Gå til innhold

Ute og spiser med sønnen min


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Vel, nå har jeg aldr kjeftet på henne, men ser at dere forskutterer det. Festlig lesing.

Anonymkode: dc053...b00

Vi reagerer utifra hvordan du ytrer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden):

Vi reagerer utifra hvordan du ytrer deg.

Jeg har vært snill med henne i over 7 år og nå er det over. Er det noe å bære seg for?

Anonymkode: dc053...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker det som du tolker alt i verste mening. Dette med hotellet, det er da ikke sikkert hun visste at det var det dyreste, fort gjort å bare slenge ut et forslag om man bare har hørt om det ene hotellet, uten å ha noen agenda.

For det du vet kan jo grunnen til at hun ser etter hva du bestiller før hun selv bestiller, være at hun føler hun er grådig om hun tar noe dyrere enn deg. Det har iallefall jeg kjent på når jeg har blitt spandert på.

Og hvorfor skal du spandere hotell og middag og alt mulig? Du mener vel ikke på ramme alvor at du skal invitere og kun spandere på sønnen din? Da får du heller droppe å spandere på noen av dem. Hva om du får barnebarn, skal du fortsatt betale for alle utenom henne?

Nei, søren heller, virkelig glad for at du ikke er min svigermor!

Anonymkode: cc785...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

For meg virker det som du tolker alt i verste mening. Dette med hotellet, det er da ikke sikkert hun visste at det var det dyreste, fort gjort å bare slenge ut et forslag om man bare har hørt om det ene hotellet, uten å ha noen agenda.

For det du vet kan jo grunnen til at hun ser etter hva du bestiller før hun selv bestiller, være at hun føler hun er grådig om hun tar noe dyrere enn deg. Det har iallefall jeg kjent på når jeg har blitt spandert på.

Og hvorfor skal du spandere hotell og middag og alt mulig? Du mener vel ikke på ramme alvor at du skal invitere og kun spandere på sønnen din? Da får du heller droppe å spandere på noen av dem. Hva om du får barnebarn, skal du fortsatt betale for alle utenom henne?

Nei, søren heller, virkelig glad for at du ikke er min svigermor!

Anonymkode: cc785...e37

Neida, jeg skal slutte med det, er jo ingen vits i. 

Hva gjelder hvorvidt hun visste at Brittania er dyrt, så er det klart hun visste det som selv jobber i hotellbransjen. Dere forskuddterer litt vel mye her inne. "Hun visste sikkert ikke". Vel, er jo jeg som kjenner henne.

Hva gjelder fremtidige barnebarn, er det ikke noe jeg gleder meg til,  får de barn, er det jo et ansvar de selv må ta. 

Anonymkode: dc053...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva gjelder fremtidige barnebarn, er det ikke noe jeg gleder meg til,  får de barn, er det jo et ansvar de selv må ta. 

Anonymkode: dc053...b00

Du kommer til å ende opp som en ensom, bitter kjerring om du fortsetter sånn. Dette er jo bare trist. 

Anonymkode: cc785...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du kommer til å ende opp som en ensom, bitter kjerring om du fortsetter sånn. Dette er jo bare trist. 

Anonymkode: cc785...e37

Hva er dette for noe tull? Dersom man ikke spanderer, blir man ensom og bitter? Vet du hva, jeg vil heller være ensom enn utnyttet!

Anonymkode: dc053...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...