Gå til innhold

Mobberne og psykopatene på venstresiden

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Dette er AKKURAT hva jeg sikter til.

Arbeiderklassen strømmer mot de populistiske partier (jeg må si jeg er fornøyd med FrP, de tilbyr billig pappvin, billig kjøtt, og danseband, og stopper dermed de som er på vei enda lengre mot høyreekstrem).

Og tilbake sitter de som går seg vill i teknikaliteter og ikke lengre husker hva solidaritet vil si. De har vokst seg så høye at skyene skygger for klarsynet. 

Anonymkode: d431c...696

Jeg mener du har et poeng. Ikke at det er mye verdt at jeg mener det, men jeg synes du løfter frem et viktig problem.

Anonymkode: 9f88d...0b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg mener du har et poeng. Ikke at det er mye verdt at jeg mener det, men jeg synes du løfter frem et viktig problem.

Anonymkode: 9f88d...0b8

For meg er et hvert fornuftig menneske verdt hele verden :) 

Skrevet

Mobbing og knebling i politikk og samfunnsdebatt er et stort problem. Se på hetsen av Lan Marie Berg, hvor det går mer på person enn sak. Hun må holde ut med trusler og «argumenter» som er fullstendig usaklige, og som ethvert menneske burde holde seg for god til å fremsette. På den andre siden må man finne seg i å bli motsagt, og å fremlegge saklige og etterprøvbare fakta er ikke det samme som å drive heksejakt sensur, slik enkelte lettkrenkede individer hevder. 

Anonymkode: 5defe...f6e

Skrevet

Mobbing og knebling i politikk og samfunnsdebatt er et stort problem. Se på hetsen av Lan Marie Berg, hvor det går mer på person enn sak. Hun må holde ut med trusler og «argumenter» som er fullstendig usaklige, og som ethvert menneske burde holde seg for god til å fremsette. På den andre siden må man finne seg i å bli motsagt, og å fremlegge saklige og etterprøvbare fakta er ikke det samme som å drive heksejakt sensur, slik enkelte lettkrenkede individer hevder. 

*Heksejakt og sensur. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Kanselleringskultur er en del av det jeg tenker på...men jeg får meg liksom ikke til å si noe fornuftig etter å ha lest at du nevner Berg. 

Det vi har sett mot Lan Marie Berg i det siste...de burde rett og slett sperre disse inne med en j$vla gang. Uten å diskutere. Rett inn, og absolutt nulltoleranse.

(men det faller vel i dårlig jord hos de som mener man må argumentere og dikkedere ;) )

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Jeg er den nye billige pappvinen ;) 

Så bra! Godt for deg. 

Anonymkode: 9b1d5...a7a

Skrevet

Kanselleringskultur er en del av det jeg tenker på...men jeg får meg liksom ikke til å si noe fornuftig etter å ha lest at du nevner Berg. 

Det vi har sett mot Lan Marie Berg i det siste...de burde rett og slett sperre disse inne med en j$vla gang. Uten å diskutere. Rett inn, og absolutt nulltoleranse.

(men det faller vel i dårlig jord hos de som mener man må argumentere og dikkedere ;) )

Den hetsen Berg blir utsatt for nå er helt vill. 

En av tingene jeg reagerer på når det kommer til Berg som ikke har noe med denne saken som nå er oppe å gjøre, er at veirenosjefen blir satt i fengsel for brudd på aml og veireno går konkurs, men alle bruddene Oslo kommune har i etaten til Berg får ingen konsekvenser. 

Anonymkode: 5712b...518

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Meningen med tråden var egentlig å kritisere venstresidens tilhengere, ikke venstresidens politikk.

Men her kjente jeg at jeg tok helt av i mitt indre, mot snillisme og byråkrati og teknikaliteter.

Tror kanskje jeg må ha meg en pause mens jeg raser rundt i mitt eget hjem, hytter med neven og roper på en pragmatisk innstilling i møte med en rå og farlig kultur...

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Meningen med tråden var egentlig å kritisere venstresidens tilhengere, ikke venstresidens politikk.

Men her kjente jeg at jeg tok helt av i mitt indre, mot snillisme og byråkrati og teknikaliteter.

Tror kanskje jeg må ha meg en pause mens jeg raser rundt i mitt eget hjem, hytter med neven og roper på en pragmatisk innstilling i møte med en rå og farlig kultur...

En pause er nok uansett ikke dumt!

Anonymkode: 9b1d5...a7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...