Anonym bruker Skrevet 18. desember 2020 #51 Skrevet 18. desember 2020 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Innser dere ikke at det er ganske ekkelt? Greit nok at skjeden er selvrensende. Men det gjelder inni og slimhinnene. De ytre kjønnsleppene er IKKE selvrensende og trenger faktisk vask med såpe for å få vekk svette og annen dritt. Noe annet er ekkelt. Og bruker dere ikke såpe i rumpa heller? Den er ikke selvrensende for å si det slik. Anonymkode: f8c08...152 Spør en hvilken som helst lege/gynekolog og du får til svar at såpe er unødvendig. Vi bruker intimsåpe, men den ene datteren min bruker det kun en sjelden gang imellom da gynekologen sa klart ifra at vann er nok. Hun var plaget med sopp hele tiden, og det er blitt mye bedre etter at hun sluttet med såpe. Man stinker ikke for det. Anonymkode: 6c216...30d
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2020 #52 Skrevet 18. desember 2020 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Eh, nei. Dette er basalkunnskap i mikrobiologi. Hvordan tror du bakteriene holder seg på huden? Biter seg fast? 🤣 Bakteriene bindes fast mha fettlaget vårt, vaskes det med såpe blir de med ut. Du har sett Karius og Baktus? Tannkremen hjelper tannbørsten å få dem ut. Skjønner jo ut fra ditt svar at mange ikke helt har skjønt funksjonen til såpe, tror dere det er kun for å få litt blomsterlukt? Anonymkode: c4d87...d88 Hva er farlig med bakterier? Du vet du har dem på deg HELE tiden? Anonymkode: 40394...812
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2020 #53 Skrevet 18. desember 2020 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Hendene er i en annen kategori fordi vi tar på alt mulig slik at vi får bakterier, virus, sopp, nematoder, og synlig skitt på dem. Dette fører vi videre til andre og til egen munn og slimhinner. Derfor børe vi bruke såpe på hendene. Resten av kroppen har stort sett bare vår egen skitt på seg og det bi har på huden blir i liten grad overført slik at drt kan skape sykdom. Det er ikke ønskelig å bli kvitt hverken fettlaget eller alle bakteriene påå huden. Fettet beskytter huden og holder den myk. Bakteriene gjør ar vi ikke så lett får oppblomstring av skadlige bakterier og stygge flekker som ikke går vekk med bare vann er det sjelden jeg får. Hvis dj har mange nye partnere og liker at de slikker deg kan det nok vre fornuftig å bruke såpe også i underlivet vil jeg tro, men for meg er ikke det noen aktuell problemstilling. Anonymkode: 696f0...c2e Du mener rompa ikke er et sted med mye bakterier og som kan føre til sykdom om de havner på feil sted? Rompa er virkelig ett av stedene på kroppen en virkelig må bruke såpe altså. Og jeg mener underlivet også bør vaskes "utenpå" med intimvask, hvertfall om man har normal seriell omgang med andre. Tror neppe dere damer hadde vært fornøyde om dere måtte ha en penis i munnen som bare ble skylt med vann heller? Anonymkode: c4d87...d88
Admin Skrevet 18. desember 2020 #54 Skrevet 18. desember 2020 Tråden er ryddet for negativ brukerdebatt og stalking. Admin
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2020 #55 Skrevet 18. desember 2020 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Hva er farlig med bakterier? Du vet du har dem på deg HELE tiden? Anonymkode: 40394...812 Eh ja. Men du VET vel at tarmbakterier ikke er bra å få hverken inn i skjeden, urinrøret eller munnen? For å bli ren i rompa må den vaskes. Med såpe! Det er liksom den delen av kroppen vi snakker om her da. Det er jo slemme bakterier man vil bli kvitt mest av, og der er de i millionvis. Anonymkode: c4d87...d88
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2020 #56 Skrevet 18. desember 2020 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Det er litt søtt at du prøver å sammenligne disse tingene. Anonymkode: bad60...51f Og du er pittelitt søt som prøver deg på en forferdelig dårlig hersketeknikk🤦🏼♀️ Anonymkode: b7b05...3e8
Mr. Freeze Skrevet 18. desember 2020 #57 Skrevet 18. desember 2020 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Eh ja. Men du VET vel at tarmbakterier ikke er bra å få hverken inn i skjeden, urinrøret eller munnen? For å bli ren i rompa må den vaskes. Med såpe! Det er liksom den delen av kroppen vi snakker om her da. Det er jo slemme bakterier man vil bli kvitt mest av, og der er de i millionvis. Anonymkode: c4d87...d88 Hvis du får tarmbakterier i skjeden eller urinrøret tørker du feil vei. Du bør heller ikke bytte mellom analsex og vaginal- eller munnsex uten å vaske penis eller leketøy. Hvis du tørker deg godt etter toalettbesøk og vasker deg med varmt vann hver dag, vil det ikke bli så ille i rompa heller
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2020 #58 Skrevet 18. desember 2020 Anonym bruker skrev (3 timer siden): På 70-tallet ja... Anonymkode: 779d6...bf7 Nei, i 2020. For de av oss som har moderne bad og er opptatt av renslighet. Anonymkode: 15455...933
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2020 #59 Skrevet 18. desember 2020 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Eh ja. Men du VET vel at tarmbakterier ikke er bra å få hverken inn i skjeden, urinrøret eller munnen? For å bli ren i rompa må den vaskes. Med såpe! Det er liksom den delen av kroppen vi snakker om her da. Det er jo slemme bakterier man vil bli kvitt mest av, og der er de i millionvis. Anonymkode: c4d87...d88 Hvorfor i alle dager skal du få tarmbakterier i munnen, i skjeden og i urinrøret? Og patogene bakterier vil man ha vekk, men tror du virkelig at såpa ser forskjell på bakteriene og la de gode være igjen? Anonymkode: 15455...933
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2020 #60 Skrevet 18. desember 2020 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Eh, nei. Dette er basalkunnskap i mikrobiologi. Hvordan tror du bakteriene holder seg på huden? Biter seg fast? 🤣 Bakteriene bindes fast mha fettlaget vårt, vaskes det med såpe blir de med ut. Du har sett Karius og Baktus? Tannkremen hjelper tannbørsten å få dem ut. Skjønner jo ut fra ditt svar at mange ikke helt har skjønt funksjonen til såpe, tror dere det er kun for å få litt blomsterlukt? Anonymkode: c4d87...d88 Du må lese deg opp så basalkunnskapen din om patogene bakterier og peptider er oppdatert. Det er ikke jeg av oss to som ikke kan mikrobiologi... Anonymkode: 15455...933
Syngensang Skrevet 18. desember 2020 #61 Skrevet 18. desember 2020 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Som forøvrig er helt vanlig... Anonymkode: 28666...00b Ja, heldigvis!
Elizabeth Skrevet 18. desember 2020 #62 Skrevet 18. desember 2020 For en lavpannet tråd med idiotiske og sarkastiske innlegg. Det er nok av linker på hvordan man skal holde seg ren. Det er også allmennkunnskap hvordan man skal vaske dotten.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2020 #63 Skrevet 18. desember 2020 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Eh ja. Men du VET vel at tarmbakterier ikke er bra å få hverken inn i skjeden, urinrøret eller munnen? For å bli ren i rompa må den vaskes. Med såpe! Det er liksom den delen av kroppen vi snakker om her da. Det er jo slemme bakterier man vil bli kvitt mest av, og der er de i millionvis. Anonymkode: c4d87...d88 Altså nå bruker jeg såpe i rumpa da, men om jeg IKKE gjorde det skulle jeg likevel helt fint klart å ikke få endetarmsbakterier inn i skjeden, munnen eller urinrøret... Forresten er ikke såpevann nok om du ønsker å fjerne tarmbakterier helt. Tenk litt på det neste gang du vurderer å få noe tarmbakteriebefengt inn i skjeden eller munnen... Anonymkode: 40394...812
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2020 #64 Skrevet 18. desember 2020 Mr. Freeze skrev (4 timer siden): Hvis du får tarmbakterier i skjeden eller urinrøret tørker du feil vei. Du bør heller ikke bytte mellom analsex og vaginal- eller munnsex uten å vaske penis eller leketøy. Hvis du tørker deg godt etter toalettbesøk og vasker deg med varmt vann hver dag, vil det ikke bli så ille i rompa heller Du følger ikke helt med, eller surrer med anonymkoder. Jeg får ikke bakterier noe sted, jeg vasker meg nemlig med såpe. Det har jeg skrevet flere ganger... De som ikke gjør det går jo rundt med masse drit bokstavelig talt i rompa som jo gnis rundt i klær, seng og hos de som evt måtte ferdes der nede. Koselig. Men vet jo at noen tenner på bæsjelukt og sånt, men hver sin smak. Vi liker å være rene, så vi vasker oss. Hva slags utdannelse har dere som tror rompa blir ren av å skylles med vann? Og hvorfor fungerer ikke skylle med vann trikset på noe annet enn der nede? Man blir jo ikke ren på hverken hender, hår, under armer eller i klær uten såpe. Men i rompa der funker det på magisk vis? Det kommer jo ikke loe ut der noen gang som er skittent heller så... Anonymkode: c4d87...d88
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2020 #65 Skrevet 18. desember 2020 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hvorfor i alle dager skal du få tarmbakterier i munnen, i skjeden og i urinrøret? Og patogene bakterier vil man ha vekk, men tror du virkelig at såpa ser forskjell på bakteriene og la de gode være igjen? Anonymkode: 15455...933 Herregud, du later som nå, håper jeg? Du har nok mest patogene bakterier i rompa. De vil man ha vekk. Derfor vasker man seg der med såpe. Henger du med? Anonymkode: c4d87...d88
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2020 #66 Skrevet 18. desember 2020 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Du må lese deg opp så basalkunnskapen din om patogene bakterier og peptider er oppdatert. Det er ikke jeg av oss to som ikke kan mikrobiologi... Anonymkode: 15455...933 Så du mener bakterier skylles vekk fra rompa med vann, og alt av avføringsmidler bare forsvinner? Vet du hva bæsj er laget av? Ikke særlig hydrofilt det nei. Anonymkode: c4d87...d88
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2020 #67 Skrevet 18. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 time siden): Altså nå bruker jeg såpe i rumpa da, men om jeg IKKE gjorde det skulle jeg likevel helt fint klart å ikke få endetarmsbakterier inn i skjeden, munnen eller urinrøret... Forresten er ikke såpevann nok om du ønsker å fjerne tarmbakterier helt. Tenk litt på det neste gang du vurderer å få noe tarmbakteriebefengt inn i skjeden eller munnen... Anonymkode: 40394...812 🤦♀️ Anonymkode: c4d87...d88
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2020 #68 Skrevet 18. desember 2020 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Du følger ikke helt med, eller surrer med anonymkoder. Jeg får ikke bakterier noe sted, jeg vasker meg nemlig med såpe. Det har jeg skrevet flere ganger... De som ikke gjør det går jo rundt med masse drit bokstavelig talt i rompa som jo gnis rundt i klær, seng og hos de som evt måtte ferdes der nede. Koselig. Men vet jo at noen tenner på bæsjelukt og sånt, men hver sin smak. Vi liker å være rene, så vi vasker oss. Hva slags utdannelse har dere som tror rompa blir ren av å skylles med vann? Og hvorfor fungerer ikke skylle med vann trikset på noe annet enn der nede? Man blir jo ikke ren på hverken hender, hår, under armer eller i klær uten såpe. Men i rompa der funker det på magisk vis? Det kommer jo ikke loe ut der noen gang som er skittent heller så... Anonymkode: c4d87...d88 Ærlig talt så virker du litt vel opphengt i dette. Du bestemmer over din kropp og din hygiene. Hvorfor i alle dager bryr du deg om hva andre gjør? At andre vasker underlivet med kun vann, går vel ikke akkurat ut over deg eller folkehelsa forøvrig. Anonymkode: 51ea8...f7a
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2020 #69 Skrevet 18. desember 2020 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Ærlig talt så virker du litt vel opphengt i dette. Du bestemmer over din kropp og din hygiene. Hvorfor i alle dager bryr du deg om hva andre gjør? At andre vasker underlivet med kun vann, går vel ikke akkurat ut over deg eller folkehelsa forøvrig. Anonymkode: 51ea8...f7a Forhåpentligvis ikke, men antar at de samme menneskene som tror rompa blir ren av en splæsj med vann også mener hender blir det, og det KAN jo i høyeste grad påvirke folkehelsa, spesielt i disse tider. Dessuten tenker jeg at dersom de ikke har lært å vaske rompa enda, er det faktisk på høy tid. Anonymkode: c4d87...d88
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2020 #70 Skrevet 18. desember 2020 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Forhåpentligvis ikke, men antar at de samme menneskene som tror rompa blir ren av en splæsj med vann også mener hender blir det, og det KAN jo i høyeste grad påvirke folkehelsa, spesielt i disse tider. Dessuten tenker jeg at dersom de ikke har lært å vaske rompa enda, er det faktisk på høy tid. Anonymkode: c4d87...d88 Unnskyld meg, men du og mange andre her inne virker veldig lite smarte. De fleste voksne mennesker vet jo hvordan man vasker seg nedentil. Til og med menn vet det. Anonymkode: 28666...00b
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2020 #71 Skrevet 18. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 time siden): Unnskyld meg, men du og mange andre her inne virker veldig lite smarte. De fleste voksne mennesker vet jo hvordan man vasker seg nedentil. Til og med menn vet det. Anonymkode: 28666...00b Haha, nei, tydeligvis vet de jo ikke det. Jeg er mindre smart fordi jeg kan det? Akkurat. 🙃 Anonymkode: c4d87...d88
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2020 #72 Skrevet 18. desember 2020 Er det nok for menn å bare vaske seg med vann også? Anonymkode: a0680...3f5
amandine Skrevet 18. desember 2020 #73 Skrevet 18. desember 2020 Det er fascinerende hvilke tema som bare kan ta helt av og gjøre at folk får høyt blodtrykk!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2020 #74 Skrevet 18. desember 2020 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Er det nok for menn å bare vaske seg med vann også? Anonymkode: a0680...3f5 Ja, de har slimhinner under forhuden som fungerer på samme måte som på en kvinne. Anonymkode: 28666...00b
Mr. Freeze Skrevet 18. desember 2020 #75 Skrevet 18. desember 2020 (endret) Anonym bruker skrev (4 timer siden): Du følger ikke helt med, eller surrer med anonymkoder. Jeg får ikke bakterier noe sted, jeg vasker meg nemlig med såpe. Det har jeg skrevet flere ganger... De som ikke gjør det går jo rundt med masse drit bokstavelig talt i rompa som jo gnis rundt i klær, seng og hos de som evt måtte ferdes der nede. Koselig. Men vet jo at noen tenner på bæsjelukt og sånt, men hver sin smak. Vi liker å være rene, så vi vasker oss. Hva slags utdannelse har dere som tror rompa blir ren av å skylles med vann? Og hvorfor fungerer ikke skylle med vann trikset på noe annet enn der nede? Man blir jo ikke ren på hverken hender, hår, under armer eller i klær uten såpe. Men i rompa der funker det på magisk vis? Det kommer jo ikke loe ut der noen gang som er skittent heller så... Anonymkode: c4d87...d88 Jeg svarte på det innlegget jeg siterte. Som regel overføres ikke rumpebakteriene direkte fra rumpa til ting i miljøet, og jeg tenker derfor at rumpa i seg selv ikke trenger å skrubbes noe mer enn nødvendig. Den naturlige bakteriefloraen i rumpa er ikke farlig for rumpa. Hender, hår og klær utsettes for fremmede bakterier, virus og fandens oldemor hele dagen, og trenger således litt røffere behandling. Du later til å være litt vel opphengt i temaet - gitt at du har svart ikke mindre enn seks ganger siden sist jeg var innom tråden. Kanskje på tide å logge av? Endret 18. desember 2020 av Mr. Freeze
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå