Gå til innhold

Hvorfor er ikke tråden merk med moderering?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Admin skrev:

Tenker ikke på dette som en avsporing nei. En avsporing er når debatten dreier seg fra ett tema til et annet uten å falle tilbake til det orginale temaet slik som en samtale ville gjort i det virkelig liv. Vi har heller ingen regel som sier at avsporinger blir slettet, men at avsporinger kan bli slettet. Da kan også bli værende da de tilfører tråden ett nytt synspunkt, eller de kan bli del ut i en egen tråd om det fungere som en diskusjon på egenhånd.

Admin

Takk for oppklaringen. Men, noe merkelig resonnement med tanke på at tråden, som overskriften tilsier, i utgangspunktet handler om hvorfor en tråd ikke er merket med moderering 🤷‍♀️

Anonymkode: ddd86...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for oppklaringen. Men, noe merkelig resonnement med tanke på at tråden, som overskriften tilsier, i utgangspunktet handler om hvorfor en tråd ikke er merket med moderering 🤷‍♀️

Anonymkode: ddd86...d0f

Ris og ros er oftest litt anderledes enn resten av forum da trådene fort utvikler seg mtp svarene som blir gitt 😊

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2020 den 12.25, Anonym bruker skrev:

Jeg ser den. Det jeg mener er at i og med at det er lov å le av kommentarer som brukere kommer med så er det lov å sitere disse kommentarene i andre tråder. Jeg beklager, men jeg har ikke fått med meg den regelen som sier at det ikke er lov å sitere noen i andre tråder enn i den hvor sitatet opprinnelig er fra.

Anonymkode: 21ed7...47e

Jeg syns synd på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Pashla skrev:

Jeg syns synd på deg.

Må vel være et klart eksempel på negativ brukerdebatt og forsøk på avsporing?

Anonymkode: d78aa...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Må vel være et klart eksempel på negativ brukerdebatt og forsøk på avsporing?

Anonymkode: d78aa...bea

Det er ikke negativ brukerdebatt å syntes synd på noen. Og som tidligere nevnt, avsporinger kan bli slettet, men et enkelt innlegg er ikke en avsporing.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Må vel være et klart eksempel på negativ brukerdebatt og forsøk på avsporing?

Anonymkode: d78aa...bea

Har allerede sendt to varslinger, men som forventet så blir ikke innlegg til denne bruker moderert 🤷‍♀️

Anonymkode: ddd86...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Admin skrev:

Det er ikke negativ brukerdebatt å syntes synd på noen. Og som tidligere nevnt, avsporinger kan bli slettet, men et enkelt innlegg er ikke en avsporing.

Admin

Dette innlegge er uten tvil ment sarkastisk. Men, i normal DIB policy så blir ikke denne brukeren moderert 🤷‍♀️ Hadde noen derimot skrevet det samme motsatt hadde innlegget vært slettet før noen rakk trykke punktum. 

Anonymkode: ddd86...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Dette innlegge er uten tvil ment sarkastisk. Men, i normal DIB policy så blir ikke denne brukeren moderert 🤷‍♀️ Hadde noen derimot skrevet det samme motsatt hadde innlegget vært slettet før noen rakk trykke punktum. 

Anonymkode: ddd86...d0f

Pr i dag har vi ikke noe i vårt regelverk mot sarkastiske innlegg. Det ble vurdert en stund, men ble nedstemt pga stor motstand.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Admin skrev:

Pr i dag har vi ikke noe i vårt regelverk mot sarkastiske innlegg. Det ble vurdert en stund, men ble nedstemt pga stor motstand.

Admin

Så det er lov ja. Hvor kom den motstanden fra? 

Anonymkode: 1fa0d...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Admin skrev:

Pr i dag har vi ikke noe i vårt regelverk mot sarkastiske innlegg. Det ble vurdert en stund, men ble nedstemt pga stor motstand.

Admin

Så det er lov? Men, å spørre om det gjaldt bruker som hadde hevdet at hun ikke hadde fått slettet ett innlegg på x antall år er ikke lov? 

Dette blir bare helt ufattelig teit 🙄

Anonymkode: ddd86...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så det er lov? Men, å spørre om det gjaldt bruker som hadde hevdet at hun ikke hadde fått slettet ett innlegg på x antall år er ikke lov? 

Dette blir bare helt ufattelig teit 🙄

Anonymkode: ddd86...d0f

Pass deg nå, slik at ingen synes synd på deg. 

Anonymkode: 1fa0d...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så det er lov? Men, å spørre om det gjaldt bruker som hadde hevdet at hun ikke hadde fått slettet ett innlegg på x antall år er ikke lov? 

Dette blir bare helt ufattelig teit 🙄

Anonymkode: ddd86...d0f

Føler den gnålingen din begynner å bli ganske teit 

Anonymkode: 21fdc...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Føler den gnålingen din begynner å bli ganske teit 

Anonymkode: 21fdc...f83

Hva du føler får ikke jeg gjort noe med. Men, jeg tenker at følelsene dine her er rett og slett irrelevant. 

Anonymkode: ddd86...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Føler den gnålingen din begynner å bli ganske teit 

Anonymkode: 21fdc...f83

Hun har litt rett da, det er jo ingen tvil om at enkelte brukere litt fripass når det gjelder regler om personangrep. Men å si det er av en eller annen grunn som å banne i kjerka.

Anonymkode: 9bb80...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Føler den gnålingen din begynner å bli ganske teit 

Anonymkode: 21fdc...f83

Du trenger ikke å gå inn på tråden. Du må ikke lese i tråden.  

Anonymkode: 1fa0d...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du trenger ikke å gå inn på tråden. Du må ikke lese i tråden.  

Anonymkode: 1fa0d...1b6

Det er greit at Egmont er klar over at om ikke noen setter ned foten for den troen din på at du kan styre forumet så vil mange forlate forumet helt. 

Anonymkode: 2588f...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er greit at Egmont er klar over at om ikke noen setter ned foten for den troen din på at du kan styre forumet så vil mange forlate forumet helt. 

Anonymkode: 2588f...43b

Hva mener du? Troen på at jeg kan styre forumet? Jeg har aldri trodd at jeg kan styre forumet. Hvor har du det fra?

Anonymkode: 1fa0d...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hun har litt rett da, det er jo ingen tvil om at enkelte brukere litt fripass når det gjelder regler om personangrep. Men å si det er av en eller annen grunn som å banne i kjerka.

Anonymkode: 9bb80...9a7

Det er ingen personangrep i denne tråden. 
Men et snev av ekte medlidenhet, ja, og den er helt uten sarkasme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva mener du? Troen på at jeg kan styre forumet? Jeg har aldri trodd at jeg kan styre forumet. Hvor har du det fra?

Anonymkode: 1fa0d...1b6

Noen her tror i alle fall at JEG kan det. Det kan jeg ikke. Mine innlegg blir stående fordi de ikke bryter noen regel. Hvis de mot formodning blir slettet, så er det fordi de har i seg sitater fra andres (slettede) innlegg.
 

Utrolig leit at noen skal ta seg så nær av at jeg er aktiv på et forum, men sånn er nå engang verden: hver bestemmer bare over seg selv. Og så lenge jeg følger forumreglene har jeg lov å være aktiv her. Selv om det altså stryker mange mothårs.

Endret av Pashla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Pashla skrev:

Noen her tror i alle fall at JEG kan det. Det kan jeg ikke. Mine innlegg blir stående fordi de ikke bryter noen regel. Hvis de mot formodning blir slettet, så er det fordi de har i seg sitater fra andres (slettede) innlegg.
 

Utrolig leit at noen skal ta seg så nær av at jeg er aktiv på et forum, men sånn er nå engang verden: hver bestemmer bare over seg selv. Og så lenge jeg følger forumreglene har jeg lov å være aktiv her. Selv om det altså stryker mange mothårs.

Hvorfor måtte du snu denne tråden til å handle om deg? 

Du har brutt regler og blitt moderert, helt på egenhånd.  Det vet jeg. 

Anonymkode: 1fa0d...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Pashla skrev:

Det er ingen personangrep i denne tråden. 
Men et snev av ekte medlidenhet, ja, og den er helt uten sarkasme. 

Nå er det desverre ikke personangrep fra enkelte unikt for denne tråden.

Anonymkode: 9bb80...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så det er lov ja. Hvor kom den motstanden fra? 

Anonymkode: 1fa0d...1b6

Sarkasme er lov ja, nettopp fordi det rett og slett blir for mye pirkearbeid å sitte og vurdere om hvert enkelt innlegg egentlig er sarkastisk eller ikke. Også kan det f.eks hende at jeg ser på noe som sarkastisk, men forumansvarlig gjør ikke det.

Motstanden kom generelt fra forumet. Vi ble strengere i en periode og det ble ikke godt motatt, aktiviteten på forum dalte og vi er mer interessert i å beholde brukerne på dette forumet enn å ha for strenge regler. Vi prøver å ha en løsere tone enn kvinneguiden og følte at med slike regler nærmet vi oss dems nivå.

Pr nå er det heller ingen brukerangrep i denne tråden (vi forandret ordlyden i regelgjennomgangen for å bli lik kvinneguiden slik at det blir enklest for forumansvarlig).

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Admin skrev:

Sarkasme er lov ja, nettopp fordi det rett og slett blir for mye pirkearbeid å sitte og vurdere om hvert enkelt innlegg egentlig er sarkastisk eller ikke. Også kan det f.eks hende at jeg ser på noe som sarkastisk, men forumansvarlig gjør ikke det.

Motstanden kom generelt fra forumet. Vi ble strengere i en periode og det ble ikke godt motatt, aktiviteten på forum dalte og vi er mer interessert i å beholde brukerne på dette forumet enn å ha for strenge regler. Vi prøver å ha en løsere tone enn kvinneguiden og følte at med slike regler nærmet vi oss dems nivå.

Pr nå er det heller ingen brukerangrep i denne tråden (vi forandret ordlyden i regelgjennomgangen for å bli lik kvinneguiden slik at det blir enklest for forumansvarlig).

Admin

Ok. Men da kan vi kalle det negativ brukerdebatt.

Anonymkode: 1fa0d...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger. Da vi anseer spørsmålet i hovedinlegget som besvart stenger vi herved tråden for å forhindre videre avsporing.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...