Anonym bruker Skrevet 6. juni 2021 #51 Skrevet 6. juni 2021 Har aldri brukt noen kremer. Hvorfor ikke? Vel, jeg trenger det ikke... Anonymkode: 117bc...696
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. juni 2021 #52 Skrevet 6. juni 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Har aldri brukt noen kremer. Hvorfor ikke? Vel, jeg trenger det ikke... Anonymkode: 117bc...696 Solkrem ? Aftersun?
*Miss Marple* Skrevet 6. juni 2021 #53 Skrevet 6. juni 2021 Milfy Way skrev (39 minutter siden): Og skadelig for huden, gir røde nupper osv. Du tror ikke at hun hadde sluttet med det om hun ble sår og nuppete? Man må jo ha ny høvel da, om man gnikker med en gammel og sløv vil vel de fleste få en reaksjon.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. juni 2021 #54 Skrevet 6. juni 2021 *Miss Marple* skrev (1 minutt siden): Du tror ikke at hun hadde sluttet med det om hun ble sår og nuppete? Man må jo ha ny høvel da, om man gnikker med en gammel og sløv vil vel de fleste få en reaksjon. Bytter blad etter 10 dager. Da har jeg barbert leggene 4 -5 ganger. Og du har helt rett! Renslighet er viktig ! Alltid herrehøvel . De er best😊
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2021 #55 Skrevet 6. juni 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (37 minutter siden): Dere som ikke bruker kremer ; dere bruker ikke krem etter en dag på stranden feks? Aftersun? Solkrem regner jeg med brukes. Her bruker jeg solkrem i ansiktet hver eneste dag. Hvorfor bruke aftersun om jeg ikke er blitt solbrent? Anonymkode: 7fe6a...6a5
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. juni 2021 #56 Skrevet 6. juni 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor bruke aftersun om jeg ikke er blitt solbrent? Anonymkode: 7fe6a...6a5 5 gode grunner til å bruke aftersun etter soling: Tilfører fuktighet så du unngår flassing Kjøler ned huden Bevarer og jevner ut brunfargen Motvirker rødhet i huden Forebygger og reparerer solskader
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2021 #57 Skrevet 6. juni 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (11 minutter siden): 5 gode grunner til å bruke aftersun etter soling: Tilfører fuktighet så du unngår flassing Kjøler ned huden Bevarer og jevner ut brunfargen Motvirker rødhet i huden Forebygger og reparerer solskader Mer tull som kosmetikkindustrien forsøker å innbilde oss. https://www.vg.no/forbruker/helse/i/n3Kno/after-sun-er-unoedvendig Anonymkode: 1cb94...0b2
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. juni 2021 #58 Skrevet 6. juni 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Mer tull som kosmetikkindustrien forsøker å innbilde oss. https://www.vg.no/forbruker/helse/i/n3Kno/after-sun-er-unoedvendig Anonymkode: 1cb94...0b2 Mye mulig. Aftersun er uansett nydelig fuktgivende etter en dag i solen.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2021 #59 Skrevet 6. juni 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (36 minutter siden): Solkrem ? Aftersun? Jeg bruker solkrem av og til når det er veldig mye sol, men stort sett beskytter jeg meg med klær og å være i skyggen. Jeg jobber mye ute, men det er sjelden jeg ligger og soler meg. Jeg blir aldri brent. Det betyr ikke at jeg ikke tror solkrem er lurt, men for de fleste er det helt unødvendig i hverdagen. På stranda, på fjellet og når du soler deg er det lurt, men for å gå 10 minutter til butikken er det ikke noen vits i det og det er ytterst sjelden du trenger høy faktor. Anonymkode: 1cb94...0b2
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2021 #60 Skrevet 6. juni 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (5 minutter siden): Mye mulig. Aftersun er uansett nydelig fuktgivende etter en dag i solen. Du får ikke noe ekstra vann inn i huden. En kald dusj er bedre, men forhåpentlig vis er ikke kremen du bruker skadlig på noen måte. Da gjøre det jo ikke noe om du liker det. Nødvendig for huden er det likevell ikke. Anonymkode: 1cb94...0b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå