Gå til innhold

Hvilken trend håper du det blir slutt på i 2024?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper trenden om å stille spørsmål om hva andre mener om, eller har synspunkter om uten og selv si hva de mener tar slutt og det å bare skriver U7T i hovedinnlegget

Anonymkode: 5b16d...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Podcaster og influensere

Anonymkode: 518b6...741

Influensere kan jeg si meg enig med deg i. Folk blir kjendiser fordi de er kjendiser og så følger andre med på de som er kjendiser fordi de er kjendiser så de blir enda mer kjendiser igjen. Det er synd at influensere som regel blir influensere uten å ha gjort noe, uten å ha noe andre faktisk kan se opp til.

Anonymkode: 79400...b9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper det blir slutt på at kvinner gir bort sitt mest dyrbare til menn de ikke er gift med eller en gang har tenkt å bli gift med. Jeg håper kvinner innser at når menn har fått melken gratis slutter de å jakte, da har de fått hva de vil ha. Jeg håper kvinner får så pass selvrespekt at de venter til etter de er gift. Heldigvis ser det ut til at det trender blant de oppvoksende generasjoner å bli tradwives og å vente til etter ekteskapet.

Anonymkode: 6cbf1...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oversizes klær! Det er så stygt!

Anonymkode: 26ab2...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Jeg håper det blir slutt på at kvinner gir bort sitt mest dyrbare til menn de ikke er gift med eller en gang har tenkt å bli gift med. Jeg håper kvinner innser at når menn har fått melken gratis slutter de å jakte, da har de fått hva de vil ha. Jeg håper kvinner får så pass selvrespekt at de venter til etter de er gift. Heldigvis ser det ut til at det trender blant de oppvoksende generasjoner å bli tradwives og å vente til etter ekteskapet.

Anonymkode: 6cbf1...4a4

Det mest dyrebare? Hvorfor i all verden skal jenter innbilles at jomfrudommen er det mest dyrebare de har? Som at de er mindre verd om de har hatt sex? De eneste som tjener på det er menn som vil kontrollere kvinner og som blir skremt av at kvinner har en frihet og et sexliv der de velger partnere selv. Om dette er en trend så håper jeg den tar slutt umiddelbart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overdrevent kroppsmas, både den ene og den andre veien.

Anonymkode: 966b4...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fillers, botox, falske bryn/vipper/lepper, silikonpupper og stor rumpe. 

 

Anonymkode: d7716...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tro at man har/får høy status av å drikke vin i stedet for å forstå hvor skadelig det kan være. 

Anonymkode: a9b89...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influensere som tjener millioner på å vise frem hverdagen sin 

Anonymkode: 7be22...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg håper det blir slutt på at kvinner gir bort sitt mest dyrbare til menn de ikke er gift med eller en gang har tenkt å bli gift med. Jeg håper kvinner innser at når menn har fått melken gratis slutter de å jakte, da har de fått hva de vil ha. Jeg håper kvinner får så pass selvrespekt at de venter til etter de er gift. Heldigvis ser det ut til at det trender blant de oppvoksende generasjoner å bli tradwives og å vente til etter ekteskapet.

Anonymkode: 6cbf1...4a4

Jeg håper det blir slutten på ideer som dette. Pul på, det er ikke farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (1 minutt siden):

Jeg håper det blir slutten på ideer som dette. Pul på, det er ikke farlig.

Det kan være det jo, men ellers enig.

Anonymkode: d7716...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Og alt som er woke.

Anonymkode: 15a58...748

Støtter denne. 

Anonymkode: b636e...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (4 minutter siden):

Jeg håper det blir slutten på ideer som dette. Pul på, det er ikke farlig.

Så da er det greit å være et ludder? Og bli kalt for et ludder? Ok. Greit for meg. Eller slut som ungdommen kaller det. 

Anonymkode: b636e...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woke og at folk blir så jævla krenka for alt mulig. 

Anonymkode: 85aa2...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Så da er det greit å være et ludder? Og bli kalt for et ludder? Ok. Greit for meg. Eller slut som ungdommen kaller det. 

Anonymkode: b636e...bcb

Det er jo i DITT hode at de som puler er ludder/sluts. Hva er egentlig forskjellen med og uten ring på fingeren? Er like deilig uannsett 🙂 Du skittner til noe som egentlig er en bra greie. You dirtyminded girl..

Anonymkode: 8b829...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Så da er det greit å være et ludder? Og bli kalt for et ludder? Ok. Greit for meg. Eller slut som ungdommen kaller det. 

Anonymkode: b636e...bcb

Det er sladrekjerringer som deg som er skyld i det.

Anonymkode: 62a64...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Oversizes klær! Det er så stygt!

Anonymkode: 26ab2...efe

Jaaa! Og falske øyevipper. 

Anonymkode: d7b3d...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk slutter å misforstå hva ytringsfrihet versus ytringsansvar er.

At folk tror hersketeknikk fratar dem ansvar til å begrunne og å argumentere. 

At folk slutter å mene uten å reflektere over hvorfor de mener noe.

At de begrunner egen bedriten oppførsel med å skylle på eller legge ansvar på andre.

At det må slutte å aksepteres dumheter og stille mer krav til at folk tenker. 

Og om det kan kalles en trend, så må det bli stopp på at folk dreper familiemedlemmer. Noe som har vært en utvikling dessverre de siste årene. Barn som dreper foreldre er et veldig veldig sykt tegn i tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ReneRene skrev (5 minutter siden):

At folk slutter å misforstå hva ytringsfrihet versus ytringsansvar er.

At folk tror hersketeknikk fratar dem ansvar til å begrunne og å argumentere. 

At folk slutter å mene uten å reflektere over hvorfor de mener noe.

At de begrunner egen bedriten oppførsel med å skylle på eller legge ansvar på andre.

At det må slutte å aksepteres dumheter og stille mer krav til at folk tenker. 

Og om det kan kalles en trend, så må det bli stopp på at folk dreper familiemedlemmer. Noe som har vært en utvikling dessverre de siste årene. Barn som dreper foreldre er et veldig veldig sykt tegn i tiden. 

Dette er jo ikke trender, men ting som irriterer deg. Vet du hva en trend er?

Anonymkode: d5c2c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav skrev (2 timer siden):

Det mest dyrebare? Hvorfor i all verden skal jenter innbilles at jomfrudommen er det mest dyrebare de har? Som at de er mindre verd om de har hatt sex? De eneste som tjener på det er menn som vil kontrollere kvinner og som blir skremt av at kvinner har en frihet og et sexliv der de velger partnere selv. Om dette er en trend så håper jeg den tar slutt umiddelbart. 

Poenget er at om du vil ha en mann så respekterer han ikke en kvinne som ikke respekterer seg selv. Menn pleier si noe sånn som at de ikke vil ha melken om den er gratis. Altså, at de alt har fått melken og derfor ikke vil gifte seg for de har fått det de vil ha. Skal du ha en mann til å ville gifte seg med deg må du vente med å gi han av ditt mest dyrbare til etter at dere er gift. Ikke gi han det som hører ekteskapet til før dere er gift, ellers blir dere aldri gift.

Menn respekterer ikke en kvinne som ikke respekterer seg selv.

Anonymkode: 6cbf1...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Poenget er at om du vil ha en mann så respekterer han ikke en kvinne som ikke respekterer seg selv. Menn pleier si noe sånn som at de ikke vil ha melken om den er gratis. Altså, at de alt har fått melken og derfor ikke vil gifte seg for de har fått det de vil ha. Skal du ha en mann til å ville gifte seg med deg må du vente med å gi han av ditt mest dyrbare til etter at dere er gift. Ikke gi han det som hører ekteskapet til før dere er gift, ellers blir dere aldri gift.

Menn respekterer ikke en kvinne som ikke respekterer seg selv.

Anonymkode: 6cbf1...4a4

Mener du at de som har sex uten å ville gifte seg ikke respekterer seg selv? 

Anonymkode: cc591...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...