Anonym bruker Skrevet 7. november 2021 #51 Skrevet 7. november 2021 smurfis skrev (38 minutter siden): Julepynten ungene har laget i barnehagen og på skolen opp igjennom årene er både den styggeste, men også den koseligste 😄😅 Ellers synes jeg at alt stort sett er fint, så lenge det blir lunt og koselig, kun sølv eller gull er ikke spesielt lunt synes jeg. En haug av nisser over alt er heller ikke noe jeg ville ha pyntet med selv, bortsett fra nissehorer på trappa da, de kunne jeg hatt en del av😅🤶🤶 Hva er nissehorer? Anonymkode: f4687...ca1
smurfis Skrevet 7. november 2021 #52 Skrevet 7. november 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hva er nissehorer? Anonymkode: f4687...ca1 Jeg aner ikke, men det høres ut som om det er noe morsomt. Sug Lut liker de sier hun😅
IreneUtålmodig Skrevet 7. november 2021 #53 Skrevet 7. november 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det der er vel fra Nøtteknekkeren? Synes de er fine. Bestemor hadde en sånn som kusina mi arvet. Verdt 10 000,- eller noe. Anonymkode: d388b...4a4 Ja , figuren i seg selv er fin men er den skinnende glatte malingen som ødelegger🤷♀️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå