Gå til innhold

Har dere begynt å handle julegaver?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ferdig med ca 20 julegaver, vet hva resten skal få, snart ferdig med 2 pakkekalendere, og har startet på julehandelen. Julebrus, øl, snacks, spekemat osv er plassert i "julehjørnet" av boda. Vi er minst 7 stk hele jula, 10 stk flere av dagene, så det går med mye mat og drikke. I stedet for å handle alt like før jul, slenger jeg med litt på hver ukeshandel gjennom høsten. Høres kanskje dumt ut, men det fungerer veldig fint for meg. Har kronisk migrene, og tåler ikke noe stress, så her blir alt planlagt og forberedt i god tid.

Anonymkode: 576ee...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt i gang med julegavene. Har ikke så veldig mange å kjøpe til heller, men mer enn nok. 😉 

Anonymkode: 3ea12...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva kjøper en til kjæreste som en bare har vært sammen med i 4 mnder? Kjenner ikke han såå godt enda :S 

Anonymkode: 3f71b...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

...eller noen andre juleforberedelser? 😄😄

Anonymkode: 8cabc...950

Jeg er ferdig med alle julegavene 😊 Var vel det i starten av oktober👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ferdig med ca 20 julegaver, vet hva resten skal få, snart ferdig med 2 pakkekalendere, og har startet på julehandelen. Julebrus, øl, snacks, spekemat osv er plassert i "julehjørnet" av boda. Vi er minst 7 stk hele jula, 10 stk flere av dagene, så det går med mye mat og drikke. I stedet for å handle alt like før jul, slenger jeg med litt på hver ukeshandel gjennom høsten. Høres kanskje dumt ut, men det fungerer veldig fint for meg. Har kronisk migrene, og tåler ikke noe stress, så her blir alt planlagt og forberedt i god tid.

Anonymkode: 576ee...7fc

Veldig lurt å ta litt og litt! 
 

Jeg må nesten prøve på det selv! Blir en del gjennom julen her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg strikker en del gaver så må da begynne tidlig. Men har også kjøpt noen. Skriver gaveliste i januar og putter inn gaver på den etterhvert som jeg finner det jeg vil gi.

Anonymkode: 4e816...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, dere er flinke 😂 jeg trodde jeg var tidlig ute, men vil liksom ikke begynne for tidlig heller, men da starter jeg nå😄😄😄
 

Hva med julemusikk, er det lov å begynne med det? 🙄😏

Anonymkode: 8cabc...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper ulike ting på salg gjennom året og putter i en stor kiste. Så er så godt som ferdig med julegavene. Har igjen å lage kalender til besteforeldre, men de bestiller jeg i løpet av november. 

Mange av gavene skal sendes til Finnmark, og må være klare til å sendes i begynnelsen av desember. Sendes de tett opp mot fristen, kommer de ikke frem til jul. 

Anonymkode: d62c6...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hekler på en julegave, og så minnet jeg ungene på at de må begynne å skrive ønskelister, og det er vel det.

Hvordan klarer folk å handle så mye så tidlig? Utveksler dere ønskelister i august, eller? 

Anonymkode: 98ec6...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hekler på en julegave, og så minnet jeg ungene på at de må begynne å skrive ønskelister, og det er vel det.

Hvordan klarer folk å handle så mye så tidlig? Utveksler dere ønskelister i august, eller? 

Anonymkode: 98ec6...9c2

Søstra mi kjøpte jeg julepynt til på salg i januar😂

Ellers ser jeg jo hva de nærmeste trenger og ønsker seg, kjøper når jeg kommer over noe som passer. Strikker litt, så det må jeg  begynne på tidlig. 

Her har forresten flere bursdag på sensommer/tidlig høst, så det er enkelt å plukke ut bursdagsønsker som ikke ble oppfylt og gi det ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Kjøper kun til barna og de gavene er kjøpt og pakket inn♥️

Skulle ikke ungene dine få dobbeltseng? Jeg ser for meg et lite problem med å få parkert bilen i garasjen uten å skade papiret på to digre pakker, hadde være enklere med smykker 😂.

Anonymkode: f25cd...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skulle ikke ungene dine få dobbeltseng? Jeg ser for meg et lite problem med å få parkert bilen i garasjen uten å skade papiret på to digre pakker, hadde være enklere med smykker 😂.

Anonymkode: f25cd...e17

Hehe! Sengene kommer fra familien og blir nok ikke pakket inn 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt imponert her jeg....starter som regel ikke julehandel++ før i medio november...blir alltid sinnsykt stress, og tenker hvert år "neste år skal det bli andre boller..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi voksne har blitt enige om å kutte gaver til hverandre fra i år. Ingen vil fly unødvendig i butikker under pandemien, og ikke har vi behov for å få og gi så mye heller. Barna får noen gaver, og ellers skal fokuset i år være på å kose oss med en rolig, gavefri julaften. 

Anonymkode: c7e58...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel kjøpt ca. 10 og har omtrent det samme igjen tipper jeg. Den nærmeste familien er stor så blir mange gaver. Er også høygravid så føler jeg er sent ute i år😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...