Sommerkroppen 2029 Skrevet 24. februar 2021 #76 Skrevet 24. februar 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Ytre meninger må man få lov til ja, men man trenger ikke å være ufin når man gjør det. Dessverre så har forumet her fått flere og flere som kun er ufin og kverulerende. Noe jeg føler har eskalert etter koronaen kom. Det har dukket opp flere og flere tråder som kun går på å fortelle hvor stygt noe er eller hvor lite betydningsfullt gitte mennesker er. Er det virkelig slik vi ønsker det? Synest jeg det er stygt med en føflekk på overleppen skal jeg få lage en tråd som forteller hvor støgg mennesker med dette er? Eller hvis kameltå vises på ett bilde, og Gud forby en kløft? Kan du tenke deg noe mer forkastelig? Er det virkelig slik vi ønsker å ha det her på forumet? For det er faktisk dit vi har sunket nå. Anonymkode: 76249...5f3 Det er selvsagt ikke greit å henge ut personer, det er jeg veldig enig med deg i. Men en generell mening om noe som blir spurt om, tenker jeg må være lov. Det kan godt være temaer som omtaler noe jeg også kan bli truffet av, men jeg blir ikke krenket av den grunn. Folk er forskjellige og har forskjellige meninger, sånn er det bare.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #77 Skrevet 24. februar 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Ytre meninger må man få lov til ja, men man trenger ikke å være ufin når man gjør det. Dessverre så har forumet her fått flere og flere som kun er ufin og kverulerende. Noe jeg føler har eskalert etter koronaen kom. Det har dukket opp flere og flere tråder som kun går på å fortelle hvor stygt noe er eller hvor lite betydningsfullt gitte mennesker er. Er det virkelig slik vi ønsker det? Synest jeg det er stygt med en føflekk på overleppen skal jeg få lage en tråd som forteller hvor støgg mennesker med dette er? Eller hvis kameltå vises på ett bilde, og Gud forby en kløft? Kan du tenke deg noe mer forkastelig? Er det virkelig slik vi ønsker å ha det her på forumet? For det er faktisk dit vi har sunket nå. Anonymkode: 76249...5f3 Du må klare å skille sak fra person, til og med når saken er en føflekk på leppa. Det at du synes det generelt er stygt betyr ikke at alle som har det er stygge. Personlig synes jeg for eksempel punger er stygge. Likevell finnes det flest pene menn. Anonymkode: 998ed...a2c
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #78 Skrevet 24. februar 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Du må klare å skille sak fra person, til og med når saken er en føflekk på leppa. Det at du synes det generelt er stygt betyr ikke at alle som har det er stygge. Personlig synes jeg for eksempel punger er stygge. Likevell finnes det flest pene menn. Anonymkode: 998ed...a2c Problemet her på forumet er oftest drar de med personen også inn i diskusjonen ved å tillegge personer med dette en spesiell type personlighet. (Dette ble en merkelig setning, men jeg håper du skjønner hva jeg mener. Om jeg har ett bilde på fb hvor jeg takker mann og barn for turbuksen, så er ikke det nødvendig vis noe galt med hverken intellektet mitt eller personligheten min bare for at det vises en kameltå. Og jeg kan fint være ekspert på sminke og skjønnhet selv om jeg har en føflekk på overleppen.) Anonymkode: 76249...5f3
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #79 Skrevet 24. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Problemet her på forumet er oftest drar de med personen også inn i diskusjonen ved å tillegge personer med dette en spesiell type personlighet. (Dette ble en merkelig setning, men jeg håper du skjønner hva jeg mener. Om jeg har ett bilde på fb hvor jeg takker mann og barn for turbuksen, så er ikke det nødvendig vis noe galt med hverken intellektet mitt eller personligheten min bare for at det vises en kameltå. Og jeg kan fint være ekspert på sminke og skjønnhet selv om jeg har en føflekk på overleppen.) Anonymkode: 76249...5f3 Det er jeg helt enig med deg i. Anonymkode: 998ed...a2c
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #80 Skrevet 24. februar 2021 Fillers er uansett grusomt stygt og unødvendig. Nuff’ said. Bli krenket den som vil Anonymkode: ca6cc...567
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #81 Skrevet 24. februar 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Fillers er uansett grusomt stygt og unødvendig. Nuff’ said. Bli krenket den som vil Anonymkode: ca6cc...567 Det er helt greit at du synest. Selv jeg synest ikke det er pent når det overdrives. Men, vi trenger ikke å legge til personlige egenskaper til de som velger fillers. Da begynner vi å angripe person ikke fenomen. Anonymkode: 76249...5f3
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #82 Skrevet 24. februar 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Det er helt greit at du synest. Selv jeg synest ikke det er pent når det overdrives. Men, vi trenger ikke å legge til personlige egenskaper til de som velger fillers. Da begynner vi å angripe person ikke fenomen. Anonymkode: 76249...5f3 Jeg synes det er i orden å kommentere at de som velger det er dårlige rollemodeller for barn og unge og at de er med på å skape et forvridd bilde på hvordan en kropp (leppene er en del av kroppen) skal se ut. Anonymkode: 998ed...a2c
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #83 Skrevet 24. februar 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Jeg synes det er i orden å kommentere at de som velger det er dårlige rollemodeller for barn og unge og at de er med på å skape et forvridd bilde på hvordan en kropp (leppene er en del av kroppen) skal se ut. Anonymkode: 998ed...a2c Nå har jeg et par venninner med komplekser pga manglende overleppe. Disse har valgt å fylle på litt. Dette klarer verken du eller jeg å se at de har gjort, men det får de til å ha et bedre selvbilde. Ingen av disse flasher dette utad på noe vis. Er disse noe verre forbilde for barn og unge enn alle de som feks farger håret? Begge deler endrer på det vi naturlig er utrustet med og forsvinner innen en gitt tid. Anonymkode: 76249...5f3
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #84 Skrevet 24. februar 2021 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Det er lov ja, men hva er vitsen? Er det å fremstå som totalt airhead noe man gjør for å fremstå uskyldig? Søt? For å tiltrekke store sterke menn som kan redde en? Anonymkode: de2e5...a34 For meg er bildet mye mer nyansert, med mange nivå mellom airhead og korrekt. Jeg synes store lepper er utrolig stygt, både komisk og latterlig, men de som har det synes ikke det samme. Kanskje er den personen du "dømmer" misfornøyd selv, kanskje angrer de bittert, allerede nå, eller om noen år. Jeg bryr meg uansett ikke. Jeg respekterer personen for mer enn lepper, og den smaken personen har i forhold til sine lepper. Samme gjelder cameltoe. Noen mener noe med det, andre tenker ikke over det. Noen har det som en "stil", andre har det gøy med et frekt innfall. Noen ser ikke bra ut i det hele tatt, andre er helt over the moon fantastisk sexy med den lille detaljen. Men jeg forholder meg uansett alltid til personen, ikke klesstil. Forsøker i hvert fall. Hilsen mann i hønsegården. Anonymkode: e5af0...a99
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #85 Skrevet 24. februar 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Nå har jeg et par venninner med komplekser pga manglende overleppe. Disse har valgt å fylle på litt. Dette klarer verken du eller jeg å se at de har gjort, men det får de til å ha et bedre selvbilde. Ingen av disse flasher dette utad på noe vis. Er disse noe verre forbilde for barn og unge enn alle de som feks farger håret? Begge deler endrer på det vi naturlig er utrustet med og forsvinner innen en gitt tid. Anonymkode: 76249...5f3 For 30 år siden hadde sansynlig vis ikke venninnene dinetenkt over at de hadde små overlepper. Jo fler som endrer på slike småting jo mer ensartet blir folk og vi begynner å tro at det er noe galt med oss. Done venninner er i første omgamg offere for eenne utviklingen. Desverre valgte de å bli en del av problemet i stedenfor å jobbe med sin egen selvfølelse. Anonymkode: 998ed...a2c
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #86 Skrevet 24. februar 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): For 30 år siden hadde sansynlig vis ikke venninnene dinetenkt over at de hadde små overlepper. Jo fler som endrer på slike småting jo mer ensartet blir folk og vi begynner å tro at det er noe galt med oss. Done venninner er i første omgamg offere for eenne utviklingen. Desverre valgte de å bli en del av problemet i stedenfor å jobbe med sin egen selvfølelse. Anonymkode: 998ed...a2c Men, er det verre enn å farge håret? Kan ikke vi si at alle som farger håret, sminker seg, lakker/støper negler, fjerner hår fra legger/bikini/armhule osv da er dårlige forbilder? Alt dette er da tross alt for å pynte på det naturen gav oss. Anonymkode: 76249...5f3
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #87 Skrevet 24. februar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Men, er det verre enn å farge håret? Kan ikke vi si at alle som farger håret, sminker seg, lakker/støper negler, fjerner hår fra legger/bikini/armhule osv da er dårlige forbilder? Alt dette er da tross alt for å pynte på det naturen gav oss. Anonymkode: 76249...5f3 Til en viss grad blir det det samme. (Jeg gjør foresten ingen av delene, bare sån før du tror jeg bare hykler), men det er forskjell på hvor inngripende og skadelig "pyntingen" er. Anonymkode: 998ed...a2c
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #88 Skrevet 24. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Kanskje er den personen du "dømmer" misfornøyd selv, kanskje angrer de bittert, allerede nå, eller om noen år Hva da angrer? Angrer på det dumme de skriver i denne tråden? Det er de som skriver i DENNE TRÅDEN jeg kritiserer. Men det er kanskje «vanskelig å forstå» 🙄 Anonymkode: de2e5...a34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå