eller reiste mye. Da kan du få noen fine øyeblikk med gode samtaler. 

Anonymkode: 10662...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du beveger deg i en gråsone, men intensjonen er god. Da min far ble dement og fikk plass på sykehjem, ble vi oppfordret til å lage et album som fortalte om ham. Jeg la inn bilder av ham gjennom livet, av barndomshjemmet hans, av oss i kjernefamilien, av hans søsken og ektefeller og deres barn. La også inn bilder av hans og mammas omgangsvenner, feriebilder, bilder av ham på jobb og på fritidsinteresser. Blomsterbed, bokhylla hans, bilen, huset. Kort sagt - jeg ga personalet informasjon de trengte for å kunne samtale med ham. Anbefaler deg å foreslå noe sånt på din arbeidsplass, HI. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Nei, ta deg en mangeårig utdanning og betal for den selv, fremfor å sitte og gape som en fugleunge. 

Anonymkode: 6f53f...5c0

Og slik ser det ut når noen blir svar skyldig. 

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jovisst, det å tilfeldig google pasientene er like ulovlig som det å kjøre tilfeldig forbi huset til eksen eller parkere tilfeldig ved jobben til eksen eller andre ting som man prøver å påstå at er tilfeldig, men som selvfølgelig ikke er tilfeldig. Stalking, kalles det. Skremmende, hensynsløs adferd. Og overfor sårbare pasienter er det ekstra graverende. 

Anonymkode: 6f53f...5c0

Jeg kjører forbi både huset og jobben til eksen på daglig basis. Er det ulovlig, altså?

Anonymkode: 3d697...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...