Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #1 Skrevet 27. november 2020 Har pyntet litt med lys ute denne uka + adventstake og et nissehus, ellers har jeg ikke pyntet så veldig ennå dere da? Anonymkode: 59d67...36a
amandine Skrevet 27. november 2020 #2 Skrevet 27. november 2020 Selvfølgelig har vi ikke det. Det er ikke jul! Jeg finner ikke frem påskepynt heller enda, jeg, selv om jeg har fine påskeegg.
frk Nilsen Skrevet 27. november 2020 #3 Skrevet 27. november 2020 skal finne fram pynt og lys i morgen, og sette det opp på søndag.
litekreativtbrukernavn Skrevet 27. november 2020 #4 Skrevet 27. november 2020 Jobber med saken. Har en plan om å få opp en del i dag, og ordne adventskalenderene. Så kommer siste innspurt, med røde gardiner etc ca uken før julaften. Det blir mye å gjøre på jobb de neste ukene, så gjør det heller nå i ro og fred en å stresse kl 23 om kvelden når jeg burde ha lagt meg.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. november 2020 #5 Skrevet 27. november 2020 Mangler kun treet. Nå har ikke vi mye pynt heller. Ingen nisser osv. Stjerner i vinduene, blomster og lys
Salvador Skrevet 27. november 2020 #6 Skrevet 27. november 2020 Her kommer julepynten opp i morgen ettermiddag, så det er klart til 1.advent. vi har ikke egen adventspynt, for jeg synes det bare blir stress å bytte pynt igjen etter noen uker. Juletreet kommer ikke opp før kvelden 23.desember. 🙂
Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #7 Skrevet 27. november 2020 Nei. Den skal ikke opp på lenge, men jeg skal ta frem adventspynten i helgen. Anonymkode: 94542...825
Mia_73 Skrevet 27. november 2020 #8 Skrevet 27. november 2020 Adventspynt og julepynt er det samme for meg. Jeg har gravd ut eskene i boden og skal starte pynting på søndag. Vi er forresten eneste nabo som ikke har sett opp noe ennå, alle andre har utebelysning på plass i minst ei uke allerede.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #9 Skrevet 27. november 2020 Tok frem en del stjerner og lys i går, noe mer i dag, pluss adventsstaken da. Ungene henger opp julekalendere og skifter til nissesengetøy i helgen. Reste av pynten kommer sånn pø om pø i løpet av de neste ukene så vi er ferdig pyntet innen julaften. Anonymkode: db369...a4f
Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #10 Skrevet 27. november 2020 Har satt opp nesten alt av lys ute for en stund siden, men tenker på det som vinterlys, ikke julelys. Resten av lysene ute kommer opp denne helgen. Inne skal jeg pynte til advent i kveld, eller i morgen, vi får se når jeg får tid. Til jul pynter vi 22., eller 23. desember Anonymkode: 7b230...3f7
*Miss Marple* Skrevet 27. november 2020 #11 Skrevet 27. november 2020 (endret) Hang opp utelys på balkong og en busk i går etter ønske fra ungene, de syns det såg så mørkt ut hos oss når så mange rundt hadde pyntet. Adventstjerne- og staker kommer på søndag (eller sent lørdags kveld slik at de lyser når vi står opp 1. advent. Jeg har noen nisser som flytter inn i vinduskarmen på kjøkkenet i adventstiden, resten av julepynten må vente til det blir jul Endret 27. november 2020 av *Miss Marple*
Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #12 Skrevet 27. november 2020 amandine skrev (30 minutter siden): Selvfølgelig har vi ikke det. Det er ikke jul! Jeg finner ikke frem påskepynt heller enda, jeg, selv om jeg har fine påskeegg. Samme her. Skal kose oss med å få stjerne og annen pynt for advent opp på søndag 👍 Anonymkode: aeb4c...922
Elizabeth Skrevet 27. november 2020 #13 Skrevet 27. november 2020 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Har pyntet litt med lys ute denne uka + adventstake og et nissehus, ellers har jeg ikke pyntet så veldig ennå dere da? Anonymkode: 59d67...36a Naturligvis ikke, venter til søndag...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #14 Skrevet 27. november 2020 amandine skrev (48 minutter siden): Selvfølgelig har vi ikke det. Det er ikke jul! Jeg finner ikke frem påskepynt heller enda, jeg, selv om jeg har fine påskeegg. Hvorfor svarer du slik? Selv om du ikke har pyntet, så kan du vel svare på en ordentlig måte? Mange har pyntet, da er det ikke en selvfølge å ikke ha pyntet, selv om det er det for deg. Du sitter ikke på fasiten. Anonymkode: ab1fb...76c
Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #15 Skrevet 27. november 2020 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor svarer du slik? Selv om du ikke har pyntet, så kan du vel svare på en ordentlig måte? Mange har pyntet, da er det ikke en selvfølge å ikke ha pyntet, selv om det er det for deg. Du sitter ikke på fasiten. Anonymkode: ab1fb...76c Sånne tråder får frem de som tror de er bedre enn andre, og de liker å føle seg litt overlegne, så da kommer det sånne sure svar. Anonymkode: bb377...ae1
Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #16 Skrevet 27. november 2020 Ja😊 Nå er huset pyntet til jul. Skulle egentlig vente til søndag, men det kom opp i går. Vi har ikke satt opp tre enda. Juletre kommer 22 desember hvert år. Anonymkode: 9093f...f2d
Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #17 Skrevet 27. november 2020 Dere som er ferdigpyntet, pynter dere til påske i februar også? Feirer 17 mai i april? Anonymkode: a849a...f45
Himmel og hav Skrevet 27. november 2020 #18 Skrevet 27. november 2020 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Sånne tråder får frem de som tror de er bedre enn andre, og de liker å føle seg litt overlegne, så da kommer det sånne sure svar. Anonymkode: bb377...ae1 Det er unektelig litt snodig å pynte nå til en høytid som starter om en måned. At noen mener at den starter nå for dem er så sin sak, den gjør ikke det allikevel. For meg er det like rart som å spørre 16. april om vi har pyntet klart til 17.mai. For min egen del skal jeg pynte til advent i helga og lys i vinduer og ute i hagen tennes på søndag, for da er det første søndag i advent. Til jul pynter jeg når det straks er jul. Vanligvis 22.12 og så kommer treet i hus 23.12.
☆☆☆ Skrevet 27. november 2020 #19 Skrevet 27. november 2020 Pyntar til advent i helga, julepynten kjem fram tidlegast siste helga før jul.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. november 2020 #20 Skrevet 27. november 2020 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Dere som er ferdigpyntet, pynter dere til påske i februar også? Feirer 17 mai i april? Anonymkode: a849a...f45 Nei
Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #21 Skrevet 27. november 2020 Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Dere som er ferdigpyntet, pynter dere til påske i februar også? Feirer 17 mai i april? Anonymkode: a849a...f45 Hver eneste tråd, kommer dette argumentet. «Feiret dere nyttårsaften 1997, i mai 2003 også??!?!» Slapp av. 17 mai er én dag! Julehøytiden starter med første søndag i advent, som er om 2 dager. Hos oss varer julen fra første søndag i advent, og ut desember. Da har vi en hel måned med julefilmer, julepynt, julemusikk, juleverksted, baking av julekaker og annet. Og vi koser oss noe så grenseløst! Hadde vi skulle spart absolutt alt som har med julen å gjøre til lille julaften, så hadde julen blitt en stressende høytid. Anonymkode: 9093f...f2d
Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #22 Skrevet 27. november 2020 Nei, virkelig ikke, vi er i november! Jeg pynter til jul like før jul, aller tidligst lille julaftens kveld. På søndag henger vi opp adventsstjerna. Anonymkode: 8e537...ddd
Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #23 Skrevet 27. november 2020 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Hver eneste tråd, kommer dette argumentet. «Feiret dere nyttårsaften 1997, i mai 2003 også??!?!» Slapp av. 17 mai er én dag! Julehøytiden starter med første søndag i advent, som er om 2 dager. Hos oss varer julen fra første søndag i advent, og ut desember. Da har vi en hel måned med julefilmer, julepynt, julemusikk, juleverksted, baking av julekaker og annet. Og vi koser oss noe så grenseløst! Hadde vi skulle spart absolutt alt som har med julen å gjøre til lille julaften, så hadde julen blitt en stressende høytid. Anonymkode: 9093f...f2d Hvorfor det? Jula varer jo fra 24. desember til 13. januar? Tre uker. Anonymkode: 8e537...ddd
sug lut Skrevet 27. november 2020 #24 Skrevet 27. november 2020 Nei, selvsagt ikke. Utelys bare. Skal pusse masse sølv og pynte til advent på søndag, men jul er det jo ikke ennå.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #25 Skrevet 27. november 2020 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor det? Jula varer jo fra 24. desember til 13. januar? Tre uker. Anonymkode: 8e537...ddd Her avslutter vi julen ved nyttår. For oss er julaften julens høydepunkt og ikke begynnelse, så romjula er når julen sakte mens sikkert nærmer seg slutten. Hadde aldri orket ha jul til midten av januar. Anonymkode: b5f09...7dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå