Gå til innhold

Mobberne og psykopatene på venstresiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

som ikke har et eneste argument igjen for politikken sin, kontakten med arbeiderklassen er long gone, og det eneste de har igjen er;

Du er dum, du er teit, vi er bedre enn deg!

Ville bare si at dere driter dere ut :popcorn:

Anonymkode: d431c...696

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Jeg tror du kan bedre enn dette?

Jeg skjønner at du syns du fikk en god ide i den andre tråden og har lyst å trekke det litt lenger, men dette ble tamt. 

Anonymkode: 9b1d5...a7a

Skrevet

Hvem snakker du om og p hvilket grunnlag kan du si de er psykopater?

Anonymkode: a4c14...bca

Skrevet

Jeg kan bedre enn dette, men kaster ikke perler for svin, som det så flott heter. 

Skrevet

På seg selv kjenner man andre 🤷‍♀️

Anonymkode: 74c93...a8c

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

på hvilket grunnlag kan du si de er psykopater?

På grunnlag av at arbeiderklassen flykter vekk fra venstresiden.

Det er jo et nokså ugjennomtrengelig bevis på at de ikke har det godt på venstresiden.

Og så hjelper det jo ikke at de med de dårligste argumentene og minst empati med andre, alltid knytter seg selv til venstresiden. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

På seg selv kjenner man andre 🤷‍♀️

Ja, takk for støtten.

Et slikt «argument» er det jeg siktet til.

Man hører aldri slikt fra noen i sentrum/høyre. 

Skrevet

Ok😅 

Anonymkode: d4690...dea

Skrevet

Det at folk ønsker endring etter 8 år med blått og rikfolkvennlig politikk er vel grunn nok? Om du ser på meningsmålingene ser jeg ikke støtte for din påstand om at folk rømmer fra venstresiden? 

Anonymkode: 381fb...69e

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Jeg kan bedre enn dette, men kaster ikke perler for svin, som det så flott heter. 

Så du kaller oss svin? 

Du bør ikke det holde deg tilbake. Tenk hva verden går glipp av. 

Anonymkode: 9b1d5...a7a

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det at folk ønsker endring etter 8 år med blått og rikfolkvennlig politikk er vel grunn nok? Om du ser på meningsmålingene ser jeg ikke støtte for din påstand om at folk rømmer fra venstresiden? 

Er det dette som kalles ordsalat?

Det har i alle fall ingenting med det jeg skrev å gjøre.

Og det gir heller ingen mening på egne ben. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ok😅 

Anonymkode: d4690...dea

;) 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ja, takk for støtten.

Et slikt «argument» er det jeg siktet til.

Man hører aldri slikt fra noen i sentrum/høyre. 

Hvis du vil ha en seriøs diskusjon, er jeg gjerne med på det, men da må du nesten begynne med seriøse påstander og argumenter selv. Du kan ikke kaste barnslige påstander ut av deg og forvente seriøse svar i retur. Eller beskylde noen for mobbing ved å mobbe dem.

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

På grunnlag av at arbeiderklassen flykter vekk fra venstresiden.

Det er jo et nokså ugjennomtrengelig bevis på at de ikke har det godt på venstresiden.

Og så hjelper det jo ikke at de med de dårligste argumentene og minst empati med andre, alltid knytter seg selv til venstresiden. 

Snakker du her om velgerene eller om politikerene og hvem omfattes av arbeiderklassen i dette tilfellet?

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvis du vil ha en seriøs diskusjon, er jeg gjerne med på det, men da må du nesten begynne med seriøse påstander og argumenter selv. Du kan ikke kaste barnslige påstander ut av deg og forvente seriøse svar i retur. Eller beskylde noen for mobbing ved å mobbe dem.

Nei, jeg forventer ikke det.

Vil jeg ha seriøs diskusjon så henvender jeg meg til noen som evner å respondere fornuftig.

Det er ikke mobbing å samle mobberne inne i en tråd slik at de andre skal få fred i sine tråder.

Heldigvis er mobberne enkle å avlede, det skjer ikke en eneste gang at de ikke biter på. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Snakker du her om velgerene eller om politikerene og hvem omfattes av arbeiderklassen i dette tilfellet?

Jeg tenker helt seriøst at det burde medlemmer av venstresiden kunne svare deg på. Venstresiden kom til for å forsvare arbeiderklassen. Mens nå, i 2021, så aner de fleste av disse ikke lengre hvem arbeiderklassen er, og ikke nok med det, men de håner arbeiderklassen, som ikke er intellektuell nok.

Skrevet

Kan du gi noen eksempler, avisartikler el som underbygger dine påstander for jeg har ikke samme virkelighetsoppfatning som deg. 

Skrevet

Kan du gi noen eksempler, avisartikler el som underbygger dine påstander for jeg har ikke samme virkelighetsoppfatning som deg. 

Nei.

For det at du ikke har samme virkelighetsoppfatning som meg, handler ikke om avisartikler. 

Skrevet

Og hvem har fasit på god politikk for «folk flest» etter din mening? Frp, Høyre...? 

Skrevet

Ja, høyresiden er jo også velkjente for sin kjærlighet til medmennesker og evne til å være rasjonelle. La meg nevne navn som Hitler, Breivik og Trump.

Skrevet

Nei.

For det at du ikke har samme virkelighetsoppfatning som meg, handler ikke om avisartikler. 

Ok, fortell meg om din virksomhetsoppfatning da og hvilket parti du mener er best. Jeg stemmer Ap til høsten og har mine grunner for det. 

Skrevet

Og hvem har fasit på god politikk for «folk flest» etter din mening? Frp, Høyre...? 

Tja, sentrum, vil jeg kanskje mene er det beste, men nå skiller ikke selve verdigrunnlaget mellom høyre og venstreside seg så veldig fra hverandre uansett, her i Norge.

Der handler mer om hvilke velgere man appellerer til. Ta f.eks. dette «argumentet» her;

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ja, høyresiden er jo også velkjente for sin kjærlighet til medmennesker og evne til å være rasjonelle. La meg nevne navn som Hitler, Breivik og Trump.

Det er et helt tydelig «Jeg er bedre enn deg»-utsagn, uten så fryktelig mye mer innhold.

Man appellerer ikke til fornuft, men til følelser. Da fremstår det også som mobbing og psykopati.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ok, fortell meg om din virksomhetsoppfatning da og hvilket parti du mener er best. Jeg stemmer Ap til høsten og har mine grunner for det. 

Ja, det at du forlanger at jeg skal fortelle deg ting, er fullt forenlig med din politiske tilknytning.

På sentrum/høyresiden så forteller man selv, man sitter ikke på rompa og krever at andre skal yte, mens man selv skal nyte. 

Skrevet

Med tanke på at sentrumspartiene vaker rundt sperregrensen har du en lang vei å gå når du skal overbevise folk om å stemme som deg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Jeg tenker helt seriøst at det burde medlemmer av venstresiden kunne svare deg på. Venstresiden kom til for å forsvare arbeiderklassen. Mens nå, i 2021, så aner de fleste av disse ikke lengre hvem arbeiderklassen er, og ikke nok med det, men de håner arbeiderklassen, som ikke er intellektuell nok.

Med mindre du er offesiell talsperson for "venstresiden" vil det være vanskelig for "venstresiden" å vite hva du mener med det du skriver.  Jeg spør om din mening.

Hvem, konkret snakker du om?

Hva konkret får deg til å tro at hver enkelt av dem er psykopater?

Hvilken hån snakker du om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...