Gå til innhold

Har du tenkt å forberede til jul nå, i tilfelle "lockdown"

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Nå handlet ikke det jeg skrev om at alle burde avstå fra gaver men at dersom det faktisk blir en lockdown så burde folk sette pris på julen likevel. 

Ja, og jeg skrev om at folk burde sette pris på stedet de bor og menneskene der.

Anonymkode: a6b6e...fc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, og jeg skrev om at folk burde sette pris på stedet de bor og menneskene der.

Det tror jeg også de fleste gjør. Jeg håper selvfølgelig at alle har mulighet til å feire jul med nære og kjære men hvis ikke det går så vil folk gjøre det beste ut av det. 

Skrevet
24 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Det tror jeg også de fleste gjør. Jeg håper selvfølgelig at alle har mulighet til å feire jul med nære og kjære men hvis ikke det går så vil folk gjøre det beste ut av det. 

Det ville jo vært gansle dumt å gjøre det værste ut av det.

Poenget er at jeg håper folk lærer at de ikke trenger å reise så mye slik at de også i fremtiden holder seg mer hjemme. Det vil være positivt for klimaet, nærmiljøet og redusere faren for spredning av nye pandemier.

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det ville jo vært gansle dumt å gjøre det værste ut av det.

Poenget er at jeg håper folk lærer at de ikke trenger å reise så mye slik at de også i fremtiden holder seg mer hjemme. Det vil være positivt for klimaet, nærmiljøet og redusere faren for spredning av nye pandemier.

Nå handlet denne tråden om jul og det er godt at vi sånn sett er enige i at de fleste gjør det beste ut av det☀️

Skrevet
5 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Nå handlet denne tråden om jul og det er godt at vi sånn sett er enige i at de fleste gjør det beste ut av det☀️

Strengt tatt handlet tråden om juleforberedelser og om nødvendigheten av å starte tidlig med dem p grunn av pandemien.

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Strengt tatt handlet tråden om juleforberedelser og om nødvendigheten av å starte tidlig med dem p grunn av pandemien.

Uansett julerelatert♥️

Skrevet
2 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Uansett julerelatert♥️

Og utartet til en orgie i floskler.

Skrevet

Ja! Her har vi allerede feiret jul sånn just in case🙄 Får ta en ekstra julefeiring 24.12 hvis verden fremdeles står..

Anonymkode: 7d18f...0bb

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og utartet til en orgie i floskler.

Ok♥️♥️♥️

Skrevet

Oppfordrer alle til å handle lokalt om dere vil ha butikker å gå til når dette er over. Skal dere absolutt handle på nett (når dere må på posten for å hente må dere stå i kø uansett..) så velg i det minste norske nettbutikker. 

Anonymkode: 1ee2d...a36

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Oppfordrer alle til å handle lokalt om dere vil ha butikker å gå til når dette er over. Skal dere absolutt handle på nett (når dere må på posten for å hente må dere stå i kø uansett..) så velg i det minste norske nettbutikker. 

Anonymkode: 1ee2d...a36

Man kan lett kjøpe på nett og få det levert hjem altså 😊

Skrevet

Det er fornuftig å starte tidlig med julegaver. Gjør det hvert år.

Anonymkode: becd7...7e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...