sug lut Skrevet 26. november 2020 #26 Skrevet 26. november 2020 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Neida, jeg er ikke helt hjernedød. De sa det slik, er jo derfor jeg reagerte. Alle vet jo at ting må avlyses. Men når de sier hele jula, reagerer jeg. Anonymkode: f38f1...e15 Hvorfor det? Hvis du har et minimum av omløp ser du jo at det ikke er mulig på noe vis å "avlyse" jul. Men du digger konseptet KOS MED MISNØYE, ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2020 #27 Skrevet 26. november 2020 sug lut skrev (6 minutter siden): Hvorfor det? Hvis du har et minimum av omløp ser du jo at det ikke er mulig på noe vis å "avlyse" jul. Men du digger konseptet KOS MED MISNØYE, ikke sant? Nå tror jeg du blander meg med noen andre? Anonymkode: f38f1...e15
frk Nilsen Skrevet 26. november 2020 #28 Skrevet 26. november 2020 Når du bare leser overskrifter i tabloidene, og trekker ut en setning fra radio er det lett å konkludere at jula er avlyst. Les hele historien/artikkelen og vær bitte litt kritisk til store overskrifter det vil hjelpe.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2020 #29 Skrevet 26. november 2020 sug lut skrev (6 minutter siden): Hvorfor det? Hvis du har et minimum av omløp ser du jo at det ikke er mulig på noe vis å "avlyse" jul. Men du digger konseptet KOS MED MISNØYE, ikke sant? Klisjeer igjen. Med en gang man ikke skriker i orgasme av nye restriksjoner og tiltak, koser man seg med misnøye. Man må jo forstå at ikke alle er like ekstatiske til restriksjonene. Anonymkode: 0c915...f34
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. november 2020 #30 Skrevet 26. november 2020 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Klisjeer igjen. Med en gang man ikke skriker i orgasme av nye restriksjoner og tiltak, koser man seg med misnøye. Man må jo forstå at ikke alle er like ekstatiske til restriksjonene. Anonymkode: 0c915...f34 Nå handlet ikke denne saken om restriksjoner. Dette handler om at hi tolket eller oppfattet på feil måte
Anonym bruker Skrevet 26. november 2020 #31 Skrevet 26. november 2020 mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå): Nå handlet ikke denne saken om restriksjoner. Dette handler om at hi tolket eller oppfattet på feil måte Det ble nevnt det å kose seg med misnøye. Hva har det med HI sin misforståelse å gjøre? Koser man seg med misnøye bare fordi man har misforstått? Særlig i en tid der myndighetene ofte kommer med vage og flertydige ting i media. Anonymkode: 0c915...f34
Anonym bruker Skrevet 26. november 2020 #32 Skrevet 26. november 2020 frk Nilsen skrev (1 minutt siden): Når du bare leser overskrifter i tabloidene, og trekker ut en setning fra radio er det lett å konkludere at jula er avlyst. Les hele historien/artikkelen og vær bitte litt kritisk til store overskrifter det vil hjelpe. Jeg konkluderte ikke det. Bare synes de skal passe litt mer på hva de sier. Det høres jo ut som jula er tapt. Vi får akkurat samme jul som vi hadde planlagt, de får det ut til å høres ut som jula blir ræva i år. Det gjør den jo ikke. Anonymkode: f38f1...e15
Anonym bruker Skrevet 26. november 2020 #33 Skrevet 26. november 2020 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Neida, jeg er ikke helt hjernedød. De sa det slik, er jo derfor jeg reagerte. Alle vet jo at ting må avlyses. Men når de sier hele jula, reagerer jeg. Anonymkode: f38f1...e15 Det er jo snakk om at folk må ha en plan b som ikke innebærer at man feirer sammen med mange folk Anonymkode: 4f13c...4a9
☆☆☆ Skrevet 26. november 2020 #34 Skrevet 26. november 2020 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Klisjeer igjen. Med en gang man ikke skriker i orgasme av nye restriksjoner og tiltak, koser man seg med misnøye. Man må jo forstå at ikke alle er like ekstatiske til restriksjonene. Anonymkode: 0c915...f34 No skyt du på feil blink, og bommar på den også. Det handlar ikkje om å like situasjonen, det handlar om å ta imot informasjon og vurdere den før ein går i lås. Her er det informasjon som etter all sannsynlighet er feilaktig (avlyst jul), ingen grunn til å reagere før ein har undersøkt nærare.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2020 #35 Skrevet 26. november 2020 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg konkluderte ikke det. Bare synes de skal passe litt mer på hva de sier. Det høres jo ut som jula er tapt. Vi får akkurat samme jul som vi hadde planlagt, de får det ut til å høres ut som jula blir ræva i år. Det gjør den jo ikke. Anonymkode: f38f1...e15 Det gjør jo ikke det, hvis du leser litt mer enn overskriften Anonymkode: 4f13c...4a9
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. november 2020 #36 Skrevet 26. november 2020 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det ble nevnt det å kose seg med misnøye. Hva har det med HI sin misforståelse å gjøre? Koser man seg med misnøye bare fordi man har misforstått? Særlig i en tid der myndighetene ofte kommer med vage og flertydige ting i media. Anonymkode: 0c915...f34 Det blir kanskje litt sånn at det er tydelig at noen er problemfokuserte mens andre er løsningsorienterte. Dette viser du tydelig i tråden og folk blir ærlig talt litt lei. Vi er alle i samme båt
Nille 76 Skrevet 26. november 2020 #37 Skrevet 26. november 2020 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden): Nå handlet ikke denne saken om restriksjoner. Dette handler om at hi tolket eller oppfattet på feil måte Nei, du tar helt feil. Saken er at de sa dette, fremla det feil. Jeg hørte det jeg hørte; det de sa jeg. Har ikke misforstått eller tolket noe. De burde passe litt mer på hva de sier. Kutt ut og legg ord i munnen på andre, og kuppe tråden.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. november 2020 #38 Skrevet 26. november 2020 Nille 76 skrev (2 minutter siden): Nei, du tar helt feil. Saken er at de sa dette, fremla det feil. Jeg hørte det jeg hørte; det de sa jeg. Har ikke misforstått eller tolket noe. De burde passe litt mer på hva de sier. Kutt ut og legg ord i munnen på andre, og kuppe tråden. Ok. De la det frem feil. Samme sak ligger som sagt på VG.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2020 #39 Skrevet 26. november 2020 Nille 76 skrev (19 minutter siden): Nei, du tar helt feil. Saken er at de sa dette, fremla det feil. Jeg hørte det jeg hørte; det de sa jeg. Har ikke misforstått eller tolket noe. De burde passe litt mer på hva de sier. Kutt ut og legg ord i munnen på andre, og kuppe tråden. Utrolig forvirrende når du skriver med nick og som anonym Anonymkode: 4f13c...4a9
Anonym bruker Skrevet 26. november 2020 #40 Skrevet 26. november 2020 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Klisjeer igjen. Med en gang man ikke skriker i orgasme av nye restriksjoner og tiltak, koser man seg med misnøye. Man må jo forstå at ikke alle er like ekstatiske til restriksjonene. Anonymkode: 0c915...f34 Du må rulle inn! Ingen er ekstatisk til alle restriksjonene, men de mest oppegående av oss skjønner viktigheten av dem og gjør så godt vi kan, både for vår egen del og ikke minst andres. Anonymkode: e9ea3...7a9
Anonym bruker Skrevet 26. november 2020 #41 Skrevet 26. november 2020 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Du må rulle inn! Ingen er ekstatisk til alle restriksjonene, men de mest oppegående av oss skjønner viktigheten av dem og gjør så godt vi kan, både for vår egen del og ikke minst andres. Anonymkode: e9ea3...7a9 Det er fortsatt lov å være oppgitt og lei, selv om man skjønner tiltakene. Og ikke be dine motdebattanter om å rulle inn, det er bare frekt og uhøflig. Anonymkode: 0c915...f34
Anonym bruker Skrevet 26. november 2020 #42 Skrevet 26. november 2020 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det er fortsatt lov å være oppgitt og lei, selv om man skjønner tiltakene. Og ikke be dine motdebattanter om å rulle inn, det er bare frekt og uhøflig. Anonymkode: 0c915...f34 Du hevder at noen skriker i orgasme (!) og er i ekstase (!!) over restriksjonene - da må du virkelig rulle inn! Det blir en helt idiotisk debatt om man skal legge seg på det nivå. Anonymkode: e9ea3...7a9
Anonym bruker Skrevet 26. november 2020 #43 Skrevet 26. november 2020 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Du hevder at noen skriker i orgasme (!) og er i ekstase (!!) over restriksjonene - da må du virkelig rulle inn! Det blir en helt idiotisk debatt om man skal legge seg på det nivå. Anonymkode: e9ea3...7a9 Fortsatt frekt å be folk om å rulle inn. Vi er ikke i en sandkasse i en barnehage. Og ja, jeg stiller virkelig spørsmål om folk virkelig får orgasme og ekstase av restriksjoner og forbud, når de sier at andre ikke får lov til å være lei seg, oppgitt og sint av restriksjonene, men MÅÅÅÅ være positive til alt. Anonymkode: 0c915...f34
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. november 2020 #44 Skrevet 26. november 2020 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Fortsatt frekt å be folk om å rulle inn. Vi er ikke i en sandkasse i en barnehage. Og ja, jeg stiller virkelig spørsmål om folk virkelig får orgasme og ekstase av restriksjoner og forbud, når de sier at andre ikke får lov til å være lei seg, oppgitt og sint av restriksjonene, men MÅÅÅÅ være positive til alt. Anonymkode: 0c915...f34 Det handler vel mer om hvordan man velger å ytre meningene sine enn at det ikke er lov å ha følelser. Man kan diskutere alt så lenge det holdes på et saklig plan
Anonym bruker Skrevet 26. november 2020 #45 Skrevet 26. november 2020 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden): Det handler vel mer om hvordan man velger å ytre meningene sine enn at det ikke er lov å ha følelser. Man kan diskutere alt så lenge det holdes på et saklig plan Slutt å be folk å stoppe å ytre seg på en måte du ikke er enig i. Man har ytringsfrihet i Norge og kan ytre seg slik man vil, uten at man blir pålagt munnkurv av andre. Anonymkode: 0c915...f34
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. november 2020 #46 Skrevet 26. november 2020 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Slutt å be folk å stoppe å ytre seg på en måte du ikke er enig i. Man har ytringsfrihet i Norge og kan ytre seg slik man vil, uten at man blir pålagt munnkurv av andre. Anonymkode: 0c915...f34 Si hva du vil du men ikke forvent å bli tatt seriøst hvis du ikke holder deg saklig
Anonym bruker Skrevet 26. november 2020 #47 Skrevet 26. november 2020 mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå): Si hva du vil du men ikke forvent å bli tatt seriøst hvis du ikke holder deg saklig Er det å være lei seg det samme som å være usaklig? Er man kun saklig hvis man er superhappy hele tiden? Anonymkode: 0c915...f34
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. november 2020 #48 Skrevet 26. november 2020 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Er det å være lei seg det samme som å være usaklig? Er man kun saklig hvis man er superhappy hele tiden? Anonymkode: 0c915...f34 Man kan fint være lei seg og holde seg saklig på samme tid
Nille 76 Skrevet 26. november 2020 #49 Skrevet 26. november 2020 Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Utrolig forvirrende når du skriver med nick og som anonym Anonymkode: 4f13c...4a9 Vet det. Skyld på oppdateringen her. Anonymknappen funker annenhver gang.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2020 #50 Skrevet 26. november 2020 Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Utrolig forvirrende når du skriver med nick og som anonym Anonymkode: 4f13c...4a9 Blir du lett forvirret? Anonymkode: e9ea3...7a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå