Gå til innhold

Jeg vurderer seriøst å være utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, du er voksen , gjør som du vil. 😃

det er flere som har vært utro både menn og kvinner, men fåtallet skriver det her så du får ikke de svarene du ønsker, dessverre. 

Anonymkode: fdba0...ea1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg har sagt til han i flere år at jeg ikke vil. Likevel er det samme rutine hver helg, og selv om jeg grøsser og viser med hele meg at jeg ikke ønsker, gjennomfører han det. 

Anonymkode: 70f80...0cf

Gå fra han. Tror du at det vil gi deg noe bra å ligge med kollegaen din, er du psykisk klar for det? Hvis du er forelsket og dere har en voldsom kjemi, er det ikke bedre å gi deg selv tid til å finne tilbake til deg selv først.

Anonymkode: 7445f...3e3

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg har ingen seksuelle følelser igjen for mannen min. Nada. Han er helt ok, men seksuelt byr han meg faktisk litt imot. Når vi nå og da ligger sammen, føler jeg meg voldtatt, og han har faktisk nevnt det selv og. Vi har barn sammen. 
Nå har jeg møtt en nydelig mann gjennom jobben, jeg er forelsket i han og jeg vurderer å ligge med han ved neste anledning. Det er en voldsom kjemi mellom oss. Noen med erfaring? Hvordan gikk det med samvittigheten? Selv tror jeg det blir null stress. 

Egoist er du. Prøv parterapi først. Hvis ikke det går, skill deg. Ikke bli den tøyta som ligger med en på jobb. Skill deg først. Vis respekt og vær litt dannet. 

Anonymkode: ac0cc...2cc

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Jo, selvsagt…

Ja, jeg lar han. Jeg trodde jeg måtte ligge med mannen min som gift, at det var en del av pakka. ?

Det er jo egentlig det, ja... 

Skrevet

Å kalle dette for voldtekt synest jeg er ett ekstremt feil ordbruk. Du kan fint bestemme å ikke ha sex med han, men du velger selv å legge deg ned. Han presser deg jo ikke ned i senga selv. Å si at du trudde dette var en del av pakken med å være i ett ekteskap er ett ansvarskrivelse fra deg. Du må fortelle mannen din hva du føler og tenker og handle deretter også. Nytter ikke å si til han at du føler at du blir voldtatt og så legge deg ned selv for han. 
ang utroskap er noe jeg virkelig ser ned på. Hvis du har følelse for en annen og egentlig ønsker deg ut av ekteskapet, bør du gi beskjed om det til mannen din!  Det er faktiskt en del av ekteskapet, å kommunisere!

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Egoist er du. Prøv parterapi først. Hvis ikke det går, skill deg. Ikke bli den tøyta som ligger med en på jobb. Skill deg først. Vis respekt og vær litt dannet. 

Mannen er en enda større egoist. Men utroskap vil neppe hjelpe. 

Anonymkode: c4082...fdb

Skrevet
Gladjente00 skrev (27 minutter siden):

Å kalle dette for voldtekt synest jeg er ett ekstremt feil ordbruk. Du kan fint bestemme å ikke ha sex med han, men du velger selv å legge deg ned. Han presser deg jo ikke ned i senga selv. Å si at du trudde dette var en del av pakken med å være i ett ekteskap er ett ansvarskrivelse fra deg. Du må fortelle mannen din hva du føler og tenker og handle deretter også. Nytter ikke å si til han at du føler at du blir voldtatt og så legge deg ned selv for han. 
ang utroskap er noe jeg virkelig ser ned på. Hvis du har følelse for en annen og egentlig ønsker deg ut av ekteskapet, bør du gi beskjed om det til mannen din!  Det er faktiskt en del av ekteskapet, å kommunisere!

Du ser ned på utroskap, men du unnskylder en fyr som ligger med ei dame han vet ikke vil? Du liker ikke sex som har nytelse i seg?

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Du ser ned på utroskap, men du unnskylder en fyr som ligger med ei dame han vet ikke vil? Du liker ikke sex som har nytelse i seg?

Hun har sex med han. 

Anonymkode: 2494b...007

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hun har sex med han. 

Vil hun ikke være med han kan hun gå. 

Å skylde på barna er det dummeste jeg har hørt. Gå fra han dersom han er så ille. 
Gjør noe med livet ditt hi og slutt å syt. Kjenner jeg blir skikkelig trekt av dette tullet. 

Skrevet

Det er ikke voldtekt hvis du "lar ham". Du må faktisk si nei eller signalisere det tydelig for at det skal være voldtekt. Hvis du igjen og igjen "lar ham" er det bare veldig usunt og skadelig. Han burde selvsagt la være av seg selv, hvis han skjønner at du ikke har glede av det. Men seriøst - kommunikasjonen deres og respekten deres for dere selv og hverandre er helt på trynet. 

Anonymkode: 9b3f3...401

Skrevet
Gladjente00 skrev (1 time siden):

Jeg ligger i senga mi fordi det er der jeg sover, ja. Han presser meg ikke ned, men vipper meg meg over på magen sånn at han kan ta meg bakfra og bli fort ferdig. Han vet jeg ikke ønsker det. Han vet jeg vil slippe og bare sove. Han sier selv at han føler han voldtar meg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ligger i senga mi fordi det er der jeg sover, ja. Han presser meg ikke ned, men vipper meg meg over på magen sånn at han kan ta meg bakfra og bli fort ferdig. Han vet jeg ikke ønsker det. Han vet jeg vil slippe og bare sove. Han sier selv at han føler han voldtar meg. 

Så hvorfor fortsetter han å gjøre det? Og hvorfor stopper du han ikke?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Så hvorfor fortsetter han å gjøre det? Og hvorfor stopper du han ikke?

Vet ikke. Men jeg nekter mer fra nå av, så får det bare komme opp i dagen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Og hva gjør du dersom han ikke ønsker å høre på deg når du sier nei?

Anonymkode: 9f67a...b65

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor er du sammen med han enda?

Skrevet

Hvorfor er du sammen med han enda?

Fordi han er far til mine barn, vi har hus, biler og båt sammen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Men dere har ikke et sunt forhold, ikke litt engang. Dere har et forhold hvor både far og mor føler at far voldtar mor hver gang dere har sex, er det verdt bil og båt sammen altså. Man må ikke holde sammen for enhver pris.

Skrevet

Materialistisk prostitusjon altså.

Anonymkode: b3d90...356

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Tenkte det samme!!

Vil ikke være uten materialistiske goder. Patetisk. Slutt å syt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Tenkte det samme!!

Og ungene har heller ikke gått av det. 

Men penger først og barna sist!!!

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Og likevel «blir du for barna» og tenker å reparere med å ha sex med kollegaen din. Du bør virkelig ta en tenkepause.. 

Anonymkode: 146da...f5a

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg har ingen seksuelle følelser igjen for mannen min. Nada. Han er helt ok, men seksuelt byr han meg faktisk litt imot. Når vi nå og da ligger sammen, føler jeg meg voldtatt, og han har faktisk nevnt det selv og. Vi har barn sammen. 
Nå har jeg møtt en nydelig mann gjennom jobben, jeg er forelsket i han og jeg vurderer å ligge med han ved neste anledning. Det er en voldsom kjemi mellom oss. Noen med erfaring? Hvordan gikk det med samvittigheten? Selv tror jeg det blir null stress. 

Du kommer til å angre. Garantert. Du bare savner det du hadde med mannen,som fortsatt ligger der by the way.. Klassiker! 

Anonymkode: 86a42...635

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Tenkte det samme!!

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Og ungene har heller ikke gått av det. 

Men penger først og barna sist!!!

Har dere forvillet dere inn på feil forum? 

Anonymkode: 04c07...734

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Har dere forvillet dere inn på feil forum? 

Anonymkode: 04c07...734

Hva mener du? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Mannen er en enda større egoist. Men utroskap vil neppe hjelpe. 

Nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...