Gå til innhold

Jeg dater en mann som har dame og barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du visst om det var din samboer? Jeg er såra og hevnlysten. 

Anonymkode: 247f9...858

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg ville ønsket at du trakk deg stille ut av forholdet uten å si noe. Hvorfor er du hevnlysten? Løy han om at han hadde samboer? 

Anonymkode: 2aaab...d44

Skrevet

Er vel heller hun som bør hevne seg på deg. 

Anonymkode: 309c2...683

Skrevet

Nå er det han som er ansvarlig for forholdet sitt da, ikke jeg. 
Men Neida. Han har ikke løyet. Han har tilbragt stort sett all ledig tid det siste året med meg så det er greit. Men akkurat nå er jeg forbanna og sur. 

Skrevet

Visste du at han hadde kone og barn? Men dama hans veit det ikke? Jeg ville visst det så jeg hadde sluppet å kaste bort med tid på en sånn mann..

Anonymkode: 5c056...e6b

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Men Neida. Han har ikke løyet. Han har tilbragt stort sett all ledig tid det siste året med meg så det er greit. Men akkurat nå er jeg forbanna og sur. 

Hvorfor er du sur når du selv valgte å innlede et forhold til han når du visste han hadde samboer? 

Anonymkode: 2aaab...d44

Skrevet

Vi har alle ansvar for å oppføre oss anstendig og hyggelig mot medmennesker. Mennesker er en sosial rase😊

Anonymkode: 1abf1...6d9

Skrevet

Hvorfor er DU hevnlysten??

Anonymkode: fd827...cfb

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Men akkurat nå er jeg forbanna og sur. 

Hvorfor er du det? Du visste jo om det... 

Anonymkode: bd14e...7b1

Skrevet

Hadde selv ett forhold til en gift å jeg valgte å si ifra til konen som han hadde vært gift med i 13 år. Jeg var flyforbanna på han å fikk min hevn. Hun kastet han ut å de er nå skilt. 

Anonymkode: 77462...fcf

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Hadde selv ett forhold til en gift å jeg valgte å si ifra til konen som han hadde vært gift med i 13 år. Jeg var flyforbanna på han å fikk min hevn. Hun kastet han ut å de er nå skilt. 

Hevn for hva? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hevn for hva? 

Hevn for at han later som han var seriøs med meg uten å være det

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

De fleste menn som har forhold uten for ekteskap er jo ikke seriøse. Du var et lett og tilgjengelig. 

Anonymkode: 32a2a...0be

Skrevet

Og det var et sjokk? At en mann med kone og barn ikke var seriøs med deg?

Den må du nesten ta på din egen kappe, altså. 

Skrevet
*Miss Marple* skrev (1 minutt siden):

Og det var et sjokk? At en mann med kone og barn ikke var seriøs med deg?

Den må du nesten ta på din egen kappe, altså. 

Tar overhodet det ikke på egen kappe når han snakket ofte om at han skulle gå fra konen. Når det ikke skjedde innen rimlig tid så tok jeg hevn som han fortjente.

Skrevet

De fleste menn som har forhold uten for ekteskap er jo ikke seriøse. Du var et lett og tilgjengelig. 

Jeg var ingen av delene. Han prøvde seg i mange månender før vi gjorde noe.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Tar overhodet det ikke på egen kappe når han snakket ofte om at han skulle gå fra konen. Når det ikke skjedde innen rimlig tid så tok jeg hevn som han fortjente.

Det er jo det desse mennene sier for å beholde sin elskerinne. 

Skrevet

Det er jo det desse mennene sier for å beholde sin elskerinne. 

Å da fortjener de hevn alle sammen!

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Men det er jo kona som blir rammet av denne hevnen? Hvorfor syns du hun fortjener det?

Og du er nok voksen nok til å ha lest og hørt om utallige forhold som starter på samme måte som hos dere? Hvor mange ender opp med å bytte ut kona med elskerinnen? Så naiv kan du ikke være, altså. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Du er jo bra dum da som trodde det... 

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Haha huff, du gikk rett i fella, altså.

"Det går ikke så bra i forholdet"

"Vi har aldri sex"

"Hun er alltid sur, og vi bare krangler"

"Forholdet har vært over i mange år"

"Vi er bare sammen pga barna"

"Jeg er på vei ut av forholdet, det bare passer ikke akkurat nå pga (fyll inn passende grunn)"

Høres noe av dette kjent ut? 😂

Anonymkode: 3acad...415

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Ville du visst om det var din samboer? Jeg er såra og hevnlysten. 

Nei dette er din egen skyld

Anonymkode: 71bc3...5aa

Skrevet

Selvfølgelig ville jeg ha visst!

Dette er ikke en ons i fylla. Dette er et forhold han har holdt veldig varmt et helt år, hatt jevnlig sex med en annen dame midt under en pandemi. Han har vist at han fullstendig driter i familien, kone og barn og driter i om han risikerer helsen og livet deres. Jeg ville selvfølgelig visst at jeg bodde med en så ansvarsløs idiot, slik at jeg slapp å kaste bort mer tid på en slik dust. For når han så lett kan gjøre dette akkurat dette året, da tenker jeg at det trolig ikke er første gang, og garantert ikke siste gang han gjør det.

Dette er et langt større tillitsbrudd enn "bare" et forhold på si, mtp. hvor lenge det har vart og fordi han har gjort det midt under en pandemi og dermed risikert familiens helse og liv. Slike idioter ønsker jeg ikke å kaste bort mitt liv på!

Og ja, jeg ville ha visst det av deg, Hi - fordi han garantert ikke kommer til å fortelle det selv.

Anonymkode: 08c98...a99

Skrevet

Takk for alle svar. 
har snakket med han nå og hevnlysten er ikke fullt så stor. Stakkars, det er jo ikke hennes feil. De har vært samboere i 4 mnd og under den tiden har han mer eller mindre bodd hos meg når jeg ikke har barna, frem til de fikk barn (ja det er en nyfødt inni bildet) så jeg føler meg ikke som «den andre», men han vil ikke gå fra henne nå pga barnet. Vi har mange felles venner så jeg vet at forholdet dems var dårlig før meg. 

Han kommer til å gå fra henne, det har et par i familien hans fortalt meg og. Jeg er ingen «hemmelig» elskerinne, alle vet om meg. Bare ikke henne....

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Takk for alle svar. 
har snakket med han nå og hevnlysten er ikke fullt så stor. Stakkars, det er jo ikke hennes feil. De har vært samboere i 4 mnd og under den tiden har han mer eller mindre bodd hos meg når jeg ikke har barna, frem til de fikk barn (ja det er en nyfødt inni bildet) så jeg føler meg ikke som «den andre», men han vil ikke gå fra henne nå pga barnet. Vi har mange felles venner så jeg vet at forholdet dems var dårlig før meg. 

Han kommer til å gå fra henne, det har et par i familien hans fortalt meg og. Jeg er ingen «hemmelig» elskerinne, alle vet om meg. Bare ikke henne....

Jesus Kristiansen..... For en gullfugl du har skutt!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 

Anonymkode: 02124...0b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...