Anonym bruker Skrevet 29. mai 2021 #51 Skrevet 29. mai 2021 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Voksne folk! Anonymkode: 5f684...737 kan dere slutte med det oppbrukte der? Hvem i helsikke er du da? Den perfekte som kun har så ekte verdier? "nei perfekt er jo ikke. Ingen er det. Men jeg er ikke så overfladisk at jeg fokuserer på utseendet mitt eller til andre" svarer du vel nå. Dette er en hersketeknikk helt ekstremt oppbrukt. Det er faktisk vanlig å ha noe overfladisk ved seg, men siden det ikke snakkes høyt om så er det ikke så mange som tror at det er vanlig tror jeg. Anonymkode: 3407e...002
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2021 #52 Skrevet 29. mai 2021 Nå er ikke jeg stygg og feit, men et poeng eller to under venninnen min. Hun blir alltid rasende og vi må gå om jeg blir sjekket opp. Hun blir sjelden sjekket opp fordi hun har en litt amper personlighet not menn. Jeg blir ofte sjekket opp. Om jeg viser interesse for en mann, så forteller hun meg hvor ræva mann han er. Ikke noe for meg. En taper. Hun vurderer alle menn jeg noen gang har datet. Alle blir stalket på Facebook, insta og mulige sosiale medier. Hvis hun får det til, så legger hun de til på snap og ber de sende bilder hun ikke bør be de sende og så er de utro osv... jeg vet selvsagt aldri om de faktisk har sendt de bildene på snap. Hun er sykelig sjalu på den oppmerksomheten jeg «ufortjent» får Anonymkode: c1e4c...869
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2021 #53 Skrevet 29. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Nå er ikke jeg stygg og feit, men et poeng eller to under venninnen min. Hun blir alltid rasende og vi må gå om jeg blir sjekket opp. Hun blir sjelden sjekket opp fordi hun har en litt amper personlighet not menn. Jeg blir ofte sjekket opp. Om jeg viser interesse for en mann, så forteller hun meg hvor ræva mann han er. Ikke noe for meg. En taper. Hun vurderer alle menn jeg noen gang har datet. Alle blir stalket på Facebook, insta og mulige sosiale medier. Hvis hun får det til, så legger hun de til på snap og ber de sende bilder hun ikke bør be de sende og så er de utro osv... jeg vet selvsagt aldri om de faktisk har sendt de bildene på snap. Hun er sykelig sjalu på den oppmerksomheten jeg «ufortjent» får Anonymkode: c1e4c...869 Hvorfor er du venn med en sånn person? Anonymkode: b38e1...cf6
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2021 #54 Skrevet 29. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er du venn med en sånn person? Anonymkode: b38e1...cf6 Fordi dette kun er en av mange ting ved henne Anonymkode: c1e4c...869
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2021 #55 Skrevet 29. mai 2021 Anonym bruker skrev (På 28.5.2021 den 10.18): Og jeg kjenner middelmådige som mener at andre var dårlig personlighet og er overfladiske fordi de er slanke og pene. Selv skal disse damene bare flørte med opptatte menn og hele pakka men når deres mann flørter eller eks prøve seg på ei pen og slank så er det hun pene og slanke som har tiltrukket seg oppmerksomhet på ondt vis. De har selv så ekte og god personlighet fordi de ikke er pene slanke. Middelmådige godtar så mye mer av seg selv fordi de er det. Jeg er lei av middelmådige som hele tiden skal bruke hersketeknikker som at «du liker eget utseende og er pen og slank du..så dårlig personlighet» De som ikke er det har ALDRI dårlig personlighet. Anonymkode: 3407e...002 Det hjelper ikke å være pen, når personligheten er langt under pari. Anonymkode: c62b3...380
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2021 #56 Skrevet 29. mai 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Fordi dette kun er en av mange ting ved henne Anonymkode: c1e4c...869 Okååå...😳For meg ville denne tingen vært nokså nok. Anonymkode: b38e1...cf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå