Gå til innhold

Kveruleringens dag på DIB?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Bra.

No offence, men jeg tror neppe hun vil føle seg ‘fryst ut’. Dere tror jo mange ganger at jeg er henne, og jeg har såvisst ingen interesse av at de innlrggene dere kommer med. Patetiske detektiv-innlegg, later som man er så smart, når man egentlig bare ødelegger.

Ikke ha for høye forventninger…det at de i det hele tatt prøver er en begynnelse. 

Anonymkode: a6814...593

Hun vil nok ikke føle seg fryst ut, men det blir jo lite moro å ikke få noen svar heller. Så det er nok lurest å å overse hele mennesket. 

Anonymkode: 17349...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hun vil nok ikke føle seg fryst ut, men det blir jo lite moro å ikke få noen svar heller. Så det er nok lurest å å overse hele mennesket. 

Anonymkode: 17349...095

Jeg tror du skal overlate til smarte mennesker å kjenne igjen smarte menneskers følelser, så kan du heller konsentrere deg om deg selv, eller hva?

Anonymkode: a6814...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Bra.

No offence, men jeg tror neppe hun vil føle seg ‘fryst ut’. Dere tror jo mange ganger at jeg er henne, og jeg har såvisst ingen interesse av at de innlrggene dere kommer med. Patetiske detektiv-innlegg, later som man er så smart, når man egentlig bare ødelegger.

Ikke ha for høye forventninger…det at de i det hele tatt prøver er en begynnelse. 

Anonymkode: a6814...593

Nå blir noen forvirret her! Hvor mange er dere og hvem er hvem?  Nei, å prøve er mangel på disiplin. Jeg har ikke troen på det i det hele tatt ...

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nå blir noen forvirret her! Hvor mange er dere og hvem er hvem?  Nei, å prøve er mangel på disiplin. Jeg har ikke troen på det i det hele tatt ...

Anonymkode: 4f9cd...4a0

For all del.

Du vet jo hvordan det går…

Anonymkode: a6814...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

For all del.

Du vet jo hvordan det går…

Anonymkode: a6814...593

Ja, det er ganske så forutsigbart. Og det vet den som opprettet tråden også. " La oss mobbe og krangle litt dere. Make my day.

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Jeg tror du skal overlate til smarte mennesker å kjenne igjen smarte menneskers følelser, så kan du heller konsentrere deg om deg selv, eller hva?

Anonymkode: a6814...593

Jøssenavn da. 

Anonymkode: 01e58...23a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Jeg tror du skal overlate til smarte mennesker å kjenne igjen smarte menneskers følelser, så kan du heller konsentrere deg om deg selv, eller hva?

Anonymkode: a6814...593

OH! 🙂 Eller AU

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jøssenavn da. 

Anonymkode: 01e58...23a

Hun eller han har helt rett. 

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Sjekk #7 , #8 , #13 , #20 , #22 , # 24 , #25 , #26 ,#30 og #34. Alle underbygger min kritikk her, så jeg lurer på hvordan det er med selvransakelse her. Dette skjer gang på gang. Og ikke noe underbygges, det er ren guffe. 

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Hvordan står det til med din selransakelse? Hadde du att et snev av det, så hadde du ikke konstant vært i konflikt her inne, du velger det helt selv.

Anonymkode: aa469...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som roper høyest om mobbing er de som mobber mest. Helt fantastisk å se.

Anonymkode: 12a06...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Vet du hva jeg tror? At den gamle gjengen her har så sykt godt av å bli utfordret her,. Det er mye dårlig oppførsel som må stilles spørmål ved, blant annet mobbing  og også " sannheter " her som alle må godta for å få innpass uten drittslenging.  Deal med det og reflekter over hvorfor andre utfordrer og provoserer dere? Hvorfor gjør de det tror du?

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Hvorfor blokkerer du ikke den her gamle gjengen som du syter om hele tiden?

Anonymkode: aa469...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hvordan står det til med din selransakelse? Hadde du att et snev av det, så hadde du ikke konstant vært i konflikt her inne, du velger det helt selv.

Anonymkode: aa469...e11

Jeg ser veldig godt hvem som vil gå i en konflikt med meg. Det handler i stor grad om dem selv.

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor blokkerer du ikke den her gamle gjengen som du syter om hele tiden?

Anonymkode: aa469...e11

Jeg er ikke redd dem og ser ike på dem som noen trussel., Enkelt sagt.

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er ikke redd dem og ser ike på dem som noen trussel., Enkelt sagt.

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Den var morsom, hadde du ikke gjort det, så hadde du ikke vært så opphengt i de som du er. Men blokkere de vil du jo selvfølgelig ikke, da går du glipp å kunne krangle med de.

Anonymkode: aa469...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg ser veldig godt hvem som vil gå i en konflikt med meg. Det handler i stor grad om dem selv.

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Klart det, alt handler alltid om alle andre, selv er du en liten ufeilbarlig helgen med skinnende glorie som bare er hyggelig og snill.....

Anonymkode: aa469...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Klart det, alt handler alltid om alle andre, selv er du en liten ufeilbarlig helgen med skinnende glorie som bare er hyggelig og snill.....

Anonymkode: aa469...e11

Feil! Alt for mye handler om meg her ! Latterliug mye, og nå er flere på banen av mitt kaliber. Det er tøft? 🙂

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Feil! Alt for mye handler om meg her ! Latterliug mye, og nå er flere på banen av mitt kaliber. Det er tøft? 🙂

Anonymkode: 4f9cd...4a0

At du kaller det for ditt kaliber, sier sitt.

Anonymkode: aa469...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

At du kaller det for ditt kaliber, sier sitt.

Anonymkode: aa469...e11

Hellt riktig.

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg tror du skal overlate til smarte mennesker å kjenne igjen smarte menneskers følelser, så kan du heller konsentrere deg om deg selv, eller hva?

Anonymkode: a6814...593

Ditto😊

Anonymkode: 17349...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...