Anonym bruker Skrevet 25. mai 2021 #26 Skrevet 25. mai 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Menn er uhyre mer komplekse. 😂😂😂 Mennesker er komplekse. Herregud liksom. Hva ett menneske ser i et annet er da individuelt. Anonymkode: decbc...298 Nei. Som du selv var inne på i innlegget over, så ser mange etter nøyaktig de samme tingene. Anonymkode: b38e1...cf6
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2021 #27 Skrevet 25. mai 2021 Er du min venninne? Jeg har en pen, slank venninne som ofte får oppmerksomhet fra menn, men hun greier aldri å holde på noen lenger enn et par uker. Du skjønner, hun er dum som et brød, og det avdekkes kjapt når hun begynner å snakke.... Anonymkode: dba38...524
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2021 #28 Skrevet 25. mai 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Er du min venninne? Jeg har en pen, slank venninne som ofte får oppmerksomhet fra menn, men hun greier aldri å holde på noen lenger enn et par uker. Du skjønner, hun er dum som et brød, og det avdekkes kjapt når hun begynner å snakke.... Anonymkode: dba38...524 Så dere er «den pene og dumme» og «den som velger å gå sammen med en dum en, slik at hun kan ha noen å heve seg over»? Anonymkode: b38e1...cf6
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2021 #29 Skrevet 25. mai 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Så dere er «den pene og dumme» og «den som velger å gå sammen med en dum en, slik at hun kan ha noen å heve seg over»? Anonymkode: b38e1...cf6 Hvorfor er folk venner med folk de ikke liker? Er det en greie å ha dumme og mindre pene venner for å føle seg bedre? Rart ikke mange vil være venn med meg da 🤣🤣🤣🥴 Anonymkode: 71e09...7a5
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2021 #30 Skrevet 25. mai 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg vet at jeg er ute og sykler her altså. Dette kom egentlig som et stort sjokk for meg. Det er som at tanken på at en attraktiv mann kan ha minst like lyst på henne (dette er en mann med bra utseende og stor suksess) gjør meg mindre verdt... eller kanskje mer sånn «hva er vitsen med dette utseendet som folk har hauset opp fra jeg var ti år gammel om en lubben trebarnsmor med åreknuter får samme (eller mer i dette tilfellet) oppmerksomhet»? Jeg tror seriøst jeg må til psykolog😝 Anonymkode: a51e5...8e9 jeg også synes det er kjedelig når normale folk får samme sjanser som meg. Det blir liksom ikke like stas å få til noe, få sjanser eller opplevelser når også de som mobbet meg har klart det.. Anonymkode: 3407e...002
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2021 #31 Skrevet 25. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Er du min venninne? Jeg har en pen, slank venninne som ofte får oppmerksomhet fra menn, men hun greier aldri å holde på noen lenger enn et par uker. Du skjønner, hun er dum som et brød, og det avdekkes kjapt når hun begynner å snakke.... Anonymkode: dba38...524 Jeg føler at det er lettere å bli sett på som dum dersom man er pen og slank, særlig av gjennomsnittlige kvinner. Fordi de gjerne skulle beholdt sin slanke kropp selv, men pakker da heller alt inn i at de har en ekte og fin personlighet. Anonymkode: 3407e...002
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2021 #32 Skrevet 25. mai 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg vet at jeg er ute og sykler her altså. Dette kom egentlig som et stort sjokk for meg. Det er som at tanken på at en attraktiv mann kan ha minst like lyst på henne (dette er en mann med bra utseende og stor suksess) gjør meg mindre verdt... eller kanskje mer sånn «hva er vitsen med dette utseendet som folk har hauset opp fra jeg var ti år gammel om en lubben trebarnsmor med åreknuter får samme (eller mer i dette tilfellet) oppmerksomhet»? Jeg tror seriøst jeg må til psykolog😝 Anonymkode: a51e5...8e9 Husk at hun kan ha like mye eller mer utstråling enn deg. Det er dette mange menn faller for. Eller rett og slett noen menn gir oppmerksomhet og flørte med alle kvinner uansett 😄 Anonymkode: 11183...269
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2021 #33 Skrevet 25. mai 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): jeg også synes det er kjedelig når normale folk får samme sjanser som meg. Det blir liksom ikke like stas å få til noe, få sjanser eller opplevelser når også de som mobbet meg har klart det.. Anonymkode: 3407e...002 Hvordan kan folk tenke slik her?? Du tuller? Anonymkode: 71e09...7a5
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2021 #34 Skrevet 25. mai 2021 Dette var da en merkelig problemstilling..! Jeg er pen og slank, men var en stygg andunge og ble mobbet på skolen. Det har gitt meg en ydmykhet og trygghet i meg selv, som gjør at blant annet tankegangen din, Hi, fremstår helt fjern. Anonymkode: bb78d...acd
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2021 #35 Skrevet 25. mai 2021 Jeg er veldig pen men nei jeg er ikke den eneste pene🙄. Anonymkode: 3e5b3...dab
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2021 #36 Skrevet 26. mai 2021 Anonym bruker skrev (På 24.5.2021 den 23.55): Føler du deg bedre enn folk som ikke er det? Jeg fortalte en venninne om en kollega som er forelsket i meg. Hun svarte med å fortelle om noe tilsvarende og jeg ble seriøst frustrert og... jeg må innrømme der, litt forbanna. Jeg har alltid vært vesentlig flottere enn henne og syns tydeligvis at jeg fortjener slik oppmerksomhet mer enn henne. Dette overrasket meg egentlig ganske mye, men innser at det er fordi jeg ikke har møtt meg selv i døra på den måten før. Andre som har det likt? Anonymkode: a51e5...8e9 Et troll er du på den ene eller andre måten Anonymkode: c62b3...380
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2021 #37 Skrevet 26. mai 2021 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Hvordan kan folk tenke slik her?? Du tuller? Anonymkode: 71e09...7a5 nei jeg tuller ikke. Ting blir ikke lenger stas dersom de som mobbet meg også har fått samme opplevelser og følelser som meg.. synes de bare passer til å være kjedelige og uinteressante. Når de klarer noe så virker ting så oppnåelig at det blir kjedelig. Anonymkode: 3407e...002
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2021 #38 Skrevet 26. mai 2021 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): nei jeg tuller ikke. Ting blir ikke lenger stas dersom de som mobbet meg også har fått samme opplevelser og følelser som meg.. synes de bare passer til å være kjedelige og uinteressante. Når de klarer noe så virker ting så oppnåelig at det blir kjedelig. Anonymkode: 3407e...002 Så du tenker at ingen av de har utviklet seg siden de var mobbere? Men det er jo veldig kjedelig for deg å ha disse følelsene, for da vil du jo ikke være stolt av dine egne prestasjoner. Så det er jo deg som det her går ut over. Anonymkode: cb71c...317
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2021 #39 Skrevet 26. mai 2021 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): nei jeg tuller ikke. Ting blir ikke lenger stas dersom de som mobbet meg også har fått samme opplevelser og følelser som meg.. synes de bare passer til å være kjedelige og uinteressante. Når de klarer noe så virker ting så oppnåelig at det blir kjedelig. Anonymkode: 3407e...002 Har du en narsisistisk diagnose eller personlighetforsyrrelse? Du må jo ha veldig høye tanker om deg selv og ser ned på "alle andre"? Er kanskje ikke så rart du ble mobbet? Anonymkode: 71e09...7a5
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2021 #40 Skrevet 26. mai 2021 Jeg er kok som din venninne, mindre pen, rund og ikke noe jeg hadde sett på som attraktiv utseendemessig. Men jeg får akkurat de mennene jeg ønsker, og jeg har forstått det slik at menn ikke egentlig er så kresen når det kommer til egne preferanser altså. Det at de hviler øynene på de som er pene og tynne, er ikke nødvendigvis en bekreftelse på at de ikke liker andre ting. nå er jeg en sliten tobarnsmor, og har egentlig aldri følt meg flottere. Jeg har selvtillit, er trygg på meg selv, tilpasningsdyktig og kan lett ha en flørten tone (uten at det er noe mer). Når jeg har vert singel har jeg kunne velge blandt de mennene jeg har villet hatt, også menn som har vert gift med barbie-dukker viser interesse. biologi er mer enn moderne idealer 😉 Anonymkode: 8b63a...05e
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2021 #41 Skrevet 27. mai 2021 Du har sikkert fått masse bekreftelse gjennom alle år på utseendet, både direkte og indirekte. Du er vant til at folk er tiltrukket av deg, og at mange menn faller for deg. Da er det blitt din valuta, og dermed er det helt naturlig at du blir usikker og føler på ubehag når du ser at noen andre naile noe på «dine» områder. Jeg har det sånn med smarte folk, har alltid gjort det bra på skole og i utdanning, og senere i jobb - så kan bli utrygg (helt urimelig) og frustrert når noen andre gjør det bra. Ikke at jeg ikke unner dem gode jobber og muligheter, men jeg blir usikker på min egen «valuta”. Midt på treet pen så der har jeg ingen aksjer eller spesielt mye å bevise. Anonymkode: e1f38...8f1
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2021 #42 Skrevet 27. mai 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Du har sikkert fått masse bekreftelse gjennom alle år på utseendet, både direkte og indirekte. Du er vant til at folk er tiltrukket av deg, og at mange menn faller for deg. Da er det blitt din valuta, og dermed er det helt naturlig at du blir usikker og føler på ubehag når du ser at noen andre naile noe på «dine» områder. Jeg har det sånn med smarte folk, har alltid gjort det bra på skole og i utdanning, og senere i jobb - så kan bli utrygg (helt urimelig) og frustrert når noen andre gjør det bra. Ikke at jeg ikke unner dem gode jobber og muligheter, men jeg blir usikker på min egen «valuta”. Midt på treet pen så der har jeg ingen aksjer eller spesielt mye å bevise. Anonymkode: e1f38...8f1 Så rare dere er! Må være ekstremt slitsomt å være så selvopptatt og samtidig så usikker. Egen "valuta" what?? Anonymkode: 71e09...7a5
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2021 #43 Skrevet 27. mai 2021 Jeg er pen og slank. Men siden jeg ikke er 13 år, dukker aldri denne problemstillingen opp. Anonymkode: 4e610...c71
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2021 #44 Skrevet 27. mai 2021 Anonym bruker skrev (På 26.5.2021 den 14.29): Har du en narsisistisk diagnose eller personlighetforsyrrelse? Du må jo ha veldig høye tanker om deg selv og ser ned på "alle andre"? Er kanskje ikke så rart du ble mobbet? Anonymkode: 71e09...7a5 tror du jeg er ts eller? Du virker som et slik patetisk menneske som går rett på hersketeknikkene så fort jeg gjør meg "bedre" enn mobberne. De fikk meg til å tro at jeg var dårligere enn dem, men såklart. når jeg tar tilbake selvtilliten gradvis så er jo jeg den nye slemme vettu. Ingenting er styggere enn å føle seg bedre enn noen. Og jeg føler meg ikke bedre enn de fleste, men mobberne ser jeg ned på av en eller annen grunn. Anonymkode: 3407e...002
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2021 #45 Skrevet 27. mai 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Du har sikkert fått masse bekreftelse gjennom alle år på utseendet, både direkte og indirekte. Du er vant til at folk er tiltrukket av deg, og at mange menn faller for deg. Da er det blitt din valuta, og dermed er det helt naturlig at du blir usikker og føler på ubehag når du ser at noen andre naile noe på «dine» områder. Jeg har det sånn med smarte folk, har alltid gjort det bra på skole og i utdanning, og senere i jobb - så kan bli utrygg (helt urimelig) og frustrert når noen andre gjør det bra. Ikke at jeg ikke unner dem gode jobber og muligheter, men jeg blir usikker på min egen «valuta”. Midt på treet pen så der har jeg ingen aksjer eller spesielt mye å bevise. Anonymkode: e1f38...8f1 jeg er ikke ts, men jeg har det også slik. Jeg har fått mye oppmerksomhet for utseendet siden jeg var 14. Før det var jeg en guttejente ingen la merke til. Men bare plutselig kom det, til og med skolens mest populære gutt men dette ble forferdelig for meg da skolens "babe" ble dumpet av han. Stygge meldinger tikket inn på msn. Jeg var ikke interessert i han. Men i følge noen av dere er nok jeg den slemme her likevel. Men foreldrene mine holdt på, deres voksne venner og en del folk jeg ikke kjente. De jeg gikk i klasse med fra før sa aldri noe, de bare skrev stygge meldinger eller ignorerte meg. Hadde ei "venninne" i klassen da, hun var full og da kan folk bli litt hyggeligere og hun bare "jeg gidder ikke baksnakke deg, du blir penere enn alle og nå hater alle deg for at du tar så mye oppmerksomhet, jeg hater deg også". Da var vi tenåringer da. Men det er sant, når jeg var ute på byen på steder jeg ikke kjente folk var det alltid en mann som var interessert. Var jeg ute med ei venninne fra videregående så fikk hun meldinger som "hvem er venninna di? Singel?" osv. Jeg vil jo ha andre verdier også for utseendet kan jo skades, forfalle eller ødelegges også. Jeg er ikke så dum at jeg tror at bare fordi jeg er flott så kan jeg oppføre meg som en dass. Men når jeg leser fra mange av dere kvinner, så er det som om er man pen har man også dårlig personlighet. Det styggeste man gjør mot andre kvinner er å synes selv man ser bra ut tydeligvis. "Jeg er overvektig, bleik og har strekkmerker, men jammen har jeg ekte personlighet også. Jeg smiler og er glad og tar vare på alle rundt meg, og det er dette menn egentlig faller for, ikke dere slanke modellpene kvinner som bare tenker på eget utseende, dere vil slite når dere bikker 40, mens jeg måtte lære meg ekte verdier fra jeg var ung og vil nå lengst i livet". Det er lett å si jeg flyer på utseendet fordi jeg ikke sier så mye, jeg er ganske forsiktg og dette kan folk misforstå som arrogant, men folk ser det de vil se.. jeg er nok ei overlegen selvopptatt megge i stedet, og gud forby å kaste et blikk på en ledig mann, han KAN jo være opptatt med ei annen 😛 Anonymkode: 3407e...002
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2021 #46 Skrevet 28. mai 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): jeg er ikke ts, men jeg har det også slik. Jeg har fått mye oppmerksomhet for utseendet siden jeg var 14. Før det var jeg en guttejente ingen la merke til. Men bare plutselig kom det, til og med skolens mest populære gutt men dette ble forferdelig for meg da skolens "babe" ble dumpet av han. Stygge meldinger tikket inn på msn. Jeg var ikke interessert i han. Men i følge noen av dere er nok jeg den slemme her likevel. Men foreldrene mine holdt på, deres voksne venner og en del folk jeg ikke kjente. De jeg gikk i klasse med fra før sa aldri noe, de bare skrev stygge meldinger eller ignorerte meg. Hadde ei "venninne" i klassen da, hun var full og da kan folk bli litt hyggeligere og hun bare "jeg gidder ikke baksnakke deg, du blir penere enn alle og nå hater alle deg for at du tar så mye oppmerksomhet, jeg hater deg også". Da var vi tenåringer da. Men det er sant, når jeg var ute på byen på steder jeg ikke kjente folk var det alltid en mann som var interessert. Var jeg ute med ei venninne fra videregående så fikk hun meldinger som "hvem er venninna di? Singel?" osv. Jeg vil jo ha andre verdier også for utseendet kan jo skades, forfalle eller ødelegges også. Jeg er ikke så dum at jeg tror at bare fordi jeg er flott så kan jeg oppføre meg som en dass. Men når jeg leser fra mange av dere kvinner, så er det som om er man pen har man også dårlig personlighet. Det styggeste man gjør mot andre kvinner er å synes selv man ser bra ut tydeligvis. "Jeg er overvektig, bleik og har strekkmerker, men jammen har jeg ekte personlighet også. Jeg smiler og er glad og tar vare på alle rundt meg, og det er dette menn egentlig faller for, ikke dere slanke modellpene kvinner som bare tenker på eget utseende, dere vil slite når dere bikker 40, mens jeg måtte lære meg ekte verdier fra jeg var ung og vil nå lengst i livet". Det er lett å si jeg flyer på utseendet fordi jeg ikke sier så mye, jeg er ganske forsiktg og dette kan folk misforstå som arrogant, men folk ser det de vil se.. jeg er nok ei overlegen selvopptatt megge i stedet, og gud forby å kaste et blikk på en ledig mann, han KAN jo være opptatt med ei annen 😛 Anonymkode: 3407e...002 Det er fordi folk som skryter av utseendet sitt og mener de er bedre enn andre pga det har dårlig personlighet, sånn er det bare🤷♀️ Jeg kjenner mange pene, slanke damer jeg som ikke tror de er bedre enn andre og som er herlige damer. Men jeg vet også om den typen som går igjen i denne tråden, som mener de er bedre og har rettigheter andre ikke har fordi de er pene og slanke. De er jo ikke folk en vil omgås. Anonymkode: 71e09...7a5
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2021 #47 Skrevet 28. mai 2021 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Det er fordi folk som skryter av utseendet sitt og mener de er bedre enn andre pga det har dårlig personlighet, sånn er det bare🤷♀️ Jeg kjenner mange pene, slanke damer jeg som ikke tror de er bedre enn andre og som er herlige damer. Men jeg vet også om den typen som går igjen i denne tråden, som mener de er bedre og har rettigheter andre ikke har fordi de er pene og slanke. De er jo ikke folk en vil omgås. Anonymkode: 71e09...7a5 Og jeg kjenner middelmådige som mener at andre var dårlig personlighet og er overfladiske fordi de er slanke og pene. Selv skal disse damene bare flørte med opptatte menn og hele pakka men når deres mann flørter eller eks prøve seg på ei pen og slank så er det hun pene og slanke som har tiltrukket seg oppmerksomhet på ondt vis. De har selv så ekte og god personlighet fordi de ikke er pene slanke. Middelmådige godtar så mye mer av seg selv fordi de er det. Jeg er lei av middelmådige som hele tiden skal bruke hersketeknikker som at «du liker eget utseende og er pen og slank du..så dårlig personlighet» De som ikke er det har ALDRI dårlig personlighet. Anonymkode: 3407e...002
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2021 #48 Skrevet 28. mai 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Og jeg kjenner middelmådige som mener at andre var dårlig personlighet og er overfladiske fordi de er slanke og pene. Selv skal disse damene bare flørte med opptatte menn og hele pakka men når deres mann flørter eller eks prøve seg på ei pen og slank så er det hun pene og slanke som har tiltrukket seg oppmerksomhet på ondt vis. De har selv så ekte og god personlighet fordi de ikke er pene slanke. Middelmådige godtar så mye mer av seg selv fordi de er det. Jeg er lei av middelmådige som hele tiden skal bruke hersketeknikker som at «du liker eget utseende og er pen og slank du..så dårlig personlighet» De som ikke er det har ALDRI dårlig personlighet. Anonymkode: 3407e...002 Det oser jo dårlig personlighet av deg, bare det å bruke middelmådige om andre sier jo hvor ræva den er. Det finnes både ekstra pene og slanke og vanlig utseende damer med både god og dårlig personlighet, selvsagt. Men når man setter seg over andre, kaller dem middelmådige, mener man er mye penere osv da har man jo ikke sjarmerende personlighet. Jeg var selv en av de pene og slanke når jeg var ung, i tillegg er jeg veldig smart. Fikk masse oppmerksomhet av menn, fikk alltid den jeg ville ha, men har aldri slått meg å tenke at jeg var/er bedre enn andre pga noe av det?? Andre fikk jo også oppmerksomhet, jeg var da ikke unik på noen måte? Ekstremt rart å måle seg mot andre, og sette seg selv høyere enn "dem". Selv om jeg skjønte at jeg var pen i manges øyne, betød jo ikke det at jeg var penest, eller bedre enn andre, for meg betød det bare at jeg kunne føle meg ok og at jeg var som alle andre. Anonymkode: 71e09...7a5
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2021 #49 Skrevet 28. mai 2021 Anonym bruker skrev (21 timer siden): Så rare dere er! Må være ekstremt slitsomt å være så selvopptatt og samtidig så usikker. Egen "valuta" what?? Anonymkode: 71e09...7a5 Tror du må la være å tolke ting så bokstavelig. Skjønner du ikke at dette er ren, enkel psykologi? Vi mennesker knytter vår identifisert og verdi i relasjoner til andre mennesker. I dette inngår også den feedbacken vi får gjennom årene. Jeg er ikke mer selvopptatt enn de fleste andre, jeg er bare ærlig om at jeg også har svake stunder der jeg føler på usikkerhet. Det er på ingen måte noe jeg agerer på i forhold til andre eller som jeg ikke kan anerkjenne, plassere og overstyre. Anonymkode: e1f38...8f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå