Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #51 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Hvis vi skal følge ditt resonnement er jeg ikke dominerende siden ikke jeg har sagt at jeg er det Men fra spøk til alvor, hvis det er deg som er HI så traff jeg tydeligvis blink. Anonymkode: 19151...f75 Du er ikke god på dette altså. Jeg har beskrevet min svigerinne som bortskjemt, ikke dominant. Du har derimot selv klart å vise deg fra din beste side. Du traff ingenting nei. Skal litt mer til enn noen ord fra en anonym på nett. Anonymkode: 2968a...919
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #52 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Mange synes det er gøy. Det må de få lov til. Hvis man ikke ønsker å være med på det takker man bare nei. Man bør ikke komme og ødelegge for dem som har lyst på den typen fest. Det er like frekt som å komme i turtøy når du er invitert til galla. Anonymkode: 51803...fef Det er din mening. Jeg har en annen. Så får vi bare være enige om å være uenige da. Temafest på familiesammenkomster er rart i mine øyne. Kanskje en fest med venner og uten barn er bedre. Anonymkode: 2968a...919
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. august 2021 #53 Skrevet 6. august 2021 Hva sa den ene haien til den andre da de møttes? Hai Hai! Gå rundt å fortell denne vitsen så holder du deg til temaet👍🏻😝 Du høres ut som en flott person som virkelig klarer å skille sak og person. Du glemmer ikke at svigerinnen din har mange gode sider selv om du nettopp har blitt godt påminnet en av de mindre gode.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #54 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Her er det fu som er på jordet. Det teiteste som finnes er menn/partnere som skal blande seg inn i slike konflikter og «forsvare» dama/partneren. HI klarer jo helt åpenbart å håndtere dette helt fint selv. Anonymkode: ebc6a...a11 Ja, det er vel derfor han har valgt akkurat henne. Selv ville jeg aldri latt meg velge av en sånn mann. Og det må jeg ha lov til Anonymkode: 19151...f75
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #55 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Du er ikke god på dette altså. Jeg har beskrevet min svigerinne som bortskjemt, ikke dominant. Du har derimot selv klart å vise deg fra din beste side. Du traff ingenting nei. Skal litt mer til enn noen ord fra en anonym på nett. Anonymkode: 2968a...919 Det går for det samme. OK. Det går bra, jeg tror på det jeg selv vil. Anonymkode: 19151...f75
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #56 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Helt enig. De fleste som er invitert skjønner ikke en dritt av dette. Temafest har man med jevnaldrende når man skal ha en fyllefest og man er 20. Når snittalder er 50+ er tema merkelig. Dresskode er noe vi forholder oss til. Husker ikke temaet en gang. Må sjekke det opp. Tror det var maritimt med en humoristisk vri. Anonymkode: 2968a...919 Jeg har ikke lest alt, men tenkte bare med meg selv at hun sikkert er i 20 årene, siden hun oppfører seg slik 🤣. Men hun høres virkelig ut som noe for seg selv, bokstavelig talt. Men hvis du drar og temaet er maritimt, så kan du dra i vanlige klær, og si at du er feriebåtkaptein 😉. Anonymkode: 12d0e...2f2
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #57 Skrevet 6. august 2021 Den perfekte mor, påan igjen skrev (5 minutter siden): Hva sa den ene haien til den andre da de møttes? Hai Hai! Gå rundt å fortell denne vitsen så holder du deg til temaet👍🏻😝 Du høres ut som en flott person som virkelig klarer å skille sak og person. Du glemmer ikke at svigerinnen din har mange gode sider selv om du nettopp har blitt godt påminnet en av de mindre gode. Takk. ❤️ Jo da, hun har gode sider men de dumme kan noen ganger overskygge de. Melder meg ut av egen tråd nå. Orker ikke mer ordkløyveri. Fått de svarene jeg trengte. Nå skal snart dotten og jeg se en film. 😂 Jeg får sikkert bestemme. Anonymkode: 2968a...919
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #58 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Melder meg ut av egen tråd nå. Orker ikke mer ordkløyveri. Fått de svarene jeg trengte. Haha! Du møtte ros ros ros ros ros ros støtte støtte støtte. Alt var så fint og så flott og du var kul og andre damenes forbilde. Og så kom det én person (meg) og kalte mannen din for dott, og da var alt så galt og forferdelig at da måtte du først angripe meg, og da det ikke gikk, så tok du høytidelig farvel med en tråd full av ordkløyveri. Og du skjønner enda ikke at jeg sammenligner deg med svigerinna? Anonymkode: 19151...f75
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #59 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Haha! Du møtte ros ros ros ros ros ros støtte støtte støtte. Alt var så fint og så flott og du var kul og andre damenes forbilde. Og så kom det én person (meg) og kalte mannen din for dott, og da var alt så galt og forferdelig at da måtte du først angripe meg, og da det ikke gikk, så tok du høytidelig farvel med en tråd full av ordkløyveri. Og du skjønner enda ikke at jeg sammenligner deg med svigerinna? Anonymkode: 19151...f75 Anonymkode: 51d79...7d3
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #60 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Haha! Du møtte ros ros ros ros ros ros støtte støtte støtte. Alt var så fint og så flott og du var kul og andre damenes forbilde. Og så kom det én person (meg) og kalte mannen din for dott, og da var alt så galt og forferdelig at da måtte du først angripe meg, og da det ikke gikk, så tok du høytidelig farvel med en tråd full av ordkløyveri. Og du skjønner enda ikke at jeg sammenligner deg med svigerinna? Anonymkode: 19151...f75 Ah, det er deg igjen! Fortsatt ikke utviklet sosiale antenner? Anonymkode: 4e687...f94
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #61 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Anonymkode: 51d79...7d3 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Ah, det er deg igjen! Fortsatt ikke utviklet sosiale antenner? Anonymkode: 4e687...f94 Å uff uff, ødela jeg heltinnehistoriefortellestemningen i pickmeishaklubben? Skal finne bedre ting å gjøre (hvis det finnes), så dere kan kose dere i fred videre. Tudeluu! Anonymkode: 19151...f75
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #62 Skrevet 6. august 2021 Maritimt? Kle deg ut som hore og si du valgte «hore og hallik», i helhvitt og si du valgte «white or black», eller i tyrollerantrekk og si du ville på oktoberfest. Når du tilbyr deg å lage noe og hun ber om noe helt annet, kan vel du like gjerne velge det temaet som passer deg best også, i stedet for det som var utgangspunktet🤷🏻♀️ Anonymkode: 4e00a...9c9
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #63 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Maritimt? Kle deg ut som hore og si du valgte «hore og hallik», i helhvitt og si du valgte «white or black», eller i tyrollerantrekk og si du ville på oktoberfest. Når du tilbyr deg å lage noe og hun ber om noe helt annet, kan vel du like gjerne velge det temaet som passer deg best også, i stedet for det som var utgangspunktet🤷🏻♀️ Anonymkode: 4e00a...9c9 herlig. Anonymkode: 19151...f75
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #64 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei? Det sa jeg heller ikke. Men det er hans feil at han lar broren og brorens kjæreste behandle HI slik. Og det at han bare flirer av det, er jo enda verre. Men men, det er vel nokså typisk i en familie at hvis en er dott, så er også den andre dott...og så finner de seg hver sin kompetitive og dominerende dame... Anonymkode: 19151...f75 Han ‘lar’ da ingen gjøre noe som helst? Hi er tydeligvis en sterk kvinne som virkelig kan stå opp for seg selv. Trenger du en mann til å tale din sak? Anonymkode: ea06e...283
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #65 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Ja, det er vel derfor han har valgt akkurat henne. Selv ville jeg aldri latt meg velge av en sånn mann. Og det må jeg ha lov til Anonymkode: 19151...f75 Så du TRENGER altså en mann som passer på deg. Det er nok den største forskjellen på deg og hi. Anonymkode: ea06e...283
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #66 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Han ‘lar’ da ingen gjøre noe som helst? Hi er tydeligvis en sterk kvinne som virkelig kan stå opp for seg selv. Trenger du en mann til å tale din sak? Anonymkode: ea06e...283 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Så du TRENGER altså en mann som passer på deg. Det er nok den største forskjellen på deg og hi. Anonymkode: ea06e...283 Selvfølgelig trenger jeg det. Jeg gidder da vel ikke være et dumt nek som først påtar meg alt gratisarbeidet ved et forhold og ved en unnvikende konfliktsky mann, og så bli helt totalt utslitt og komme og klage over at mannen min ikke tar del i ‘det tredje skiftet’, som det så fint heter. For ikke å snakke om at jeg ikke har lyst til å ende opp som så bitter som det de såkalt ‘selvstendige damene’, som skal bevise at de kan alt, er. Jeg fortetrekker å være smart og deilig og ikke utslitt og la mannen ta sin del av ansvaret. Mye bedre for meg, mye bedre for de rundt Anonymkode: 19151...f75
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #67 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Det er så deilig å lese sånne svar, se at det er kvinner med ryggrad her innimellom alle de tafatte som bare lar seg overkjøre! Anonymkode: 4e687...f94 Hun har ikke ryggrad så lenge hun likevel reiser på festen. Anonymkode: b6c54...78a
