Gå til innhold

Hvordan er psyken din under koronatiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt opp og ned. 

Samboer har fremdeles Jobb å gå til , kjente og kjære er fremdeles friske og raske.

Litt trasig at 9 åringen atter en gang ikke får feiret bursdagen sin med klassen.

Nå er det et år siden jeg så søstra mi som bor i Sverige , et år siden harry handel. 

Men alt i alt, ganske ok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
IreneUtålmodig skrev (7 timer siden):

Litt opp og ned. 

Samboer har fremdeles Jobb å gå til , kjente og kjære er fremdeles friske og raske.

Litt trasig at 9 åringen atter en gang ikke får feiret bursdagen sin med klassen.

Nå er det et år siden jeg så søstra mi som bor i Sverige , et år siden harry handel. 

Men alt i alt, ganske ok.

Bor dere på ett sted med mye smitte da? Siden dere ikke kan ha bursdag med de i klassen. Her jeg bor var jeg på foreldremøte i forrige uke,å på spørsmål om det var greit å ha bursdagbesøk med de i klassen,så fijk beskjed om at det selvsagt er lov. De er jo i samme kohort. Så her er sønnen min ofte i bursdag til noen i klassen.

Anonymkode: f5dbd...af0

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Bor dere på ett sted med mye smitte da? Siden dere ikke kan ha bursdag med de i klassen. Her jeg bor var jeg på foreldremøte i forrige uke,å på spørsmål om det var greit å ha bursdagbesøk med de i klassen,så fijk beskjed om at det selvsagt er lov. De er jo i samme kohort. Så her er sønnen min ofte i bursdag til noen i klassen.

Ikke meg du spør, men her jeg bor er det ikke lov med besøk av flere enn 5, selv om det er barn fra samme kohort. Ikke mye smitte her nå.

Anonymkode: adafa...469

Skrevet

Jeg har det veldig fint selv om vi bor i Oslo med strenge tiltak. Jeg er ikke en sosial person og liker at det ikke skjer noe. Føler at jeg har stresset ned og fått senket skuldrene i denne perioden. Elsker hjemmekontor, får gjort det jeg skal uten forstyrrelser i tide og utide. Vi har akkurat kjøpt oss hytte, så vi kan reise dit i ferier og helger. Det er lykke. Savner ikke livet før korona.  

Anonymkode: 24ebb...31d

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 23.3.2021 den 5.51):

Vi bor i Østfold så det er endel smitte , de aller fleste har valgt å droppe barnebursdag eller utsette. Spesielt i disse dager 😬

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...