Gå til innhold

Hvilken trend håper du det blir slutt på i 2024?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Jeg håper det blir slutt på at kvinner gir bort sitt mest dyrbare til menn de ikke er gift med eller en gang har tenkt å bli gift med. Jeg håper kvinner innser at når menn har fått melken gratis slutter de å jakte, da har de fått hva de vil ha. Jeg håper kvinner får så pass selvrespekt at de venter til etter de er gift. Heldigvis ser det ut til at det trender blant de oppvoksende generasjoner å bli tradwives og å vente til etter ekteskapet.

Anonymkode: 6cbf1...4a4

Lurer litt på hvor mennene kommer inn her. Er det greit at de gir «sitt mest dyrebare» til kvinner? Er sex utenfor ekteskap noe som er syndig kun for kvinnen? Skal vi tilbake til tiden da menn kunne pule rundt som de ville uten skam, mens det var kvinnen som var den syndige? Kvinnen ble kalt ludder, hore og slut mens mannen var helten? For det høres ut som det er det du mener.

Jeg er ikke gift, men samboer på femtende året med to barn, har ingen problemer med selvrespekten, men respekten for folk med sånne holdninger kjenner jeg at jeg sliter med!

Anonymkode: 19771...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Jeg håper det blir slutt på at kvinner gir bort sitt mest dyrbare til menn de ikke er gift med eller en gang har tenkt å bli gift med. Jeg håper kvinner innser at når menn har fått melken gratis slutter de å jakte, da har de fått hva de vil ha. Jeg håper kvinner får så pass selvrespekt at de venter til etter de er gift. Heldigvis ser det ut til at det trender blant de oppvoksende generasjoner å bli tradwives og å vente til etter ekteskapet.

Anonymkode: 6cbf1...4a4

Altså, jeg gir da ikke bort barna mine til hverken gifte eller ugifte menn! Ellers anser jeg det heller ikke som så videre interessant om menn liker å gå på jakt, og tar ikke det med i vurderingen om de skulle be om et glass melk. De velger selv om de det er melken eller jakten som er viktigst. Er det min samboer det er snakk om så har han muligens fått for mye melk de siste årene, for han nedprioriterer jakt nå. Så mulig du har et poeng, selv om jeg ikke tror han drikker hverken mer eller mindre melk nå. Vi er ikke gift, men jeg må ofte vente på han. Dersom jeg må vente enda mer om vi gifter oss blir det definitivt uaktuelt.

Anonymkode: ecd51...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 2.1.2024 den 23.48):

Er jeg utydelig på noen måte? De som ønsker å bli gift eller ønsker noe fast må ikke gi bort det som hører ekteskapet til før ekteskapet er inngått. Ellers er mannen ikke interessert. Kvinner må få selvrespekt nok til å vente til etter ekteskapet ellers skjer det aldri!

Anonymkode: 6cbf1...4a4

Oj, jeg har møtt andre menn enn deg, heldigvis. En mann som kun er interessert fordi han venter på sex er jeg ikke interessert i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banke opp folk, for så å dele det på sosiale medier 😥

Anonymkode: 30211...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 3.1.2024 den 9.05):

Jeg skulle ønske regjeringen hadde turt å sende kriminelle utlendinger hjem.  Vært litt mer kritisk til hvem man slipper inn i landet. 

Anonymkode: 38b74...f53

Enig.

Anonymkode: 175cf...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 2.1.2024 den 23.48):

Er jeg utydelig på noen måte? De som ønsker å bli gift eller ønsker noe fast må ikke gi bort det som hører ekteskapet til før ekteskapet er inngått. Ellers er mannen ikke interessert. Kvinner må få selvrespekt nok til å vente til etter ekteskapet ellers skjer det aldri!

Anonymkode: 6cbf1...4a4

Hvordan forklarer du alle som har sex før ekteskapet og som likevel blir gift? Eller slike som meg som er samboer på tredevte året? Jeg vil ikke gifte meg, men jammen har jeg beholdt mannen likevel.

Påstanden din faller på sin egen urimelighet, folk blir gift uansett hvor mange de har pult før ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvem vil ha en som aldri har hatt sex før, det er ikke en fordel på noe vis, altså.

Anonymkode: cb087...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 2.1.2024 den 23.48):

Er jeg utydelig på noen måte? De som ønsker å bli gift eller ønsker noe fast må ikke gi bort det som hører ekteskapet til før ekteskapet er inngått. Ellers er mannen ikke interessert. Kvinner må få selvrespekt nok til å vente til etter ekteskapet ellers skjer det aldri!

Anonymkode: 6cbf1...4a4

Men dette stemmer jo ikke. Alle jeg kjenner har hatt sex før ekteskap, og alle er likevel gift. Inkludert meg. Mannen ville gifte seg selv om vi hadde hatt sex tusen ganger i forkant av ekteskapet. 

Anonymkode: 929dc...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falske kroppsdeler og nervegift

Donald Trump

Andrew Tate

Ekteskap

Religion

Influensere

En del av dette har vært for lenge "på mote" til å kalles en trend, men ønsker det likevel bort

Anonymkode: dae5d...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woke, at folk tror mørkhudet = mangfold = bra, Norge først i kampen om å bevare klima på andre siden av jordkloden, fobi mot å være seksuell, influensere som lever av andres dumhet og eget fake ansikt.

Anonymkode: 67b83...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Falske kroppsdeler og nervegift

Donald Trump

Andrew Tate

Ekteskap

Religion

Influensere

En del av dette har vært for lenge "på mote" til å kalles en trend, men ønsker det likevel bort

Anonymkode: dae5d...3ed

Hvordan plager det deg at folk gifter seg?

Anonymkode: 008a3...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi folk blir tvunget inn i det. Ikke nødvendigvis i Norge, men i andre land. Fordi mange ser på som den eneste legitime måten å tilbringe livet på.

Anonymkode: dae5d...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Fordi folk blir tvunget inn i det. Ikke nødvendigvis i Norge, men i andre land. Fordi mange ser på som den eneste legitime måten å tilbringe livet på.

Anonymkode: dae5d...3ed

Så fordi du er uenig i enkeltes holdninger, så er konseptet i seg selv (ekteskap) noe du vil man skal slutte med…?

Anonymkode: d5c2c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Fordi folk blir tvunget inn i det. Ikke nødvendigvis i Norge, men i andre land. Fordi mange ser på som den eneste legitime måten å tilbringe livet på.

Anonymkode: dae5d...3ed

Det finnes også folk som tvinges til sex, men det betyr jo ikke at sex i seg selv er dumt?

Og siden du vil ha ekteskap bort, vil det jo si at at samboerskap i tilfelle er eneste legitime levemåte for deg?

Anonymkode: 4bd07...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Anonym bruker skrev (På 3.1.2024 den 1.07):

 

Anonym bruker skrev (På 3.1.2024 den 1.16):

Er det på grunn av toksisk maskulinitet at hun har begått drapet? Er hun en som lider av toksisk maskulinitet? Hvis ikke så er det interessant, for da er der et unntak fra toksisk maskulinitet. De som ikke lider av toksisk maskulinitet, hvorfor myrder de?

Anonymkode: 79400...b9e

Så skulle det jammen vise seg at kvinnen i Stavern tydeligvis lider av noe helt annet, nemlig av "partnervold med fatal utgang"; og at mannen har klart å gjemme liket hennes så godt at det kun er ham selv politiet kan finne. 

Er det ikke stusselig når du må spise i deg dine ord? 

Anonymkode: bcfe4...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

//www.dagbladet.no/nyheter/ny-teori-kvinne-drept-forst/80767177

Anonymkode: bcfe4...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Anonym bruker skrev (På 3.1.2024 den 1.07):


Skulle man sett slikt - kvinnen var visst det første offeret likevel. Ja men da var det visst toksisk maskulinitet som tok livet av henne likevel da!  
https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/stavern-saken_-bekrefter-at-klaer-tilhorte-savnet-kvinne-1.16805423

Anonymkode: 224d6...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):


Skulle man sett slikt - kvinnen var visst det første offeret likevel. Ja men da var det visst toksisk maskulinitet som tok livet av henne likevel da!  
https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/stavern-saken_-bekrefter-at-klaer-tilhorte-savnet-kvinne-1.16805423

Anonymkode: 224d6...4fa

Mest sannsynlig, men de har jo ikke bekreftet det enda.

Anonymkode: 62a64...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 4.1.2024 den 15.18):

Woke, at folk tror mørkhudet = mangfold = bra, Norge først i kampen om å bevare klima på andre siden av jordkloden, fobi mot å være seksuell, influensere som lever av andres dumhet og eget fake ansikt.

Anonymkode: 67b83...a5b

Dette!! Pluss filler og botox. Motbydelig trender.

Anonymkode: b636e...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ekstreme individualismen og selvopptattheten som preger samfunnet nå! 

Folk er så sinnsykt navlebeskuende og opptatt av seg selv. Dette manifesterer seg i irriterende influensere og dårlig psykisk helse blant unge og mangel på solidaritet fordi meg, meg, meg! 

Gah, der fikk jeg hentet fram min indre gamle, sure gubbe! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At unge gutter får forbilder som taperen Andrew Tate og andre mindre smarte influenser tapere av samme sorten. Jeg ønsker at jenter å gutter kan ha den sexen med dem de vil uten at noen mener de skal skamme seg av den grunn. Og håper at begrepet Trade wife dør ut like raskt som det kom. Det er både skadelig for kvinner og for samfunnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ulenissen skrev (17 timer siden):

At unge gutter får forbilder som taperen Andrew Tate og andre mindre smarte influenser tapere av samme sorten. Jeg ønsker at jenter å gutter kan ha den sexen med dem de vil uten at noen mener de skal skamme seg av den grunn. Og håper at begrepet Trade wife dør ut like raskt som det kom. Det er både skadelig for kvinner og for samfunnet. 

Det ironiske er at den største rekruttereren til Andrew Tate er feminister og woke kultur. Ingenting får gutter til å føle seg mer utenfor og mindreverdige enn dagens venstrefeministiske kjønnskamp. 

Alle kan selv bestemme om de vil ha sex, så hvorfor tar du det opp som en trend? Trenden er jo at folk har mindre og mindre sex, en trend som gjør at sex er på vei ut. Gutter tør snart ikke å snakke med jenter, i fare for å ufrivillig komme borti en eller annen krenkeknapp.

Tradwife betyr at kvinner kan ta egne valg, hvorfor vil du innskrenke det?

Anonymkode: 01c4e...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 17.3.2024 den 8.30):

Det ironiske er at den største rekruttereren til Andrew Tate er feminister og woke kultur. Ingenting får gutter til å føle seg mer utenfor og mindreverdige enn dagens venstrefeministiske kjønnskamp. 

Alle kan selv bestemme om de vil ha sex, så hvorfor tar du det opp som en trend? Trenden er jo at folk har mindre og mindre sex, en trend som gjør at sex er på vei ut. Gutter tør snart ikke å snakke med jenter, i fare for å ufrivillig komme borti en eller annen krenkeknapp.

Tradwife betyr at kvinner kan ta egne valg, hvorfor vil du innskrenke det?

Anonymkode: 01c4e...8fc

Tror du på dette vrøvlet selv? Hvordan går incel livet i kjelleren?

og Tradewife betyr at kvinner blir lurt inn i en tilværelse ofte gjennom strenge relegiøse miljø, i en tilværelse som er vanskelig å komme seg ut av den dagen de ikke orker mer. Ingen er for er forbud, samtidig som mann ikke ønsker at mennesker skal ta valg som er skadelig for dem selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...