Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #26 Skrevet 4. mai 2021 Bor i stor leilighet sentralt på Oslo vest med stukkatur og 3,50 i takhøyde. Jeg kan sitte på en balkong og se på livet i gata, eller på stor ballong ut mot grønn og frodig bakgård med fuglesang. Går til polet på tre minuttet og sykler til stranda på 15 minutter, vil ikke bo noe annet sted ❤️ Anonymkode: f7adf...213
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #27 Skrevet 4. mai 2021 Tomannsbolig i byggefelt. Vi bor i første etasje med kjeller. Oppe har vi bad, lekerom, soverom, stue og kjøkken i ett, i kjelleren har vi ett litt større bad, to boder, to soverom og kjellerstue. Stor terrasse og stor hage. Trives godt, men kunne av og til tenkt meg enebolig eller byggefelt som er bilfritt, med mange lekeplasser rundt. Anonymkode: 17f7a...e08
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #28 Skrevet 4. mai 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Tomannsbolig i byggefelt. Vi bor i første etasje med kjeller. Oppe har vi bad, lekerom, soverom, stue og kjøkken i ett, i kjelleren har vi ett litt større bad, to boder, to soverom og kjellerstue. Stor terrasse og stor hage. Trives godt, men kunne av og til tenkt meg enebolig eller byggefelt som er bilfritt, med mange lekeplasser rundt. Anonymkode: 17f7a...e08 Har en venninne som bor på bilfritt boligfelt, og det er nesten mer farlig enn noe annet. Folk kjørere til boligen sin med handlevarer nesten hver dag, og rygger tilbake til parkeringen på trange gangveier. Hadde vært bedre med bredere veier og parkering ved husene... Anonymkode: aa856...788
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #29 Skrevet 4. mai 2021 Leid leilighet i utkanten av byen. 54 år, mann og ett barn, og aldri eid min egen bolig. Har vært helt idiot mht penger, sløst bort hele lønna, tatt opp kreditter, inkassosaker, osv. Mangler impulskontroll. Møtte mannen som har eksakt likt problem. Aldri kunnet delta i oppussing, planlegging av hus og hage etc. Alltid blitt sett på som mindreverdig fordi vi bare leier... Jaja.... Anonymkode: 8569b...3b9
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #30 Skrevet 4. mai 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Leid leilighet i utkanten av byen. 54 år, mann og ett barn, og aldri eid min egen bolig. Har vært helt idiot mht penger, sløst bort hele lønna, tatt opp kreditter, inkassosaker, osv. Mangler impulskontroll. Møtte mannen som har eksakt likt problem. Aldri kunnet delta i oppussing, planlegging av hus og hage etc. Alltid blitt sett på som mindreverdig fordi vi bare leier... Jaja.... Anonymkode: 8569b...3b9 Har dere tatt tak i problemet? Anonymkode: f7adf...213
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #31 Skrevet 4. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har en venninne som bor på bilfritt boligfelt, og det er nesten mer farlig enn noe annet. Folk kjørere til boligen sin med handlevarer nesten hver dag, og rygger tilbake til parkeringen på trange gangveier. Hadde vært bedre med bredere veier og parkering ved husene... Anonymkode: aa856...788 Det viste jeg ikke 🙂, ser bare så fint ut på bilder, mange lekeplasser, barna kan bare springe rundt 🙂. Anonymkode: 17f7a...e08
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #32 Skrevet 4. mai 2021 Enebolig i utkanten av et felt. Passe stor hage. Huset ble bygget noen år før feltet bak kom, så vi har større tomt og lengre til naboene enn de kaninbura som ble bygd etterpå der naboen roper "prosit" om du nyser ved frokostbordet. Vi har ei halv hytte, men bruker den aldri. Svigermor har bruksrett på den og når hun ikke kan bruke den mer skal den selges. Mannen er ikke interessert i å ha den og det er heller ikke broren hans. Den ligger ved sjøen, men både vi og de bor sånn til at vi har kort vei til finere strender. Anonymkode: 500d5...61a
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #33 Skrevet 4. mai 2021 Rekkehus ved sjøen, rolig og etablert bomiljø 10 min fra Oslo. Det eneste jeg savner er furuskog og lysløype rett utenfor døren. Anonymkode: f9566...a05
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #34 Skrevet 4. mai 2021 60 kvm i blokk sentralt i nærhet av bysentrum. Opparbeidet skikkelig fin park område rundt blokkene og har umiddelbar nærhet til havet. Har nettopp flyttet fra stor enebolig og nyter å eie mindre ting. Mye søppel i et stort hus... det er to ting jeg savner her jeg bor nå er havutsikt og ett ekstra soverom. Har ei vogn med spikertelt ved et vann i fjellet. Og så har vi familehytte ved havet som vi deler med min bror og foreldrene mine. Anonymkode: a45c7...d6f
Bondejenta&lillegutt Skrevet 4. mai 2021 #35 Skrevet 4. mai 2021 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Og hvordan ville du bodd om du fikk velge uavhengig av økonomi. Har du fritidsplass? Jeg bor i en enebolig på landet. Har skogen og et rikt dyreliv som nærmeste nabo. Hvis jeg skulle flyttet så ville jeg bodd ved sjøen. Har ingen ferieplass. Anonymkode: 24865...5fb Bor sånn som deg men har utsikt rett ut i en nydelig vestlands fjord 😉 Ville ikke flyttet men hadde jeg hatt muligheten ville jeg ha forbedret en del i og utenfor huset😉 og jeg ville kjøpt større og nyere campingvogn 😆
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #36 Skrevet 4. mai 2021 Bor i enebolig på 225 kvm i et av Drammens beste strøk. Etablert villastrøk med gammel bebyggelse. Har utsikt og egen sokkelleilighet som vi selv disponerer. Rett ved markagrensen. Kunne tenke meg litt flatere hage kanskje, og en interiørarkitekt som kunne hjelpe meg litt med innredningen. Hele huset er hvitt innvendig. Så kunne jeg tenke meg do også i 1 etasje, vi har i 2 og kjellerne og det blir litt trapper. Anonymkode: d45bf...7ca
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #37 Skrevet 4. mai 2021 Bur på gard, har sæterhus, og ein del av beitelaget si hytte i fjellet. Ville ikkje bytta, men kunne tenkt meg å bygd på huset. (eller, enkelte dagar, når alt skal gjerast på same tid og timane ikkje strekk til så tenkjer eg at det må jammen vere sytalaust å ha ei stor leilegheit med balkong og sleppe å tenke på vedlikehald og plen og uthus og fjøs og slått og våronn osb. Men det går alltid over når eg har fått sove ei natt) Anonymkode: e7e0c...bfc
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #38 Skrevet 5. mai 2021 Bor i enderekkehus med fire soverom på 130 kvm med mine tre barn, 30 min sør for Oslo ikke langt fra sjø og skog. Det er helt ok. Har leilighet i sydligere strøk i tillegg. Anonymkode: 92e70...ba2
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #39 Skrevet 5. mai 2021 Enebolig med utsikt til en innsjø. Bondegårder rundt oss og rådyr i hagen hver dag. Bor perfekt. Ville hatt større tomt slik at jeg kunne plantet mer frukttrær og bærbusker pluss et større drivhus. Anonymkode: a5aed...c57
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #40 Skrevet 5. mai 2021 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Det heter rekkehus. Anonymkode: 653a8...ed8 Sett deg inn i hva du svarer det. Som en annen beskriver. Rekkehus og enebolig i rekke er to forskjellige ting. Så vil du muligens snobbe deg opp og si du aaaaaldri kunne bodd slik fordi det for deg er rekkehus. Du kan ikke kalle jordbærsyltetøy bringebærsyltetøy fordi du synes det smaker likt heller. Anonymkode: a5aed...c57
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #41 Skrevet 5. mai 2021 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Bor i stor leilighet sentralt på Oslo vest med stukkatur og 3,50 i takhøyde. Jeg kan sitte på en balkong og se på livet i gata, eller på stor ballong ut mot grønn og frodig bakgård med fuglesang. Går til polet på tre minuttet og sykler til stranda på 15 minutter, vil ikke bo noe annet sted ❤️ Anonymkode: f7adf...213 Glemte helt, vi har hytte på fjellet 😊 Anonymkode: f7adf...213
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #42 Skrevet 5. mai 2021 Vi bor i en stor enebolig med utleiedel, mellom skog og sjø. Har fantastisk utsikt! Vi har både innmark og utmark. Vi har et parkområde som nærmeste nabo og det tar 2 minutter å gå til sentrum,5-10 minutter å gå til barneskole og idrettsplass, noe lenger til ungdomsskolen. er oppvokst med mye plass og få naboer, så det passer meg utmerket å bo så sentralt og uten nære naboer. Anonymkode: 7ecd6...eba
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #43 Skrevet 5. mai 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Sett deg inn i hva du svarer det. Som en annen beskriver. Rekkehus og enebolig i rekke er to forskjellige ting. Så vil du muligens snobbe deg opp og si du aaaaaldri kunne bodd slik fordi det for deg er rekkehus. Du kan ikke kalle jordbærsyltetøy bringebærsyltetøy fordi du synes det smaker likt heller. Anonymkode: a5aed...c57 Samme greia. Bor i rekkehus selv så der bomma du skikkelig 😝 Anonymkode: 653a8...ed8
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #44 Skrevet 5. mai 2021 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Leid leilighet i utkanten av byen. 54 år, mann og ett barn, og aldri eid min egen bolig. Har vært helt idiot mht penger, sløst bort hele lønna, tatt opp kreditter, inkassosaker, osv. Mangler impulskontroll. Møtte mannen som har eksakt likt problem. Aldri kunnet delta i oppussing, planlegging av hus og hage etc. Alltid blitt sett på som mindreverdig fordi vi bare leier... Jaja.... Anonymkode: 8569b...3b9 Man ligger som man reder. Anonymkode: dd5d0...d71
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #45 Skrevet 5. mai 2021 Bor i toppleilighet på 98kvm. Utsikt i alle retninger. Anonymkode: dd5d0...d71
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #46 Skrevet 5. mai 2021 150 kvm rekkehus på Oslo vest. Fantastiske turområder like i nærheten, og alt det vi trenger av tilbud. Nyter at barna kan velge og vrake i fritidstilbud, til forskjell fra meg som vokste opp på landet. Har hytte ved sjøen. Anonymkode: 19900...063
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #47 Skrevet 5. mai 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Bor i toppleilighet på 98kvm. Utsikt i alle retninger. Anonymkode: dd5d0...d71 Blokk altså? Anonymkode: 653a8...ed8
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #48 Skrevet 5. mai 2021 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Blokk altså? Anonymkode: 653a8...ed8 Åpenbart er du misfornøyd med egen bolig siden du må rakke ned på alle andre. 😂 Kom deg litt ut i frisk luft du. Anonymkode: a5aed...c57
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #49 Skrevet 5. mai 2021 Enebolig på litt over 200 kvadrat. Bor på gård, så har stor hage og "all verdens" boltreplass. Utsikten er nydelig, noe som blir påpekt av alle som kommer på besøk. Skulle jeg bodd på annen måte, ville jeg bodd på en stor herregård😁 Har en drømmegård, som jeg oppdaget før jeg begynte på skolen, med et nydelig hus❤ Vi har ei knøttlita sommerhytte på fjellet. Den er uisolert, og for lita til å oppholde seg innendørs døgnet rundt, men i sommerhalvåret er den perfekt. Anonymkode: f77bd...e15
Elizabeth Skrevet 5. mai 2021 #50 Skrevet 5. mai 2021 Bor i enebolig i byggefelt, med bittelitt utsikt til sjøen. Det jeg liker best med å bo der er at jeg kan ligge på verandaen om sommeren uten at naboene kan se meg😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå