Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Så mange dumme folk her inne, som mangler kunnskap om det meste, som har de merkeligste meninger om ting de åpenbart ikke har den minste greie på, som utgir seg for å være vellykkede med gode jobber og god økonomi. Jeg er ganske sikker på at det for det meste er enslige mødre, uten utdanning og stort sett på nav, som lever fra hånd til munn og venter på barnetrygden. Så lager de seg et fantasiliv her inne om trening og shopping, og sannheten er at de er tjukke og utrente og ikke har et rødt øre å shoppe for. Anonymkode: 103f0...3e8
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 Wow, bare wow. Anonymkode: 5cf9c...2fb
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #3 Skrevet 5. februar 2021 Du vet selvfølgelig at du kan selv velge hvilke tråder og innlegg du ønsker å lese, og at ingen tvinger deg til å være medlem? Anonymkode: d9cfa...a5a
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #4 Skrevet 5. februar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du vet selvfølgelig at du kan selv velge hvilke tråder og innlegg du ønsker å lese, og at ingen tvinger deg til å være medlem? Anonymkode: d9cfa...a5a Men det er jo pokker så underholdende å lese! Å så blir jeg helt sjokkert over hvor mange dumme folk som finnes! Anonymkode: 103f0...3e8
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #6 Skrevet 5. februar 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Så mange dumme folk her inne, som mangler kunnskap om det meste, som har de merkeligste meninger om ting de åpenbart ikke har den minste greie på, som utgir seg for å være vellykkede med gode jobber og god økonomi. Jeg er ganske sikker på at det for det meste er enslige mødre, uten utdanning og stort sett på nav, som lever fra hånd til munn og venter på barnetrygden. Så lager de seg et fantasiliv her inne om trening og shopping, og sannheten er at de er tjukke og utrente og ikke har et rødt øre å shoppe for. Anonymkode: 103f0...3e8 Og du er den største av dem. Anonymkode: 8fc97...0ae
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #7 Skrevet 5. februar 2021 Du gir inntrykk av å passe rett inn i din egen beskrivelse i overskriften, Hi... Anonymkode: 5a3d6...842
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #8 Skrevet 6. februar 2021 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Men det er jo pokker så underholdende å lese! Å så blir jeg helt sjokkert over hvor mange dumme folk som finnes! Anonymkode: 103f0...3e8 Jeg må jo få si at du ikke akkurat motbeviser din egen teori selv. Anonymkode: 3ddef...43f
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #9 Skrevet 6. februar 2021 Den var god, nå får du mange fine svar 😉 Anonymkode: e04c5...a2a
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #10 Skrevet 6. februar 2021 Kan være enig i en ting og det er at når det snakkes om jobb og lønn her så er det vanvittig mange med bra jobber og skyhøy lønn. Det tror jeg er fantasi. Anonymkode: 24833...ff6
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #11 Skrevet 6. februar 2021 "it takes one to know one" Anonymkode: 08fbd...ab3
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. februar 2021 #12 Skrevet 6. februar 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Så mange dumme folk her inne, som mangler kunnskap om det meste, som har de merkeligste meninger om ting de åpenbart ikke har den minste greie på, som utgir seg for å være vellykkede med gode jobber og god økonomi. Jeg er ganske sikker på at det for det meste er enslige mødre, uten utdanning og stort sett på nav, som lever fra hånd til munn og venter på barnetrygden. Så lager de seg et fantasiliv her inne om trening og shopping, og sannheten er at de er tjukke og utrente og ikke har et rødt øre å shoppe for. Anonymkode: 103f0...3e8 Synes du selv at du fremstår smartere enn andre her inne?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #13 Skrevet 6. februar 2021 Og det kommer fra liksompedagogen som bare driver med folkeopplysning om mat her inne.... Anonymkode: 64038...c8b
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #14 Skrevet 6. februar 2021 Hadde det enda vært så vell! Anonymkode: 3b18f...c59
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #15 Skrevet 6. februar 2021 Har du noen konkrete eksempler? Anonymkode: cda61...bff
*Miss Marple* Skrevet 6. februar 2021 #17 Skrevet 6. februar 2021 Man må jo bare elske slike innlegg 😍
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #18 Skrevet 6. februar 2021 Smarte folk er som regel diplomatiske og nyanserte. Anonymkode: c5b3f...7bf
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #19 Skrevet 6. februar 2021 Det er mye av det her inne ja. Men det er sånn det er i virkeligheten også - man slipper bare unna det fordi man er i ulike miljøer. Det er mulig å ignorere brukere, det er en funksjon i menyen. Anonymkode: ebb82...72c
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #20 Skrevet 6. februar 2021 Oi.. der provoserte du meg 🙄 Anonymkode: b8c69...c5f
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #21 Skrevet 6. februar 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Men det er jo pokker så underholdende å lese! Å så blir jeg helt sjokkert over hvor mange dumme folk som finnes! Anonymkode: 103f0...3e8 Du bør muligens lese korrektur av dine innlegg om lavpanna mennesker, så du slipper å fremstå som en av de? Anonymkode: ebb82...72c
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #22 Skrevet 6. februar 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Så mange dumme folk her inne, som mangler kunnskap om det meste, som har de merkeligste meninger om ting de åpenbart ikke har den minste greie på, som utgir seg for å være vellykkede med gode jobber og god økonomi. Jeg er ganske sikker på at det for det meste er enslige mødre, uten utdanning og stort sett på nav, som lever fra hånd til munn og venter på barnetrygden. Så lager de seg et fantasiliv her inne om trening og shopping, og sannheten er at de er tjukke og utrente og ikke har et rødt øre å shoppe for. Anonymkode: 103f0...3e8 Oi, du høres ut som tidenes hyggeligeste dame Anonymkode: bd628...a8d
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #23 Skrevet 6. februar 2021 Elsker slike tråder 😂😂😂 Anonymkode: 2ff30...bf8
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #24 Skrevet 6. februar 2021 Er nesten aldri her inne men om jeg hadde vært det hadde jeg ikke tatt meg nær av hva en person som bruker stupid i en norsk setning mener. Anonymkode: e326b...fad
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #25 Skrevet 6. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du bør muligens lese korrektur av dine innlegg om lavpanna mennesker, så du slipper å fremstå som en av de? Anonymkode: ebb82...72c Det er nok ikke så lett når man er lettere bedugget. Innlegget bærer preg av litt inntak😂 Anonymkode: c79a5...f9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå