Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #1 Skrevet 3. april 2022 Datteren vår er 19 år, vi er 39 år. Hun har funnet seg en mann på tinder som er 41 år! Hun sier hun er forelsket, og at han også mener alvor. De har også hatt sex. Hun har vært hos han hele helgen. Nå har vi hatt en kjempekrangel om denne mannen. Jeg og mannen er så sint, men kan nesten ikke bestemme hvem hun skal være sammen med. Hva bør jeg gjøre? Vet at jeg ikke kommer til å godta dette med det første. Er skikkelig frustrert akkurat nå. Anonymkode: 2d68a...a86
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #2 Skrevet 3. april 2022 Tenker at foreldre som ble selv foreldre som 20-åringer blr tie still. Anonymkode: 8f03a...8d2
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #3 Skrevet 3. april 2022 Så koselig, la de være forelsket Anonymkode: 48637...bd3
Ekspatt Skrevet 3. april 2022 #4 Skrevet 3. april 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Datteren vår er 19 år, vi er 39 år. Hun har funnet seg en mann på tinder som er 41 år! Hun sier hun er forelsket, og at han også mener alvor. De har også hatt sex. Hun har vært hos han hele helgen. Nå har vi hatt en kjempekrangel om denne mannen. Jeg og mannen er så sint, men kan nesten ikke bestemme hvem hun skal være sammen med. Hva bør jeg gjøre? Vet at jeg ikke kommer til å godta dette med det første. Er skikkelig frustrert akkurat nå. Anonymkode: 2d68a...a86 Hva er kriteriene for at du skal "godta" din voksne datters partner?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #5 Skrevet 3. april 2022 Pust med magen.. Slike forhold varer ikke Anonymkode: 53730...1a7
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #6 Skrevet 3. april 2022 Hun er 19 😂 Hva har dere å si? Ikke vær urimelig mot den voksne datteren deres. Anonymkode: 24ecf...20a
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #7 Skrevet 3. april 2022 Ekspatt skrev (1 minutt siden): Hva er kriteriene for at du skal "godta" din voksne datters partner? Han er jo altfor gammel, har er to år eldre enn oss. Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Tenker at foreldre som ble selv foreldre som 20-åringer blr tie still. Anonymkode: 8f03a...8d2 Det er irrelevant. Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Pust med magen.. Slike forhold varer ikke Anonymkode: 53730...1a7 Nei, det var det vi også sa. Hun ble fly forbanna. Anonymkode: 2d68a...a86
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #8 Skrevet 3. april 2022 Inviter gubben inn på kaffe og kaker, prat og vær hyggelig, så ser både han og hun at dere 3 voksne har mye mer til felles, så vil forholdet til slutt dabbe ut😅 Anonymkode: e3810...fce
Ekspatt Skrevet 3. april 2022 #9 Skrevet 3. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Nei, det var det vi også sa. Hun ble fly forbanna. Anonymkode: 2d68a...a86 Jeg synes det er lavmål av dere å fortelle en forelsket ung voksen dame at forholdet ikke kommer til å vare. Forstår godt at hun ble forbannet på dere. Holder hun deres tempo er dere besteforeldre innen dere er 40, så dere skal kanskje ikke bjeffe for mye?
Superdolly Skrevet 3. april 2022 #10 Skrevet 3. april 2022 Jo mer dere kjemper i mot forholdet, desto sikrere kan du være på at dere driver henne rett i armene på denne mannen. Jeg har sett tilsvarende situasjoner både i familien og vennekretsen. Fellesnevneren har vært at der hennes foreldre har kjempet i mot og forsøkt å forby forholdet, har det endt med at hun har fått et dårligere forhold til foreldrene og blitt mye mer bestemt på at denne mannen har vært den rette. Dagens svogerforskning fra Superdolly, men absolutt verdt å tenke over.
amandine Skrevet 3. april 2022 #11 Skrevet 3. april 2022 Jeg kan ikke annet enn å sende sympati, jeg er utrolig glad for at det ikke er vi som står i samme situasjon, det hadde jeg ikke likt. Jeg tror nok som flere andre, at jo mer dere jobber mot, jo mer innbitt vil hun jobbe for forholdet. Ikke la henne skulle motbevise fordommer for enhver pris, men håp han er ok og at det blir bra til slutt, enten det skulle vise seg å vare eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #12 Skrevet 3. april 2022 Skjønner veldig godt at du er fortvilet, men det var dumt å starte en kjempekrangel. Var denne mannen klar over at hun skulle informere dere om han i dag, sånn at det var planlagt fra hennes/deres side, så er det hakket verre. Han har garantert advart henne om at dere ville reagere negativt, så nå er det da 1-0 til han, og det var dumt. Det dummeste dere gjør er jo å skyve henne nærmere han sånn at hun føler at det er de to mot resten. Ingenting holder par sammen med enn det i gitte tilfeller. Spesielt når hun er ung og litt umoden. Det du bør gjøre er jo å finne ut mest mulig om han, som du sikkert ville gjort med en jevnaldrende kjæreste. Så må du prøve å se objektivt på datteren din og spørre deg om hun er et "lett bytte" for menn som er såpass mye eldre. Tilslutt så bør dere møte han først som sist. Det kan være at han er en snik og lite pålitelig. Det vil bli mer tydelig når dere er fysisk sammen. Det kan også være at han er en veldig allright type som er oppriktig forelsket i datteren deres og vil henne vel. Anonymkode: e9b95...c21
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #13 Skrevet 3. april 2022 Dere har virkelig ikke noen rett til å kommentere kjærlighetslivet til deres voksne datter. Håper virkelig dere tar til vett og ber om unnskylding for at dere har kommentert dette og legger dere langflate. Her har dere tråkket over streken. Det eneste dere får ut av dette er at dere skyver datteren fra dere. Kjenner jeg blir forbanna på datterens vegne. Hilsen en som har kuttet ut sin mor grunnet slike påhopp. Anonymkode: 787b7...cae
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #14 Skrevet 3. april 2022 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Pust med magen.. Slike forhold varer ikke Anonymkode: 53730...1a7 Det trodde jeg også, da søsteren min på 18 ble sammen med en mann på 41. De har vært gift i 15 år nå. Anonymkode: ebdd5...926
Østerdølen Skrevet 3. april 2022 #15 Skrevet 3. april 2022 Skjønner at dere er frustrerte, det hadde nok jeg også vært. MEN:Deres syn er helt urellevant. Dette er en voksen dame som bestemmer selv, la henne få elske hvem hun vil.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #16 Skrevet 3. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Dere har virkelig ikke noen rett til å kommentere kjærlighetslivet til deres voksne datter. Håper virkelig dere tar til vett og ber om unnskylding for at dere har kommentert dette og legger dere langflate. Her har dere tråkket over streken. Det eneste dere får ut av dette er at dere skyver datteren fra dere. Kjenner jeg blir forbanna på datterens vegne. Hilsen en som har kuttet ut sin mor grunnet slike påhopp. Anonymkode: 787b7...cae Seriøst? Skal ikke foreldre få bry seg lenger heller nå da? Kutter du ut moren din fordi hun bryr seg om deg? Anonymkode: e9b95...c21
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #17 Skrevet 3. april 2022 Østerdølen skrev (Akkurat nå): Skjønner at dere er frustrerte, det hadde nok jeg også vært. MEN:Deres syn er helt urellevant. Dette er en voksen dame som bestemmer selv, la henne få elske hvem hun vil. Ingen på 19 år er voksne damer. Anonymkode: e9b95...c21
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #18 Skrevet 3. april 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Seriøst? Skal ikke foreldre få bry seg lenger heller nå da? Kutter du ut moren din fordi hun bryr seg om deg? Anonymkode: e9b95...c21 De kan selvsagt si hva de mener, men de kan ikke bestemme hvem datteren skal være sammen med. Jo mer de prøver på det, jo større er sjansen for at de ikke ser datteren på flere år. Hun er over 18, hun er pr def voksen. Hun er sammen med den hun vil. Anonymkode: 8ee7d...aac
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #19 Skrevet 3. april 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Seriøst? Skal ikke foreldre få bry seg lenger heller nå da? Kutter du ut moren din fordi hun bryr seg om deg? Anonymkode: e9b95...c21 Hun kjeftet nok ikke på meg fordi hun brydde seg om meg, men fordi mine valg ikke passet sammen med hennes "plan" for meg. Anonymkode: 787b7...cae
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #20 Skrevet 3. april 2022 Det er på trynet, men det er også supervanlig, han er vel en nyskilt tufs som ikke tåler voksne damer, men det vil ikke datteren din forstå ennå. Inviter ham, vær hyggelige - det er hennes valg, tross alt - men sørg for å inkludere i samtalen flest mulig referanser som bare han og dere har, ikke hun. Hør om han likte samme musikk, var på samme konserter som dere, osv. Hun finner nok snart ut at han er like teit som mamma og pappa ! Anonymkode: 7edf3...34a
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #21 Skrevet 3. april 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): De kan selvsagt si hva de mener, men de kan ikke bestemme hvem datteren skal være sammen med. Jo mer de prøver på det, jo større er sjansen for at de ikke ser datteren på flere år. Hun er over 18, hun er pr def voksen. Hun er sammen med den hun vil. Anonymkode: 8ee7d...aac Nei de kan ikke bestemme men det sier jo ikke moren heller. Alle er vel helt enige i akkurat det. Jeg reagerte bare på den voldsomme kommentaren jeg responderte på fordi hun klikker for at foreldrene "kommenterte" forholdet. Syns det var i overkant voldsomt. Anonymkode: e9b95...c21
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #22 Skrevet 3. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hun kjeftet nok ikke på meg fordi hun brydde seg om meg, men fordi mine valg ikke passet sammen med hennes "plan" for meg. Anonymkode: 787b7...cae Nå er det sikkert mye mer bak dette, men du reagerte så voldsomt for at moren "kommenterte" forholdet, og at de burde legge seg langflate osv. Det er å dra det for langt mener nå jeg. De gjorde ikke en stor dødssynd akkurat da. Anonymkode: e9b95...c21
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #23 Skrevet 3. april 2022 Jeg vet jeg bare må godta det. Men liker det ikke. Takk for svar. Hi Anonymkode: 2d68a...a86
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #24 Skrevet 3. april 2022 Tenker dere skal ta det helt med ro. Enten så går det veldig bra eller så går det over. Anonymkode: f3935...fdc
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #25 Skrevet 3. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Han er jo altfor gammel, har er to år eldre enn oss. Det er irrelevant. Nei, det var det vi også sa. Hun ble fly forbanna. Anonymkode: 2d68a...a86 Jeg var 19 han 40, holdt i 25 år. Anonymkode: 72a6f...95b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå