Gå til innhold

Er det flere som fikk en alvorlig knekk denne helga?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Tvert imot, men vi er sosialt oppegående. Jeg har ingen dype, nære venner nærmere enn tjue min i bil, familie to timer. Men jeg har bekjente og naboer og folk. Og telefon og nett og et lyst sinn. Det er sånn man lever. Derfor fungerer vi fint. Og det hun klagegåsa her plages med er jo ikke korona, at hun og mann har null omgang med andre er ikke en koronasak.

Anonymkode: e92a6...bb8

Du påstår med andre ord at alle som ikke fikser dette like bra som deg er lite oppegående klagegjess? Ikke noe rom her for at mennesker er forskjellige her altså? Mitt inntrykk av deg når du kommer med slike utsagn er at du er litt dårligere utstyrt enn gjennomsnittet på empatifronten.

Anonymkode: 48929...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (På 25.1.2021 den 19.48):

Ja hadde en dritthelg. De nye tiltakene her gjør at jeg ikke kan reise hjem (andre siden av landet) og besøke min døende bror, uten å sitte ti dager i karantene først (slipper ikke inn på pleiestedet),  men begravelsen får vi reise til da...  så ja, den var tøff å svelge. At jeg ikke kan gå på senteret skal jeg tåle...

Anonymkode: 87041...b2f

❤️
 

Ingenting jeg kan si som hjelper, kan ikke annet enn å si jeg er lei for det og føler med deg 😢

Anonymkode: 47559...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...