Gå til innhold

Kveruleringens dag på DIB?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

For et svar. Og du ser ikke selv hvordan det fremstår. Og se gjerne i resten av tråden også, hvordan noen uttrykker seg, for du snakker nedlatende!?  Jeg prøver å si noe om hva jeg opplever som feil her på mest mulig saklig måte, og så er det andre som er nedlatende og forutinntatte . Noe av det jeg peker på faktisk. Jeg syns dere må skjerpe tonen deres. Jeg har skrevet under anonym en god stund nå, og la også om litt av fremgangsmåten min. Ikke har jeg bare unngått kverulering og mobbete tendenser, men jeg har også fått veldig viktige synspunkt på noe. men dessverre, noen kommer seg ikke av sporet de har v,ärt på de siste ti, tjue årene. 

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Du lever helt i din egen xerden, du lyver og kommer med masse rare påstander.

Anonymkode: aa469...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enig. Det er fordi noen veldig få, kanskje til og med bare en, kan ødelegge et helt forum bare ved å spore av en hver tråd. Det som er gjentakende, er at vedkommende selv ikke ser det, og mener at hun ikke er ufin eller provoserende. Men er en mester i å spore av innlegg etter innlegg. Hun er mest opptatt av å ha rett, selv om hele forumet er basert på meningsutvekslinger og ytringer. 

Anonymkode: 17349...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får dere få dere fortsette uten meg her. Har sagt det jeg har å si, og det faller på stengrunn. 

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går har jeg faktisk kverulert for å kverulere. Jeg er ikke sånn til vanlig, og jeg har vært langt mer ufin enn jeg pleier. Men det føltes litt godt, samtidig.

Anonymkode: 7424d...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

En av feilene utdyper jeg i kommentaren du siterer. En annen stygg ting som altfor ofte skjer her, er at samme gjeng ofte trykker liker på angrep mot andre. Det er faktisk ingen forskjell på å skrive det selv versus å like angrep, så det blir mobbete oppførsel. Ellers lar noen seg alt for lett trigge her og tar enhver ytring personlig. Akkurat som om alt handler om en selv uten å klare og se mer saklig og generelt på det. Det er noen av feilene, og hvis du ikke skjønner hvem dere er, så vet de det gjelder at kritikken her er rettet mot dem. Du trenger ikke å skjønne det.

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Så alle som går i mot deg har feil mener du? Hvordan er det logisk? Noen lar seg lett trigge ja, og det er spesielt deg. Alltid! Det er jo derfor trådene blir så lange. Fordi du mener du har rett og alle andre har feil. Du må svare enhver som ikke er enig med deg, derfor blir det sånn som HI beskriver. Er det bedre om folk bare overser deg heller, slik mange brukere anbefaler å gjøre? Før skrev du med nick, jeg skjønner grunnen til at du ikke gjør det lengre. For da hadde det vært mye enklere å fryse deg ut ved å ikke svare deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Jeg er enig. Det er fordi noen veldig få, kanskje til og med bare en, kan ødelegge et helt forum bare ved å spore av en hver tråd. Det som er gjentakende, er at vedkommende selv ikke ser det, og mener at hun ikke er ufin eller provoserende. Men er en mester i å spore av innlegg etter innlegg. Hun er mest opptatt av å ha rett, selv om hele forumet er basert på meningsutvekslinger og ytringer. 

Anonymkode: 17349...095

Hallo, det er jo DERE SELV som velger dette. Dere lager til og med tråd for å få lov å kverulere og deretter skylde på noen andre. 

Anonymkode: a6814...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Nå får dere få dere fortsette uten meg her. Har sagt det jeg har å si, og det faller på stengrunn. 

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Da lurer jeg virkelig på hvorfor du gidder…

Anonymkode: a12f3...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Hallo, det er jo DERE SELV som velger dette. Dere lager til og med tråd for å få lov å kverulere og deretter skylde på noen andre. 

Anonymkode: a6814...593

Du ser ikke at det er en viss anonym som stadig svarer her og som kjent er uenig med alle? Som igjen må forklare hvorfor hun svarer fordi alle tar feil? 

Anonymkode: 17349...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Er det hva jeg gjør når jeg påpeker feil som skjer her inne? Skal ingen tåle å høre at de gjør feil uten å føle seg oppdratt og bruke det, så er det passe arrogant må jeg si. Det er liksom alltid feil på nye brukere, de som ikke har vært her siden tidenes morgen, men hva med og også se på seg selv?  Jeg har så ofte sett at andre blir angrepet, og ikke bare av en, men flere. Ja, vi kan alle skrive dumme og idiotiske ting, men ti brukere trenger ikke gå mot en bruker likevel, og der er dere helt unike i negativ forstand, for dere ser ikke at det er helt unødvendig at flere går mot en hele tiden. Det er så utrolig dårlig oppførsel, så ja, istedenfor å være en bærme så tenk regler og moderator.  Det er noen irriterende mennesker her og enda flere med irriterende meninger. Det betyr ikke at noen skal bli mobbet, og det er også en grunn til at nesten alle her skriver som anonyme.Bortsett fra den gamle gjengen da.

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Frelser- og oppdragerrollene kler deg like dårlig. At du aldri har oppført deg slik at eksisterende brukere ikke reagerer på deg, og at du fortløpende får motbør, har gitt deg et mindreverdighetskompleks du fortløpende avslører i alle disse trådene. Det blir ynkeligere for hver gang. Det har kommet nye brukere til i alle år, det er forumets natur, men 99% av dem er velfungerende. Å klage på et sted du selv velger å være gjør deg til avviker her også.

Anonymkode: 01e58...23a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Frelser- og oppdragerrollene kler deg like dårlig. At du aldri har oppført deg slik at eksisterende brukere ikke reagerer på deg, og at du fortløpende får motbør, har gitt deg et mindreverdighetskompleks du fortløpende avslører i alle disse trådene. Det blir ynkeligere for hver gang. Det har kommet nye brukere til i alle år, det er forumets natur, men 99% av dem er velfungerende. Å klage på et sted du selv velger å være gjør deg til avviker her også.

Anonymkode: 01e58...23a

Sjekk #7 , #8 , #13 , #20 , #22 , # 24 , #25 , #26 ,#30 og #34. Alle underbygger min kritikk her, så jeg lurer på hvordan det er med selvransakelse her. Dette skjer gang på gang. Og ikke noe underbygges, det er ren guffe. 

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Nå får dere få dere fortsette uten meg her. Har sagt det jeg har å si, og det faller på stengrunn. 

Anonymkode: 4f9cd...4a0

 

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Sjekk #7 , #8 , #13 , #20 , #22 , # 24 , #25 , #26 ,#30 og #34. Alle underbygger min kritikk her, så jeg lurer på hvordan det er med selvransakelse her. Dette skjer gang på gang. Og ikke noe underbygges, det er ren guffe. 

Anonymkode: 4f9cd...4a0

 

Anonymkode: 7aa18...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Sjekk #7 , #8 , #13 , #20 , #22 , # 24 , #25 , #26 ,#30 og #34. Alle underbygger min kritikk her, så jeg lurer på hvordan det er med selvransakelse her. Dette skjer gang på gang. Og ikke noe underbygges, det er ren guffe. 

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Hva vil du fram til? At alle tar feil? 

Anonymkode: 17349...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Hva vil du fram til? At alle tar feil? 

Anonymkode: 17349...095

Jeg har skrevet at flere går på en bruker. Jeg har skrevet om tonen en del tar her. Måten noen av dere snakker på er langt forbi hvordan mennesker normalt formulerer seg. Jeg forventer ikke og forlanger heller ikke at folk her er så kultiverte. Men fra det og å ytre seg som hardcore WT ?  Jeg syns det er faut og jeg syns de som gjør det går på så vanvittig lavt nivå! Jeg er overhodet ikke vant til det, og det skal liksom være så normalt her inne? Jeg forstår ikke det. Og så er det høyt utdannet mennesker her, og jeg tror faktisk noen er det også, men det er noe skremmende med de som er det og formulerer seg sånn. Jeg vet også at andre velutdannede mennesker her med folkeskikk er hardt uenige med meg, men de snakker på en annen måte og har..dannelse. Og det er helt ok. Helt greit. Men slike vulgæriteter som jeg ser blant noen i tråden her er bare så lavt nivå. Jeg vet aldri om jeg skal ha empati eller føle forakt, og det er et dilemma jeg ikke ellers er vant til å komme i. Det gjør det litt vanskelig.

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har skrevet at flere går på en bruker. Jeg har skrevet om tonen en del tar her. Måten noen av dere snakker på er langt forbi hvordan mennesker normalt formulerer seg. Jeg forventer ikke og forlanger heller ikke at folk her er så kultiverte. Men fra det og å ytre seg som hardcore WT ?  Jeg syns det er faut og jeg syns de som gjør det går på så vanvittig lavt nivå! Jeg er overhodet ikke vant til det, og det skal liksom være så normalt her inne? Jeg forstår ikke det. Og så er det høyt utdannet mennesker her, og jeg tror faktisk noen er det også, men det er noe skremmende med de som er det og formulerer seg sånn. Jeg vet også at andre velutdannede mennesker her med folkeskikk er hardt uenige med meg, men de snakker på en annen måte og har..dannelse. Og det er helt ok. Helt greit. Men slike vulgæriteter som jeg ser blant noen i tråden her er bare så lavt nivå. Jeg vet aldri om jeg skal ha empati eller føle forakt, og det er et dilemma jeg ikke ellers er vant til å komme i. Det gjør det litt vanskelig.

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Så merkelig da, at du i aller høyeste grad er med på å skape et slikt miljø. Du ser det jo bare ikke selv. At folk er så ufine og vulgære, kan kastes rett tilbake til deg. Du må gjerne føle forakt for andre her inne, men det hjelper lite når du selv er en oppvigler. Det nytter ikke å spille offer, det kler deg rett og slett ikke. 

Anonymkode: 17349...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Så merkelig da, at du i aller høyeste grad er med på å skape et slikt miljø. Du ser det jo bare ikke selv. At folk er så ufine og vulgære, kan kastes rett tilbake til deg. Du må gjerne føle forakt for andre her inne, men det hjelper lite når du selv er en oppvigler. Det nytter ikke å spille offer, det kler deg rett og slett ikke. 

Anonymkode: 17349...095

Jeg betrakter nok ikke meg selv som offer. At dere ofte går flere mot en som på måten det blir gjort her i tråden ( også og igjen ),er ikke fordi dere er "onde". Dere føler at dere sparker oppover- det er jeg klar over. Uten at det unnskylder dere. Dere kan ikke skylde på noen for egen måte å angripe på.

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg betrakter nok ikke meg selv som offer. At dere ofte går flere mot en som på måten det blir gjort her i tråden ( også og igjen ),er ikke fordi dere er "onde". Dere føler at dere sparker oppover- det er jeg klar over. Uten at det unnskylder dere. Dere kan ikke skylde på noen for egen måte å angripe på.

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Ingen sparker noen her. Man prøver å opplyse deg om hvordan du oppleves på forumet. Vi er flere som har samme oppfatning av deg. Men jeg er usikker på hvordan du forventer å bli møtt? For dine utsagn og svar er ofte ganske ufine og påståelige. Da må du forvente debatt. Og du gir deg aldri heller, så hvordan tenker du utfallet skal bli? Du er opptatt av å oppdra og opplyse folk, men det har jo kun motvirkende effekt. 

 

Anonymkode: 17349...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ingen sparker noen her. Man prøver å opplyse deg om hvordan du oppleves på forumet. Vi er flere som har samme oppfatning av deg. Men jeg er usikker på hvordan du forventer å bli møtt? For dine utsagn og svar er ofte ganske ufine og påståelige. Da må du forvente debatt. Og du gir deg aldri heller, så hvordan tenker du utfallet skal bli? Du er opptatt av å oppdra og opplyse folk, men det har jo kun motvirkende effekt. 

 

Anonymkode: 17349...095

Dette er tull. Prøve å opplyse meg altså?

Det er jo det jeg ofte får "kritikk" for, og som jeg skrev tidligere i tråden : dere legger premisser her for å bli godtatt. Akkurat som om dere må få lov til å leve i bobla deres uten å bli "oppdratt"  🙂

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Dette er tull. Prøve å opplyse meg altså?

Det er jo det jeg ofte får "kritikk" for, og som jeg skrev tidligere i tråden : dere legger premisser her for å bli godtatt. Akkurat som om dere må få lov til å leve i bobla deres uten å bli "oppdratt"  🙂

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Jeg har stor respekt for de som er saklige og som kommer med gode råd og som svarer reflektert og høflig. Det gjør ikke du. Derfor får du kritikk. 

Anonymkode: 17349...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Du ser ikke at det er en viss anonym som stadig svarer her og som kjent er uenig med alle? Som igjen må forklare hvorfor hun svarer fordi alle tar feil? 

Anonymkode: 17349...095

Jo, jeg ser det meste. Jeg ser henne. Og jeg ser dere andre. Dere andre er problemet, dere forstår det bare ikke.

Dere er ikke nødt til å svare.

Jeg klarer fint å la være, det er fullstendig gjennomførbart å la være.

Så hva er problemet til dere som ikke klarer å styre dere selv og som alltid svarer? Noe må det jo være…

Anonymkode: a6814...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jo, jeg ser det meste. Jeg ser henne. Og jeg ser dere andre. Dere andre er problemet, dere forstår det bare ikke.

Dere er ikke nødt til å svare.

Jeg klarer fint å la være, det er fullstendig gjennomførbart å la være.

Så hva er problemet til dere som ikke klarer å styre dere selv og som alltid svarer? Noe må det jo være…

Anonymkode: a6814...593

kanskje fordi hun begynner å svare og ikke vil gi seg. Det bare eskalerer. Men selvfølgelig så bør jo egentlig alle her inne la være å svare henne. Egentlig så bør man jo bare behandle henne som luft, og ikke svare som du foreslår. Men det går jo ikke. Man får jo aldri noen grei flyt i trådene, når man til stadighet har et gnagsår som ikke klarer å gi seg. For om noen lar være å svare, så henger hun seg på andre, og så dør bare tråden ut i svada til slutt. Sånn er det jo gang på gang. 

Anonymkode: 17349...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

kanskje fordi hun begynner å svare og ikke vil gi seg. Det bare eskalerer. Men selvfølgelig så bør jo egentlig alle her inne la være å svare henne. Egentlig så bør man jo bare behandle henne som luft, og ikke svare som du foreslår. Men det går jo ikke. Man får jo aldri noen grei flyt i trådene, når man til stadighet har et gnagsår som ikke klarer å gi seg. For om noen lar være å svare, så henger hun seg på andre, og så dør bare tråden ut i svada til slutt. Sånn er det jo gang på gang. 

Anonymkode: 17349...095

Som sagt, dere har ingen grunn. Dere har et problem.

Jeg vil påstå at alle oppegående og friske mennesker evner å la være å svare noen, dersom de virkelig ønsker det.

Jeg ser dermed på DERE, ikke henne, som problemet. 

Anonymkode: a6814...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

kanskje fordi hun begynner å svare og ikke vil gi seg. Det bare eskalerer. Men selvfølgelig så bør jo egentlig alle her inne la være å svare henne. Egentlig så bør man jo bare behandle henne som luft, og ikke svare som du foreslår. Men det går jo ikke. Man får jo aldri noen grei flyt i trådene, når man til stadighet har et gnagsår som ikke klarer å gi seg. For om noen lar være å svare, så henger hun seg på andre, og så dør bare tråden ut i svada til slutt. Sånn er det jo gang på gang. 

Anonymkode: 17349...095

Så det handler om dere. Jobb med saken. Som er dere selv sltså.

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Som sagt, dere har ingen grunn. Dere har et problem.

Jeg vil påstå at alle oppegående og friske mennesker evner å la være å svare noen, dersom de virkelig ønsker det.

Jeg ser dermed på DERE, ikke henne, som problemet. 

Anonymkode: a6814...593

Du har helt rett, vi bør faktisk bare ikke svare henne og behandle henne som luft. Vil nok også mene at rett måte er bare å fryse henne ut. Skal prøve det framover. 

Anonymkode: 17349...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Du har helt rett, vi bør faktisk bare ikke svare henne og behandle henne som luft. Vil nok også mene at rett måte er bare å fryse henne ut. Skal prøve det framover. 

Anonymkode: 17349...095

Å prøve holder ikke. Det betyr at du har åpnimger for å la være. Akkurat som en plan B som er en jævli dårlig ide. Du LAR VÆRE. Kort og godt.

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Du har helt rett, vi bør faktisk bare ikke svare henne og behandle henne som luft. Vil nok også mene at rett måte er bare å fryse henne ut. Skal prøve det framover. 

Anonymkode: 17349...095

Bra.

No offence, men jeg tror neppe hun vil føle seg ‘fryst ut’. Dere tror jo mange ganger at jeg er henne, og jeg har såvisst ingen interesse av at de innlrggene dere kommer med. Patetiske detektiv-innlegg, later som man er så smart, når man egentlig bare ødelegger.

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Å prøve holder ikke. Det betyr at du har åpnimger for å la være. Akkurat som en plan B som er en jævli dårlig ide. Du LAR VÆRE. Kort og godt.

Anonymkode: 4f9cd...4a0

Ikke ha for høye forventninger…det at de i det hele tatt prøver er en begynnelse. 

Anonymkode: a6814...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...