mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 Her blir det å være noe hjemme og noe på hytta. Håper på fint vær og mye tid i alpinbakken 😊
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #2 Skrevet 2. februar 2021 Håper på å komme oss litt opp i fjellheimen☺️ Har veldig lyst å stå på ski hvis det kan la seg gjøre. Anonymkode: 8149d...d18
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #3 Skrevet 2. februar 2021 Her blir det å jobbe:) gidder ikke bruke feriedager på å bare sitte hjemme(som jeg allerede gjør i hjemmekontor). Ungene kan ha venner på besøk , overnatting ect. Anonymkode: 02df5...e60
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. februar 2021 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Her blir det å jobbe:) gidder ikke bruke feriedager på å bare sitte hjemme(som jeg allerede gjør i hjemmekontor). Ungene kan ha venner på besøk , overnatting ect. Anonymkode: 02df5...e60 Det er jeg helt enig i. Det gidder ikke vi heller men vi tar ut overtid som kun kan tas ut i fri.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #5 Skrevet 2. februar 2021 Jobbe iallefall 3 dager..Har fri tirsdager og avspaserer muligens mandagen..Ungene på snart 9, 13 og 15 skal være hjemme og de koser seg med det 😊 Anonymkode: 5756b...c57
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #6 Skrevet 2. februar 2021 Kommer an på om unødvendige reiser fremdeles frarådes. I så fall får vi bli kreative her hjemme. Ellers drar vi til besteforeldre på dagstur og evt en tur på hytta. Anonymkode: e1e74...fea
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #7 Skrevet 2. februar 2021 Jobbe hver dag. Anonymkode: 0a396...71a
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #8 Skrevet 2. februar 2021 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Kommer an på om unødvendige reiser fremdeles frarådes. I så fall får vi bli kreative her hjemme. Ellers drar vi til besteforeldre på dagstur og evt en tur på hytta. Anonymkode: e1e74...fea Dette Anonymkode: d9848...779
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #9 Skrevet 2. februar 2021 Skal jobbe, så kommer ikke så langt. Mann og barn har fri da, så det blir vel en del ski på dem, både borover- og nedoverski. Vi bor på et vintersportsted, så vi reiser aldri bort på denne årstiden. Og så skal jeg feire stor dag siste helgen i ferien, om oh hellige korona tillater det. Anonymkode: 67ab8...749
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #10 Skrevet 2. februar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden): Det er jeg helt enig i. Det gidder ikke vi heller men vi tar ut overtid som kun kan tas ut i fri. Lurer på hva du jobber med? Alltid lang sommerferie, flere ferieturer gjennom hele året, henger her inne «hele tiden» og i tillegg masse overtid å ta ut? Høres ut som en helt ok jobb😊 Anonymkode: 98098...f93
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #11 Skrevet 2. februar 2021 Jeg jobber ikke jeg da, så har ikke det dilemmaet. Hva vi gjør kommer an på været. Er det greit å være ute så er vi ute med bålpannekos, gåturer, skiturer osv. Kanskje kan vi kjøre til byen og gå på kino om det er åpent. Anonymkode: fb345...245
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #12 Skrevet 2. februar 2021 Vi jobber begge to. Men barna skal kanskje på hytta med besteforeldre. Anonymkode: 2b964...a43
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #13 Skrevet 2. februar 2021 Jobbe litt, lese bøker, gå turer med hunden, kanskje en tur på kino hvis det er trygt nok. Minsten på 11 år skal en tur til min mor, så kanskje min historieinteresserte 13-åring og jeg kan ta en tur på historisk museum uten en utålmodig lillesøster på slep. Anonymkode: 60b30...597
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #14 Skrevet 2. februar 2021 Jobbe regner jeg med. Sjelden fri i vinterferien. Anonymkode: e5e3a...a40
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #15 Skrevet 2. februar 2021 Skal jobbe. Anonymkode: 74104...8c6
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #16 Skrevet 2. februar 2021 Hvis koronaen tillater det skal vi på storbyferie i Norge. Flybilletter og hotell er i boks. Hvis det blir mer smitte reiser vi på hytta. Anonymkode: 35921...9fb
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #17 Skrevet 2. februar 2021 Bor sentralt på Østlandet, så det blir nok å fortsette med å holde seg hjemme, og dermed jobbe. Skulle gjerne møtt venner snart (på annen måte enn bare å gå tur utendørs) eller besøke mine foreldre i Trøndelag. Håper det snart blir fart på vaksineringen Anonymkode: 1883e...b1e
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #18 Skrevet 2. februar 2021 Det samme som hver dag ellers sannsynligvis, være hjemme. Hadde vært fint om pappan til barnet mitt kunne hatt hen noen dager ekstra når det er ferie, siden han likevel er permittert. Men tviler på det, alt er så vanskelig for ham "staaaaakars"! Anonymkode: 166d0...ae7
Admin Skrevet 2. februar 2021 #19 Skrevet 2. februar 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Admin
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #20 Skrevet 2. februar 2021 Vi har booket på høyfjellshotell og håper vi får dratt. Skal ha fri mandag til torsdag for det. Ski og kos med barna. Siste helgen skal barna til far og vi skal egentlig bort fra lørdag til søndag med to vennepar, men alt avhenger av corona da. Anonymkode: 92806...804
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #21 Skrevet 2. februar 2021 Folkens, dropp hytta og bli hjemme. Norgesferien og hytteturer i puljer gir bare mer smitte- det ser vi nå etter juleferien. Vi som bor i Oslo er drittlei. Tar alle sine del av ansvaret, er vi kanskje ferdig til sommeren. Anonymkode: f9538...5d0
Superdolly Skrevet 2. februar 2021 #22 Skrevet 2. februar 2021 Jobbe. Men jeg har også tenkt å bestille meg en time hos optiker, og tar det den uka, for da har sønnen min fri og kan få time samtidig uten å måtte ta fri fra skolen. Med lang kjørevei må det nesten bli slik.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #23 Skrevet 2. februar 2021 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Vi har booket på høyfjellshotell og håper vi får dratt. Skal ha fri mandag til torsdag for det. Ski og kos med barna. Siste helgen skal barna til far og vi skal egentlig bort fra lørdag til søndag med to vennepar, men alt avhenger av corona da. Anonymkode: 92806...804 Det var heftige planer midt i en pandemi😱 Anonymkode: f9538...5d0
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. februar 2021 Forfatter #24 Skrevet 2. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Folkens, dropp hytta og bli hjemme. Norgesferien og hytteturer i puljer gir bare mer smitte- det ser vi nå etter juleferien. Vi som bor i Oslo er drittlei. Tar alle sine del av ansvaret, er vi kanskje ferdig til sommeren. Anonymkode: f9538...5d0 Jeg tror i grunn det handler mer om hvordan man reiser enn om man bør være hjemme eller ikke. Noen bor slik til at man omgås langt mindre folk på hytta i vinterferien enn de vil gjøre i byen. For vår del trenger vi ikke støte på noen. Velger vi den familiehytta hvor det kun er lagt opp til langrenn så møter vi ingen. Vi har masse mat stående der og familien kan kjøpe det vi kan komme til å behøve og sette det der til vi kommer. De bor i området. Folk må følge gitte regler og overholde smitteråd og gjør de det på en god måte så et det fullstendig innafor. Vi har tilgang til 2 hytter. En helt for seg selv uten folk i området og en midt i alpinbakken. Ikke alle har hytter på samme sted eller vil risikere å utsette seg eller andre for noe. Personlig kan vi sette oss i bilen og være på hytta i løpet av 2 timer. Vi trenger ikke stoppe før vi stopper utenfor hytta. Mange er helt sikkert i samme bås. Det er dessuten klart uttalt at man godt kan dra på hytta hvis man følger gitte smitteråd.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #25 Skrevet 2. februar 2021 Blir hjemme. Ungene pleier å reise til besteforeldre på østlandet, men det blir det ikke i år. Anonymkode: 87863...ed9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå