Anonym bruker Skrevet 31. mars 2022 #51 Skrevet 31. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hva betyr det? Har du snakka med legen eller ikke? Anonymkode: 8f846...aaf Har snakket med legen min ja. Anonymkode: 65b7f...3d2
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2022 #52 Skrevet 31. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg bryr meg om inntrykk, men ikke på grunn av klær og sveis. Er på ingen måte usynlig, eller har ønske om å være det. Jeg bare driter en lang marsj i andres hår, klær og matchende farger. Og mine egne. Anonymkode: e0639...3a3 Det ser ut som om du hele tiden har en spesiell type du tenker på. Du bryr deg jo om matchende farger, for regner jo ikke med at du tropper opp med brunt, purpurrødt og lilla? Du er ikke forfengelig, er vel det du egentlig mener. Det er ingen som gir helt f i det ytre. Det er umulig all den tid vi bedømmer absolutt alt vi ser. Anonymkode: 085c8...9dd
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2022 #53 Skrevet 31. mars 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Hva betyr det? Har du snakka med legen eller ikke? Anonymkode: 8f846...aaf Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Har snakket med legen min ja. Anonymkode: 65b7f...3d2 Kan ikke dere to bare bli venner? Tror faktisk dere hadde passet som det. Jeg mener det. Anonymkode: 085c8...9dd
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2022 #54 Skrevet 31. mars 2022 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Kan ikke dere to bare bli venner? Tror faktisk dere hadde passet som det. Jeg mener det. Anonymkode: 085c8...9dd Hvor mener du det? Anonymkode: 65b7f...3d2
Pobie Skrevet 31. mars 2022 #55 Skrevet 31. mars 2022 Folk som ser deg hver dag ser gjerne ikke i detalj. Det kan gå en hel dag før mannen kommenterer en diger kvise på haka, eller at det er noe som er annerledes. Jeg er jo alltid der, så det er ingen grunn til å studere meg hver gang han ser meg. Og folk som ikke kjenner deg så godt kommenterer ofte ikke at man har vært hos frisøren. Det er egentlig ikke noe å kommentere.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2022 #56 Skrevet 31. mars 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Så det er slitsomt å få en kommentar på at du er fin på håret, fin farge på jakken eller kjekt å se deg? Så det er hyggelig, men slitsomt. Og så klart ikke hver gang. Av og til. Det å bli sett og lagt merke til. Jeg synes selv jeg virkelig trengte å gjøre noe. Og for meg godt. Hadde allikevel vært hyggelig å fått en: har du vært hos frisøren. Fint det var. Anonymkode: 65b7f...3d2 Det kommer faktisk helt an på hvem som sier det og i hvilken setting. Jeg har en person som ofte er innom min jobb som jeg omtrent føler har en besettelse for å kommentere andres klær, aktiviteter og utseende. Da føles det mer som stalking og overvåking enn et kompliment. Jeg blir i hvert fall helt sprø av det. Anonymkode: 96560...d85
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2022 #57 Skrevet 31. mars 2022 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Hvor mener du det? Anonymkode: 65b7f...3d2 Hvorfor mener du det? Skulle det stå. Anonymkode: 65b7f...3d2
amandine Skrevet 31. mars 2022 #58 Skrevet 31. mars 2022 (endret) Her om dagen (for et par uker siden )klippet jeg meg og fikk flere komplimenter enn vanlig er etter et frisørbesøk. Nå de siste dagene har ingen sagt noe. Bør jeg da gå ut fra ar det som var fint for to uker siden ser håpløst ut nå? Dib, altså. Når du ikke trodde det kunne bli sprøere så ble det det. Endret 31. mars 2022 av amandine
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2022 #59 Skrevet 31. mars 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Får sjeldent sånt tilbake og er flink selv til sånt. Da er det meg da som ikke er verdt sånt? Anonymkode: 65b7f...3d2 Har du ikke snart uttømt alle de arenaene der du kan oppsøke nederlag og leite etter fiktive fornærmelser? Anonymkode: f44e4...177
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå