Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #26 Skrevet 6. februar 2021 Huff da, du selv vet ikke forskjell på «og» og «å» - du passer jo midt i blinken i din egen beskrivelse! Anonymkode: 7e407...74e
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #27 Skrevet 6. februar 2021 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Er nesten aldri her inne men om jeg hadde vært det hadde jeg ikke tatt meg nær av hva en person som bruker stupid i en norsk setning mener. Anonymkode: e326b...fad Du vet at det brukes på norsk? https://snl.no/stupid Anonymkode: 867fc...021
MammantilNurket Skrevet 6. februar 2021 #28 Skrevet 6. februar 2021 Er det bare meg som synes det er fullstendig magisk at HI bruker begrepet «stupid»? *dør* 😂😂😂 Når det er sagt, så har jeg undret meg litt over at det er voldsomt mange her inne som tydeligvis har doktorgrad, millionlønn, villa, eiendommer her og der, samt bufferkonto på størrelse med Onkel Skrues pengebinge. Bill.mrk.lusen lektor med rekkehus og OBOS-champagne (cava) 😂
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #29 Skrevet 6. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du vet at det brukes på norsk? https://snl.no/stupid Anonymkode: 867fc...021 Ja, det er vanlig. Men tipper hun brukte det for å dumme ut folk ytterligere, siden mange ikke er vant med det. Anonymkode: ebb82...72c
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #30 Skrevet 6. februar 2021 MammantilNurket skrev (52 minutter siden): Er det bare meg som synes det er fullstendig magisk at HI bruker begrepet «stupid»? *dør* 😂😂😂 Når det er sagt, så har jeg undret meg litt over at det er voldsomt mange her inne som tydeligvis har doktorgrad, millionlønn, villa, eiendommer her og der, samt bufferkonto på størrelse med Onkel Skrues pengebinge. Bill.mrk.lusen lektor med rekkehus og OBOS-champagne (cava) 😂 Doktorgrad og millionlønn hører i alle fall sjelden sammen. Jeg har doktorgrad, og tjener langt mindre enn de jeg studerte med som «bare» har master. Men så har jeg en mye kulere jobb, da😁 Anonymkode: c5b3f...7bf
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. februar 2021 #31 Skrevet 6. februar 2021 MammantilNurket skrev (2 timer siden): Er det bare meg som synes det er fullstendig magisk at HI bruker begrepet «stupid»? *dør* 😂😂😂 Når det er sagt, så har jeg undret meg litt over at det er voldsomt mange her inne som tydeligvis har doktorgrad, millionlønn, villa, eiendommer her og der, samt bufferkonto på størrelse med Onkel Skrues pengebinge. Bill.mrk.lusen lektor med rekkehus og OBOS-champagne (cava) 😂 Hadde jeg jobbet med det jeg er utdannet som så hadde jeg tjent mindre enn jeg gjør i dag. Samme med mannen. Han har det man kaller millionlønn. Liker dog også cava og kunne godt bodd i OBOS bolig😊
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #32 Skrevet 6. februar 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Kan være enig i en ting og det er at når det snakkes om jobb og lønn her så er det vanvittig mange med bra jobber og skyhøy lønn. Det tror jeg er fantasi. Anonymkode: 24833...ff6 Kan være, men det er faktisk ganske mange som tjener bortimot en million. (Ikke meg, dessverre.) Det store flertallet som tjener mye mindre sier nok ikke så mye om det, men det virker meningsløst å skryte på seg høy lønn på et anonymt forum. Anonymkode: 7c30d...0a0
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #33 Skrevet 6. februar 2021 MammantilNurket skrev (6 timer siden): Er det bare meg som synes det er fullstendig magisk at HI bruker begrepet «stupid»? *dør* 😂😂😂 Når det er sagt, så har jeg undret meg litt over at det er voldsomt mange her inne som tydeligvis har doktorgrad, millionlønn, villa, eiendommer her og der, samt bufferkonto på størrelse med Onkel Skrues pengebinge. Bill.mrk.lusen lektor med rekkehus og OBOS-champagne (cava) 😂 Hehe, kanskje mange plukker litt som det passer fra biter av livet? Jeg kan skryte på meg en mann som har hatt millionlønn, bodd i stort hus med hage (trenger ikke ta med at det var landlig og rimelige tomtepriser som var årsaken) og hatt noen år i livet hvor vi har reist mye. Så hvis jeg samler det sammen, høres det veldig flott ut. Har også levd under den berømte fattigdomsgrensen og levd på fiskeboller og kneip, årets store høydepunkt var en tur til Dyreparken. Men jeg kan ta med at jeg den gang var slank (når du ikke har bil og må ta beina fatt 😅), ung og entusiastisk over alt jeg fikk. Som mer satt, med mer ansvar, er jeg en kjedelig og stressa kjerring med ti kilo for mye. Men kombinerer jeg alle høydepunktene mine, har jeg i grunnen levd et fortreffelig liv 😂 Anonymkode: c79a5...f9b
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #34 Skrevet 6. februar 2021 MammantilNurket skrev (6 timer siden): Er det bare meg som synes det er fullstendig magisk at HI bruker begrepet «stupid»? *dør* 😂😂😂 Når det er sagt, så har jeg undret meg litt over at det er voldsomt mange her inne som tydeligvis har doktorgrad, millionlønn, villa, eiendommer her og der, samt bufferkonto på størrelse med Onkel Skrues pengebinge. Bill.mrk.lusen lektor med rekkehus og OBOS-champagne (cava) 😂 Har nok litt dårlig ordforråd stakkars Anonymkode: bd628...a8d
Pringles Skrevet 6. februar 2021 #35 Skrevet 6. februar 2021 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Har nok litt dårlig ordforråd stakkars Anonymkode: bd628...a8d Eller litt genial? Stupid er faktisk et ord man godt kan bruke 😉
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #36 Skrevet 6. februar 2021 Stupid er da et helt vanlig ord på norsk. Trykket ligger på den siste stavelsen, ikke på den første som på engelsk. Anonymkode: c5b3f...7bf
MammantilNurket Skrevet 6. februar 2021 #37 Skrevet 6. februar 2021 Pringles skrev (7 minutter siden): Eller litt genial? Stupid er faktisk et ord man godt kan bruke 😉 Er faktisk litt enig. Det føyer seg inn i rekken av ord vi ikke bruker ofte nok: gåbortbukser snøffel pjolter pjekkert peppermø smørbrød formiddagsmat
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #38 Skrevet 6. februar 2021 MammantilNurket skrev (28 minutter siden): Er faktisk litt enig. Det føyer seg inn i rekken av ord vi ikke bruker ofte nok: gåbortbukser snøffel pjolter pjekkert peppermø smørbrød formiddagsmat Akkurat. Og ved å bruke ordet får hun mennesker til å tabbe seg ut og bekrefte HI. Anonymkode: ebb82...72c
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #39 Skrevet 6. februar 2021 Pringles skrev (1 time siden): Eller litt genial? Stupid er faktisk et ord man godt kan bruke 😉 Det er ikke det ene ordet som er problemet, men innholdet og holdningene hun viser. Tilsammen setter det henne i hennes egen overskriftskategori, noe jeg antar ikke var hennes hensikt. Ikke noe som helst genialt med hovedinnlegget hennes, tvert imot. Anonymkode: 5a3d6...842
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #40 Skrevet 6. februar 2021 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Så mange dumme folk her inne, som mangler kunnskap om det meste, som har de merkeligste meninger om ting de åpenbart ikke har den minste greie på, som utgir seg for å være vellykkede med gode jobber og god økonomi. Jeg er ganske sikker på at det for det meste er enslige mødre, uten utdanning og stort sett på nav, som lever fra hånd til munn og venter på barnetrygden. Så lager de seg et fantasiliv her inne om trening og shopping, og sannheten er at de er tjukke og utrente og ikke har et rødt øre å shoppe for. Anonymkode: 103f0...3e8 Ja, de aller verste er de som ikke klarer å forholde seg til morsmålet sitt. De bare må skrive engelske ord, det er så smart... Anonymkode: 21a83...14d
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #41 Skrevet 6. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Stupid er da et helt vanlig ord på norsk. Trykket ligger på den siste stavelsen, ikke på den første som på engelsk. Anonymkode: c5b3f...7bf Nei Anonymkode: 21a83...14d
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #42 Skrevet 6. februar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Nei Anonymkode: 21a83...14d Dette blir bare bedre og bedre 😂😂😂 Anonymkode: 2ff30...bf8
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #43 Skrevet 6. februar 2021 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Nei Anonymkode: 21a83...14d Jo https://snl.no/stupid Anonymkode: c5b3f...7bf
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #44 Skrevet 6. februar 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jo https://snl.no/stupid Anonymkode: c5b3f...7bf Igjen, nei Anonymkode: 21a83...14d
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #45 Skrevet 6. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Igjen, nei Anonymkode: 21a83...14d Ok. Ditt dårlige ordforråd er heldigvis ikke min sak. Anonymkode: c5b3f...7bf
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #46 Skrevet 6. februar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Igjen, nei Anonymkode: 21a83...14d Krangler du på Store Norske leksikon? Anonymkode: 3ddef...43f
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #47 Skrevet 6. februar 2021 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Så mange dumme folk her inne, som mangler kunnskap om det meste, som har de merkeligste meninger om ting de åpenbart ikke har den minste greie på, som utgir seg for å være vellykkede med gode jobber og god økonomi. Jeg er ganske sikker på at det for det meste er enslige mødre, uten utdanning og stort sett på nav, som lever fra hånd til munn og venter på barnetrygden. Så lager de seg et fantasiliv her inne om trening og shopping, og sannheten er at de er tjukke og utrente og ikke har et rødt øre å shoppe for. Anonymkode: 103f0...3e8 På seg selv, kjenner man andre. Anonymkode: 44701...a95
gale damen Skrevet 7. februar 2021 #48 Skrevet 7. februar 2021 MammantilNurket skrev (13 timer siden): Er faktisk litt enig. Det føyer seg inn i rekken av ord vi ikke bruker ofte nok: gåbortbukser snøffel pjolter pjekkert peppermø smørbrød formiddagsmat Snøffel? Det er dagens fineste ord ❤️
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2021 #49 Skrevet 7. februar 2021 DIB på sitt beste a: mange her inne er stupide b: du er stupid c.: kan ikke a å/og reglene? b: nei, a kan ingenting og bruker ordet «stupid» hahahahah! d: stupid er ikke et uvanlig ord c og b: trenger ikke bruke det selv om det eksisterer da! e: jeg er egentlig enig med a, men hvis jeg sier det, så angriper de meg også. sier derfor noe som «hahahahaha! Stupid er sykt teit å bruke!! Men jeg er litt enig med a» det viktigste er å skyte i håp om at andre liker skuddet ditt. Anonymkode: 0a106...51a
MammantilNurket Skrevet 7. februar 2021 #50 Skrevet 7. februar 2021 gale damen skrev (3 timer siden): Snøffel? Det er dagens fineste ord ❤️ En svært sympatisk måte å kalle noen for en usling, slåp, skabbhals (!), slubbert eller døgenikt ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå