Gå til innhold

Så mange STUPIDE folk her inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så mange dumme folk her inne, som mangler kunnskap om det meste, som har de merkeligste meninger om ting de åpenbart ikke har den minste greie på, som utgir seg for å være vellykkede med gode jobber og god økonomi. 

Jeg er ganske sikker på at det for det meste er enslige mødre, uten utdanning og stort sett på nav, som lever fra hånd til munn og venter på barnetrygden. Så lager de seg et fantasiliv her inne om trening og shopping, og sannheten er at de er tjukke og utrente og ikke har et rødt øre å shoppe for.

Anonymkode: 103f0...3e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, bare wow. 

Anonymkode: 5cf9c...2fb

Skrevet

Du vet selvfølgelig at du kan selv velge hvilke tråder og innlegg du ønsker å lese, og at ingen tvinger deg til å være medlem?

Anonymkode: d9cfa...a5a

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du vet selvfølgelig at du kan selv velge hvilke tråder og innlegg du ønsker å lese, og at ingen tvinger deg til å være medlem?

Anonymkode: d9cfa...a5a

Men det er jo pokker så underholdende å lese! Å så blir jeg helt sjokkert over hvor mange dumme folk som finnes!

Skrevet

👌🏻😂😂

Anonymkode: be041...ad0

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Så mange dumme folk her inne, som mangler kunnskap om det meste, som har de merkeligste meninger om ting de åpenbart ikke har den minste greie på, som utgir seg for å være vellykkede med gode jobber og god økonomi. 

Jeg er ganske sikker på at det for det meste er enslige mødre, uten utdanning og stort sett på nav, som lever fra hånd til munn og venter på barnetrygden. Så lager de seg et fantasiliv her inne om trening og shopping, og sannheten er at de er tjukke og utrente og ikke har et rødt øre å shoppe for.

Og du er den største av dem. 

Anonymkode: 8fc97...0ae

Skrevet

Du gir inntrykk av å passe rett inn i din egen beskrivelse i overskriften, Hi...

Anonymkode: 5a3d6...842

Skrevet
Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Men det er jo pokker så underholdende å lese! Å så blir jeg helt sjokkert over hvor mange dumme folk som finnes!

Jeg må jo få si at du ikke akkurat motbeviser din egen teori selv. 

Anonymkode: 3ddef...43f

Skrevet

Den var god, nå får du mange fine svar 😉

Anonymkode: e04c5...a2a

Skrevet

Kan være enig i en ting og det er at når det snakkes om jobb og lønn her så er det vanvittig mange med bra jobber og skyhøy lønn. Det tror jeg er fantasi.

Anonymkode: 24833...ff6

Skrevet

"it takes one to know one" 

Anonymkode: 08fbd...ab3

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Synes du selv at du fremstår smartere enn andre her inne? 

Skrevet

Og det kommer fra liksompedagogen som bare driver med folkeopplysning  om mat her inne....

Anonymkode: 64038...c8b

Skrevet

Hadde det enda vært så vell! 

Anonymkode: 3b18f...c59

Skrevet

Har du noen konkrete eksempler?

Anonymkode: cda61...bff

Skrevet

Man må jo bare elske slike innlegg 😍

Skrevet

Smarte folk er som regel diplomatiske og nyanserte. 

Anonymkode: c5b3f...7bf

Skrevet

Det er mye av det her inne ja. Men det er sånn det er i virkeligheten også - man slipper bare unna det fordi man er i ulike miljøer.

Det er mulig å ignorere brukere, det er en funksjon i menyen. 

Anonymkode: ebb82...72c

Skrevet

Oi.. der provoserte du meg 🙄

Anonymkode: b8c69...c5f

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Du bør muligens lese korrektur av dine innlegg om lavpanna mennesker, så du slipper å fremstå som en av de?

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Oi, du høres ut som tidenes hyggeligeste dame :)

Anonymkode: bd628...a8d

Skrevet

Elsker slike tråder 😂😂😂

Anonymkode: 2ff30...bf8

Skrevet

Er nesten aldri her inne men om jeg hadde vært det hadde jeg ikke tatt meg nær av hva en person som bruker stupid i en norsk setning mener. 

Anonymkode: e326b...fad

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du bør muligens lese korrektur av dine innlegg om lavpanna mennesker, så du slipper å fremstå som en av de?

Det er nok ikke så lett når man er lettere bedugget. Innlegget bærer preg av litt inntak😂

Anonymkode: c79a5...f9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...