Gå til innhold

Har dere begynt å handle julegaver?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Herregud 

Hvis man må spare opp gjennom flere måneder for å handle gaver, da lever man over evne. Det er et HELT greit alternativ å sy grytekluter da.

Anonymkode: 1dbfe...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis man må spare opp gjennom flere måneder for å handle gaver, da lever man over evne. Det er et HELT greit alternativ å sy grytekluter da.

Anonymkode: 1dbfe...951

Så enkelt er det ikke altså. Noen har ingenting til overs etter de faste utgiftene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvis man må spare opp gjennom flere måneder for å handle gaver, da lever man over evne. Det er et HELT greit alternativ å sy grytekluter da.

Anonymkode: 1dbfe...951

Hysj! Du ødelegger den gode stemningen! 

Har dere andre begynt å handle snacks og mat til jula da? 😅 jeg har så smått begynt å fylle opp boden med drikkevarer 🤗🤗🤗

Anonymkode: 8cabc...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte akkurat et par flasker rødvin som skal drikkes til pinnekjøtt på julaften. Og har i tillegg kjøpt et par julegaver til mannen og barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis man må spare opp gjennom flere måneder for å handle gaver, da lever man over evne. Det er et HELT greit alternativ å sy grytekluter da.

Anonymkode: 1dbfe...951

Så for meg tilbake i full jobb etter endt sykemelding. Slik ble det ikke. 

Så nå får jeg rett under 14.000.- utbetalt. 

Så nei, alle lever ikke over evne.

Men det er kanskje vanskelig for deg å forstå.

Anonymkode: 43eb8...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det argumentet hører jeg her hele tiden. Det er vel bare å legge bort penger!

Uansett, for meg får folk handler gaver når de vil, men la vær å klage på at handelstanden starter tidlig når dere selv holder på med jul hele året.

Anonymkode: 4538e...1a3

Jeg synes det er alt for tidlig med julevarer i butikken i begynnelsen av oktober.

Men har ikke noe problem med å kjøpe f.eks en lykt i julegave til min søster i august uten å komme i julestemning.

Anonymkode: 43eb8...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du ser ikke at de to ikke er relatert? Virkelig? 

Anonymkode: 64379...7e5

Virkelig faktisk! 
 

 

7E006062-BE43-4E93-A826-15E1D333B3D3.jpeg

Anonymkode: 4538e...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så for meg tilbake i full jobb etter endt sykemelding. Slik ble det ikke. 

Så nå får jeg rett under 14.000.- utbetalt. 

Så nei, alle lever ikke over evne.

Men det er kanskje vanskelig for deg å forstå.

Anonymkode: 43eb8...ed2

Hvorfor får du ikke mer nå? Hadde du ikke forsikring?

Anonymkode: 1beca...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/19/2020 at 10:55 PM, Anonym bruker said:

...eller noen andre juleforberedelser? 😄😄

Anonymkode: 8cabc...950

skulle ikke begynne enda, men er ferdig med nesten alle :) kun sønnen og ene tantebarnet igjen :) + penger gaver

Anonymkode: f5161...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har startet med endel, sånne "smågaver" til venninner, kollegaer etc. Skulle handle en genser på nett fra Sparkjøp så handlet litt sokker etc derfra. Handlet på Home & Cottage for 1400 kroner i går, betalte med Dnb Mastercard så får 30% når regninga kommer. Pukka te, oljer fra Nicholas V, mm. 

Julekortene var i hus 30/9 🙈 50% fra Optimalprint. Denne helgen er det 40% på alt på Ark så blir en tur dit i morgen. 

Anonymkode: bb804...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper hvis jeg vet at det er noe som kan passe for mottaker. Jeg kjøper ikke bare en gave på tilbud for å ha noe å gi. I år har jeg kjøpt noe på ark, som jeg vet mottaker ønsker seg, ellers har jeg ikke kjøpt noe ennå.

Anonymkode: 281df...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ærlig talt. Julegaver kjøper jeg når jeg kan finne tid. Det blir kanskje i slutten av november, men helst i begynnelsen av desember. Ikke kommer jula fram før det er jul, heller, her i huset. 

Anonymkode: fee60...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, ærlig talt. Julegaver kjøper jeg når jeg kan finne tid. Det blir kanskje i slutten av november, men helst i begynnelsen av desember. Ikke kommer jula fram før det er jul, heller, her i huset. 

Anonymkode: fee60...01b

Og det er faktisk helt greit. Ærlig talt. 

Anonymkode: de73a...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja er begynt. Kjøpt ferdig til alle barna sine venner, barna, tantebarn og svigers. Så har bare mannen og foreldrene mine igjen 😊👏 har også begynt å kjøpe inn mat til julen, her er alt godteri, brus, og nøtter kjøpt inn. Så godt å slippe alt i desember, åsså at man slipper å bruke så mye penger i desember. 

Anonymkode: 69aa0...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja er begynt. Kjøpt ferdig til alle barna sine venner, barna, tantebarn og svigers. Så har bare mannen og foreldrene mine igjen 😊👏 har også begynt å kjøpe inn mat til julen, her er alt godteri, brus, og nøtter kjøpt inn. Så godt å slippe alt i desember, åsså at man slipper å bruke så mye penger i desember. 

Anonymkode: 69aa0...627

Du kan jo bare spare pengene til desember da, men må være deilig å være så organisert, det er mest et fremmedord for meg 😁

Nei, jeg har ikke begynt

Anonymkode: 98ac3...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja er begynt. Kjøpt ferdig til alle barna sine venner, barna, tantebarn og svigers. Så har bare mannen og foreldrene mine igjen 😊👏 har også begynt å kjøpe inn mat til julen, her er alt godteri, brus, og nøtter kjøpt inn. Så godt å slippe alt i desember, åsså at man slipper å bruke så mye penger i desember. 

Anonymkode: 69aa0...627

Oi godteri og brus hadde jeg aldri klart å ha i huset så lenge uten å spise det opp🙈

Anonymkode: 3f71b...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sent ute i år. Har bare en gave i boks. Mangler da 9. Satser på å være ferdig om en mnd

Anonymkode: 2bcfe...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...