Gå til innhold

Jesus elsker alle barna

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Samfunnet vårt har ganske ok definisjoner på ond og god. Dette er ikke avansert. 

Anonymkode: 5448e...e4f

Nei, enig med deg i at dette ikke er avansert.

Anonymkode: dfadc...b2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Nå er ikke jeg b3b, men jeg pleier for eksempel ikke diskutere hvordan regjeringer styrer været verden over gjennom HAARP, ganske enkelt fordi jeg ikke tror på konspirasjonsteorien om at regjeringer styrer været gjennom HAARP. Å da låne påstander om det likevel ville jo insinuere at jeg tror på noe slikt likevel.

Nei, det betyr det jo ikke. Det er jo eneste måten å dra et argument når man diskuterer noe oppdiktet.

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Nei, det betyr det jo ikke. Det er jo eneste måten å dra et argument når man diskuterer noe oppdiktet.

...så når du likevel ikke forstår problemet med det onde så er det en grunn til det.

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Samfunnet vårt har ganske ok definisjoner på ond og god. Dette er ikke avansert. 

Mange har er følelse av at noe er godt eller ondt, men ofte er det ikke så klart når du begynner å grave litt mer i det. Kan dyr være onde eller gode? Kan barn være onde? Hvis ikke, ved hvilken alder kan de bli onde? Vil det være ondt å utslette menneskeheten hvis du tror det kan redde resten av jordens skapninger?

Hvilken definisjon bruker du? Du kan sikkert skrive den ned siden du mener det ikke er avansert.

Anonymkode: 0305b...b3b

Skrevet
Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Mange har er følelse av at noe er godt eller ondt, men ofte er det ikke så klart når du begynner å grave litt mer i det. Kan dyr være onde eller gode? Kan barn være onde? Hvis ikke, ved hvilken alder kan de bli onde? Vil det være ondt å utslette menneskeheten hvis du tror det kan redde resten av jordens skapninger?

Hvilken definisjon bruker du? Du kan sikkert skrive den ned siden du mener det ikke er avansert.

Anonymkode: 0305b...b3b

Filmen "The day the earth stood still" handler litt om hva det vil si å redde jorden: https://www.imdb.com/title/tt0970416/

Anonymkode: 153c5...114

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...