Anonym bruker Skrevet 29. juli 2022 #1 Skrevet 29. juli 2022 ..og så ender hun opp med å bli predikant uten utdannelse. Hvorfor tøyser folk bort intelligensen sin og evnen til å ta til seg kunnskap på den måten? Det er så mange som må jobbe og jobbe for å få gode nok karakterer til å ta utdannelsen de vil ha, og så er det en type mennesker som henne jeg nevner her. Mennesker med høy intelligens og/eller veldig god evne til å lære og huske som bare går for yrker som ikke krever store intellektuelle kapasiteten. Skjønner ikke hvorfor noen kaster bort evner på sånne måter. Anonymkode: 0be05...bf9
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. juli 2022 #2 Skrevet 29. juli 2022 Jeg må si jeg synes det er flott når mennesker går for det de brenner for jeg. Uavhengig av penger og karakterer.
Ekspatt Skrevet 29. juli 2022 #3 Skrevet 29. juli 2022 Introduser ungdommen for marihuana før kirka tar dem!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2022 #4 Skrevet 29. juli 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): ..og så ender hun opp med å bli predikant uten utdannelse. Hvorfor tøyser folk bort intelligensen sin og evnen til å ta til seg kunnskap på den måten? Det er så mange som må jobbe og jobbe for å få gode nok karakterer til å ta utdannelsen de vil ha, og så er det en type mennesker som henne jeg nevner her. Mennesker med høy intelligens og/eller veldig god evne til å lære og huske som bare går for yrker som ikke krever store intellektuelle kapasiteten. Skjønner ikke hvorfor noen kaster bort evner på sånne måter. Anonymkode: 0be05...bf9 Jeh sljønner ikke hvorfor det skulle bry deg det dugg hva andre ønsker å jobbe med. Anonymkode: 09a15...f50
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2022 #5 Skrevet 29. juli 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): ..og så ender hun opp med å bli predikant uten utdannelse. Hvorfor tøyser folk bort intelligensen sin og evnen til å ta til seg kunnskap på den måten? Det er så mange som må jobbe og jobbe for å få gode nok karakterer til å ta utdannelsen de vil ha, og så er det en type mennesker som henne jeg nevner her. Mennesker med høy intelligens og/eller veldig god evne til å lære og huske som bare går for yrker som ikke krever store intellektuelle kapasiteten. Skjønner ikke hvorfor noen kaster bort evner på sånne måter. Anonymkode: 0be05...bf9 Men hva med deg, så mye potensiale, også sitter du og lirer av deg gørr på et anonymforum. Så bortkasta, seriøst. Anonymkode: c7b11...578
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2022 #6 Skrevet 29. juli 2022 Ekspatt skrev (4 minutter siden): Introduser ungdommen for marihuana før kirka tar dem! Vel vel. Jeg kjenner flere som ruser seg på diverse som også er veldig religiøse. Det er absolutt ingen motsetning der. Jeg tror tvert i mot faktisk. Anonymkode: 0be05...bf9
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2022 #7 Skrevet 29. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Men hva med deg, så mye potensiale, også sitter du og lirer av deg gørr på et anonymforum. Så bortkasta, seriøst. Anonymkode: c7b11...578 Unnskyld meg, men jeg har to utdanninger. Anonymkode: 0be05...bf9
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2022 #8 Skrevet 29. juli 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeh sljønner ikke hvorfor det skulle bry deg det dugg hva andre ønsker å jobbe med. Anonymkode: 09a15...f50 Kanskje jeg syns at de som så lett lærer og som har høy intelligens bør vise litt mer ansvar? De kunne vært mer samfunnsnyttige. Anonymkode: 0be05...bf9
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2022 #9 Skrevet 29. juli 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Unnskyld meg, men jeg har to utdanninger. Anonymkode: 0be05...bf9 Likevel sitter du her og klager over andre. Anonymkode: c7b11...578
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2022 #10 Skrevet 29. juli 2022 Jeg tror at du ikke trives så godt med veien du har valgt og det du driver med i det daglige, også er du provosert over at det mennesket ble predikant. Tips: du får det mye bedre med deg selv om du fokuserer på DEG og det DU VIL. Om du ikke er fornøyd der du er (til tross for to utdanninger) så finn deg noe annet å drive med. Det er ikke utdanningsnivået som er viktig! Det er at du trives med det du gjør og har det bra og behandler folk rundt deg ok. Anonymkode: c7b11...578
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2022 #11 Skrevet 29. juli 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Jeg tror at du ikke trives så godt med veien du har valgt og det du driver med i det daglige, også er du provosert over at det mennesket ble predikant. Tips: du får det mye bedre med deg selv om du fokuserer på DEG og det DU VIL. Om du ikke er fornøyd der du er (til tross for to utdanninger) så finn deg noe annet å drive med. Det er ikke utdanningsnivået som er viktig! Det er at du trives med det du gjør og har det bra og behandler folk rundt deg ok. Anonymkode: c7b11...578 Dette var min tanke også. Start med deg selv, HI! Anonymkode: 71a11...82b
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2022 #12 Skrevet 29. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Likevel sitter du her og klager over andre. Anonymkode: c7b11...578 Jeg kan nok ikke jobbe akkurat nå. Dessuten har jeg vært ute i minst tre timer i dag, jeg har lagd en sinnsyk god frokost og ryddet mens jeg snakket med en venninne. Så går jeg inn her og ser at det er skrekkelig kjedelig. Da tenker jeg at jeg bør lage et innlegg som folk engasjerer seg mer i, og jeg lurer jo oppriktig på hvorfor noen ikke bruker evnene de har fått. Anonymkode: 0be05...bf9
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2022 #13 Skrevet 29. juli 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Unnskyld meg, men jeg har to utdanninger. Anonymkode: 0be05...bf9 Hva så? Anonymkode: 09a15...f50
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2022 #14 Skrevet 29. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg tror at du ikke trives så godt med veien du har valgt og det du driver med i det daglige, også er du provosert over at det mennesket ble predikant. Tips: du får det mye bedre med deg selv om du fokuserer på DEG og det DU VIL. Om du ikke er fornøyd der du er (til tross for to utdanninger) så finn deg noe annet å drive med. Det er ikke utdanningsnivået som er viktig! Det er at du trives med det du gjør og har det bra og behandler folk rundt deg ok. Anonymkode: c7b11...578 Jo jeg trives med utdannelsene mine. Jeg tok den siste nettopp fordi jeg vil bruke evnene mine utover den første utdannelsen. Anonymkode: 0be05...bf9
Luksusdyret Skrevet 29. juli 2022 #15 Skrevet 29. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg kan nok ikke jobbe akkurat nå. Dessuten har jeg vært ute i minst tre timer i dag, jeg har lagd en sinnsyk god frokost og ryddet mens jeg snakket med en venninne. Så går jeg inn her og ser at det er skrekkelig kjedelig. Da tenker jeg at jeg bør lage et innlegg som folk engasjerer seg mer i, og jeg lurer jo oppriktig på hvorfor noen ikke bruker evnene de har fått. Anonymkode: 0be05...bf9 Ikke bry deg om dem. Hver gang noen har en mening som ikke passer inn i de små hodene til enkelte, blir avsenderen angrepet, satt diagnose og karakteristikker på, hånet og latterliggjort. Jeg er enig med deg. Hvis alle som jobber hardt på skolen og får gode karakterer skal drive med alternative, unyttige greier, vil vi etter hvert få manko på høyt kvalifiserte spesialister.
Luksusdyret Skrevet 29. juli 2022 #16 Skrevet 29. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jo jeg trives med utdannelsene mine. Jeg tok den siste nettopp fordi jeg vil bruke evnene mine utover den første utdannelsen. Anonymkode: 0be05...bf9 Jeg har også tatt utdanning nummer to for å kunne gjøre litt mer av utdanning nummer en. Men mennesker uten høyere utdanning har ikke forutsetninger til å forstå det.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2022 #17 Skrevet 29. juli 2022 Så er nok ikke jeg heller den eneste som har sett intervjuer med barn fra fattige land som får gå på skole. De er takknemlige, ivrige og vil bli leger veldig mange av dem. De vil jo gjøre en innsats for befolkningen. HI Anonymkode: 0be05...bf9
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2022 #18 Skrevet 29. juli 2022 VeslePesle skrev (3 minutter siden): Ikke bry deg om dem. Hver gang noen har en mening som ikke passer inn i de små hodene til enkelte, blir avsenderen angrepet, satt diagnose og karakteristikker på, hånet og latterliggjort. Jeg er enig med deg. Hvis alle som jobber hardt på skolen og får gode karakterer skal drive med alternative, unyttige greier, vil vi etter hvert få manko på høyt kvalifiserte spesialister. Takk, og ja nettopp 🙂 Anonymkode: 0be05...bf9
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2022 #19 Skrevet 29. juli 2022 VeslePesle skrev (3 minutter siden): Jeg har også tatt utdanning nummer to for å kunne gjøre litt mer av utdanning nummer en. Men mennesker uten høyere utdanning har ikke forutsetninger til å forstå det. Mulig det er sånn ja. Anonymkode: 0be05...bf9
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2022 #20 Skrevet 29. juli 2022 VeslePesle skrev (4 minutter siden): Ikke bry deg om dem. Hver gang noen har en mening som ikke passer inn i de små hodene til enkelte, blir avsenderen angrepet, satt diagnose og karakteristikker på, hånet og latterliggjort. Jeg er enig med deg. Hvis alle som jobber hardt på skolen og får gode karakterer skal drive med alternative, unyttige greier, vil vi etter hvert få manko på høyt kvalifiserte spesialister. Du ser ikke ironien i det du skriver? Anonymkode: 09a15...f50
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2022 #21 Skrevet 29. juli 2022 VeslePesle skrev (4 minutter siden): Men mennesker uten høyere utdanning har ikke forutsetninger til å forstå det. Og du snakker om å håne og latterliggjøre Anonymkode: 09a15...f50
Luksusdyret Skrevet 29. juli 2022 #22 Skrevet 29. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du ser ikke ironien i det du skriver? Anonymkode: 09a15...f50 Jeg er ikke ironisk. Det er gjennomgående utvikling i alle tråder der HI har en mening som avviker fra mainstream middelmådighet. Da kommer angrepene og latterliggjøring på løpende bånd, alt for å ta HI og få henne til å holde kjeft.
Luksusdyret Skrevet 29. juli 2022 #23 Skrevet 29. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Og du snakker om å håne og latterliggjøre Anonymkode: 09a15...f50 Neida, jeg snakker i fullt alvor. Mennesker som aldri har sittet på skolebenken etter videregående har ikke nok erfaring eller forutsetning for å forstå hvorfor enkelte mennesker velger å ta flere utdanninger. Som i denne tråden - de antar automatisk at de som gjør det, mistrives med utdanning nummer en.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2022 #24 Skrevet 29. juli 2022 VeslePesle skrev (Akkurat nå): Neida, jeg snakker i fullt alvor. Mennesker som aldri har sittet på skolebenken etter videregående har ikke nok erfaring eller forutsetning for å forstå hvorfor enkelte mennesker velger å ta flere utdanninger. Som i denne tråden - de antar automatisk at de som gjør det, mistrives med utdanning nummer en. Du vet jo ingenting om utdanningsnivået til folk i denne tråden. Anonymkode: 09a15...f50
Luksusdyret Skrevet 29. juli 2022 #25 Skrevet 29. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du vet jo ingenting om utdanningsnivået til folk i denne tråden. Anonymkode: 09a15...f50 Det lyser ganske godt gjennom ut fra enkelte svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå