Gå til innhold

Har alle fjernet julen nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Juletreet ble fjernet i går, så nå er alt inne tatt bort.

Men ute skal det få være en stund til.

Det lyser så fint opp i en ellers så mørk krok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har faktisk full jul enda. Rein latskap, ikkje prinsipp. Utelysa blir hengande til ut i februar.

Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Her henger stjernene på rekke og rad i 3 etasjer :D

Anonymkode: 15204...095

Huff altså 😆 For min del forsvinner magien sånn etter 2.januar, og da er julepynt liksom helt feil. Jeg er et ekstremt julemenneske, men etter nyttår forvandler min nydelige julepynt seg og fremstår som ROT! 😳 Derfor har det ingen hensikt for meg å la pynten være fremme uti januar, julestemning og magien er likevel borte, og jula da over 😢

Anonymkode: 571a2...747

Skrevet

Tar nok juletreet og pakker vekk all julepynt nå i helgen, for rekker ikke å gjøre det 20 dag jul. Mens utlys får henge til det lysner tilstrekkelig :)

Skrevet

Vi har alt oppe enda, det er fordi det har vært så travelt at jeg ikke har rukket det. Vi har hatt fint vær og har vært ute med barna hver dag etter middag. Jeg skal jobbe hele dagen (langvakt) i morgen også, og tviler på om jeg orker på kvelden når jeg kommer hjem. Så vi får se på søndag om det blir til at jeg rydder ned da. Det kommer an på været og hva vi må finne på med barna. De er små, så de må passes på/aktiviseres. Det er meldt nedbør på mandag, så kanskje jeg kan få gjort det da etter jobb. Vi får jo uansett ikke besøk hjemme utover venner av barna, og vinduene i stuen vender bort fra naboer, så det er ingen andre enn oss selv som merker at juletreet og pynten fortsatt er oppe😅

Anonymkode: ba778...630

Skrevet
23 hours ago, Anonym bruker said:

Her går juletreet i dag og resten seinest søndag. 

Lurer på å beholde lys ute. 

Gruer meg til å ta vekk lysene mest. 

Anonymkode: c702f...4de

alt ble borte mandag, uten lysene ute

Anonymkode: 7696c...8bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...