Gå til innhold

Har dere begynt å handle julegaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet
28 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Herregud 

Hvis man må spare opp gjennom flere måneder for å handle gaver, da lever man over evne. Det er et HELT greit alternativ å sy grytekluter da.

Anonymkode: 1dbfe...951

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis man må spare opp gjennom flere måneder for å handle gaver, da lever man over evne. Det er et HELT greit alternativ å sy grytekluter da.

Så enkelt er det ikke altså. Noen har ingenting til overs etter de faste utgiftene. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hysj! Du ødelegger den gode stemningen! 

Har dere andre begynt å handle snacks og mat til jula da? 😅 jeg har så smått begynt å fylle opp boden med drikkevarer 🤗🤗🤗

Anonymkode: 8cabc...950

Skrevet

Jeg bestilte akkurat et par flasker rødvin som skal drikkes til pinnekjøtt på julaften. Og har i tillegg kjøpt et par julegaver til mannen og barna.

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så for meg tilbake i full jobb etter endt sykemelding. Slik ble det ikke. 

Så nå får jeg rett under 14.000.- utbetalt. 

Så nei, alle lever ikke over evne.

Men det er kanskje vanskelig for deg å forstå.

Anonymkode: 43eb8...ed2

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det argumentet hører jeg her hele tiden. Det er vel bare å legge bort penger!

Uansett, for meg får folk handler gaver når de vil, men la vær å klage på at handelstanden starter tidlig når dere selv holder på med jul hele året.

Anonymkode: 4538e...1a3

Jeg synes det er alt for tidlig med julevarer i butikken i begynnelsen av oktober.

Men har ikke noe problem med å kjøpe f.eks en lykt i julegave til min søster i august uten å komme i julestemning.

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du ser ikke at de to ikke er relatert? Virkelig? 

Anonymkode: 64379...7e5

Virkelig faktisk! 

7E006062-BE43-4E93-A826-15E1D333B3D3.jpeg

Anonymkode: 4538e...1a3

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så for meg tilbake i full jobb etter endt sykemelding. Slik ble det ikke. 

Så nå får jeg rett under 14.000.- utbetalt. 

Så nei, alle lever ikke over evne.

Men det er kanskje vanskelig for deg å forstå.

Hvorfor får du ikke mer nå? Hadde du ikke forsikring?

Anonymkode: 1beca...53d

Skrevet
On 10/19/2020 at 10:55 PM, Anonym bruker said:

...eller noen andre juleforberedelser? 😄😄

Anonymkode: 8cabc...950

skulle ikke begynne enda, men er ferdig med nesten alle :) kun sønnen og ene tantebarnet igjen :) + penger gaver

Anonymkode: f5161...2fa

Skrevet

Jeg har startet med endel, sånne "smågaver" til venninner, kollegaer etc. Skulle handle en genser på nett fra Sparkjøp så handlet litt sokker etc derfra. Handlet på Home & Cottage for 1400 kroner i går, betalte med Dnb Mastercard så får 30% når regninga kommer. Pukka te, oljer fra Nicholas V, mm. 

Julekortene var i hus 30/9 🙈 50% fra Optimalprint. Denne helgen er det 40% på alt på Ark så blir en tur dit i morgen. 

Anonymkode: bb804...d0d

Skrevet

Jeg kjøper hvis jeg vet at det er noe som kan passe for mottaker. Jeg kjøper ikke bare en gave på tilbud for å ha noe å gi. I år har jeg kjøpt noe på ark, som jeg vet mottaker ønsker seg, ellers har jeg ikke kjøpt noe ennå.

Anonymkode: 281df...230

Skrevet

Nei, ærlig talt. Julegaver kjøper jeg når jeg kan finne tid. Det blir kanskje i slutten av november, men helst i begynnelsen av desember. Ikke kommer jula fram før det er jul, heller, her i huset. 

Anonymkode: fee60...01b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, ærlig talt. Julegaver kjøper jeg når jeg kan finne tid. Det blir kanskje i slutten av november, men helst i begynnelsen av desember. Ikke kommer jula fram før det er jul, heller, her i huset. 

Anonymkode: fee60...01b

Og det er faktisk helt greit. Ærlig talt. 

Anonymkode: de73a...f21

Skrevet

Ja er begynt. Kjøpt ferdig til alle barna sine venner, barna, tantebarn og svigers. Så har bare mannen og foreldrene mine igjen 😊👏 har også begynt å kjøpe inn mat til julen, her er alt godteri, brus, og nøtter kjøpt inn. Så godt å slippe alt i desember, åsså at man slipper å bruke så mye penger i desember. 

Anonymkode: 69aa0...627

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja er begynt. Kjøpt ferdig til alle barna sine venner, barna, tantebarn og svigers. Så har bare mannen og foreldrene mine igjen 😊👏 har også begynt å kjøpe inn mat til julen, her er alt godteri, brus, og nøtter kjøpt inn. Så godt å slippe alt i desember, åsså at man slipper å bruke så mye penger i desember. 

Du kan jo bare spare pengene til desember da, men må være deilig å være så organisert, det er mest et fremmedord for meg 😁

Nei, jeg har ikke begynt

Anonymkode: 98ac3...d84

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oi godteri og brus hadde jeg aldri klart å ha i huset så lenge uten å spise det opp🙈

Anonymkode: 3f71b...d69

Skrevet

Er sent ute i år. Har bare en gave i boks. Mangler da 9. Satser på å være ferdig om en mnd

Anonymkode: 2bcfe...ae5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...