Gå til innhold

Jeg dater en mann som har dame og barn

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Uavhengig av om hva slags forhold han og samboeren har - vil du virkelig være sammen med en slik fyr? En mann som oppfører seg som det du beskriver er jo så usexy og patetisk at jeg ikke skjønner at du kan være forelsket? Er det virkelig mulig å ha følelser for en som han? Jeg må ha respekt for en mann om jeg skal falle, og det kan du jo ikke ha for en slik feig, veik type? Jeg syns det er rart, sikker på at det ikke bare er spenningen pga at han har samboer, og at du vil "vinne", føle deg mer attraktiv?

Anonymkode: 02124...0b8

Jeg vet det!!! Jeg er fullstendig klar over galskapen. 

som sagt var de ikke samboere da jeg møtte han, og jeg ble forelska/betatt før jeg visste han hadde dame så det handler nok ikke om det. 
jeg tror det i stor grad handler om at jeg trenger kjærlighet etter 15 år i et kjærlighetsløst ekteskap.... også balla det på seg da. 

Anonymkode: 247f9...858

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har brutt regel nummer 1 om å date menn som har dame:

«la det aldri handle om mer enn sex»

Anonymkode: e5d49...702

Skrevet

Utrolig flaks da. Siste gang de har sex blir hun gravid. De har heeelt sikkert ikke hatt sex siden 😆

Anonymkode: 7db00...b83

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Utrolig flaks da. Siste gang de har sex blir hun gravid. De har heeelt sikkert ikke hatt sex siden 😆

Anonymkode: 7db00...b83

Jeg driter i om de har hatt sex, men det er ikke sånn at to av hans familiemedlemmer samt 3 av hennes venninner går sammen for å fortelle meg at de har et dårlig forhold og ikke har sovi sammen siden januar, eller hatt sex siden da. Det var heller ikke poenget. All ledig tid har han brukt på meg så det er jeg ikke så usikker på. Det bare oppsto noe nå som ble kjipt og vanskelig og jeg fikk lyst å være kjip!

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Du har brutt regel nummer 1 om å date menn som har dame:

«la det aldri handle om mer enn sex»

Men jeg visste ikke at han hadde dame når jeg lå med han de første 20 gangene 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg driter i om de har hatt sex, men det er ikke sånn at to av hans familiemedlemmer samt 3 av hennes venninner går sammen for å fortelle meg at de har et dårlig forhold og ikke har sovi sammen siden januar, eller hatt sex siden da. Det var heller ikke poenget. All ledig tid har han brukt på meg så det er jeg ikke så usikker på. Det bare oppsto noe nå som ble kjipt og vanskelig og jeg fikk lyst å være kjip!

Stakkars dame. Ikke bare har hun en bedriten kjæreste, men bedriten venninner også. Synes oppriktig utrolig synd på henne som har en nyfødt baby og så mange fæle folk rundt seg. Hvorfor snakker du med venninnene hennes om forholdet mellom han og henne? 

Anonymkode: 2aaab...d44

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Og det bekrefter jo bare hvor bedritent han behandler deg, han lyver til deg, eller i det minste later som om han er singel når han faktisk ikke er det, han velger å manipulere deg og gir deg ikke noe valg.

Klassisk manipulerende drittsekk.

Tenk deg inn i hvordan hun har det nå, HI - det vil bli din fremtid, uten tvil, for dette er en mann som ikke har noen skrupler og null respekt for kvinner. Han er kun ute etter å få egne behov fyllt.

Kutt ham helt ut. Si til ham at hvis han virkelig respekterer deg og sin samboer, da respekterer han ditt valg.

Du skrev at du ikke har opplevd å bli behandlet bra tidligere i livet. Skaff deg hjelp for årsakene til det, HI, for du er nå i ferd med å gå rett inn i et stygt manipulerende forhold, og det vil ikke ende bra for din del!

Anonymkode: 08c98...a99

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg er fullstendig klar over det. Han behandler meg bra nå, og det er det jeg er blendet av. Jeg er i utgangspunktet en fryktelig oppegående person, men i hans nærvær blir jeg helt dust. Jeg er så forelska og så blind. De rådene jeg får av venner og det dere sier er jo nøyaktig det samme jeg ville sagt til min venninne. Men jeg blir altså helt ødelagt av det her. Jeg elsker han så mye

Nei. Du er ikke oppegående.

Det du fremviser her en en samvittighetsløs narsissist, fullstendig uten ryggrad.

En annen ting i soga jeg ikke forstår er at halve bygda vet om hvorvidt et par som bor sammen har sex eller ikke, og når det i så fall skjer..

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Så ikke bare unnlot han å fortelle deg at han hadde dame, som var gravid, han flyttet også sammen med henne mens han holdt på med deg samtidig?

Kjære deg, dette må du jo slutte med umiddelbart! 

Skrevet
*Miss Marple* skrev (15 minutter siden):

Så ikke bare unnlot han å fortelle deg at han hadde dame, som var gravid, han flyttet også sammen med henne mens han holdt på med deg samtidig?

Kjære deg, dette må du jo slutte med umiddelbart! 

Japp. Jeg vet. Det er håpløst. Jeg er fullstendig enig 

Skrevet

For å svare på spørsmålet ditt: Ja, i den situasjonen ville jeg visst. Finn et øyeblikks godhet for en annen kvinne i hjertet ditt, og fortell henne hva han gjør mot henne. Av godhet, ikke av hevn. Så slipper hun mer av denne idiotien og ondskapen. Hva du selv gjør med ham etterpå, er vel nokså gitt. Forelskelse er psykose. Du kommer deg antakelig ikke ut før han har rævkjørt deg også. Men dette vet du jo. 

Anonymkode: dd94c...bc6

Skrevet

Du er skikkelig patetisk, du vet det?

I første innlegg er du såret og hevnlysten. Kan det være fordi han har tilbragt julen sammen med kjernefamilien sin, mens du har sittet alene som den elskerinnen du tross alt er?

Og så har han fått snakke med deg? Forklart at han bare er sammen med henne pga barnet, det er deg han elsker og vil være sammen med? Han har trøstet og beroliget deg og nå er du igjen mo i knærne og klar for enda en periode med smuler (du sier at han er mest med deg, men han er uansett ikke din). 

Hadde du ikke vært så sørgelig hadde du fortjent alt vondt. 

Og nei, det er IKKE din oppgave å fortelle kjæresten hans om dere! Denne skammen er din og hans og ikke noe du skal plage henne med! 

Anonymkode: b1a49...d4f

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Nå har det seg sånn at flere i familien hans og har fortalt meg at det forholdet der var over før min tid så at han ikke elsker henne tror jeg på. Iløpet av 7 mnd sov de ikke engang under samme tak. De har ikke hatt sex siden januar. Hun har reist i familieselskap hos hans familie mens han har vært hos meg. Jeg har felles venner med henne, jeg har hørt hva hun har sagt... jeg har møtt flere i familien hans og nesten alle vennene hans, så enten er alle jævlig gode på å lyve eller så har de hatt en seanse på forhånd for å få samme historier så ingen sier noe feil til meg... 

Men ja, jeg vet det er slemt av meg! Jeg vet dette er feil på alle måter!! Men jeg er så forbanna forelska!!!! 

Dette er jo klassisk. "Vi har aldri sex, forholdet har vært over lenge, vi er bare sammen pga barnet, jeg er på vei ut av forholdet, men det passer ikke akkurat nå pga........". Det er det alle utro menn sier. Og det er aldri sant!

Du er dum som et brød, hi.

Anonymkode: 3acad...415

Skrevet

Å herreguuud...! Vil du virkelig være sammen med en så feig og ussel mann som ikke har «baller» nok til å ta tak i sitt eget liv? Det er seriøst det stusseligste jeg vet om! 

Er man så ulykkelig i et sex og kjærlighetsløse ekteskap så skiller man seg. Men jeg tror ikke han er så ulykkelig jeg! Tror han faktisk har det ganske så greit hjemme, bare bruker deg for sex på si. Ellers hadde han dratt for lenge siden. 

For din egen del burde du bare rusle stille og rolig ut. Ikke lage drama eller hevne deg. Bare kom deg videre og kutt all kontakt. Han elsker ikke deg. Da hadde han ikke behandlet deg som han gjør.

Anonymkode: 3f95b...4e0

Skrevet

Ser at flere her tror de har vært sammen lenge, er gift osv. Det stemmer ikke. Vi har hatt et forhold lenger enn de har vært samboere. Han har frem til barnet ble født brukt all tid på meg. Jeg vet hvor han er og hva han gjør til enhver tid, så jeg er ikke bekymra for at de har det så forbanna fantastisk. 

Han skulle aldri flytte sammen med henne, men valgte å gjøre det likevel pga barnet. De flyttet sammen KORT tid før barnet kom, før det var de aldri sammen. Han bodde hos meg når jeg hadde barnefri. 

Bare for å ha avklart det...

Men ja, jeg vet det er dumt, jeg vet det er håpløst, jeg vet at jeg ikke kan vente til barnet er stort nok til at han flytter... Det er en utrolig håpløs situasjon og jeg hater meg selv for å ha satt meg i den, jeg er bare ikke i posisjon til å komme ut av det :(

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Du er skikkelig patetisk, du vet det?

I første innlegg er du såret og hevnlysten. Kan det være fordi han har tilbragt julen sammen med kjernefamilien sin, mens du har sittet alene som den elskerinnen du tross alt er?

Og så har han fått snakke med deg? Forklart at han bare er sammen med henne pga barnet, det er deg han elsker og vil være sammen med? Han har trøstet og beroliget deg og nå er du igjen mo i knærne og klar for enda en periode med smuler (du sier at han er mest med deg, men han er uansett ikke din). 

Hadde du ikke vært så sørgelig hadde du fortjent alt vondt. 

Og nei, det er IKKE din oppgave å fortelle kjæresten hans om dere! Denne skammen er din og hans og ikke noe du skal plage henne med! 

Nei, det handlet ikke om julen. Han har vært mye hos meg i jula, så det er ikke derfor. Du må gjerne tro du sitter på fasiten over mine følelser, og ja, kall meg gjerne elskerinne, men det er meg han tilbringer mest tid med tross alt. Han har ikke forklart meg det nå, nei. Den praten har vi hatt for lenge siden, lenge før barnet ble født. JEG fortjent alt vondt? Så han som lever et dobbeltliv og bedrar samboeren sin fortjener all glory da eller? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Nei, det handlet ikke om julen. Han har vært mye hos meg i jula, så det er ikke derfor. Du må gjerne tro du sitter på fasiten over mine følelser, og ja, kall meg gjerne elskerinne, men det er meg han tilbringer mest tid med tross alt. Han har ikke forklart meg det nå, nei. Den praten har vi hatt for lenge siden, lenge før barnet ble født. JEG fortjent alt vondt? Så han som lever et dobbeltliv og bedrar samboeren sin fortjener all glory da eller? 

Men hvorfor var du først så såret, lei og sint at du ville fortelle alt til samboeren for så å snu på femøringen og ha full forståelse for at han gjør det på denne måten?

Jo mer du forklarer og prøver å unnskylde han, jo værre fremstår han! 

Jeg henvender meg nå til deg, derfor mener jeg at du fortjener å svi for det du gjør mot et medmenneske. Hva gjelder han, har jeg ikke ord til å uttrykke min forakt! Noe mer stusselig enn denne «mannen» kan jeg vanskelig tenke meg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Men hvorfor var du først så såret, lei og sint at du ville fortelle alt til samboeren for så å snu på femøringen og ha full forståelse for at han gjør det på denne måten?

Jo mer du forklarer og prøver å unnskylde han, jo værre fremstår han! 

Jeg henvender meg nå til deg, derfor mener jeg at du fortjener å svi for det du gjør mot et medmenneske. Hva gjelder han, har jeg ikke ord til å uttrykke min forakt! Noe mer stusselig enn denne «mannen» kan jeg vanskelig tenke meg. 

Fordi det skjedde noe som gjorde at jeg følte verden kollapsa den dagen jeg skrev innleget. Som handlet både om han og andre rundt meg. Jeg var sint og sur og ville få det ut. Jeg har forståelse, men jeg liker det ikke. Jeg setter overhodet ikke pris på det. Han ER ille. Jeg vet det. Jeg er fullstendig klar over det. Det er så mange grunner til at vi ikke bør være sammen, dame eller ei. Men jeg får ikke rista av meg den håpløse forelskelsen.

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Fordi det skjedde noe som gjorde at jeg følte verden kollapsa den dagen jeg skrev innleget. Som handlet både om han og andre rundt meg. Jeg var sint og sur og ville få det ut. Jeg har forståelse, men jeg liker det ikke. Jeg setter overhodet ikke pris på det. Han ER ille. Jeg vet det. Jeg er fullstendig klar over det. Det er så mange grunner til at vi ikke bør være sammen, dame eller ei. Men jeg får ikke rista av meg den håpløse forelskelsen.

Du har selv barn? Du vet hvor sårbar man er den første tiden? Likevel utsetter du et medmenneske for dette?

Har du ingen selvrespekt?

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det er ikke en forelskelse, det er en besettelse.

Du er herre over eget liv og velger hvordan du ønsker å leve det, men det finnes noen uskyldige parter oppi dette. Én ting er mor til barnet. Hun burde nok forstå hva som skjer så lenge han er mer hos deg enn hos henne, men hva med det uskyldige barnet? Har du samvittighet til å være delaktig i dette kaoset dette barnet må vokse opp i? Sjelden jeg har hørt flere tåpelige unnskyldninger samlet på et sted. Dette tror du ikke på selv en gang!

Anonymkode: d9c73...7fa

Skrevet

La dette være en trolletråd. Ingen er sååå dum eller lar seg bli utnyttet slik av et nek av en mann. Må være et scoop han der. Spm mitt er, hvor lang tid har de vært sammen da? Ikke bare samboere! Er tydelig at du hengr deg opp i det.

Skrevet
KellyTaylor skrev (40 minutter siden):

La dette være en trolletråd. Ingen er sååå dum eller lar seg bli utnyttet slik av et nek av en mann. Må være et scoop han der. Spm mitt er, hvor lang tid har de vært sammen da? Ikke bare samboere! Er tydelig at du hengr deg opp i det.

Jeg henger meg ikke opp i det, men det fremstilles at de er gift og har vært sammen en evighet. De har vært sammen i 2-3 år. 

det er dessverre ikke tull, jeg vet jeg er teit, jeg er fullstendig klar over det. 

Skrevet

Jeg ville visst det om det var min mann. Da kan jeg i hvert fall velge selv. Spiller ingen rolle om det er hevnlyst som ligger bak eller ikke, forkastelig å gå bak ryggen på den man bor med. Han fortjener å stå for det han har gjort, har han ikke baller nok til å fortelle det selv, får det komme frem i lyset på en annen måte. 

Anonymkode: 78e44...32d

Skrevet

De har vært sammen i 2-3 år. 

Han innleder er forhold til deg, uten å si at han har kjærest og at de venter barn. 

Han flytter inn med kjæresten mens han fremdeles har deg. 

Han sier at det er deg han elsker. 

Han (og halve bygda?) sier at de (han og samboeren) ikke har hatt sex siden januar. Altså lite/ingen sex under svangerskap og i barseltiden. 

Han får det han trenger av sex hos deg. 

Dette er en mann du mener fortjener deg? Han fortjener at du venter. Og venter. Og venter. Fordi han skal gå fra henne! Bare barnet (det nyfødte) blir gammelt nok. Hva er gammelt nok? 1 år? 6 år? 13 år? 18 år? 

Du har selv vært gift i 15 år og nå er du villig til å sette livet på vent i x antall år til det passer mannen å bryte med samboeren? Hvordan i alle verdens navn og rike kan du tro at det er deg han kommer til ved et ev brudd? Han elsker deg ikke, skjønner du. Da hadde han ikke flyttet sammen med en annen mens dere er i et forhold. 

Du må komme deg bort fra han. Søk hjelp, men kom deg bort. Livet er for kort til å kastes bort på idioter. 

Han blir aldri din mann!

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Men du visste det de siste 20 gangene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...