Gå til innhold

Jeg veit det ikke er sjarmerende..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvilken glede gir det deg egentlig?

Anonymkode: f8042...d8f

Vanskelig å beskrive, bare en skikkelig gladfølelse.

Anonymkode: fffcd...965

Skrevet

Ok

Anonymkode: d8d33...9d7

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Vanskelig å beskrive, bare en skikkelig gladfølelse.

Anonymkode: fffcd...965

Å ønske andre vondt, bare fordi de bruker fillers, er virkelig en tankegang jeg ikke skjønner.

Anonymkode: f8042...d8f

Skrevet

Du har rett. Det er ikke sjarmerende. 

Anonymkode: 98bdf...fa2

Skrevet

Jeg er ikke fremmed for å kjenne på skadefryd i blant, men hvorfor provoserer folk med fillers deg i så stor grad at du faktisk fryder deg over deres smerte? 

Anonymkode: c6f9b...786

Skrevet

Jeg ser hva du mener. Jeg ønsker ikke noen noe vondt, men jeg fniser litt i barten ved tanken på opphovnede andefjes i stort monn... 

Skrevet
gale damen skrev (2 minutter siden):

Jeg ser hva du mener. Jeg ønsker ikke noen noe vondt, men jeg fniser litt i barten ved tanken på opphovnede andefjes i stort monn... 

"Fniser i barten" ha ha ha det var dagens 😂😂

Skrevet

Stakkars 😢 

Anonymkode: f6304...6b8

Skrevet

Seriøst? 

Anonymkode: 016fe...486

Skrevet

😂😂

Anonymkode: 8c648...380

Skrevet

Hovedinnlegget og enkelte av svarene i denne tråden viser hvor onde og lite intelligente folk kan være. Jeg grøsser ved tanken. Fryde seg over smerte til folk som aldri har gjort en noe? Dette var skikkelig lavmål.

Anonymkode: a0396...780

Skrevet

Finner det også underholdende. De blir jo hverken syke eller permanent hoven og stygg. Da må det være lov å flire. Forfengelighet har sin pris. Det jeg også tenker er at dette trolig er sykepleiere det er snakk om siden de er de som til nå har fått vaksine av den yngre garde. Trodde kanskje de hadde bittelitt mer omløp enn en rosablogger. 

Anonymkode: f79e7...8c8

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Finner det også underholdende. De blir jo hverken syke eller permanent hoven og stygg. Da må det være lov å flire. Forfengelighet har sin pris. Det jeg også tenker er at dette trolig er sykepleiere det er snakk om siden de er de som til nå har fått vaksine av den yngre garde. Trodde kanskje de hadde bittelitt mer omløp enn en rosablogger. 

Anonymkode: f79e7...8c8

Hvis man flirer av at andre mennesker har vondt, er man en ond psykopat, sorry. Neste gang du faller og brekker armen, skal vi stille oss opp ved siden av og flire? Du kunne jo ha sett deg for og passet bedre på, brukt bedre sko og brodder sånn at du unngikk å skli og falle? Da tenker jeg at du blir veldig glad for at folk fryder seg over din smerte.

Skrevet

Hvis man flirer av at andre mennesker har vondt, er man en ond psykopat, sorry. Neste gang du faller og brekker armen, skal vi stille oss opp ved siden av og flire? Du kunne jo ha sett deg for og passet bedre på, brukt bedre sko og brodder sånn at du unngikk å skli og falle? Da tenker jeg at du blir veldig glad for at folk fryder seg over din smerte.

🤣🤣 ikke helt det samme. Du driter deg ut 🤣

Anonymkode: 6d4de...da3

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

🤣🤣 ikke helt det samme. Du driter deg ut 🤣

Ok, så du er en slik person generelt. Neida, jeg driter meg ikke ut. De fleste smertene og skadene vi får er selvpåført. Flirer du av røykere med lungekreft? Av folk med utsvevende seksualliv som får smertefulle herpesutbrudd? Av alkoholikere som får leversvikt? Av ungdommer som får blærekatarr fordi de går i korte sommerjakker i 15 minusgrader? 

Skrevet

Jeg synes ikke det var morsomt, men blir heller ikke provosert av at noen synes det. Dette er bare enda en grunn til å synes synd på folk med fillers, egentlig. Fra før av går de rundt med kompleksene sine på utstilling til hele verden, og det ser helt idiotisk ut.

Anonymkode: cd860...f34

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ok, så du er en slik person generelt. Neida, jeg driter meg ikke ut. De fleste smertene og skadene vi får er selvpåført. Flirer du av røykere med lungekreft? Av folk med utsvevende seksualliv som får smertefulle herpesutbrudd? Av alkoholikere som får leversvikt? Av ungdommer som får blærekatarr fordi de går i korte sommerjakker i 15 minusgrader? 

Ikke meg du svarer, men alkoholisme er en sykdom. En dyp avhengighet. Samme med røyk og rus. Kan ikke sammenlignes.

Ungdommer som blir syke av å kle seg for en dag på stranden i januar, ja de faller under samme kategori som fillers. Når forfengelighet utkonkurrerer fornuft, da er det helt greit å fnise. 

Anonymkode: 1226e...c24

Skrevet

Ikke meg du svarer, men alkoholisme er en sykdom. En dyp avhengighet. Samme med røyk og rus. Kan ikke sammenlignes.

Ungdommer som blir syke av å kle seg for en dag på stranden i januar, ja de faller under samme kategori som fillers. Når forfengelighet utkonkurrerer fornuft, da er det helt greit å fnise. 

Det å røyke sigaretter er ikke definert som sykdom. Heller ikke det å ha ubeskyttet sex som resulterer i kjønnsvorter eller herpes. 

Skrevet
amandine skrev (11 timer siden):

"Fniser i barten" ha ha ha det var dagens 😂😂

Jeg har ikke nok hår på haka til å flire i skjegget, men et og annet fjor på overleppa kan jeg jo grave frem, og da kan jeg jo fnise i barten.

Egentlig så har jeg litt lyst på postkasser i skjegget, men jeg har bare ett eneste hår under haka, og det vokser seg stort og fint hver eneste gang før jeg ser det. Ikke nok til å henge postkasser i, men det kan jo være at det får selskap av litt flere ettersom årene går. Når jeg har ti grove hår under haka tror jeg at jeg skal la dem vokse, og så skal jeg lage meg en bitteliten postkasse av fimoleire som jeg kan henge på.

Hjemmeskole med niåringen er veldig kjedelig.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ja 

Men da har vi et ondt menneske foran oss, og da er det ikke rart med slike reaksjoner som å le og fryde seg over at noen har veldig vondt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det å røyke sigaretter er ikke definert som sykdom. Heller ikke det å ha ubeskyttet sex som resulterer i kjønnsvorter eller herpes. 

En avhengighet er en sykdom, jo. Ubeskyttet sex har ikke noe med dette å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...