Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #26 Skrevet 8. juni 2022 Gubben er sjalu på fortida. Merkelig logikk. Anonymkode: ccb13...af7
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #27 Skrevet 8. juni 2022 Den perfekte mor, påan igjen skrev (Akkurat nå): I dette forholdet har han vært det. Og det har vært tydelig for mannen fra start, da er det for sent å sutre over det mange år senere. Og ihvertfall på en slik måte. Enig i at sutring er lite sjarmerende. Men jeg har altså ikke sett hvordan HI og den andre eksdama oppfører seg rundt eksmannen. Kanskje de har en flørtende eller tilbedende tone, uten å være klare over det selv. Når jeg ikke har sett dynamikken i dette forholdet, kan jeg ikke si om det er rimelig eller urimelig reaksjon. Jeg har selv nettopp vært i konfirmasjon til stebarna, der ekskona til mannen min flørtet åpenlyst med ham rett foran nesa på meg. Hun har ingen planer om å ta ham tilbake, da hun er gift og har to nye barn med mannen sin, men helst for å vise meg at hun enda har makt over ham. Han gjengjeldte ikke flørtingen og gjorde helt klart, i en ganske så bisk tone, at noe sånt ikke var akseptabelt i det hele tatt. Ganske flau opplevelse for henne, for å si det slik. Hadde han blitt med på flørtingen "for husfredens skyld" og for å ikke forulempe gjestene, ville jeg ha reagert. Så, uten å vite hva som faktisk foregår på disse festene og hvordan disse to damene oppfører seg rundt eksen sin, har jeg ikke nok informasjon for å si hvorvidt mannen til HI er urimelig. Likevel mener jeg at sutring aldri fører til noe godt, og er noe som voksne mennesker ikke burde drive med. Han burde sette seg ned med HI og fortelle hvorfor han reagerer, begrunne det og se om de kan finne en mellomløsning som passer for begge. Anonymkode: dc04b...799
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #28 Skrevet 8. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Gubben er sjalu på fortida. Merkelig logikk. Anonymkode: ccb13...af7 Hvis HI og den andre dama mot formodning skulle oppføre seg rundt eksmannen som fortsatt kjernefamilie, så er det ikke fortid, men nåtid. Man bør faktisk klippe navlestrengen til eksen sin etter at forholdet er slutt. Anonymkode: dc04b...799
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #29 Skrevet 8. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Enig i at sutring er lite sjarmerende. Men jeg har altså ikke sett hvordan HI og den andre eksdama oppfører seg rundt eksmannen. Kanskje de har en flørtende eller tilbedende tone, uten å være klare over det selv. Når jeg ikke har sett dynamikken i dette forholdet, kan jeg ikke si om det er rimelig eller urimelig reaksjon. Jeg har selv nettopp vært i konfirmasjon til stebarna, der ekskona til mannen min flørtet åpenlyst med ham rett foran nesa på meg. Hun har ingen planer om å ta ham tilbake, da hun er gift og har to nye barn med mannen sin, men helst for å vise meg at hun enda har makt over ham. Han gjengjeldte ikke flørtingen og gjorde helt klart, i en ganske så bisk tone, at noe sånt ikke var akseptabelt i det hele tatt. Ganske flau opplevelse for henne, for å si det slik. Hadde han blitt med på flørtingen "for husfredens skyld" og for å ikke forulempe gjestene, ville jeg ha reagert. Så, uten å vite hva som faktisk foregår på disse festene og hvordan disse to damene oppfører seg rundt eksen sin, har jeg ikke nok informasjon for å si hvorvidt mannen til HI er urimelig. Likevel mener jeg at sutring aldri fører til noe godt, og er noe som voksne mennesker ikke burde drive med. Han burde sette seg ned med HI og fortelle hvorfor han reagerer, begrunne det og se om de kan finne en mellomløsning som passer for begge. Anonymkode: dc04b...799 Det kunne ikke falle meg inn å flørte med eksen altså. Bare tanken er latterlig. Vi har ikke vært sammen på ørten år, og en annen ting er at han for hver nye dame finner ei som er yngre og vakrere, så vi eldste er nok ikke noe flørtemateriale eller noen trussel eller demonstrerer makt på noen måte. Jeg har jo forklart at bildene som blir tatt er av alle som deltar. Ikke av oss ekser og han oppstilt for å si det sånn. Det er ingen som har grunn til sjalusi den ene eller andre veien her. Anonymkode: 6c084...78f
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 8. juni 2022 #30 Skrevet 8. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Enig i at sutring er lite sjarmerende. Men jeg har altså ikke sett hvordan HI og den andre eksdama oppfører seg rundt eksmannen. Kanskje de har en flørtende eller tilbedende tone, uten å være klare over det selv. Når jeg ikke har sett dynamikken i dette forholdet, kan jeg ikke si om det er rimelig eller urimelig reaksjon. Jeg har selv nettopp vært i konfirmasjon til stebarna, der ekskona til mannen min flørtet åpenlyst med ham rett foran nesa på meg. Hun har ingen planer om å ta ham tilbake, da hun er gift og har to nye barn med mannen sin, men helst for å vise meg at hun enda har makt over ham. Han gjengjeldte ikke flørtingen og gjorde helt klart, i en ganske så bisk tone, at noe sånt ikke var akseptabelt i det hele tatt. Ganske flau opplevelse for henne, for å si det slik. Hadde han blitt med på flørtingen "for husfredens skyld" og for å ikke forulempe gjestene, ville jeg ha reagert. Så, uten å vite hva som faktisk foregår på disse festene og hvordan disse to damene oppfører seg rundt eksen sin, har jeg ikke nok informasjon for å si hvorvidt mannen til HI er urimelig. Likevel mener jeg at sutring aldri fører til noe godt, og er noe som voksne mennesker ikke burde drive med. Han burde sette seg ned med HI og fortelle hvorfor han reagerer, begrunne det og se om de kan finne en mellomløsning som passer for begge. Anonymkode: dc04b...799 Det er det ingen av oss som har, så vi kan bare gi tilbakemeldinger basert på informasjonen vi får. Om den er feil så vil selvsagt tilbakemeldingene fra oss være «ugyldige». Det er likevel merkelig å gi tilbakemeldinger basert på gjetninger uten å spesifisere hvilke scenarier du ser for deg. Det er vel ingen som mener det er innenfor å flørte med eksen, men det er ingenting som tyder på at det skjer heller.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #31 Skrevet 8. juni 2022 Den perfekte mor, påan igjen skrev (1 minutt siden): Det er det ingen av oss som har, så vi kan bare gi tilbakemeldinger basert på informasjonen vi får. Om den er feil så vil selvsagt tilbakemeldingene fra oss være «ugyldige». Det er likevel merkelig å gi tilbakemeldinger basert på gjetninger uten å spesifisere hvilke scenarier du ser for deg. Det er vel ingen som mener det er innenfor å flørte med eksen, men det er ingenting som tyder på at det skjer heller. Nå har hun jo selv svart at det ikke er slik. Da skjønner jeg ikke hva mannen hennes vil, sånn egentlig. At han ikke vil omgås eksen er jo helt kurant, han kan jo bare bli hjemme og kose seg med andre ting. Men å sutre over helt nøktern omgang med mange andre mennesker i et selskap er bare dumt. Anonymkode: dc04b...799
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #32 Skrevet 8. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ja, nå er det ikke så viktig for meg å være med på bilder. Det er jo ikke eksen omkranset av oss. Det er bilder av oss mødre og barna, og han og barna. Litt forskjellige bilder. Jeg tror eksen liker å legge ut disse fordi jeg vet at han føler på å ikke kunne ha hatt noen av barna fast og at han har fått bsrn med flere. Så det er hans måte å vise at han gjør bra greier og at han har godt forhold til alle og er en god får tross alt. Jeg kan godt be om å ikke bli lagt ut,men hvordan jeg plutselig skal formidle det vet jeg ikke. Jeg vet ikke om jeg vil føle meg dum om jeg gjør det, og om mannen min sitt nedlatende syn er verdt at jeg skal føle meg dum. Anonymkode: 6c084...78f Men hvorfor er mannen din sitt syn nedlatende? Jeg synes ikke du virker veldig opptatt av å forstå hans følelser, uavhengig av om det er en reell trussel eller ikke. Det er jo, som du sier, en viss symbolverdi i dette fra eksen din sin side, og den trenger du jo ikke å være med på å støtte opp under dersom din nåværende mann er ukomfortabel med det. For å snu på det: jeg lever også i forhold 2.0, og kan av og til ta meg selv i være sjalu på min manns eks. Det er helt grunnløst, og jeg har ingen som helst grunn til å tro at mannen min har et fnugg av følelser for henne, men så har jeg den vonde følelsen som tar meg allikevel, sånn innimellom - kanskje fordi det ikke var vi som møttes da vi var unge, det var ikke vi som fikk oppleve etableringsfasen sammen - selv om vi har det utrolig godt sammen nå. Uansett hvor lite rasjonelle mine følelser er, er jeg utrolig takknemlig for at mannen min, når han omgås sin eks-kone, ikke er med på å dyrke et bilde av det som har vært i sosiale medier. Og det er ingen grunn til å føle seg dum. Du kan jo bare si at du ikke synes det passer seg? "Du er min eks, det passer seg ikke sånn supergodt at du legger ut bilder av meg i sosiale medier". Det er helt ryddig, og faktisk ganske normalt å mene det altså. Anonymkode: f4a6b...357
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #33 Skrevet 8. juni 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): En tradisjon med en EKS er ikke noe som skal bestå resten av livet. Når man gifter seg på nytt, må man ta hensyn til alle parter. Min mann hadde tradisjon med eks å dra på restaurant en gang i måneden. Skal jeg slippe ham av gårde på romantisk middag med eksen sin hver måned nå som jeg er gift med ham? Det har jo vært en tradisjon i 10 år... Anonymkode: dc04b...799 Det involverer ingen unger og er lett å endre på. Ellers bør jo folk ha de venner de vil. Anonymkode: ccb13...af7
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #34 Skrevet 8. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Men hvorfor er mannen din sitt syn nedlatende? Bl a fordi han antyder at eksen ikke ville ha hatt damene med på bildene hvis de ikke var pene, og at han kaller dem et «harem». Det er nedlatende. Anonymkode: ccb13...af7
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #35 Skrevet 8. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Bl a fordi han antyder at eksen ikke ville ha hatt damene med på bildene hvis de ikke var pene, og at han kaller dem et «harem». Det er nedlatende. Anonymkode: ccb13...af7 HI sier selv at hver av damene er yngre og vakrere. Så hvorfor er det HI sin mann sier feil? Anonymkode: dc04b...799
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #36 Skrevet 8. juni 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): HI sier selv at hver av damene er yngre og vakrere. Så hvorfor er det HI sin mann sier feil? Anonymkode: dc04b...799 Det er sikkert riktig at de er vakre. Men det er nedlatende å påstå at relasjonen kun handler om at han vil smykke seg med dem på bildet. Anonymkode: ccb13...af7
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #37 Skrevet 8. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er sikkert riktig at de er vakre. Men det er nedlatende å påstå at relasjonen kun handler om at han vil smykke seg med dem på bildet. Anonymkode: ccb13...af7 Men hvorfor bytter han ut damer hele tiden, til noe yngre og penere? Da velger han jo dem på grunn av utseendet. Særlig fordi det aldri holder. Anonymkode: dc04b...799
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #38 Skrevet 8. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Men hvorfor er mannen din sitt syn nedlatende? Jeg synes ikke du virker veldig opptatt av å forstå hans følelser, uavhengig av om det er en reell trussel eller ikke. Det er jo, som du sier, en viss symbolverdi i dette fra eksen din sin side, og den trenger du jo ikke å være med på å støtte opp under dersom din nåværende mann er ukomfortabel med det. For å snu på det: jeg lever også i forhold 2.0, og kan av og til ta meg selv i være sjalu på min manns eks. Det er helt grunnløst, og jeg har ingen som helst grunn til å tro at mannen min har et fnugg av følelser for henne, men så har jeg den vonde følelsen som tar meg allikevel, sånn innimellom - kanskje fordi det ikke var vi som møttes da vi var unge, det var ikke vi som fikk oppleve etableringsfasen sammen - selv om vi har det utrolig godt sammen nå. Uansett hvor lite rasjonelle mine følelser er, er jeg utrolig takknemlig for at mannen min, når han omgås sin eks-kone, ikke er med på å dyrke et bilde av det som har vært i sosiale medier. Og det er ingen grunn til å føle seg dum. Du kan jo bare si at du ikke synes det passer seg? "Du er min eks, det passer seg ikke sånn supergodt at du legger ut bilder av meg i sosiale medier". Det er helt ryddig, og faktisk ganske normalt å mene det altså. Anonymkode: f4a6b...357 Det er nedlatende fordi han ser meg som en manns eiendom og ikke kan respektere at dette er for barna å skyld først og fremst. De har virkelig godt forhold seg imellom, de yngre blir med de eldre på ferie i år også. Dette forholdet hadde de nok ikke fått uten at vi mødrene gjorde denne tradisjonen med faren deres. Barna våre er som søsken flest. Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Men hvorfor bytter han ut damer hele tiden, til noe yngre og penere? Da velger han jo dem på grunn av utseendet. Særlig fordi det aldri holder. Anonymkode: dc04b...799 At elsen min ikke klarer å ja varige forhold er hans problem. At han går etter utseendet gjelder vel ikke bare han, men ingenting av dette er noe min nåværende mann skal bry seg med? Han skal da være opptatt av meg fremfor min eksmann som han har valgt å ikke ha noe med å gjøre. Anonymkode: 6c084...78f
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #39 Skrevet 8. juni 2022 Skjønner mannen godt jeg, for det er noe kvalmt med en mann som denne eksen som stadig menger seg med yngre og yngre damer som om han var en kvinnens Gud. Ser for meg en veldig kjekk og omgjengelig mann og forstår dermed at hi's mann kan føle seg truet (sjalu) på noe vis. Ansvarsløs far er han også som ikke klarer å gjøre ting med barna uten at eksene må være med. For meg virker han bare udugelig og kvalm 🙄 Anonymkode: 5a962...f79
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #40 Skrevet 8. juni 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Skjønner mannen godt jeg, for det er noe kvalmt med en mann som denne eksen som stadig menger seg med yngre og yngre damer som om han var en kvinnens Gud. Ser for meg en veldig kjekk og omgjengelig mann og forstår dermed at hi's mann kan føle seg truet (sjalu) på noe vis. Ansvarsløs far er han også som ikke klarer å gjøre ting med barna uten at eksene må være med. For meg virker han bare udugelig og kvalm 🙄 Anonymkode: 5a962...f79 Nå har jeg ikke særlig lyst til å gå i forsvar for eksen min, men han er klarer altså alt helt på egenhånd. Han er heller ikke ansvarsløs som far, og han har et veldig godt forhold til barna sine. Om mannen min plutselig blir sjalu på han pga utseendet og livsstil så er det jo enda verre enn hva jeg trodde, selv om jeg ikke vet hva jeg skal tro. Anonymkode: 6c084...78f
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #41 Skrevet 8. juni 2022 Jeg kan forstå eksen litt. Jeg har også en noget brokete familiesammensetning og har aldri helt «fått til» forhold. Da er det litt deilig å se at jeg i hvert fall får til forholdet til eksene mine. Jeg tok et bilde av mine to ekser og våre totalt tre barn på vei fra stranda, og jeg synes jo det var veldig fint. Skulle gjerne hatt moren til min bonusdatter der også, og ev. nye partnere 😊 La det riktig nok ikke ut på SoMe, men kunne godt gjort det. Jeg kunne ikke blitt sammen med en som ikke fikset at jeg fortsatt er glad i (platonisk) hele bøtteballetten. Det er feiringer litt på kryss og tvers, ikke så ofte alle er samlet da vi bor et stykke fra hverandre. Anonymkode: e6d4f...de8
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #42 Skrevet 8. juni 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Nei. Barn er en del av pakka. Ikke eksene. Anonymkode: dc04b...799 Det kan de vel godt være? Det står da ikke nedskrevet i noen lover at man ikke kan fortsette å ha en nær og fin relasjon til hverandre selv om man ikke er et par lenger? Har man barn sammen så har man alt å tjene på å beholde et vennskap med eksen. To mennesker som har valgt å få barn sammen kommer til å dele noe viktig sammen for alltid. Men så kommer disse sjalu og isolere nypartnerne inn i bildet da, og føler seg truet… Anonymkode: 7ebe6...6cd
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #43 Skrevet 8. juni 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg kan forstå eksen litt. Jeg har også en noget brokete familiesammensetning og har aldri helt «fått til» forhold. Da er det litt deilig å se at jeg i hvert fall får til forholdet til eksene mine. Jeg tok et bilde av mine to ekser og våre totalt tre barn på vei fra stranda, og jeg synes jo det var veldig fint. Skulle gjerne hatt moren til min bonusdatter der også, og ev. nye partnere 😊 La det riktig nok ikke ut på SoMe, men kunne godt gjort det. Jeg kunne ikke blitt sammen med en som ikke fikset at jeg fortsatt er glad i (platonisk) hele bøtteballetten. Det er feiringer litt på kryss og tvers, ikke så ofte alle er samlet da vi bor et stykke fra hverandre. Anonymkode: e6d4f...de8 Jeg skjønner deg, og det er jo barn som er søsken uansett om foreldre bor sammen. De setter også pris på at man kan omgås som venner og ikke gjør alt så komplisert. Uansett hvordan eksen og faren til barna er, så er han glad i barna sine, og det er veldig bra av han å være en venn med alle sammen. Han gjør ikke ting komplisert og det gjør ikke vi andre heller. Mannen til hun ene er jo blitt godt kjent med ham og de er gode venner. Selv om det er utradisjonelt så betyr det jo ikke at det er feil. Eller at det ikke kan fungere på de premissene som er der. Anonymkode: 6c084...78f
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #44 Skrevet 8. juni 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Det ble kanskje en litt kronglete overskrift, men her er saken: Jeg ble sammen med far til mitt eldste barn da jeg var 18, og vi fikk barn sammen etter kun ett år. Min eks hadde da allerede et barn på 3 år, og moren til dette barnet og jeg hadde fin kontakt. Da barnet vårt fylte ett år var derfor hun med i bursdagsselskapet. Hun var veldig flink til å lage en spesiell rett, så fordi eksen min spurte om hun ville lage den så ble hun bedt helt naturlig. Kort fortalt så var det slik det startet, og vi to mødrene fortsatte og møtes etter at det tok slutt med eksen og meg. Deretter har han fått tre barn i to ulike forhold etter det. Alle barna/søsknene har hatt god og mye kontakt, og vi har alle hatt som tradisjon og møtes hos eksmannen for å feire barnas bursdager. En av eksene hans har alltid med sin nye mann, men min har aldri ville vært med. Faren til mitt eldste barn er en god far selv om han ikke klarer varige forhold. Det har ikke vært noen konflikter med han og noen av oss eksene bortsett fra litt krøll idet forhold tar slutt. Etter det har han alltid betalt for barna, hjulpet til med andre økonomiske utfordringer om det har vært behov, og han har også kjøpt leilighet til ene eksen som ikke klarte det selv. Han har ingen av barna fast pga jobben hvor han reiser mye, men han har de når han kan og tar de alltid med på minst en lang ferie pr år. Nå er jo de eldste voksne, men de reiser hvert år likevel og har med kjærester. Nå reagerer min mann på at vi skal feire den yngste sin bursdag. Det blir hagefest hos eksen og mannen min sier at han syns det er et latterlig opplegg, og at vi damene oppfører oss som et harem! Han sier at dette har irritert han alle de tre årene vi har vært gift, men at han ikke ville si noe før nå. Han reagerer på at vi blir lagt ut bilde av, og at eksmannen min aldri ville hatt oss alle tilstede hvis vi ikke så bra ut! Dette er helt nye tanker for meg, og jeg skjønner ikke denne merkelige reaksjonen. Eksmannen min har jeg ikke noe annet enn et platonisk vennskap med, og det er jo vi eksene hans som har mest kontakt. Jeg vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal reagere på dette. Kanskje jeg ikke ser hvor merkelig det er fordi jeg er så vant til det, og har vært det i mer enn 20 år? Anonymkode: 6c084...78f Dette er langt over streken. Ikke greit! Anonymkode: f9781...585
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #45 Skrevet 8. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er nedlatende fordi han ser meg som en manns eiendom og ikke kan respektere at dette er for barna å skyld først og fremst. De har virkelig godt forhold seg imellom, de yngre blir med de eldre på ferie i år også. Dette forholdet hadde de nok ikke fått uten at vi mødrene gjorde denne tradisjonen med faren deres. Barna våre er som søsken flest. Anonymkode: 6c084...78f Nå var det bilder i sosiale medier jeg kommenterte, ikke bursdagen i seg selv. Slike bilder handler vel neppe om barna, det er eksen din sitt behov. Og akkurat i det forstår jeg din mann. Jeg forstår det såre i kontakten med eksen også, men det er jo sånt man (han/dere) må jobbe med, for det er som du sier, det handler om barna. Det er jo en gylden anledning til å forklare ham at det er han som betyr noe - og det kan du demonstrere ved å be eksen ikke legge ut bilder av dere alle. Og om du og mannen din ellers har det fint sammen er det jo bra å snakke om det som er vanskelig, selv om det ikke alltid er like rasjonelt. Sjalusi er ikke alltid bare negativt heller - spesielt ikke om det nettopp handler om at dere har det fint. (Det kan selvsagt også være forferdelig usunt!) Anonymkode: f4a6b...357
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #46 Skrevet 8. juni 2022 Les denne! https://www.bt.no/btmeninger/kronikk/i/BMxyG/sjalusiens-to-ansikter Anonymkode: f4a6b...357
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #47 Skrevet 8. juni 2022 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Det kan de vel godt være? Det står da ikke nedskrevet i noen lover at man ikke kan fortsette å ha en nær og fin relasjon til hverandre selv om man ikke er et par lenger? Har man barn sammen så har man alt å tjene på å beholde et vennskap med eksen. To mennesker som har valgt å få barn sammen kommer til å dele noe viktig sammen for alltid. Men så kommer disse sjalu og isolere nypartnerne inn i bildet da, og føler seg truet… Anonymkode: 7ebe6...6cd Eksen og jeg har godt forhold, uten å være best buddies og legge ut kosemosebilder i SoMe. Anonymkode: dc04b...799
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #48 Skrevet 8. juni 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Les denne! https://www.bt.no/btmeninger/kronikk/i/BMxyG/sjalusiens-to-ansikter Anonymkode: f4a6b...357 Jo takk for linken. Jeg har forståelse for at noen kan være sjalu, men jeg har jo tenkt litt etter at jeg skrev her. Jeg vet ikke men dette skurrer. Det virker jo mer som at han er sjalu på eksen sitt levesett enn på noe annet, og han har jo hele tiden nektet å ha med ham å gjøre og også vært spydig noen ganger. Jeg har ikke brydd meg så veldig før nå da han var tydelig irritert og spydig. Jeg får ta en prat med ham når han kommer hjem. Anonymkode: 6c084...78f
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #49 Skrevet 8. juni 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Det kunne ikke falle meg inn å flørte med eksen altså. Bare tanken er latterlig. Vi har ikke vært sammen på ørten år, og en annen ting er at han for hver nye dame finner ei som er yngre og vakrere, så vi eldste er nok ikke noe flørtemateriale eller noen trussel eller demonstrerer makt på noen måte. Jeg har jo forklart at bildene som blir tatt er av alle som deltar. Ikke av oss ekser og han oppstilt for å si det sånn. Det er ingen som har grunn til sjalusi den ene eller andre veien her. Anonymkode: 6c084...78f Kanskje din mann hadde håpt at når ungen ble voksen kunne hen holde kontakten selv med sin far og søsken. Har du tenkt å fortsette med dette til du dør? Yngste ungen er 3 år og eksen kan fortsatt produsere nye avkom med endra flere damer, livet ut. Foe meg høres dette helt bingo ut å fortsette med. Anonymkode: d8e00...314
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #50 Skrevet 8. juni 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Kanskje din mann hadde håpt at når ungen ble voksen kunne hen holde kontakten selv med sin far og søsken. Har du tenkt å fortsette med dette til du dør? Yngste ungen er 3 år og eksen kan fortsatt produsere nye avkom med endra flere damer, livet ut. Foe meg høres dette helt bingo ut å fortsette med. Anonymkode: d8e00...314 Det er en tradisjon vi har holdt på i 20 år! Både med nye mødre og nye barn. Jeg tror ikke noen har tenkt på hvor lenge eller hva hvis, for det har iallefall aldri vært et tema. Nå snakker den eldste om å ha hagebryllup hos faren så det er mulig det etterhvert blir dåp og konfirmasjon til barnebarn også. Nei jeg vet ikke. Vi har det som en hyggelig tradisjon så lenge alle vil, og så får vi jo se. Anonymkode: 6c084...78f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå