Hengebukksvinet Skrevet 7. februar 2021 #51 Skrevet 7. februar 2021 Anonym bruker skrev (11 timer siden): DIB på sitt beste a: mange her inne er stupide b: du er stupid c.: kan ikke a å/og reglene? b: nei, a kan ingenting og bruker ordet «stupid» hahahahah! d: stupid er ikke et uvanlig ord c og b: trenger ikke bruke det selv om det eksisterer da! e: jeg er egentlig enig med a, men hvis jeg sier det, så angriper de meg også. sier derfor noe som «hahahahaha! Stupid er sykt teit å bruke!! Men jeg er litt enig med a» det viktigste er å skyte i håp om at andre liker skuddet ditt. Anonymkode: 0a106...51a Og ellers har du det bra?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2021 #52 Skrevet 7. februar 2021 Hengebukksvinet skrev (11 minutter siden): Og ellers har du det bra? Fortreffelig Anonymkode: 0a106...51a
Iiiiik Skrevet 7. februar 2021 #53 Skrevet 7. februar 2021 Jeg tror brukerne her inne er et godt tverrsnitt av befolkningen. Med muligheten til å være anonym, synker kanskje selvsensuren noen hakk, så «det verste» blir nok mer synlig. Selv har jeg lært meg å hoppe over ganske mange meninger og spørsmål, men gleder meg rett som det er over kloke og reflekterte innlegg og svar. Heldigvis kan jeg selv velge hva jeg vil svare på og hva jeg vil fokusere på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå