Gå til innhold

Når jeg har flydd byen rundt for å få tak i egg til påsken ønsker jeg faktisk å spise dem selv!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde absolutt IKKE gitt de noen egg, de får kjøre rundt og lete i de forskjellige butikkene selv. 

La vær å svare når de maser mer!! 

Anonymkode: 8170f...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Er det bare meg som ikke stresser med egg? Altså folk virker besatte etter egg? Mange andre proteinkilder og mye annet man kanbake uten egg? For all del, greit å kunne få seg et speilegg til påskefrokosten… men er det tomt, så blir det rundstykker i steden liksom??

synes desperasjonen er hinsides 😅

Anonymkode: fa347...3b9

Hvor ser du egentlig denne desperasjonen…?

Anonymkode: 059a0...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Er det bare meg som ikke stresser med egg? Altså folk virker besatte etter egg? Mange andre proteinkilder og mye annet man kanbake uten egg? For all del, greit å kunne få seg et speilegg til påskefrokosten… men er det tomt, så blir det rundstykker i steden liksom??

synes desperasjonen er hinsides 😅

Anonymkode: fa347...3b9

Det er vel ingen andre enn slektningene til hi som er desperate?

Vi andre kjøper noen egg om vi kommer over noen, men lever greit uten om vi finner tomme hyller...

Anonymkode: 29e09...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Hvor ser du egentlig denne desperasjonen…?

Anonymkode: 059a0...cee

Denne tråden vitner om at folk har dratt fra butikk til butikk for å Leite etter egg. At det er en tråd hvor det diskuteres hvor mange egg de er villige og ikke villig til å gi bort osv. Sier ikke absolutt alle, men mange virker desp.😂

Er så klart farget at jeg i tillegg til å komme over denne tråden her har sett folk løpe! Til eggkjøla på mine lokalbutikker 😂😂Hvor de da i tillegg hamstrer. Folk som skriver leserinnlegg osv om egg meg her og egg meg der.

For meg da så klart virker folk besatt etter egg😅

Anonymkode: fa347...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Denne tråden vitner om at folk har dratt fra butikk til butikk for å Leite etter egg. At det er en tråd hvor det diskuteres hvor mange egg de er villige og ikke villig til å gi bort osv. Sier ikke absolutt alle, men mange virker desp.😂

Er så klart farget at jeg i tillegg til å komme over denne tråden her har sett folk løpe! Til eggkjøla på mine lokalbutikker 😂😂Hvor de da i tillegg hamstrer. Folk som skriver leserinnlegg osv om egg meg her og egg meg der.

For meg da så klart virker folk besatt etter egg😅

Anonymkode: fa347...3b9

Så fordi du har sett noen som virker desperate etter egg, så lurer du oppriktig på om du er den eneste som ikke stresser med egg…?

De aller fleste tar det helt med ro, altså.

Anonymkode: 059a0...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Så fordi du har sett noen som virker desperate etter egg, så lurer du oppriktig på om du er den eneste som ikke stresser med egg…?

De aller fleste tar det helt med ro, altså.

Anonymkode: 059a0...cee

Var ikke meningen å fornærme 😂men det er flere enn noen få.

Det skrives om i media, folk er ute etter egg  på kjøp og salg sider på Facebook/finn, restriksjoner på hvor mange pakker man kan ta osv i butikker. Greit at du ikke har lagt merke til det, men det har så visst jeg😅og for meg virker da folk mer besatt enn vanlig. Så når det lages en tråd i tillegg om at folk i tillegg prøver å hole egg fra familie …. Ja da er det desperat for meg☺️
 

Anonymkode: fa347...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Er det bare meg som ikke stresser med egg? Altså folk virker besatte etter egg? Mange andre proteinkilder og mye annet man kanbake uten egg? For all del, greit å kunne få seg et speilegg til påskefrokosten… men er det tomt, så blir det rundstykker i steden liksom??

synes desperasjonen er hinsides 😅

Anonymkode: fa347...3b9

Er det så mange som er desperate da? Det må være lov å reagere når vanstyre medfører at en basisvare går tom. 
 

Personlig har jeg en eggebonde til nabo, så jeg er godt dekket. Jeg så også at det var godt med egg igjen på min lokale Coop Extra kl 20 i går kveld. Toalettpapir og tørkerull, derimot, var det helt tomt for! Og det er jo mer essensielt enn egg (toalettpapir altså). 

Anonymkode: 30cca...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Var ikke meningen å fornærme 😂men det er flere enn noen få.

Det skrives om i media, folk er ute etter egg  på kjøp og salg sider på Facebook/finn, restriksjoner på hvor mange pakker man kan ta osv i butikker. Greit at du ikke har lagt merke til det, men det har så visst jeg😅og for meg virker da folk mer besatt enn vanlig. Så når det lages en tråd i tillegg om at folk i tillegg prøver å hole egg fra familie …. Ja da er det desperat for meg☺️
 

Anonymkode: fa347...3b9

Hi prøver ikke å «hole» egg fra familie. Hi blit irritert over at familien prøver å få henne til å gi bort eggene hun har kjøpt, og mener de kan skaffe seg egg selv. Hvilket er helt ok å mene.

Anonymkode: 059a0...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Var ikke meningen å fornærme 😂men det er flere enn noen få.

Det skrives om i media, folk er ute etter egg  på kjøp og salg sider på Facebook/finn, restriksjoner på hvor mange pakker man kan ta osv i butikker. Greit at du ikke har lagt merke til det, men det har så visst jeg😅og for meg virker da folk mer besatt enn vanlig. Så når det lages en tråd i tillegg om at folk i tillegg prøver å hole egg fra familie …. Ja da er det desperat for meg☺️
 

Anonymkode: fa347...3b9

Hahah.

Noe må man jo ha å snakke om, og da er det like greit å snakke om egg og sure ladedamer som det er å snakke om været.

Hadde aldri hørt begrepet hole før, måtte google det. Takk for nytt begrep! :) 

Anonymkode: 9aa50...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hi prøver ikke å «hole» egg fra familie. Hi blit irritert over at familien prøver å få henne til å gi bort eggene hun har kjøpt, og mener de kan skaffe seg egg selv. Hvilket er helt ok å mene.

Anonymkode: 059a0...cee

Det var jo det hun skrev. Å hole betyr å…

…la meg sitere ordboken;

skaffe seg, få tak i (ofte ved behendighet, knep, list) jf. knipe, kvarte

https://naob.no/ordbok/hole

 

Neste ord på listen er killjoy. Det kan du få lov til å finne ut av ;) 

Anonymkode: 9aa50...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Det var jo det hun skrev. Å hole betyr å…

…la meg sitere ordboken;

skaffe seg, få tak i (ofte ved behendighet, knep, list) jf. knipe, kvarte

https://naob.no/ordbok/hole

 

Neste ord på listen er killjoy. Det kan du få lov til å finne ut av ;) 

Anonymkode: 9aa50...982

Det har jeg ikke noe behov for, så det kan du selv finne ut av.

Poenget er uansett at hi mener familien bør skaffe seg egg selv, og ikke forvente at hun skal gi bort sine.

Anonymkode: 059a0...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Poenget er uansett at hi mener familien bør skaffe seg egg selv, og ikke forvente at hun skal gi bort sine.

Anonymkode: 059a0...cee

Det er det ingen som ikke har fått med seg, og ingen som bestrider. 

Anonymkode: 9aa50...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen syke problemstillinger man har for tiden… 

Dropp å gi dem egg, og så dropper de å hjelpe deg en annen gang. Problem løst

Anonymkode: d934e...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

For noen syke problemstillinger man har for tiden… 

Dropp å gi dem egg, og så dropper de å hjelpe deg en annen gang. Problem løst

Anonymkode: d934e...680

Eventuelt dropp å gi dem egg, så hjelper de deg likevel en annen gang.

Herregud, om en i familien hadde fått tak i egg til seg selv og ikke ville delt, så hadde jeg da likevel hjulpet ham/henne med noe annet hvis behovet oppsto. Jeg er ikke 5 år.

Anonymkode: 059a0...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Eventuelt dropp å gi dem egg, så hjelper de deg likevel en annen gang.

Herregud, om en i familien hadde fått tak i egg til seg selv og ikke ville delt, så hadde jeg da likevel hjulpet ham/henne med noe annet hvis behovet oppsto. Jeg er ikke 5 år.

Anonymkode: 059a0...cee

Nå var det vel ikke deg det var snakk om her. Du leste holdningen til HIs familie i førsteposten? 

Anonymkode: d934e...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...