Gå til innhold

Min svigerinne. Pappas prinsesse. 🤬🤬

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, går det an? Du har min fulle støtte. Dette er hennes fest. Du har sagt hva du kan bidra med. vil hun ha noe annet får hun ordne det selv, spørre noen andre eller bestille. Man kan ikke forvente at andre skal bidra på deres fest, det er deres ansvar nær de inviterer. All hjelp er god hjelp, men man kan ikke kreve eller sutre om hjelp.For en primadonna. På tide at noen setter ned foten. 

Jeg hadde heller sett på hurtigruten minutt for minutt enn å dratt på den festen. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stå på ditt! Den bortskjemte prinsessa trenger virkelig å høre hvor skapet skal stå, og det har du virkelig bidratt med. :)

Jeg tror nok jeg hadde droppet festen og heller kost meg med et glass vin og god mat i eget selskap. 

Skrevet

Snakket med mannen. Jeg blir nok å dra på den. Jeg fremstår litt som den smålige personen ellers. Jeg skal uansett være den første som reiser hjem. Både mannen og broren synes hele situasjonen er idiotisk der hun er idioten. Broren hadde snakket med henne om dette og hun hadde vært ganske spak ovenfor han. Om det blir skandale på festen skal jeg oppdatere. Det er en temafest (selvsagt) og jeg har ikke tenkt å holde meg til temaet for å si det slik. Måtte denne festen bare bli ferdig. 🙄

Anonymkode: 2968a...919

Skrevet

Jeg er helt enig med alle her inne og roper hurra for HI

Men en ting jeg virkelig er nysgjerrig på :P
Hva slags fest er det egentlig snakk om siden hun involverer hele familien.

Høres ut som litt mer enn en vanlig bursdag for å si det sånn

Anonymkode: c2e8c...840

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er helt enig med alle her inne og roper hurra for HI

Men en ting jeg virkelig er nysgjerrig på :P
Hva slags fest er det egentlig snakk om siden hun involverer hele familien.

Høres ut som litt mer enn en vanlig bursdag for å si det sånn

Anonymkode: c2e8c...840

Bursdag, og litt feiring av at vi kan treffes. 

Skrevet

You go girl 💪🏻 

Anonymkode: f3bf0...1d0

Skrevet

Selvsagt er det tema fest🤣😅🙈

ble ikke sjokkert over det. 

Anonymkode: 337a9...6e7

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Selvsagt er det tema fest🤣😅🙈

ble ikke sjokkert over det. 

Helt håpløst. Jeg orker ikke kjøpe nytt antrekk for dette så det får bli som det blir. Svigermor skal heller ikke følge temaet. Gidder heller ikke kjøpe inn noe nytt. 

Skrevet
Syngensang skrev (4 timer siden):

Eg er ganske rund i kantane, men den festen der hadde eg glatt droppa. Bra du sto på ditt👍👍

Som jeg skulle skrevet det selv. 

Anonymkode: 88e76...58c

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Snakket med mannen. Jeg blir nok å dra på den. Jeg fremstår litt som den smålige personen ellers. Jeg skal uansett være den første som reiser hjem. Både mannen og broren synes hele situasjonen er idiotisk der hun er idioten. Broren hadde snakket med henne om dette og hun hadde vært ganske spak ovenfor han. Om det blir skandale på festen skal jeg oppdatere. Det er en temafest (selvsagt) og jeg har ikke tenkt å holde meg til temaet for å si det slik. Måtte denne festen bare bli ferdig. 🙄

Det er så deilig å lese sånne svar, se at det er kvinner med ryggrad her innimellom alle de tafatte som bare lar seg overkjøre! 

Anonymkode: 4e687...f94

Skrevet

Nå ble jeg litt nysgjerrig på hva temaet er? 😉😜

Anonymkode: 12d0e...2f2

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Altså, hva tenker dere. 

At mannen din er en DOTT! 

Anonymkode: 19151...f75

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er så deilig å lese sånne svar, se at det er kvinner med ryggrad her innimellom alle de tafatte som bare lar seg overkjøre! 

Anonymkode: 4e687...f94

Eh...de fleste normale kvinner ville heller funnet seg en mann som tok ansvaret for egen side av familien, fremfor å overlate det ansvaret til sin kone. 

Skrevet

Jeg tenker at vi kommer til å ende opp med en del slike tilfeller framover. Når foreldre gjeter ungene konstant og ungenes ønsker er foreldrenes lov, så treffer de ganske fort en svigerinne :D, arbeidsgiver, venn, kjæreste og generell øvrighet, som faktisk ikke fungerer som planetene som sirkulerer rundt sola. Heier på deg og håper hun kommer seg gjennom det uten varige men :)

Skrevet

Hvorfor i alle dager skal du på den festen??

Anonymkode: 242ce...460

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hvis du er invitert til temafest bør du holde deg til temaet eller takke nei. Noe annet er like frekt som din svigerinne.

Anonymkode: 51803...fef

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Hvis du er invitert til temafest bør du holde deg til temaet eller takke nei. Noe annet er like frekt som din svigerinne.

Hehe dummeste jeg har hørt. Tema fester er for barn Max 10 år. 
ingen voksne med respekt for seg selv driver med sånt

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

At mannen din er en DOTT! 

Det er da ikke mannen til HI sin feil at kona til broren hans er bortskjemt og frekk!

Skrevet
Hengebukksvinet skrev (3 minutter siden):

Det er da ikke mannen til HI sin feil at kona til broren hans er bortskjemt og frekk!

Nei?

Det sa jeg heller ikke. Men det er hans feil at han lar broren og brorens kjæreste behandle HI slik. Og det at han bare flirer av det, er jo enda verre.

Men men, det er vel nokså typisk i en familie at hvis en er dott, så er også den andre dott...og så finner de seg hver sin kompetitive og dominerende dame...

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei?

Det sa jeg heller ikke. Men det er hans feil at han lar broren og brorens kjæreste behandle HI slik. Og det at han bare flirer av det, er jo enda verre.

Men men, det er vel nokså typisk i en familie at hvis en er dott, så er også den andre dott...og så finner de seg hver sin kompetitive og dominerende dame...

Jøsses. Jeg har aldri sagt hun er dominerende. Hun er en bortskjemt jente som er vant med å få vilja si på sjarm. Hun finnes ikke dominant. 
Når vi snakker om å finne seg en dominerende dame, han du finner må være en dott da?? Om man skal følge resonnementet ditt. 😊

Skrevet

Helt enig. De fleste som er invitert skjønner ikke en dritt av dette. Temafest har man med jevnaldrende når man skal ha en fyllefest og man er 20. Når snittalder er 50+ er tema merkelig. Dresskode er noe vi forholder oss til. 
Husker ikke temaet en gang. Må sjekke det opp. Tror det var maritimt med en humoristisk vri. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jøsses. Jeg har aldri sagt hun er dominerende. Hun er en bortskjemt jente som er vant med å få vilja si på sjarm. Hun finnes ikke dominant. 
Når vi snakker om å finne seg en dominerende dame, han du finner må være en dott da?? Om man skal følge resonnementet ditt. 😊

Hvis vi skal følge ditt resonnement er jeg ikke dominerende siden ikke jeg har sagt at jeg er det ;) 

Men fra spøk til alvor, hvis det er deg som er HI så traff jeg tydeligvis blink.

Skrevet

Mange synes det er gøy. Det må de få lov til. Hvis man ikke ønsker å være med på det takker man bare nei. Man bør ikke komme og ødelegge for dem som har lyst på den typen fest. Det er like frekt som å komme i turtøy når du er invitert til galla.

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Nei?

Her er det fu som er på jordet. Det teiteste som finnes er menn/partnere som skal blande seg inn i slike konflikter og «forsvare» dama/partneren. HI klarer jo helt åpenbart å håndtere dette helt fint selv. 

Anonymkode: ebc6a...a11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...