Gå til innhold

Jeg veit det ikke er sjarmerende..

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

En avhengighet er en sykdom, jo. Ubeskyttet sex har ikke noe med dette å gjøre.

Anonymkode: 1226e...c24

Jeg spurte om hun også ler av folk som får smertefulle herpesutbrudd på grunn av utsvevende liv eller ubeskyttet sex. Regner med at svaret er ja, siden det å ha sex ikke er en sykdom. Og nei, moderat røyking er ikke definert som sykdom i Norge, uansett hva du måtte mene om det. 

Anonymkode: a0396...780

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvis man flirer av at andre mennesker har vondt, er man en ond psykopat, sorry. Neste gang du faller og brekker armen, skal vi stille oss opp ved siden av og flire? Du kunne jo ha sett deg for og passet bedre på, brukt bedre sko og brodder sånn at du unngikk å skli og falle? Da tenker jeg at du blir veldig glad for at folk fryder seg over din smerte.

Såså...... du er sikkert fin med fillers. 

Anonymkode: f79e7...8c8

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Har ikke noe fillers, jeg, og heller ikke noe planer om å ta fillers. 

Skrevet

Hersketeknikken din faller fullstendig gjennom.

Anonymkode: f8042...d8f

Skrevet

Men da har vi et ondt menneske foran oss, og da er det ikke rart med slike reaksjoner som å le og fryde seg over at noen har veldig vondt. 

Så lenge det er selvpåført så fortjener de det.

Anonymkode: 6d4de...da3

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Så lenge det er selvpåført så fortjener de det.

Det aller meste vi gjør er selvpåført. 

Skrevet

Skjønner ikke at det at noe å fryde seg over, eller egentlig vie en eneste tanke. At noen svært få personer opplever hevelse og/eller ømhet etter vaksinen? Skjønner ikke at det er nyheter engang. Stille dag i verden tydeligvis når slikt havner i nyhetene.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hovedinnlegget og enkelte av svarene i denne tråden viser hvor onde og lite intelligente folk kan være. Jeg grøsser ved tanken. Fryde seg over smerte til folk som aldri har gjort en noe? Dette var skikkelig lavmål.

Helt enig. Tror neppe dette er onde psykopater, tror kun det er stakkarslige mennesker som ikke fikser eget liv. De sparker typisk nedover. 

Anonymkode: f6304...6b8

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 10.3.2021 den 8.25):

Hovedinnlegget og enkelte av svarene i denne tråden viser hvor onde og lite intelligente folk kan være. Jeg grøsser ved tanken. Fryde seg over smerte til folk som aldri har gjort en noe? Dette var skikkelig lavmål.

Jeg er uenig i at folk som tar fillers aldri har gjort en noe.. De støtter en bransje som lever av å få folk til å føle seg stygge. De legger også press på at alle i samfunnet må ha en unaturlig kropp for å passe inn. Selv om du bare tar litt, så er du ikke født slik. Det er ikke slik du egentlig ser ut, og det er helt klart ikke naturlig. Når flere og flere endrer på utseende, så blir naturlig det unormale. Er det slik vi vil at døtrene våre skal vokse opp? Med en forventning om at man må ta botox, fillers og silikoninnlegg her og der, for å passe inn??? Vi som er voksne har faktisk et stort ansvar som rollemodeller for neste generasjon.

Anonymkode: 2af55...c1e

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

De støtter en bransje som lever av å få folk til å føle seg stygge.

Ærlig talt.

Selv hudkrem- og tannkremprodusenter er del av den bransjen, så med mindre du aldri - virkelig aldri i hele ditt liv - har kjøpt noe fra noen som er del av skjønnhetsindustrien, så kan du virkelig ikke bruke det som argument.

Jeg tror rett og slett ikke på at du ikke har et eneste produkt i huset ditt som er produsert av noen som igjen kan relateres til reklame som spiller på kropp og utseende.

Da skal du i så fall være genuin amish.

Skrevet

Det ligger forøvrig MYE STØRRE PENGER i sjampo og tannkrem, enn i fillers.

Skrevet

Ærlig talt.

Selv hudkrem- og tannkremprodusenter er del av den bransjen, så med mindre du aldri - virkelig aldri i hele ditt liv - har kjøpt noe fra noen som er del av skjønnhetsindustrien, så kan du virkelig ikke bruke det som argument.

Jeg tror rett og slett ikke på at du ikke har et eneste produkt i huset ditt som er produsert av noen som igjen kan relateres til reklame som spiller på kropp og utseende.

Da skal du i så fall være genuin amish.

Du ser helt seriøst ikke forskjell på hygieneprodukter og fillers??

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jo JEG gjør det.

Det var DU som skrev om skjønnhetsindustrien.

Da vet du vel at det er sjampo og tannkrem som er blant verstingene, ikke fillers.

Og så får du argumentere for de tingene du slenger ut av deg. Ikke alle er noen godtroende lettlurte fjols som måper av beundring når noen bruker skjønnhetsindustrien som argument.

Så kom igjen du!

Jeg sitter klar og gleder meg :popcorn:

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Og forresten, tror du virkelig at det å returnere spørsmål, er å være forbilde for barn og unge, slik du snakker så varmt om?

Nei, det er det ikke.

Det å bare stille spørsmål i retur, og aldri svare seriøst, er noe man ønsker at barn og unge IKKE skal gjøre. 

Man ønsker at de skal avansere fra syklubb-retorikken. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Jeg er uenig i at folk som tar fillers aldri har gjort en noe.. De støtter en bransje som lever av å få folk til å føle seg stygge. De legger også press på at alle i samfunnet må ha en unaturlig kropp for å passe inn. Selv om du bare tar litt, så er du ikke født slik. Det er ikke slik du egentlig ser ut, og det er helt klart ikke naturlig. Når flere og flere endrer på utseende, så blir naturlig det unormale. Er det slik vi vil at døtrene våre skal vokse opp? Med en forventning om at man må ta botox, fillers og silikoninnlegg her og der, for å passe inn??? Vi som er voksne har faktisk et stort ansvar som rollemodeller for neste generasjon.

Du bruker vel aldri sminke, klipper og- eller farger håret, bruker bh med innlegg som løfter, bruker hold-in undertøy, fjerner hår, farger vipper/bryn eller bruker brun uten sol produkter da regner jeg med?

Skrevet

Du bruker vel aldri sminke, klipper og- eller farger håret, bruker bh med innlegg som løfter, bruker hold-in undertøy, fjerner hår, farger vipper/bryn eller bruker brun uten sol produkter da regner jeg med?

Er det noen som gjør alt det der da??

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Er det noen som gjør alt det der da??

Det skrev jeg heller ikke.

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Og forresten, tror du virkelig at det å returnere spørsmål, er å være forbilde for barn og unge, slik du snakker så varmt om?

Nei, det er det ikke.

Det å bare stille spørsmål i retur, og aldri svare seriøst, er noe man ønsker at barn og unge IKKE skal gjøre. 

Man ønsker at de skal avansere fra syklubb-retorikken. 

Nå er det klinikker som tilbyr fillers, og ikke sjampo produsenter. Så de to tingene kan du faktisk ikke sammenligne. Det er stor forskjell på å vaske seg, og å endre på utseende sitt. Jeg sa ingenting om skjønhetsindustrien, men sikter til den lille delen av den som tilbyr inngrep.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nei, faktisk ikke. Grått hår har jeg også, og det lever jeg fint med. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Å ønske andre vondt er heller ingen god rollemodell.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Nå er det klinikker som tilbyr fillers, og ikke sjampo produsenter. Så de to tingene kan du faktisk ikke sammenligne. Det er stor forskjell på å vaske seg, og å endre på utseende sitt. Jeg sa ingenting om skjønhetsindustrien, men sikter til den lille delen av den som tilbyr inngrep.

Å kom igjen!

Du skrev om å støtte de som spiller på følelsen av å være stygg. Vi vet alle hvem det er, så bare glem å late som du er et bedre menneske enn de som bruke fillers, hver gang du bruker sjampo og tannkrem.

Og hvor ble det av idealet for barn og unge?

Eller mener du det er et ideal å ikke kunne stå for det man sier, men i stedet bare komme med helt lamme unnskyldninger og avstikkere?

Kom igjen nå, snakk for deg selv uten å se til meg og peke på meg hele tiden!

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Nettopp.

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Nei, faktisk ikke. Grått hår har jeg også, og det lever jeg fint med. 

Man blir ikke automatisk snill av å være ustelt og ha grått hår. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg har ikke sagt at jeg ønsket noen vondt. Jeg har bare sagt at folk som fikser på utseende med fillers  ol. Svikter samfunnet.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Å kom igjen!

Du skrev om å støtte de som spiller på følelsen av å være stygg. Vi vet alle hvem det er, så bare glem å late som du er et bedre menneske enn de som bruke fillers, hver gang du bruker sjampo og tannkrem.

Og hvor ble det av idealet for barn og unge?

Eller mener du det er et ideal å ikke kunne stå for det man sier, men i stedet bare komme med helt lamme unnskyldninger og avstikkere?

Kom igjen nå, snakk for deg selv uten å se til meg og peke på meg hele tiden!

Igjen; hygiene og fillers kan ikke sammenlignes. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...