Himmel og hav Skrevet 6. august 2021 #68 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hun har ikke ryggrad så lenge hun likevel reiser på festen. Anonymkode: b6c54...78a Joda, hun har både ryggrad til å sette grenser for seg selv og oppdragelse og klokhet nok til å se at det å droppe festen er å eskalere dette til noe som kan bli en større konflikt og at det vil skape dårlig stemning på flere vis og kanskje for flere mennesker.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #69 Skrevet 6. august 2021 Himmel og hav skrev (Akkurat nå): Joda, hun har både ryggrad til å sette grenser for seg selv og oppdragelse og klokhet nok til å se at det å droppe festen er å eskalere dette til noe som kan bli en større konflikt og at det vil skape dårlig stemning på flere vis og kanskje for flere mennesker. Jeg hadde i hvert fall ikke reist. Men vi er alle forskjellige. Anonymkode: b6c54...78a
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #70 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Selvfølgelig trenger jeg det. Jeg gidder da vel ikke være et dumt nek som først påtar meg alt gratisarbeidet ved et forhold og ved en unnvikende konfliktsky mann, og så bli helt totalt utslitt og komme og klage over at mannen min ikke tar del i ‘det tredje skiftet’, som det så fint heter. For ikke å snakke om at jeg ikke har lyst til å ende opp som så bitter som det de såkalt ‘selvstendige damene’, som skal bevise at de kan alt, er. Jeg fortetrekker å være smart og deilig og ikke utslitt og la mannen ta sin del av ansvaret. Mye bedre for meg, mye bedre for de rundt Anonymkode: 19151...f75 Jaja, alle kan ikke være persilleblad. Hi lar seg jo ikke bruke på noen måte. Hele innlegget handler om at hun setter grenser for seg selv. Hun trenger ingen mann til det. Anonymkode: ea06e...283
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #71 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jaja, alle kan ikke være persilleblad. Hi lar seg jo ikke bruke på noen måte. Hele innlegget handler om at hun setter grenser for seg selv. Hun trenger ingen mann til det. Anonymkode: ea06e...283 Forstår at det er vanskelig å ta innover seg at jeg, og den andre over her, som snakker om fravær av ryggrad, faktisk har rett i denne saken. Man er gjerne vokst opp med at damer skal være tøffe og sterke og stå opp for seg selv, ikke la seg pille på nesen, ordne, fikse, osv, ellers er vi noen persilleblad, som du sier. Men stopp i alle fall og tenk litt over hvem som har nytte av at damene gjør all jobben gratis. Jo det er menn, det. Og da de ikke fikk oss til å gjøre husarbeid, så ga de oss bare noe annet å drive med i stedet. Sulle og dulle rundt med. Men vi er ikke nødt. Vi er ikke nødt til å påta oss alle oppgaver, bevise ting, for oss selv og alle andre. Og vi får ikke betalt for det. Og mannfolkene fyker forbi oss på alle områder hvor man får noe igjen for det man gjør. Så det er vårt eget ansvar, dersom vi velger å påta oss det likevel. Anonymkode: 19151...f75
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #72 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Forstår at det er vanskelig å ta innover seg at jeg, og den andre over her, som snakker om fravær av ryggrad, faktisk har rett i denne saken. Man er gjerne vokst opp med at damer skal være tøffe og sterke og stå opp for seg selv, ikke la seg pille på nesen, ordne, fikse, osv, ellers er vi noen persilleblad, som du sier. Men stopp i alle fall og tenk litt over hvem som har nytte av at damene gjør all jobben gratis. Jo det er menn, det. Og da de ikke fikk oss til å gjøre husarbeid, så ga de oss bare noe annet å drive med i stedet. Sulle og dulle rundt med. Men vi er ikke nødt. Vi er ikke nødt til å påta oss alle oppgaver, bevise ting, for oss selv og alle andre. Og vi får ikke betalt for det. Og mannfolkene fyker forbi oss på alle områder hvor man får noe igjen for det man gjør. Så det er vårt eget ansvar, dersom vi velger å påta oss det likevel. Anonymkode: 19151...f75 Hva er det du snakker om? Da de ikke fikk oss til å gjøre husarbeid, ga de oss noe annet å drive med i stedet? Sist jeg var innom her, var det svigerinnen som spurte om hun kunne lage en rett 🤔 Anonymkode: f3bf0...1d0
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #73 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hva er det du snakker om? Da de ikke fikk oss til å gjøre husarbeid, ga de oss noe annet å drive med i stedet? Sist jeg var innom her, var det svigerinnen som spurte om hun kunne lage en rett 🤔 Anonymkode: f3bf0...1d0 Jepp, det er det fremdeles. Og den samme dotten av en mann som står og flirer av kona si som forgjeves forsøker å please sin svigerinne, men uten å gripe inn = overlater det til henne. Anonymkode: 19151...f75
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #74 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jepp, det er det fremdeles. Og den samme dotten av en mann som står og flirer av kona si som forgjeves forsøker å please sin svigerinne, men uten å gripe inn = overlater det til henne. Anonymkode: 19151...f75 For en kverulant du er Anonymkode: 51d79...7d3
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #75 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): For en kverulant du er Anonymkode: 51d79...7d3 Hehe, nå er det tross alt DERE som stadig spør meg om ting og henvender dere til meg - ikke omvendt Anonymkode: 19151...f75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå