Anonym bruker Skrevet 25. februar 2021 #51 Skrevet 25. februar 2021 Men i dette tilfelle ER han jo ute å flyr støtt. Han har jo i perioder bodd hos den andre dama i opptil en uke i strekk... og skyldt på at han må jobbe etc... Anonymkode: d9f0c...d86
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2021 #52 Skrevet 26. februar 2021 prekæs skrev (12 timer siden): Ja nettopp. Så da handler det jo egentlig bare om hvem som gjorde valget først. Hva som er greit eller ikke greit er opp til meg og vurdere. En mann som tilstår, griner og vil bli tilgitt hadde ikke blitt vurdert. Men valget er allerede tatt, i gjerningsøyeblikket og ikke når det blir kjent, dette handler mer om hvorvidt man ønsker å forholde seg til det eller ikke. En mann som griner og vil bli tilgitt gir deg i hvert fall muligheten til å velge om du vil tilgi. Ser det som utrolig feigt å dekke over egne handlinger bare for å gjøre andre komfortabel. Hva du og mannen blir enige om er selvfølgelig opp til dere, hvilke intensjoner man har i et partnerskap er forskjellig. For min del er fri vilje og eget valg øverst på lista. Ser ingen god grunn til å bruke tiden min på en mann som ønsker noen andre. Anonymkode: 843cb...515
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2021 #53 Skrevet 26. februar 2021 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Det er da ikke noe problem. Ikke er han ute og flyr støtt og ikke tror jeg pikken hans slites ned ved bruk sånn at det ville bli mindre til meg om han brukte noe et annet sted. Og det er jo likt begge veier. Det er ikke gitt at noen av oss ligger med andre av den grunn. Anonymkode: c5599...d2a Slites ned? Hva med kjønnssykdommer, mulig graviditet, forelskelse? Går det virkelig an å være så følelseskald? De fleste er jo sammen med en de elsker, og vil bli elsket tilbake. Og i det ligger monografi, trofasthet og ærlighet for de fleste. Anonymkode: 6ade8...de2
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2021 #54 Skrevet 26. februar 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Slites ned? Hva med kjønnssykdommer, mulig graviditet, forelskelse? Går det virkelig an å være så følelseskald? De fleste er jo sammen med en de elsker, og vil bli elsket tilbake. Og i det ligger monografi, trofasthet og ærlighet for de fleste. Anonymkode: 6ade8...de2 Det er ingenting her som står i veien for å elske og bli elsket. Monografi antar jeg du mener monogami, og det er ditt valg at du må dit. Trofasthet er et annet navn på eiesyke i din versjon. Jeg trenger ikke eie noen. Jeg truer ikke av en forelskelse heller, vi velger hverandre til vi ikke gjør det mer. Femten år så langt. Og kjønnssykdommer? Virkelig, du går aktivt rundt og er engstelig for å få syff og gnorre, eller har du bare absolutt ingen argumenter? Anonymkode: c5599...d2a
Blop Skrevet 26. februar 2021 #55 Skrevet 26. februar 2021 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Men i dette tilfelle ER han jo ute å flyr støtt. Han har jo i perioder bodd hos den andre dama i opptil en uke i strekk... og skyldt på at han må jobbe etc... Anonymkode: d9f0c...d86 Synes virkelig dere skal si ifra. Det der er jo lureri og ondskap fra start til slutt.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2021 #56 Skrevet 26. februar 2021 Blop skrev (21 minutter siden): Synes virkelig dere skal si ifra. Det der er jo lureri og ondskap fra start til slutt. Ja. Det er nesten vondt å vite uten å gi beskjed og. Ser hvordan hun blir lurt opp i stry hver eneste dag. Hun er hjemme med babyen, han ute å farter. Anonymkode: d9f0c...d86
Blop Skrevet 26. februar 2021 #57 Skrevet 26. februar 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Ja. Det er nesten vondt å vite uten å gi beskjed og. Ser hvordan hun blir lurt opp i stry hver eneste dag. Hun er hjemme med babyen, han ute å farter. Anonymkode: d9f0c...d86 Hva er det som stopper deg?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2021 #58 Skrevet 26. februar 2021 Blop skrev (7 minutter siden): Hva er det som stopper deg? Hun kommer til å bli så ufattelig lei seg. Og jeg tenker selv at å sitte med omtrent en nyfødt, og få den i fleisen Jeg hadde jo rakna totalt. Men samtidig ville jeg jo visst, om det var meg... Anonymkode: d9f0c...d86
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2021 #59 Skrevet 26. februar 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det er ingenting her som står i veien for å elske og bli elsket. Monografi antar jeg du mener monogami, og det er ditt valg at du må dit. Trofasthet er et annet navn på eiesyke i din versjon. Jeg trenger ikke eie noen. Jeg truer ikke av en forelskelse heller, vi velger hverandre til vi ikke gjør det mer. Femten år så langt. Og kjønnssykdommer? Virkelig, du går aktivt rundt og er engstelig for å få syff og gnorre, eller har du bare absolutt ingen argumenter? Anonymkode: c5599...d2a Jeg engster meg ikke for kjønnssykdommer, men nå går ikke jeg om mannen rundt og knuller andre heller da. De som lever i åpne forhold er jo en helt annen sak, og blir jo helt på siden av denne diskusjonen da. Anonymkode: 6ade8...de2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå