Gå til innhold

Kveruleringens dag på DIB?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I dag drepes virkelig alle tråder. Hva er greia med det? 

Anonymkode: a12f3...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser at trådene går videre selv etter at folk hevder det er begått drapsforsøk.

Anonymkode: 46d05...c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer seg fullmåne og månesyke 🫠

Anonymkode: daf03...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ser at trådene går videre selv etter at folk hevder det er begått drapsforsøk.

Anonymkode: 46d05...c60

Haha, ja, det er de som snakker om kveruleringen som ødelegger trådene. Tror ikke de forstår det selv da…

Anonymkode: a6814...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva jeg tror? At den gamle gjengen her har så sykt godt av å bli utfordret her,. Det er mye dårlig oppførsel som må stilles spørmål ved, blant annet mobbing  og også " sannheter " her som alle må godta for å få innpass uten drittslenging.  Deal med det og reflekter over hvorfor andre utfordrer og provoserer dere? Hvorfor gjør de det tror du?

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Haha, ja, det er de som snakker om kveruleringen som ødelegger trådene. Tror ikke de forstår det selv da…

Anonymkode: a6814...593

Men det er jo hyggelig med litt action da.  Hvis alle er enige, så dør jo tråder rimelig fort😁

Anonymkode: 46d05...c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Vet du hva jeg tror? At den gamle gjengen her har så sykt godt av å bli utfordret her,. Det er mye dårlig oppførsel som må stilles spørmål ved, blant annet mobbing  og også " sannheter " her som alle må godta for å få innpass uten drittslenging.  Deal med det og reflekter over hvorfor andre utfordrer og provoserer dere? Hvorfor gjør de det tror du?

Anonymkode: 4f9cd...4a0

1-2-3, så var de her og.....

Anonymkode: aa469...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Vet du hva jeg tror? At den gamle gjengen her har så sykt godt av å bli utfordret her,. Det er mye dårlig oppførsel som må stilles spørmål ved, blant annet mobbing  og også " sannheter " her som alle må godta for å få innpass uten drittslenging.  Deal med det og reflekter over hvorfor andre utfordrer og provoserer dere? Hvorfor gjør de det tror du?

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Dette innlegget var jo virkelig eksemplarisk kompleksfylt. 

Anonymkode: 01e58...23a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Dette innlegget var jo virkelig eksemplarisk kompleksfylt. 

Anonymkode: 01e58...23a

Kan du forklare?

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Dette innlegget var jo virkelig eksemplarisk kompleksfylt. 

Anonymkode: 01e58...23a

Jeg spurte om du kunne fotklare, så har du revurdert? For ofte kommer utsagn her av frykt og usikkerhet, og det er greit å føle det, men vær ærlige da og ikke sleng ut ting dere ikke kan svare for? 

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg spurte om du kunne fotklare, så har du revurdert? For ofte kommer utsagn her av frykt og usikkerhet, og det er greit å føle det, men vær ærlige da og ikke sleng ut ting dere ikke kan svare for? 

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Det er ikke alle som sitter klar til å svare innen et kvarter, vet du. Noen av oss har ting som skjer utenfor DIB. 

Anonymkode: 7aa18...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Det er ikke alle som sitter klar til å svare innen et kvarter, vet du. Noen av oss har ting som skjer utenfor DIB. 

Anonymkode: 7aa18...d3d

Da bør du holde tyst til du har et svar, og ikke blåse ut intetsigende ytringer.

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Da bør du holde tyst til du har et svar, og ikke blåse ut intetsigende ytringer.

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Jeg snakker ut akkurat når jeg vil, faktisk. 
 

Det er jo gøy at du ikke ser at du spiller helt opp til hi. Fornøyelig. 

Anonymkode: 7aa18...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Vet du hva jeg tror? At den gamle gjengen her har så sykt godt av å bli utfordret her,. Det er mye dårlig oppførsel som må stilles spørmål ved, blant annet mobbing  og også " sannheter " her som alle må godta for å få innpass uten drittslenging.  Deal med det og reflekter over hvorfor andre utfordrer og provoserer dere? Hvorfor gjør de det tror du?

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Nå gjør det vel ikke forumet godt at noen prøver å oppdra brukerne? Er det ikke nok med moderator? Hi

Anonymkode: a12f3...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nå gjør det vel ikke forumet godt at noen prøver å oppdra brukerne? Er det ikke nok med moderator? Hi

Anonymkode: a12f3...104

Er det hva jeg gjør når jeg påpeker feil som skjer her inne? Skal ingen tåle å høre at de gjør feil uten å føle seg oppdratt og bruke det, så er det passe arrogant må jeg si. Det er liksom alltid feil på nye brukere, de som ikke har vært her siden tidenes morgen, men hva med og også se på seg selv?  Jeg har så ofte sett at andre blir angrepet, og ikke bare av en, men flere. Ja, vi kan alle skrive dumme og idiotiske ting, men ti brukere trenger ikke gå mot en bruker likevel, og der er dere helt unike i negativ forstand, for dere ser ikke at det er helt unødvendig at flere går mot en hele tiden. Det er så utrolig dårlig oppførsel, så ja, istedenfor å være en bærme så tenk regler og moderator.  Det er noen irriterende mennesker her og enda flere med irriterende meninger. Det betyr ikke at noen skal bli mobbet, og det er også en grunn til at nesten alle her skriver som anonyme.Bortsett fra den gamle gjengen da.

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Er det hva jeg gjør når jeg påpeker feil som skjer her inne? Skal ingen tåle å høre at de gjør feil uten å føle seg oppdratt og bruke det, så er det passe arrogant må jeg si. Det er liksom alltid feil på nye brukere, de som ikke har vært her siden tidenes morgen, men hva med og også se på seg selv?  Jeg har så ofte sett at andre blir angrepet, og ikke bare av en, men flere. Ja, vi kan alle skrive dumme og idiotiske ting, men ti brukere trenger ikke gå mot en bruker likevel, og der er dere helt unike i negativ forstand, for dere ser ikke at det er helt unødvendig at flere går mot en hele tiden. Det er så utrolig dårlig oppførsel, så ja, istedenfor å være en bærme så tenk regler og moderator.  Det er noen irriterende mennesker her og enda flere med irriterende meninger. Det betyr ikke at noen skal bli mobbet, og det er også en grunn til at nesten alle her skriver som anonyme.Bortsett fra den gamle gjengen da.

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Det bør være plass til alle, uten at man skal oppdra hverandre. Det er hva jeg mener. Nå synes jeg også at de MED Nick ofte oppfører seg bedre enn de uten..hi

Anonymkode: a12f3...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det bør være plass til alle, uten at man skal oppdra hverandre. Det er hva jeg mener. Nå synes jeg også at de MED Nick ofte oppfører seg bedre enn de uten..hi

Anonymkode: a12f3...104

Haha, ja de oppfører seg nok beder med nick enn uten ja. Det har du helt rett i, for de vil ikke at dårlig oppførsell de viser under anonym skal knyttes opp mot nicket må vite. Så får bærmen også slutte å oppdra andre da, og fortelle hva som de selv mener kreves for å være her.

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Er det hva jeg gjør når jeg påpeker feil som skjer her inne? Skal ingen tåle å høre at de gjør feil uten å føle seg oppdratt og bruke det, så er det passe arrogant må jeg si. Det er liksom alltid feil på nye brukere, de som ikke har vært her siden tidenes morgen, men hva med og også se på seg selv?  Jeg har så ofte sett at andre blir angrepet, og ikke bare av en, men flere. Ja, vi kan alle skrive dumme og idiotiske ting, men ti brukere trenger ikke gå mot en bruker likevel, og der er dere helt unike i negativ forstand, for dere ser ikke at det er helt unødvendig at flere går mot en hele tiden. Det er så utrolig dårlig oppførsel, så ja, istedenfor å være en bærme så tenk regler og moderator.  Det er noen irriterende mennesker her og enda flere med irriterende meninger. Det betyr ikke at noen skal bli mobbet, og det er også en grunn til at nesten alle her skriver som anonyme.Bortsett fra den gamle gjengen da.

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Feil? Hva er disse feilene? Hva er grunnen til at nesten alle skriver som anonyme? Hvem er dere? 

Anonymkode: 12a06...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Feil? Hva er disse feilene? Hva er grunnen til at nesten alle skriver som anonyme? Hvem er dere? 

Anonymkode: 12a06...456

En av feilene utdyper jeg i kommentaren du siterer. En annen stygg ting som altfor ofte skjer her, er at samme gjeng ofte trykker liker på angrep mot andre. Det er faktisk ingen forskjell på å skrive det selv versus å like angrep, så det blir mobbete oppførsel. Ellers lar noen seg alt for lett trigge her og tar enhver ytring personlig. Akkurat som om alt handler om en selv uten å klare og se mer saklig og generelt på det. Det er noen av feilene, og hvis du ikke skjønner hvem dere er, så vet de det gjelder at kritikken her er rettet mot dem. Du trenger ikke å skjønne det.

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Er det hva jeg gjør når jeg påpeker feil som skjer her inne? Skal ingen tåle å høre at de gjør feil uten å føle seg oppdratt og bruke det, så er det passe arrogant må jeg si. Det er liksom alltid feil på nye brukere, de som ikke har vært her siden tidenes morgen, men hva med og også se på seg selv?  Jeg har så ofte sett at andre blir angrepet, og ikke bare av en, men flere. Ja, vi kan alle skrive dumme og idiotiske ting, men ti brukere trenger ikke gå mot en bruker likevel, og der er dere helt unike i negativ forstand, for dere ser ikke at det er helt unødvendig at flere går mot en hele tiden. Det er så utrolig dårlig oppførsel, så ja, istedenfor å være en bærme så tenk regler og moderator.  Det er noen irriterende mennesker her og enda flere med irriterende meninger. Det betyr ikke at noen skal bli mobbet, og det er også en grunn til at nesten alle her skriver som anonyme.Bortsett fra den gamle gjengen da.

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Det du sliter ganske grundig med er å innse at selv om DU mener noe er feil, så er det ikke nødvendigvis feil. Ofte snarere tvert imot. I tillegg er du inni den berømte fasen din nå der du åpenbart får kick av å provosere og være ufin og nedlatende mot andre. Da blir det krøll, og det vet du.

Anonymkode: 0dedc...914

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det du sliter ganske grundig med er å innse at selv om DU mener noe er feil, så er det ikke nødvendigvis feil. Ofte snarere tvert imot. I tillegg er du inni den berømte fasen din nå der du åpenbart får kick av å provosere og være ufin og nedlatende mot andre. Da blir det krøll, og det vet du.

Anonymkode: 0dedc...914

Neida, alt jeg skriver om mobbete oppførsel her trenger naturligvis ikke være feil. Det forundrer meg faktisk ikke at du forsvarer oppførselen jeg kritiserer her, og det blir som om man har retten til å være mobbete. Spesielt-. Jeg er ikke ufin, men at noe av det jeg skriver kan provosere skjønner jeg. Jeg prøver også å unngå å være nedlatende, og omformulerer meg for å ikke fremstå sånn. Uten å påstå at jeg er feilfri, for selv om jeg jo er det, så trenger jeg ikke ytre det her.....

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Neida, alt jeg skriver om mobbete oppførsel her trenger naturligvis ikke være feil. Det forundrer meg faktisk ikke at du forsvarer oppførselen jeg kritiserer her, og det blir som om man har retten til å være mobbete. Spesielt-. Jeg er ikke ufin, men at noe av det jeg skriver kan provosere skjønner jeg. Jeg prøver også å unngå å være nedlatende, og omformulerer meg for å ikke fremstå sånn. Uten å påstå at jeg er feilfri, for selv om jeg jo er det, så trenger jeg ikke ytre det her.....

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Som en regel kan du gå ut fra at du har feil. Alltid. Jeg har aldri opplevd en person som er såpass utenfor normalen. Men jeg skjønner at du ikke har kapasitet til å fatte det, så da får du jo bare fortsette da. Til neste togtur tar deg bort fra forumet noen uker…

Anonymkode: 7aa18...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Som en regel kan du gå ut fra at du har feil. Alltid. Jeg har aldri opplevd en person som er såpass utenfor normalen. Men jeg skjønner at du ikke har kapasitet til å fatte det, så da får du jo bare fortsette da. Til neste togtur tar deg bort fra forumet noen uker…

Anonymkode: 7aa18...d3d

For et svar. Og du ser ikke selv hvordan det fremstår. Og se gjerne i resten av tråden også, hvordan noen uttrykker seg, for du snakker nedlatende!?  Jeg prøver å si noe om hva jeg opplever som feil her på mest mulig saklig måte, og så er det andre som er nedlatende og forutinntatte . Noe av det jeg peker på faktisk. Jeg syns dere må skjerpe tonen deres. Jeg har skrevet under anonym en god stund nå, og la også om litt av fremgangsmåten min. Ikke har jeg bare unngått kverulering og mobbete tendenser, men jeg har også fått veldig viktige synspunkt på noe. men dessverre, noen kommer seg ikke av sporet de har v,ärt på de siste ti, tjue årene. 

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Neida, alt jeg skriver om mobbete oppførsel her trenger naturligvis ikke være feil. Det forundrer meg faktisk ikke at du forsvarer oppførselen jeg kritiserer her, og det blir som om man har retten til å være mobbete. Spesielt-. Jeg er ikke ufin, men at noe av det jeg skriver kan provosere skjønner jeg. Jeg prøver også å unngå å være nedlatende, og omformulerer meg for å ikke fremstå sånn. Uten å påstå at jeg er feilfri, for selv om jeg jo er det, så trenger jeg ikke ytre det her.....

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Jeg forsvarer ikke mobbing. Du må slutte å finne på ting. Jeg sier at selv om du mener noe er feil, så er det ikke nødvendigvis feil. 
 

Og jo, du er både ufin og nedlatende. Det er derfor du kan oppfattes som provoserende. Ikke fordi du uttrykker meninger som utfordrer tankegangen til folk, slik dine grandiose tanker om det selv kan få deg til å tro. Du er ikke en som utfordrer, alt du klarer er å irritere. Kanskje til og med fascinere, hvis jeg legger godviljen til 😁

Anonymkode: 0dedc...914

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

For et svar. Og du ser ikke selv hvordan det fremstår. Og se gjerne i resten av tråden også, hvordan noen uttrykker seg, for du snakker nedlatende!?  Jeg prøver å si noe om hva jeg opplever som feil her på mest mulig saklig måte, og så er det andre som er nedlatende og forutinntatte . Noe av det jeg peker på faktisk. Jeg syns dere må skjerpe tonen deres. Jeg har skrevet under anonym en god stund nå, og la også om litt av fremgangsmåten min. Ikke har jeg bare unngått kverulering og mobbete tendenser, men jeg har også fått veldig viktige synspunkt på noe. men dessverre, noen kommer seg ikke av sporet de har v,ärt på de siste ti, tjue årene. 

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Du er like konstruktiv som en sten i skoen. 

Anonymkode: 7aa18...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...