Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #26 Skrevet 28. desember 2020 Det er skikkelig ille av både deg og han Hi. Jeg også pleier å mene at det er den som er i parforholdet som sitter med ansvaret, og man vet ikke hvordan ting er stelt mellom folk som har vært gift i mange år. Men i dette tilfellet her har du en dame som sitter med en liten baby. Da er man så sårbar. Om ikke han har kompass nok så burde du ha det. Så får de gå fra hverandre senere uten din påvirkning. Anonymkode: ed987...8a0
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #27 Skrevet 28. desember 2020 Jeg ville absolutt visst.. Men hvordan klarer han å være så mye hos deg uten at hun vet det? Og hva slags venner er det egentlig hun/dere har som ikke sier noe til henne?? Anonymkode: df01a...33d
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #28 Skrevet 28. desember 2020 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg ville absolutt visst.. Men hvordan klarer han å være så mye hos deg uten at hun vet det? Og hva slags venner er det egentlig hun/dere har som ikke sier noe til henne?? Anonymkode: df01a...33d Og hvordan klarte hun å bi gravid hvis forholdet er så elendig? Anonymkode: a628a...ee7
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #29 Skrevet 28. desember 2020 Jeg føler mer og mer at du virkelig fortjener denne mannen! Hold sengen din varm mens hans samboer sliter med nyfødt baby, så får du se hvem han velger når spedbarnstiden er over. Du kan altså virkelig tenke deg å satse på denne type ‘mann’? Anonymkode: b1a49...d4f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #30 Skrevet 28. desember 2020 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Takk for alle svar. har snakket med han nå og hevnlysten er ikke fullt så stor. Stakkars, det er jo ikke hennes feil. De har vært samboere i 4 mnd og under den tiden har han mer eller mindre bodd hos meg når jeg ikke har barna, frem til de fikk barn (ja det er en nyfødt inni bildet) så jeg føler meg ikke som «den andre», men han vil ikke gå fra henne nå pga barnet. Vi har mange felles venner så jeg vet at forholdet dems var dårlig før meg. Han kommer til å gå fra henne, det har et par i familien hans fortalt meg og. Jeg er ingen «hemmelig» elskerinne, alle vet om meg. Bare ikke henne.... Anonymkode: 247f9...858 Han må ha en fantastisk deilig pikk... Anonymkode: bd14e...7b1
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #31 Skrevet 28. desember 2020 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Jesus Kristiansen..... For en gullfugl du har skutt!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 02124...0b8 Overhodet ikke. Men jeg elsker han så mye at det gjør fysisk vondt! Anonymkode: 247f9...858
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #32 Skrevet 28. desember 2020 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Overhodet ikke. Men jeg elsker han så mye at det gjør fysisk vondt! Anonymkode: 247f9...858 Hva får deg til å tro at han elsker deg? Og at han kommer til å behandle deg bedre enn hun som nettopp har født hans barn? Anonymkode: b1a49...d4f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #33 Skrevet 28. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg ville absolutt visst.. Men hvordan klarer han å være så mye hos deg uten at hun vet det? Og hva slags venner er det egentlig hun/dere har som ikke sier noe til henne?? Anonymkode: df01a...33d Fordi hun ikke stiller spørsmålstegn ved noe som helst. Han var hos meg ei hel uke, bare hjemom et par timer totalt på den uka, og hun finner seg i det. Anonymkode: 247f9...858
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #34 Skrevet 28. desember 2020 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Hva får deg til å tro at han elsker deg? Og at han kommer til å behandle deg bedre enn hun som nettopp har født hans barn? Anonymkode: b1a49...d4f Jeg er fullstendig klar over det. Han behandler meg bra nå, og det er det jeg er blendet av. Jeg er i utgangspunktet en fryktelig oppegående person, men i hans nærvær blir jeg helt dust. Jeg er så forelska og så blind. De rådene jeg får av venner og det dere sier er jo nøyaktig det samme jeg ville sagt til min venninne. Men jeg blir altså helt ødelagt av det her. Jeg elsker han så mye Anonymkode: 247f9...858
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #35 Skrevet 28. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg er fullstendig klar over det. Han behandler meg bra nå, og det er det jeg er blendet av. Jeg er i utgangspunktet en fryktelig oppegående person, men i hans nærvær blir jeg helt dust. Jeg er så forelska og så blind. De rådene jeg får av venner og det dere sier er jo nøyaktig det samme jeg ville sagt til min venninne. Men jeg blir altså helt ødelagt av det her. Jeg elsker han så mye Anonymkode: 247f9...858 "En fryktelig oppegående person".... Tillat meg å tvile på det! 🤣🤣🤣 Anonymkode: 02124...0b8
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #36 Skrevet 28. desember 2020 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): "En fryktelig oppegående person".... Tillat meg å tvile på det! 🤣🤣🤣 Anonymkode: 02124...0b8 Haha, ja det må du gjerne gjøre! Jeg skrev «i utgangspunktet» 😅 Men han gjør meg helt idiot! I et liv fylt av skuffelser og mangel på ekte kjærlighet viste han meg en verden jeg ikke visste fantes! Og det føltes såååå godt! Anonymkode: 247f9...858
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #37 Skrevet 28. desember 2020 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Jeg er fullstendig klar over det. Han behandler meg bra nå, og det er det jeg er blendet av. Jeg er i utgangspunktet en fryktelig oppegående person, men i hans nærvær blir jeg helt dust. Jeg er så forelska og så blind. De rådene jeg får av venner og det dere sier er jo nøyaktig det samme jeg ville sagt til min venninne. Men jeg blir altså helt ødelagt av det her. Jeg elsker han så mye Anonymkode: 247f9...858 En ‘fryktelig oppegående’ person skriver ikke på et forum etter hevntips når verden går i mot. Du lar deg bruke av en skruppelløs mann og du bidrar til at en nybakt mamma sitter alene hjemme mens samboeren liker rundt. Du er faktisk et dårlig menneske. Anonymkode: b1a49...d4f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #38 Skrevet 28. desember 2020 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): En ‘fryktelig oppegående’ person skriver ikke på et forum etter hevntips når verden går i mot. Du lar deg bruke av en skruppelløs mann og du bidrar til at en nybakt mamma sitter alene hjemme mens samboeren liker rundt. Du er faktisk et dårlig menneske. Anonymkode: b1a49...d4f Men det ville han gjort uansett. Han elsker henne ikke. Jeg tvinger han ikke til noe, jeg oppfordrer han til å bruke tid med barnet sitt. Mulig jeg er et dårlig menneske, men jeg mener ikke det er mitt ansvar. ja jeg var hevnlysten fordi jeg er lei av å vente på at han skal gå. Selvom fornuften i meg sier at han ikke kan det nå. Men jeg ønsker han skal være ærlig med henne og si at de ikke lenger er et par, men at de får bo sammen så lenge det er hensiktsmessig for barnet. Anonymkode: 247f9...858
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #39 Skrevet 28. desember 2020 Altså du visste det?? Også gidder du å innlede et forhold?? Why!!!! Skjønner ikke hjernen til folk som gjør sånt. Greit at han la seg etter deg, men du sier jo da så klart at du innleder ikke noe som helst med han før alt med kona/samboeren er over!!! Du ignorerte dette og lot deg selv ydmyke ... Du har like mye skyld i dette rotet som han. Eneste som er uskyldig part her er samboeren hans. Jeeez. Himler med øya her Anonymkode: fde44...ced
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #40 Skrevet 28. desember 2020 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Men det ville han gjort uansett. Han elsker henne ikke. Jeg tvinger han ikke til noe, jeg oppfordrer han til å bruke tid med barnet sitt. Mulig jeg er et dårlig menneske, men jeg mener ikke det er mitt ansvar. ja jeg var hevnlysten fordi jeg er lei av å vente på at han skal gå. Selvom fornuften i meg sier at han ikke kan det nå. Men jeg ønsker han skal være ærlig med henne og si at de ikke lenger er et par, men at de får bo sammen så lenge det er hensiktsmessig for barnet. Anonymkode: 247f9...858 Du kan ikke gjemme deg bak han. Det du gjør er umoralsk, uansett hvordan du prøver å rettferdiggjør det. Når han kan svikte i en slik situasjon så har han ingen skrupler og kommer til å behandle deg på samme måte - om han ikke skipper deg når butikken åpner på hjemmebane da. Og du - selvsagt sier han til deg at han ikke elsker henne 🙄han er jo ikke iddiot. Det er sjelden jeg finner noen moralsk forkastelig, men deg ønsker jeg karma for så det svir! Anonymkode: b1a49...d4f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #41 Skrevet 28. desember 2020 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Altså du visste det?? Også gidder du å innlede et forhold?? Why!!!! Skjønner ikke hjernen til folk som gjør sånt. Greit at han la seg etter deg, men du sier jo da så klart at du innleder ikke noe som helst med han før alt med kona/samboeren er over!!! Du ignorerte dette og lot deg selv ydmyke ... Du har like mye skyld i dette rotet som han. Eneste som er uskyldig part her er samboeren hans. Jeeez. Himler med øya her Anonymkode: fde44...ced Jeg visste det. Han skulle gå fra henne (de bodde ikke sammen da så dette er ikke en lykkelig familie som blir revet i stykker). Så viste det seg at hun var gravid og han hadde et mare med å bestemme seg for hva han ville. Jeg skulle i utgangspunktet bare ha han for lek og morro så tenkte jeg dreit i den dama som «ikke eksisterte» men så falt jeg pladask etter en stund, og har liggi siden! Anonymkode: 247f9...858
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #42 Skrevet 28. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du kan ikke gjemme deg bak han. Det du gjør er umoralsk, uansett hvordan du prøver å rettferdiggjør det. Når han kan svikte i en slik situasjon så har han ingen skrupler og kommer til å behandle deg på samme måte - om han ikke skipper deg når butikken åpner på hjemmebane da. Og du - selvsagt sier han til deg at han ikke elsker henne 🙄han er jo ikke iddiot. Det er sjelden jeg finner noen moralsk forkastelig, men deg ønsker jeg karma for så det svir! Anonymkode: b1a49...d4f Nå har det seg sånn at flere i familien hans og har fortalt meg at det forholdet der var over før min tid så at han ikke elsker henne tror jeg på. Iløpet av 7 mnd sov de ikke engang under samme tak. De har ikke hatt sex siden januar. Hun har reist i familieselskap hos hans familie mens han har vært hos meg. Jeg har felles venner med henne, jeg har hørt hva hun har sagt... jeg har møtt flere i familien hans og nesten alle vennene hans, så enten er alle jævlig gode på å lyve eller så har de hatt en seanse på forhånd for å få samme historier så ingen sier noe feil til meg... Men ja, jeg vet det er slemt av meg! Jeg vet dette er feil på alle måter!! Men jeg er så forbanna forelska!!!! Anonymkode: 247f9...858
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #43 Skrevet 28. desember 2020 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Nå har det seg sånn at flere i familien hans og har fortalt meg at det forholdet der var over før min tid så at han ikke elsker henne tror jeg på. Iløpet av 7 mnd sov de ikke engang under samme tak. De har ikke hatt sex siden januar. Hun har reist i familieselskap hos hans familie mens han har vært hos meg. Jeg har felles venner med henne, jeg har hørt hva hun har sagt... jeg har møtt flere i familien hans og nesten alle vennene hans, så enten er alle jævlig gode på å lyve eller så har de hatt en seanse på forhånd for å få samme historier så ingen sier noe feil til meg... Men ja, jeg vet det er slemt av meg! Jeg vet dette er feil på alle måter!! Men jeg er så forbanna forelska!!!! Anonymkode: 247f9...858 Dette tror du ikke på selv? Les gjennom hva du skriver og se om du hadde trodd på denne historien? Som sagt, du får som fortjent etterhvert. Og det er du som skal leve med valgene du tar nå. Anonymkode: b1a49...d4f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #44 Skrevet 28. desember 2020 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Takk for alle svar. har snakket med han nå og hevnlysten er ikke fullt så stor. Stakkars, det er jo ikke hennes feil. De har vært samboere i 4 mnd og under den tiden har han mer eller mindre bodd hos meg når jeg ikke har barna, frem til de fikk barn (ja det er en nyfødt inni bildet) så jeg føler meg ikke som «den andre», men han vil ikke gå fra henne nå pga barnet. Vi har mange felles venner så jeg vet at forholdet dems var dårlig før meg. Han kommer til å gå fra henne, det har et par i familien hans fortalt meg og. Jeg er ingen «hemmelig» elskerinne, alle vet om meg. Bare ikke henne.... Anonymkode: 247f9...858 Du lar deg utnytte av en som ikke har respekt for kvinner. Hun blir utnyttet. Hun vil uansett alltid være en del av hans liv pga. barnet de har sammen. Hun bør få seg andre venner og omgangskrets. Håper han tjener så godt at hun og barnet får et klekkelig bidrag fra ham. Gjør deg selv en god ting, start med å bli ærlig med deg selv. Du dater ikke denne mannen. Du velger å være hans elskerinne. Du velger det selv om du vet at en annen kvinne nettopp har født hans barn. Han er en drittsekk. Det han gjør mot henne kommer han meget mulig til å gjøre med deg også en gang i fremtiden - så gled deg. Ikke vær så blåøyd at du tror en mann som er villig til å gjøre dette mot mor til sitt nyfødte barn, vil være drømmemannen for deg. Hadde han vært drømmemannen hadde han ikke involvert seg i deg før han hadde ryddet opp i det forholdet han er i. Få litt selvrespekt - si fra til den stakkars moren til hans barn. Og så dumper du ham etterpå og finner deg en ordentlig mann istedenfor! Anonymkode: 08c98...a99
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #45 Skrevet 28. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg er fullstendig klar over det. Han behandler meg bra nå, og det er det jeg er blendet av. Jeg er i utgangspunktet en fryktelig oppegående person, men i hans nærvær blir jeg helt dust. Jeg er så forelska og så blind. De rådene jeg får av venner og det dere sier er jo nøyaktig det samme jeg ville sagt til min venninne. Men jeg blir altså helt ødelagt av det her. Jeg elsker han så mye Anonymkode: 247f9...858 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Haha, ja det må du gjerne gjøre! Jeg skrev «i utgangspunktet» 😅 Men han gjør meg helt idiot! I et liv fylt av skuffelser og mangel på ekte kjærlighet viste han meg en verden jeg ikke visste fantes! Og det føltes såååå godt! Anonymkode: 247f9...858 Jeg tviler ikke på at du føler du elsker ham, Hi. Men hvem er det egentlig du elsker? Elsker du den drittsekken han oppfører seg som - både mot hun som har født hans barn og mot deg? Elsker du virkelig en som ikke behandler deg med respekt, og som behandler hun som er mor til hans barn helt ekstremt respektløst? Er du sikker på at det er den han virkelig er du elsker? Eller elsker du den illusjonen han passer på å gi deg av seg selv for å ha kontroll på deg? Du sier du har hatt et liv av skuffelser og mangel på ekte kjærlighet. Dermed er du trolig også et lett offer for nettopp menn som han. Menn som vet akkurat hvordan de skal bearbeide en kvinne for å holde på henne, selv om han behandler henne som en dritt. "Han behandler meg bra nå" - skriver du. Tja, gjør han egentlig det? Når han lar deg være nr. to, forteller deg at han ikke vil gå fra moren til sitt barn. Men ha sex med deg og holde deg fanget med gode ord her og nå, det vil han. Denne mannen unner deg ikke noe godt, Hi. Hvis han gjorde det, hvis han virkelig elsket deg, da ville han enten ryddet opp i forholdet han er i og gått fra mor til sitt barn - eller han ville avsluttet forholdet til deg slik at du stod fri til å finne en mann som faktisk elsket deg, en mann som faktisk valgte deg, en som faktisk ville være en del av livet ditt. Men han gjør ikke noe av dette. Han vil ha både familien og nærheten til barnet, men fordi han heller ikke ønsker å ta ansvar for barnet må han holde på moren, slik at han kan utnytte henne også. Og så vil han ha deg å leve ungkarstilværeslen med, ha ei (deg) som tilber ham, som godtar all mulig dritt fra ham uten videre fordi du er - som du selv sier - blindet av forelskelsen. Ingen mann vil sette deg først i livet sitt før du setter deg selv først, HI. Du elsker nok den du ønsker at han skal være og tror han er. Men er du villig til å kaste bort mer av livet ditt på en mann som viser deg så tydelig at han er en helt annen, en som utnytter deg og ikke respekterer deg? I så fall kaster du bort livet ditt på en mann som heller ikke elsker deg. Anonymkode: 08c98...a99
LillaGorilla♥♥ Skrevet 28. desember 2020 #46 Skrevet 28. desember 2020 Om et par år er du henne. Alene hjemme med en unge på armen, mens han puler rundt på ei ny og villig ei. Enjoy.
Himmel og hav Skrevet 28. desember 2020 #47 Skrevet 28. desember 2020 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Nå har det seg sånn at flere i familien hans og har fortalt meg at det forholdet der var over før min tid så at han ikke elsker henne tror jeg på. Iløpet av 7 mnd sov de ikke engang under samme tak. De har ikke hatt sex siden januar. Hun har reist i familieselskap hos hans familie mens han har vært hos meg. Jeg har felles venner med henne, jeg har hørt hva hun har sagt... jeg har møtt flere i familien hans og nesten alle vennene hans, så enten er alle jævlig gode på å lyve eller så har de hatt en seanse på forhånd for å få samme historier så ingen sier noe feil til meg... Men ja, jeg vet det er slemt av meg! Jeg vet dette er feil på alle måter!! Men jeg er så forbanna forelska!!!! Anonymkode: 247f9...858 Om de ikke har hatt sex siden januar og de har en nyfødt nå, så er det Jesus som har kommet tilbake...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #48 Skrevet 28. desember 2020 Himmel og hav skrev (5 minutter siden): Om de ikke har hatt sex siden januar og de har en nyfødt nå, så er det Jesus som har kommet tilbake... Men det stemmer helt sikkert for det har jo både mannen og halve slekta sagt. Så da er vel messias gjenfødt da. Anonymkode: b1a49...d4f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #49 Skrevet 28. desember 2020 Uavhengig av om hva slags forhold han og samboeren har - vil du virkelig være sammen med en slik fyr? En mann som oppfører seg som det du beskriver er jo så usexy og patetisk at jeg ikke skjønner at du kan være forelsket? Er det virkelig mulig å ha følelser for en som han? Jeg må ha respekt for en mann om jeg skal falle, og det kan du jo ikke ha for en slik feig, veik type? Jeg syns det er rart, sikker på at det ikke bare er spenningen pga at han har samboer, og at du vil "vinne", føle deg mer attraktiv? Anonymkode: 02124...0b8
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #50 Skrevet 28. desember 2020 Himmel og hav skrev (30 minutter siden): Om de ikke har hatt sex siden januar og de har en nyfødt nå, så er det Jesus som har kommet tilbake... Den ungen er noen mnd gammel. Ble unnfanget i romjula i fjor Anonymkode: 247f9...858
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå