Anonym bruker Skrevet 25. februar 2022 #1 Skrevet 25. februar 2022 Har ei på vennelisten som er ihuga konspirasjonsfanatiker. Elsket Trump, han var jo dessverre offer for MSM og svertekampanjer. Hun er selvsagt stor mostander av koronavaksinen og myndighetene som "lurer" oss. Har egentlig flira mest av det frem til nå. Men nå påstår hun faktisk at invasjonen av Ukraina er fordi de er nazier. Hva er det egentlig med disse folkene, har de blitt spenna gærne?? Jeg synes det er direkte kvalmende. Anonymkode: 210df...aa0
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2022 #2 Skrevet 25. februar 2022 Det er jo akkurat det Putin sa i dagens tale da, at de har angrepet Ukraina fordi de er styrt av "narkomane nazister" som er terrorister. Tror man på den stormannsgale mannen der, så tror man jo det... Lurer på om han faktisk tror det selv eller om han bare sier det for å rettferdiggjøre sin galskap? Anonymkode: 36f02...e5e
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2022 #3 Skrevet 25. februar 2022 Det hun sier stemmer ikke selv om Ukraina er et av de mest rasistiske landene i Europa. Men noen mennesker er lette å påvirke. De sluker alt uten at de egentlig er mindre smarte. De har tillit til feil folk og de hører en overbevisende tale og tror på den uten å sjekke kilder. Det er slik med de fleste i den kategorien. De tror på facebookstatuser heller enn å lese seg opp fordi det virker logisk for dem Anonymkode: 0c5fc...4cc
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2022 #4 Skrevet 25. februar 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Det er jo akkurat det Putin sa i dagens tale da, at de har angrepet Ukraina fordi de er styrt av "narkomane nazister" som er terrorister. Tror man på den stormannsgale mannen der, så tror man jo det... Lurer på om han faktisk tror det selv eller om han bare sier det for å rettferdiggjøre sin galskap? Anonymkode: 36f02...e5e Tydeligvis flere som tar dette for god fisk, jeg er ganske sjokkert. Så får hun støtte fra folk som lovpriser "sannheten". Anonymkode: 210df...aa0
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2022 #5 Skrevet 25. februar 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det hun sier stemmer ikke selv om Ukraina er et av de mest rasistiske landene i Europa. Men noen mennesker er lette å påvirke. De sluker alt uten at de egentlig er mindre smarte. De har tillit til feil folk og de hører en overbevisende tale og tror på den uten å sjekke kilder. Det er slik med de fleste i den kategorien. De tror på facebookstatuser heller enn å lese seg opp fordi det virker logisk for dem Anonymkode: 0c5fc...4cc Det er egentlig veldig leit, en flott jente som nok er både naiv og litt uvitende. Når folk korrigerer det hun sier så er det alle andre som lar seg lure av myndighetens forvrengte formidling. Men alt skal komme for en dag, bare vent😂 Anonymkode: 210df...aa0
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2022 #6 Skrevet 25. februar 2022 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Det er egentlig veldig leit, en flott jente som nok er både naiv og litt uvitende. Når folk korrigerer det hun sier så er det alle andre som lar seg lure av myndighetens forvrengte formidling. Men alt skal komme for en dag, bare vent😂 Anonymkode: 210df...aa0 Dessverre er det sånn. Det er derfor konspirasjonene overlever. De har gode og engasjerte talere, akkurat som pinsebevegelsen hadde på 70-tallet. Når verden virker håpløs og man mangler mening i hverdagen, kan slike teorier dessverre påvirke disse. De finner en mening og de kjemper mot det som de føler har sviktet dem. Ofte er dette myndighetene. Anonymkode: 0c5fc...4cc
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2022 #7 Skrevet 25. februar 2022 Det er jo smått arrogant av dere å mene at dere sitter på fasiten og da. Verden er ikke svart/hvit. Just sayin. Anonymkode: 8b298...4bc
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2022 #8 Skrevet 25. februar 2022 Jeg har en russisk kollega, forresten, som viste meg et bilde i dag av ukrainske barn som gjorde nazihilsen. Anonymkode: 8b298...4bc
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2022 #9 Skrevet 25. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er jo smått arrogant av dere å mene at dere sitter på fasiten og da. Verden er ikke svart/hvit. Just sayin. Anonymkode: 8b298...4bc Det er riktig det er den ikke. Men det er jo litt trist å tro at media og myndigheter driver et eneste stort lureri. Anonymkode: 210df...aa0
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2022 #10 Skrevet 25. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har en russisk kollega, forresten, som viste meg et bilde i dag av ukrainske barn som gjorde nazihilsen. Anonymkode: 8b298...4bc Ja, det er sikkert et helt ekte bilde av ukrainske barn, ikke et ledd i et solid russisk propagandaapparat. 🙄 #ironi Kildekritikk er kjekt! Anonymkode: 3175d...264
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2022 #11 Skrevet 25. februar 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er riktig det er den ikke. Men det er jo litt trist å tro at media og myndigheter driver et eneste stort lureri. Anonymkode: 210df...aa0 Jeg tror ikke de bevisst driver lureri. Eller, jeg vet ikke. Vi får iallfall ikke begge sider av saken like godt dekket. Anonymkode: 8b298...4bc
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2022 #12 Skrevet 25. februar 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ja, det er sikkert et helt ekte bilde av ukrainske barn, ikke et ledd i et solid russisk propagandaapparat. 🙄 #ironi Kildekritikk er kjekt! Anonymkode: 3175d...264 Ja, ikke sant. Med en gang noe går imot din virkelighetsoppfatning, er det «propagandaapparat.» For det driver ingen i vestlig presse med? Anonymkode: 8b298...4bc
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2022 #13 Skrevet 25. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ja, ikke sant. Med en gang noe går imot din virkelighetsoppfatning, er det «propagandaapparat.» For det driver ingen i vestlig presse med? Anonymkode: 8b298...4bc Russland er jo viden kjent for å drive massiv propaganda, uten at folket har tilgang til andre kilder. Det er en kjensgjerning. At du velger å tro på det du får servert får stå for din regning. Tipper du er bittelitt skeptisk til vaksiner også, ikke sant?! 🤦🏼♀️ Anonymkode: 3175d...264
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2022 #14 Skrevet 25. februar 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er jo smått arrogant av dere å mene at dere sitter på fasiten og da. Verden er ikke svart/hvit. Just sayin. Anonymkode: 8b298...4bc Svaret vil komme. Tror folk skal være litt forsiktige. Anonymkode: 4783e...652
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2022 #15 Skrevet 25. februar 2022 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Russland er jo viden kjent for å drive massiv propaganda, uten at folket har tilgang til andre kilder. Det er en kjensgjerning. At du velger å tro på det du får servert får stå for din regning. Tipper du er bittelitt skeptisk til vaksiner også, ikke sant?! 🤦🏼♀️ Anonymkode: 3175d...264 Jeg ble skeptisk da ei jeg jobber med ble lagt inn 10 min etter stikk 3. Jeg ble skeptisk da min venninne fikk enorme blødninger. Da min mor fikk hjerteproblemer kort tid etter dose 3. Da min kjære ikke klarte å gå oppreist på en uke etter nr 3. Nå er de alle snart som uvaksinerte å regne. De ble mye dårligere enn meg som fikk covid! Anonymkode: 4783e...652
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2022 #16 Skrevet 25. februar 2022 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Jeg tror ikke de bevisst driver lureri. Eller, jeg vet ikke. Vi får iallfall ikke begge sider av saken like godt dekket. Anonymkode: 8b298...4bc Det spiller egentlig ingen rolle hva Russland sier om hvorfor de gikk til krig! De gikk til krig mot et annet land, ingenting rettferdiggjør det. Og hva så om det finnes rasisme i Ukraina, med den logikken må noen ta Russland for sin behandling av homofile. Anonymkode: ce1c4...05c
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2022 #17 Skrevet 25. februar 2022 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Jeg ble skeptisk da ei jeg jobber med ble lagt inn 10 min etter stikk 3. Jeg ble skeptisk da min venninne fikk enorme blødninger. Da min mor fikk hjerteproblemer kort tid etter dose 3. Da min kjære ikke klarte å gå oppreist på en uke etter nr 3. Nå er de alle snart som uvaksinerte å regne. De ble mye dårligere enn meg som fikk covid! Anonymkode: 4783e...652 Du e nær person av hele 4 personer som ble alvorlig syke vaksinen?! DET kaller jeg maks uheldig mtp så mange som ikke kjenner en eneste.. Du kjenner altså 4 av 5386 meldte alvorlige bivirkninger av vaksinen. Og med tanke på at 11,2 mill doser er satt. Så er det veldig spesielt.. Og OM det stemmer, så skjønner jeg jo du har til å være livredd. Klarer bare ikke å tro deg helt. Dette er grunnen til at andre forum ikke lar brukere være anonyme eller skrive om bivirkninger. Fordi det er så lett å drive falsk skremselspropaganda mot vaksinen andre veien. Når dette er sagt så er jeg selv skeptisk og uvaksinert. Jeg syns 5386 alvorlige bivirkninger er altfor mye, tross alle millionene av doser satt. Jeg skjønner ikke hvorfor dette tydeligvis blir sett på som ‘normalt og ok’. Og jeg kommer selv aldri til å ta en eneste dose av denne vaksinen. Anonymkode: f78a2...ee3
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2022 #18 Skrevet 25. februar 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Har ei på vennelisten som er ihuga konspirasjonsfanatiker. Elsket Trump, han var jo dessverre offer for MSM og svertekampanjer. Hun er selvsagt stor mostander av koronavaksinen og myndighetene som "lurer" oss. Har egentlig flira mest av det frem til nå. Men nå påstår hun faktisk at invasjonen av Ukraina er fordi de er nazier. Hva er det egentlig med disse folkene, har de blitt spenna gærne?? Jeg synes det er direkte kvalmende. Anonymkode: 210df...aa0 Jeg er enig i at dette er kvalmende. Jeg har ukrainske venner, og de er jøder... Å bli omtalt slik, gjør det hele dobbelt horribelt for dem. Anonymkode: 0076f...d51
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2022 #19 Skrevet 25. februar 2022 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Jeg ble skeptisk da ei jeg jobber med ble lagt inn 10 min etter stikk 3. Jeg ble skeptisk da min venninne fikk enorme blødninger. Da min mor fikk hjerteproblemer kort tid etter dose 3. Da min kjære ikke klarte å gå oppreist på en uke etter nr 3. Nå er de alle snart som uvaksinerte å regne. De ble mye dårligere enn meg som fikk covid! Anonymkode: 4783e...652 Men du har jo ikke deres immunforsvar og deres gener. Du er et eget individ. Ingen vet hvordan de ville ha blitt uten vaksinering. Anonymkode: 0076f...d51
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2022 #20 Skrevet 25. februar 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det er jo smått arrogant av dere å mene at dere sitter på fasiten og da. Verden er ikke svart/hvit. Just sayin. Anonymkode: 8b298...4bc Så Trump vant valget delvis, og krigen i Ukraina er bare delvis Putins eget valg? Glidende overganger, liksom? Seriøst, visse ting er faktisk svarte eller hvite. Anonymkode: 0076f...d51
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2022 #21 Skrevet 25. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Svaret vil komme. Tror folk skal være litt forsiktige. Anonymkode: 4783e...652 Hva vil det komme svar på? Anonymkode: 98f9d...9f7
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2022 #22 Skrevet 25. februar 2022 Synest det er rart at folk her inne trekker konspirasjonsteori kortet eller tinnfolie hatt her inne på folk bare for de har fått med seg andre nyheter enn det som norge servere. Dere må og skjønne at alt er ikke lov å skrive om i avisen og enkelte personer har avtaler med pressen om hva de får lov og ikke lov å skrive. Når man ser litt rundt på andre sider enn norge, så ser man faktisk hvor lite avisene her dekker og hvordan de vrenger ting til sin egen fravør. Å kunne si at vg sitter med god nok kilde er iallfall løgn. Vi er opplært til å tru det vi leser i norske aviser og nyheter og trur at alt er sant det som blir servert der. En god kilde kritikker sjekker alltid opp mer og stiller spørsmål og ikke spiser alt rått og råde. nå har norge bevist gang på gang siden covid kom iallefall hva de ønkser å formidle og det er skremmsel propoganda, lage kaos og splittelse. Ikke en gang har de nevnt noe om det som skjer i australia som har pågått nå i snart 1 år. Hvor mye har de dekket av demonstrasjonene i andre land i europa? Jo kun hvis de kunne si noe stygt om demonstrasjonene, men aldri om hvorfor de demonstrere. De har vrengt bilde totalt om hva som skjer i Canada, jeg har kjente folk som bor der og det som skrives i avisen om det som skjer der er totalt feil! Sjekk mer opp og ikke stol på alt som skrives og ikke kall folk for konspirasjons teoretikker til folk hvis du ikke selv har undersøkt mer enn det du blir servert daglig her. Husk det er alltid 2 sider av en side, og folk med høye makt har ofte stor innvirkning på hva som får lov å skrives. Journalister idag er ikke slik som det en gang var, nå blir de styrt og jobber under staten, de er ikke selvstendige, ergo mindre frihet og feighet om å få den skikkelige sannheten frem Anonymkode: 24d23...518
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2022 #23 Skrevet 25. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hva vil det komme svar på? Anonymkode: 98f9d...9f7 Du har ikke skjønt det? Den store Sannheten om Viruset! Den som vil vise at alle de 90% som har tatt vaksine vil bli hjernedøde zombier som blir styrt av en chip i armen, alt sammen ifølge den Store Planen! Den som bare noen Få Utvalgte har avslørt! Anonymkode: 0076f...d51
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2022 #24 Skrevet 25. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Synest det er rart at folk her inne trekker konspirasjonsteori kortet eller tinnfolie hatt her inne på folk bare for de har fått med seg andre nyheter enn det som norge servere. Dere må og skjønne at alt er ikke lov å skrive om i avisen og enkelte personer har avtaler med pressen om hva de får lov og ikke lov å skrive. Når man ser litt rundt på andre sider enn norge, så ser man faktisk hvor lite avisene her dekker og hvordan de vrenger ting til sin egen fravør. Å kunne si at vg sitter med god nok kilde er iallfall løgn. Vi er opplært til å tru det vi leser i norske aviser og nyheter og trur at alt er sant det som blir servert der. En god kilde kritikker sjekker alltid opp mer og stiller spørsmål og ikke spiser alt rått og råde. nå har norge bevist gang på gang siden covid kom iallefall hva de ønkser å formidle og det er skremmsel propoganda, lage kaos og splittelse. Ikke en gang har de nevnt noe om det som skjer i australia som har pågått nå i snart 1 år. Hvor mye har de dekket av demonstrasjonene i andre land i europa? Jo kun hvis de kunne si noe stygt om demonstrasjonene, men aldri om hvorfor de demonstrere. De har vrengt bilde totalt om hva som skjer i Canada, jeg har kjente folk som bor der og det som skrives i avisen om det som skjer der er totalt feil! Sjekk mer opp og ikke stol på alt som skrives og ikke kall folk for konspirasjons teoretikker til folk hvis du ikke selv har undersøkt mer enn det du blir servert daglig her. Husk det er alltid 2 sider av en side, og folk med høye makt har ofte stor innvirkning på hva som får lov å skrives. Journalister idag er ikke slik som det en gang var, nå blir de styrt og jobber under staten, de er ikke selvstendige, ergo mindre frihet og feighet om å få den skikkelige sannheten frem Anonymkode: 24d23...518 Hvilke kilder sjekker du historiene imot, da? Kjenninger i Canada, eller andre, mer seriøse og redaktørstyrte medier? Til din opplysning så HAR norske medier dekket demonstrasjonene i Europa. Men 500 personer på et torg i Tyskland ER faktisk ingen stor nyhet i Norge. Ikke 5000 engang. Det er knapt nok en stor nyhet i tyske lokalaviser. Og det er ikke en nyhet at folk er imot ett eller eller annet. Det at de demonstrerer betyr ikke at deres motstand er berettiget. Anonymkode: 0076f...d51
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2022 #25 Skrevet 25. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvilke kilder sjekker du historiene imot, da? Kjenninger i Canada, eller andre, mer seriøse og redaktørstyrte medier? Til din opplysning så HAR norske medier dekket demonstrasjonene i Europa. Men 500 personer på et torg i Tyskland ER faktisk ingen stor nyhet i Norge. Ikke 5000 engang. Det er knapt nok en stor nyhet i tyske lokalaviser. Og det er ikke en nyhet at folk er imot ett eller eller annet. Det at de demonstrerer betyr ikke at deres motstand er berettiget. Anonymkode: 0076f...d51 Det er det som er problemet. Det er ikke 500 personer men mange 1000. Jeg så på liven de streamet fra. Der har du det igjen med at hele sannheten ikke kommer frem. De skriver mindre antall for at det skal virke dumt, de skriver at de er agressive noe som ikke stemmer men motsatt. Så er det ikke kun tyskland som demonstrere, frankrike, italia, spania, polen, england men det er tydligvis ikke nyheter det. jeg får info fra selve kilden selv, selvstendig styrte aviser som ikke er knuttet til noe statlige avtaler osv. og si at det å demonstrere er bare tull viser jo egentlig hvor hjernevasket Norges befolkning egentlig er. Skulle ikke tru at det var vikinger her før. Folk er så vande med å bli styrt og bli fortalt hva vi skal gjør, at vi har glemt helt å tenke selv. Og er det de ønsker. Vi har faltisk valgt den regjerningen som sitter der inne, de jobber for oss, ikke omvendt. Men mange som ikke skjønner det. Å demonstrere viser at folk er missfornøyde og rett og slett har fått nok. At de skal bestemme om hvem som får gjort hva og når er ikke greit og det er på samme nivå som nazistene drev med. De som ikke tar vaksinen for stemplet "jøder" i pannen og de andre for ett pass. At folk ikke skjønner realiteten enda, viser jo bare hvor flinke de har vært med hjernevaskinga. Og de roper fort "heks heks" til folk som har startet å se realiteten. Samme som de gjor i gammle dager da de brente heksene på bålet. Ingen forskjell. Anonymkode: 24d23...518
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå