Gå til innhold

Har alle fjernet julen nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går juletreet i dag og resten seinest søndag. 

Lurer på å beholde lys ute. 

Gruer meg til å ta vekk lysene mest. 

Anonymkode: c702f...4de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,ikke noe enda, skal ta alt i helga, bortsett fra utelysene. 

Anonymkode: ae2ee...594

Skrevet

Jeg drøyer den i det lengste :) koselig med jula! Jula varer heeeeelt til påske *synger*

Anonymkode: 4947a...d5d

Skrevet

Jeg har tatt bort det meste, og det var mest for å få følelsen av hverdag igjen. Ser de fleste i gata mi har alt oppe ennå, så selv om mange tar ned ting tidlig så er det sikkert like mange som beholder alt en god stund. 

Anonymkode: 0f79f...3e6

Skrevet

Har akkurat pakket ned nisser og engler, men lysene ute skal holde hvert fall ut januar. Det er så mørkt og trist å ta det ned. Har også en stjerne inne som skal stå litt til. 

Anonymkode: a32d8...41b

Skrevet

Tar det på søndag. Men utelysa skal få henge iallefall ut januar!

Anonymkode: 65294...14c

Skrevet

Nei. Det får stå til onsdag.

Anonymkode: 5652d...edc

Skrevet

Tenkte å ta det til helga. Synes det er best å rydde og ordne sånn når sønnen er hos pappaen sin. Da får jeg jobbet helt i fred og kan ta det litt pø om pø 👍😊

Anonymkode: c6bf7...9c9

Skrevet

Nei, juletre står og skinner så fint 🎄det ryker nok til helgen, men utelysene får henge en god stund til. De er nå offisielt vinterlys. 

Anonymkode: bd0eb...392

Skrevet

Inne forsvant alt 1.januar, men ute får lysene henge litt til.

Anonymkode: 25aca...06b

Skrevet

Tatt bort alt utenom lysene i vinduene og ute

Anonymkode: 0cfa1...e39

Skrevet

Fjerner ett par ting hver dag. Barna vil ha jul til påske. 😂  Jeg forberedte dem på at vi må ta juletreet til helga. Ble IKKE godt tatt i mot for å si det sånn. 

Anonymkode: 19519...c68

Skrevet

Nei, nei, jula er ikke over! Onsdag til uka er 20. dag jul, da pakkes jula bort. 

Anonymkode: c8cfe...a3f

Skrevet

Ryddet vekk på tirsdag, da føltes det mest rett. Stjernene med lys på stua og kjøkken henger fortsatt oppe. 

Anonymkode: 7dd73...72d

Skrevet

Har utelys og diverse innbelysning som jeg ikke klarer å legge bort enda. Og litt av den peneste julepynten står fortsatt oppe.

Anonymkode: fdacb...638

Skrevet

Her forsvant julen igår. Barna hadde ryddet alt 😊

Anonymkode: fdd80...424

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Nei, nei, jula er ikke over! Onsdag til uka er 20. dag jul, da pakkes jula bort. 

Anonymkode: c8cfe...a3f

Har til 20. dag jul vi også, men søren, er det så snart allerede? 😮 

Skrevet

Alt er borte, utelysene står litt til

Skrevet

Fjernet alt inne 1.nyttårsdag, men utelysene henger enda. Fjerner nok de over helga. 

Anonymkode: 119ad...b52

Skrevet

Her er alt ute i romjula. 

Skrevet

Hehehe. Vi har ca 20 esker med julestæsj som skal pakkes vekk så den drøyer jeg til neste uke.. 

Anonymkode: bbe40...708

Skrevet

Fjernet siste rest i dag🤩

Skrevet

Her forsvinner alt utenom lyset på treet ute i løpet av helga. Juletreet har ikke mistet så mye som en barnål, så det er nesten trist å ta det ut, men det er tid for det nå. 

Anonymkode: b4336...1a0

Skrevet

Har ikke giddet enda, men skal ta meg sammen og rydde det bort i helgen.

Anonymkode: f2855...db8

Skrevet

Jeg ble så sur på lysene på juletreet at her røyk jula ut søndag. Vanligvis ville jeg hatt det noen dager til. Utelysene får stå ut januar, er jo mørkt som i graven uten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...