Gå til innhold

Blir dere provosert av dette barnerimet?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nå har jeg vist diktet til flere vannet og familie som er overvektige og spurt hva de tenker om det. Samtlige brast ut i latter da de leste og følte seg absolutt ikke provosert. 

Men samtlige mente også at det var litt problematisk å ha det på skolen ift mobbing. 

Selv setter jeg det litt i samme bås som "alle barna" - vitser. Morsomt å lese og fortelle, men noen kan bli støtt. 

Anonymkode: 1bcdf...eec

venner, selvfølgelig 

Anonymkode: 1bcdf...eec

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (På 31.1.2021 den 18.30):

Sa hun, som tror at Reggio Emilia bare er en plass i Italia og at Waldorf bare er en salat.

Anonymkode: dc922...eee

At det var? 

Skrevet
gale damen skrev (9 minutter siden):

At det var? 

De er pedagogiske retninger. Waldorf er et annet navn på Steiner-pedagogikken. Du kritiserte meg uten å ha noen som helst kunnskaper om pedagogikk.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

De er pedagogiske retninger. Waldorf er et annet navn på Steiner-pedagogikken. Du kritiserte meg uten å ha noen som helst kunnskaper om pedagogikk.

Pinlig å prøve å trykke ned andre, men så fremstår man bare som en komplett idiot selv anonym eee

Anonymkode: 059b4...eb6

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Pinlig å prøve å trykke ned andre, men så fremstår man bare som en komplett idiot selv anonym eee

Ikke enig. Hun fremstår bare som kunnskapsløs innenfor faget hun forsøker å kritisere andre. Hvis hun innser det så er hun ingen idiot, da er hun en erfaring rikere.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ikke enig. Hun fremstår bare som kunnskapsløs innenfor faget hun forsøker å kritisere andre. Hvis hun innser det så er hun ingen idiot, da er hun en erfaring rikere.

Da var ikke hun som var idioten, det var du.

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Nei. Jeg sa at jeg inderlig ikke håper at du er pedagog for så mye som en meitemark. Jeg er altså uenig i den pedagogiske tilnærmingen din. Jeg ser ikke helt hvordan du får det til at min uenighet er synonymt med manglende kunnskap om faget. Du understreker for øvrig poenget mitt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Fantasisk 😂

Det verste er nok at du sitter der og føler deg smart 😁

Anonymkode: 2ca8e...edd

Skrevet
gale damen skrev (13 minutter siden):

Jeg ser ikke helt hvordan du får det til at min uenighet er synonymt med manglende kunnskap om faget.

Det er fordi du later som om du er dum og har misforstått totalt det som ble skrevet. Jeg kommenterte med forskjellige pedagogiske retninger. Du ante ikke at det var forskjellige pedagogiske retninger. Du har nemlig ikke kunnskap om faget. Da er kritikken din også meningsløs. Du kommenterer noe du ikke har kunnskap om.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Fantasisk (sic!) 😂

Det verste er nok at du sitter der og føler deg smart 😁

Veldig smart skrevet.

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Det er fordi du later som om du er dum og har misforstått totalt det som ble skrevet. Jeg kommenterte med forskjellige pedagogiske retninger. Du ante ikke at det var forskjellige pedagogiske retninger. Du har nemlig ikke kunnskap om faget. Da er kritikken din også meningsløs. Du kommenterer noe du ikke har kunnskap om.

Jeg håper du forstår at du driter deg ut, men jeg har i grunnen mine tvil. Peace, out!

Endret av gale damen
Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Veldig smart skrevet.

Helt på linje med dine kommentarer, så du føler sikkert at det er smart. Men det er det ikke, altså. 

Skrevet
On 1/30/2021 at 6:44 PM, Anonym bruker said:

Big Mary

Mary had a little lamb,

a little toast,

a little jam,

a little pizza and some cake

some French fries, 

and a chocolate shake

a littlee burger

on a bun

And thats why Mary

weights a ton.

Dette er leseleksen i engelsk for min sønn denne uken. 3 klasse..

Og i følge en mamma i klassen dypt problematisk med dette kroppsfokuset.

Hjelpe meg tenker jeg, har vi ikke annet å bekymre oss over, dette er et tullerim. Fatter ikke at det går an å la seg provosere at det?

Anonymkode: 15784...de0

å herregud alt man skal reagere på

Anonymkode: 3d0e7...909

Skrevet

Er dette Ok da?

Bony Mary had a corn, 

A tiny pear, a little plum

Skinny Mary had a crumble of bread

And then bony Mary dropped down dead

Anonymkode: e3364...4f8

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er dette Ok da?

Bony Mary had a corn, 

A tiny pear, a little plum

Skinny Mary had a crumble of bread

And then bony Mary dropped down dead

Anonymkode: e3364...4f8

Hva er vitsen?

Jeg blir ikke provosert over noen av ‘diktene’, men mer oppgitt. Jeg trodde man var kommer lenger, faktisk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...